Aplikace Garmin Connect slouží ke spárování chytrých hodinek Garmin s mobilním telefonem. Doteď si tuto aplikaci stáhly milióny uživatelů a jedná se o jednu z nejoblíbenějších sportovních aplikací jak na Google Play, tak App Storu. Tento článek slouží k představení této aplikace a zlepšení orientace v ní.
K čemu je vlastně aplikace Garmin Connect?
Pomocí aplikace Garmin Connect propojíte vaše chytré hodinky Garmin s mobilem. Bere si informace o příchozích zprávach, hovorech a pomocí Bluetooth je přeposílá do hodinek.
Zároveň se díky ní odesílají na virtuální zálohu vašeho účtu. I kdybyste třeba hodinky ztratili, koupili si jiné, vždy budete mít svá data zálohovaná a samozřejmě v bezpečí.
Ačkoliv vše monitorují hodinky, zde se vše ukládá a zobrazuje podrobněji – grafy vašich kroků, tepové frekvence, spánku... Nebo třeba podrobná analýza sportovní aktivity.
Obecně platí pravidlo, že čím máte jednodušší hodinky, tím více budete muset využívat Garmin Connect. Například nejvyšší model Fenix 7 skoro vše zobrazuje přímo v hodinkách, ale jednoduchý chytrý náramek Vívosmart 5 naopak většinu zobrazuje v mobilní aplikaci.
Hlavní strana "Můj den"
Tady se odehrává to hlavní. Vše, co hodinky nasbírají během dne, se zobrazí v "Můj den". Kdo by to byl čekal, co?
Vaše tepová frekvence, počet kroků, spánek, stres, aktivity, vystoupaná patra... Prostě vše na jednom místě s možností detailního zobrazení po kliknutí.
Když v tomto seznamu sjedete úplně dolů, uvidíte shrnutí předchozího dne. Úplně dole najdete možnost úpravy karty "Můj den". Můžete si tedy úplně nahoru dát data, která vás nejvíce zajímají.
Úplně nahoře naopak najdete sekci Oznámení, váš profil, stav připojených hodinek a dvě šipky spouští manuální synchronizaci hodinek s aplikací Garmin Connect.
Jak upravit spodní lištu v Garmin Connectu?
Co spousta uživatelů neví, dá se upravit i spodní lišta.
iOS:
Klikněte na vpravo dole. Nahoře vpravo se objeví možnost "Upravit".
Android:
Klikněte na tři čárky vlevo nahoře. Dole máte možnost "Upravit karty".
Jak se vyznat v kalendáři Garmin Connect? Co znamenají ty barvevné proužky?
Docela dost se toho odehrává v kalendáři, který je bohatý na barevné proužky.
Co znamenají jednotlivé barevné proužky v Garmin kalendáři:
zelená – manuálně spuštěný monitoring sportovní aktivity
šedá – automatický zaznamenaná aktivita (Move IQ)
červená – údaje o srdečním tepu
modrá – splněný cíl denního počtu kroků
přerušovaná modrá – nesplněný cíl denního počtu kroků
Číslo pod proužky pak značí další proužky, které se nevlezly a jsou ukryté.
Přehled – mějte přehled o ostatních
Garmin Connect funguje jako sociální síť. V přehledu vidíte veškeré sportovní aktivity uživatelů se kterými jste ve spojení.
Co je super, tak pokud jste s člověk ve spojení, vidíte veškeré údaje o jejich tréninku. Úplně stejně jako to vidí oni. Dozvíte se tedy vše o tepovce, trase, tempu... Prostě o všem. A ano, může to být trochu nebezpečné, dávejte si tedy pozor, s kým se dáváte do spojení!
Trocha zdravé soutěživosti – odznaky, výzvy a úrovně
Já na to moc nejsem, ale vím, že soutěžení o úrovně a odznaky je velice oblíbené. Každý uživatel totiž má v rožku své profilovky malé číslo, které značí jeho úroveň.
