» Nabídka práce » Správce e-shopu / teamleader

Správce e-shopu / teamleader

Probíhá příjem životopisůHPP40.000 - 50.000 Kč / měsíc

Hledáme pečlivého a organizovaného kolegu, který nám pomůže s nákupem zboží, s jeho zalistováním a prezentací na našem eshopu.

Co můžete očekávat

Většinu času budete trávit v kanceláři u počítače a budete dohlížet na provoz celého nákupního oddělení. Společnost vám budou dělat kolegové z redakce (možná je znáte z našeho youtube kanálu classic nebo smart), se kterými budeta konzultovat například výběr novinek, atd.

Běžné denní operativní činnosti budou provádět vaši brigádníci. Vy budete věnovat pozornost spíše nestandardním situacím (např: nepřišlo zboží od dodavatele), aktuálním provozním problémům (např: nefunguje datový feed od dodavatele) a komunikaci s dodavateli.

Občas si s kolegou (odborníkem na danou značku) uděláte služebním autem výlet za nějakým obchodním partnerem.

Pro koho je práce vhodná

Pro lidi, kterým vyhovuje různorodost - Pracujete na počítači, komunikujete s dodavatelem, děláte výběrové řízení na nového brigádníka, zaučujete brigádníka, konzultujete s majitelem vaše nápady na zlepšení, jedete navštívit obchodního partnera. Práce rozhodně není stereotypní.

Pro technicky zdatné - spoustu činností máme automatizovaných. Máme vlastní informační systém a vlastní programátory. Snažíme se všechno optimalizovat a neustále vylepšovat. Práce je vhodná pro "nerdíky".

Pro lidi se zájmem a přirozenou zvídavostí - pro korporace je typické, že tam s ničím nehnete. U nás je to naopak. Dnes přijdete s nějakým zlepšovákem a zítra ho kolegové programátoři mohou nasadit do provozu. Pokud vám spíš vyhovuje přístup "dokud to funguje, tak na to nesahejme", je to zcela v pořádku, ale u nás by se vám nelíbilo.

Odborné znalosti, nebo zkušenosti z našeho oboru (hodinky) nejsou potřebné. Všechno vás naučíme a k dispozici vám budou naši odborníci.

Vaše zodpovědnost a náplň práce

  • Objednávání zboží u našich dodavatelů
  • Komunikace s dodavateli (u zahraničních dodavatelů v angličtině)
  • Zalistování zboží na našem e-shopu a jeho správa
  • Optimalizace skladových zásob
  • Vedení malého týmu brigádníků (nábor, zaučování, kontrola, feedback)

Většinu operativních činností budete delegovat na svůj tým brigádníků.

Bez čeho se neobejdete

Charakterové vlastnosti

  • Pečlivost - informace o zboží na našem eshopu budou vaší zodpovědností. Na jejich správnosti je závislá naše reputace.
  • Organizovanost - Přidělené úkoly si umíte naplánovat a zorganizovat. Poradíte si s překážkami, které vás cestou potkají.

Dovednosti

  • Komunikace - umíte se dobře a srozumitelně vyjadřovat. Bude komunikovat s našimi odběrateli i dodavateli.
  • Obchodní matematika - umíte spočítat marži, přirážku, DPH, atd.. Prostě jednoduchá matematika a statistika vám nedělá žádný problém.
  • Počítačová gramotnost - nestačí, že počítač "umíte" ovládat. Jste trochu nerdík, v tom dobrém slova smyslu :-)
  • Znalost anglického jazyka - s některými našimi dodavateli budete komunikovat v anglickém jazyce.

Ostatní

  • Praxe v obchodním světě - máte zkušenosti s podobnou pozicí
  • Řidičský průkaz skupiny B - Několikrát do roka navštívíte naše obchodní partnery

Zaujalo vás to?

Pomocí formuláře níže se můžete přihlásit do výběrového řízení.

Základní parametry nabízené práce

  • Název pozice: Správce e-shopu / teamleader
  • Pracovní vztah: HPP
  • Nástup: ihned, nebo dle domluvy
  • Mzda: 40.000 - 50.000 Kč / měsíc
  • Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava - Vítkovice
  • Pracovní doba: Po-Pá, čas dle domluvy
  • Kontaktní osoba: Martin Koňařík, majitel

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte formulář níže



Naše vize

Doručovat spokojenost a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí.

Naše hodnoty

  • otevřenost a upřímnost
  • zájem
  • překonávat očekávání
  • skvěle nebo vůbec
  • odbornost

Naše adresa:

Sirotčí 605/10
703 00 Ostrava - Vítkovice
zobrazit na mapě