Dominik Ivanek (muž, 25-34 let), 30.8.2017
Hodinky jsem zakopil 6.4.2017 dnes je 30.8.2017 a všeho všudy jestli jsem měl hodinky na ruce 30 dní tak budu přehánět !!! První reklamace: do hodinek se dostala vlhkost, prý mou vinou, že jsem si povytáhl korunku když jsem si sundaval mikinu :D :D reklamace neuznána, až po urgenci přímo v TISSOT švycarsko, kde jako JÁ zakaznik jsem jim popisoval jaké nesmysly mi cpali v prodejně při reklamaci, TISSOT se vyjadřeni servisi a blábolum prodejce vysmál l a nařídil opravu v rámci goodwill. Další reklamace: hodinky se začaly zpožďovat, škoda že jsem si zastavení ručiček nenahrál abych měl důkaz. Reklamace nevyřízena s tím, že se nezpoždújí, při této reklamaci na prodejně zkouška vodotěsnosti s tím, že hodinky nejsou vodotěsné, viditelné poškrábání pouzdra pod lupou :D . při převzeti po druhé reklamaci jsem trval na zkoušce vodotěsnosti přímo na prodejně, protože ta sama paní co mi tloukla podobne nesmysly s mikinou a s lupou neuvedla do rekl. protokolu, zkoušku vodotěsnosti, prý to dělaji automaticky, takže znalec se ukázal v pravem obrazu !!!!! Super hodinky nejsou vodotěsné. Zřejmě si za to můžu sám protože jsou hodinky pod lupou viditelně poškrábane !!! :D ???? Takže další reklamace, vinou frajerky totálně neschopné která vám cpe do hlavy něco o mikině a o lupě, přitom samá zavinila další reklamci takže dalších 30 dni bez hodinek za 13tisíc. je to ale mnohem delší přiběh, který skončí na youtube a ČOI. Takže si udělejte sami představu o kvalitě servisu a prodejně.
Přeji krásný den.
Reakce obchodu: Je mi velmi líto, že jste měl s hodinkami od nás takové problémy.
Jelikož pravděpodobně nedojdeme ke shodě názorů ohledně výsledku reklamačního řízení (i když autorizovaný servis záruku neuznal s vyjádřením, že do hodinek vnikla vlhkost povytaženou korunkou, což je patrné zejména na hřídeli, kde jsou již stopy koroze), rozhodli jsme se Vám vrátit plnou částku za Vaše hodinky.
Byl komentář užitečný? ANO (5) | NE (0)