» Nabídka práce » Manažer divize služeb

Manažer divize služeb

Probíhá příjem životopisůHPP80.000 - 120.000 Kč

Hledáme provozního manažera nadšeného pro zlepšování služeb, který neváhá přicházet s odvážnými nápady a pomůže nám proměňovat běžný nákup v nevšední zážitek.

Bez čeho se neobejdete

1) Přirozený zájem o management

Pro zaměstnavatele je výhra, když má jeho zaměstnanec svou práci jako koníček. Proto hledám kolegu, který se o management zajímá ne proto, že to má v popisu práce, ale protože to vychází z jeho přirozené touhy o tento obor.

Co konkrétně to znamená?

  • Ve svém volném čase čtete seberozvojové knihy a biografie úspěšných lidí. Už jich máte přečtených mnoho desítek.
  • Posloucháte podcasty o vedení a businessu (pravděpodobně v angličtině, protože v češtině jich moc není).
  • Na sociálních sítích sledujete jiné úspěšné managery a podnikatele.
  • Baví vás rozhovory s kolegy o tom, jak si co nejlépe poradit v různých managerksých situacích.
  • Často se doptáváte umělé inteligentce (ChatGPT), aby vám pomohla s nějakou managerskou situací.
Pokud se v uvedeném textu poznáváte a svět vedení lidí vás fascinuje, tak vás určitě budu chtít více poznat na osobní schůzce. Ve formuláři níže, mě prosím zkuste přesvědčit, že tento bod splňujete.

2) "Posedlost" dokonalými službami

Potřeba zlepšovat služby, by měla být vaší přirozeností, nezávisle na tom, jak dobré už jsou. Skvělé služby vždy začínají u spokojených zaměstnanců, proto je důležité, ať taky umíte vycházet s lidmi.

3) Managerské dovednosti

  • Komunikace - Prezentační dovednosti, zdravé sebevědomí pro vyjednávání, cit pro písemný projev, který je potřeba při popisu firemních procesů.
  • Organizace - Organizování vlastní práce a také práce celého týmu tak, aby byla co nejvíce efektivní, je samou podstatou práce provozního manažera.
  • Rozhodování - Inteligence a selský rozum, schopnost udělat si research, zajistit si potřebné informace, analytické myšlení
  • Vedení - Empatie, schopnost vést a motivovat tým, delegování, koučování, vytváření pozitivní atmosféry

4) Vzdělání a praxe

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru managementu, podnikání či ekonomie - tento požadavek není nezbytný, pokud jsou vaše teoretické základy managementu na vysoké úrovní.
  • Minimálně 5 let praxe v managementu v retailu, nebo jiném B2C byznysu.
  • Dobrá znalost angličtiny - když vám pošlu zajímavý podcast, nebo audioknihu v angličtině, tak s porozuměním nebudete mít problém.

Co po vás budu potřebovat?

Manažer divize služeb je zodpovědný za provoz a efektivitu našich oddělení: prodejna, péče o zákazníky a redakce.

  • Prodejna - odborné poradenství našim zákazníkům, výdej internetových objednávek, příjem reklamací a servisu.
  • Péče o zákazníky - komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, emailu, online chatu. Součástí tohoto oddělení je i servis, který zpracovává reklamace.
  • Redakce - vytváření obsahu pro komunitu. Online magazín, youtube kanál pro klasické a sportovní hodinky.

Naše firma dorostla do velikosti (cca 60 lidí, obrat 300 mil. Kč) kdy už její provoz není možné řídit pouhou intuicí a selským rozumem. Potřebujeme odborníka (provozního manažera), jehož hlavním úkolem bude:

Zvyšovat úroveň našich služeb a zvyšovat efektivitu provozu.

Máte zájem?

Pokud toužíte po práci, kde váš přínos nebude jenom cítit, ale i vidět ve spokojenosti našich zákazníků, pojďte s námi posouvat hranice skvělých služeb až ke hvězdám!

Základní parametry nabízené práce

  • Název pozice: Manažer divize služeb
  • Pracovní vztah: HPP
  • Nástup: dohodou
  • Mzda: 80.000 - 120.000 Kč
  • Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava Vítkovice
  • Pracovní doba: dohodou
  • Kontaktní osoba: Martin Koňařík, majitel

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte formulář níže



Naše vize

Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.

Naše hodnoty

  • otevřenost a upřímnost
  • zájem
  • překonávat očekávání
  • skvěle nebo vůbec
  • odbornost

Naše adresa:

Sirotčí 605/10
703 00 Ostrava - Vítkovice
zobrazit na mapě

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h Prodejna ve dnech Vánočních svátků uzavřená
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.