RVHP (muž, 35-54 let), 23.1.2020
Hodinky jsem si osobně převzal v kamenném obchodě, když jsem je přebíral měly nastaven správný čas. Po měsíci, když jsem je oficiálně dostal od ženy na narozeniny, jsem byl po vytažení z krabičky překvapen, že čas na nich byl úplně jiný...., ale hodinky šly. Přenastavil jsem čas poprvé. Po cca 8hodinách jsem zjistil, že hodinky mi na ruce nejdou...poťukáním jsem je uvedl do chodu. Za dva dny jsem si všiml, že se zpozdili cca o 3 min (garantují, že strojek PRECIDRIVE UDĚLÁ ROZDÍL 10 SEKUND ZA ROK)....po dalších 4 dnech hodinky se opět zastavily...potřepáním opět uvedeny do chodu....a následně teda začátkem ledna při cestě do Ostravy reklamovány....Švýcarská tradiční značka hodinek za 11 500 kč, no Švajc už není to co bývalo.....takže opět nosím tradiční japonskou značku ORIENT, se kterou jsem již 10 let plně spokojen (že jsem do nich nešel znovu:-( ).
Reakce obchodu: Dobré dopoledne,
opravdu mě velice mrzí, že jste s hodinkami měl takový závažný problém. :-( Máte pravdu, že strojky Precidrive by opravdu měly být zárukou přesnosti. Vaše hodinky se nám již vrátily z autorizovaného servisu, a byl u nich zcela vyměněn stroj. Bohužel jste si tentokrát vytáhl "Černého Petra". :-( Věřím, že po opravě již bude vše přesně šlapat, jak má. Kdybyste cokoliv potřeboval, určitě nám zavolejte nebo napiště. :-)
František Jurčík
Byl komentář užitečný? ANO (4) | NE (0)