Úrovně se získávají pomocí odznaků. Některé odznaky získáte aktivním počínáním (například první maraton, první běh přes 50 km, 50 000 kroků za den aj.). Jiné zase tím, že brzy vstanete (odznak Skřivan), sdílením aktivity (odznak Podělím se) nebo třeba spánkem delší než 8 hodin (odznak Spi sladce). Ale to jsou jen příklady. Jsou jich tisíce.
Odznaky také můžete získat splněním různých výzev, kterých se cíleně zúčastníte. Například 300 tisíc kroků za měsíc) nebo třeba 300 kilometrů běžeckých sportovních aktivit za měsíc.
Způsobů jak získat odznaky je spousta a jsou na to různé návody na internetu.
Přehledy Insights – jak jsem na tom globálně?
Jestli výzvy jsou o soutěživosti, přehledy Insights jsou soutěžení na entou.
V přehledech Insights vás Garmin srovná s veškerými Garmin uživateli ve vašem věkovém rozmezí. Ale můžete se srovnat i se staršími. Já třeba hodně běhám, chodím, ale očividně málo spím. :)
Statistiky zdraví aneb zdravotní stav v kostce
Statistiky zdraví vlastně zobrazují úplně to stejné jako Můj den, ale máte to pěkně pod sebou v seznamu. To je vlastně jediný rozdíl.
Statistiky osobní – trénuji dobře?
Některé hodinky tréninkové statistiky zobrazují (přímo v hodinkách), ale některé to mají pouze v této části mobilní aplikace. Dozvíte se zde vše o všem tréninku.
Hodně fandím stavu tréninku. Na základě poměru tréninkové zátěže (Training Effect) vám hodinky řeknou, jestli je váš trénink produktivní, nebo ne. Pokud v nějaké zátěži (nízká aerobní, aerobní a anaerobní) trávíte většinu času nebo naopak málo, trénink se nepovažuje za produktivní.
Odhad hodnoty VO2 Max je pak maximální množství kyslíku, které je schopen člověk přijímat při sportovním výkonu. Obecně se to považuje za takový ukazatel kondice.
S dalším příslušenstvím (powermetery, hrudní pásy aj.) získáte specifické sportovní metriky jako FTP (Funkčí limitní hodnota výkonu), výkon (watty) či hodnotu vašeho laktátového práhu.
Trénink – když to chcete dělat pořádně
Já osobně asi nejčastěji používám část "Tréninky", kde si můžete manuálně zadat veškeré kroky vašeho tréninku. Pokud tedy chcete intervalový běžecký trénink, zadáte si rozklus třeba 20 min a poté 5x opakování 3 minuty běhu a 3 minuty odpočinek. Na konec pak dám ještě 20minutový výklus. Tento tréninkový příklad si můžete libovolně pojmenovat a odeslat jej do hodinek. Trénink si pak spustíte v hodinkách a budou vás upozorňovat na střídání jednotlivých fází.
Tréninky si můžete vytvořit nejen pro běh, ale pro libovolnou sportovní aktivitu.
Pro ty, co se chtějí inspirovat nebo se doslova nechat vést, je ideální funkce "Najít trénink", kde si z velkého seznamu vyberete předdefinovaný trénink. Většina z toho se ale týká posilování či kardia.
Konečnou úrovní je funkce "Tréninkové plány", kde si vyberete několikatýdenní trénink běhu či cyklistiky s určitým cílem (např. maraton). Hodinky vám každý den při spuštění dané sportovní aktivity ukážou, co byste měli dělat.
V mobilní aplikaci Garmin Connect je těchto plánů omezené množství, většinu najdete na desktopové verzi Connectu.
Pokud jste hračička a chcete si vytvořit trasu dopředu, bude se vám líbit část "Trasy". Tam si můžete vytvořit trasu v rámci mapy přímo v Garmin Connectu nebo vyberete parametry, které by měla tato trasa splňovat (délka, směr, terén) a aplikace vám sama vygeneruje trasu.
Já osobně si ji předpřipravím v Mapy.cz a poté ji vyexportuji do aplikace Garmin Connect.
Pro každou trasu si můžete vytvořit strategii tempa (PacePro). Hodinky vám v reálném čase ukazují jakým byste měli běžet tempem, abyste doběhli v čase, který si sami zvolíte. PacePro bere v potaz i převýšení.
Vybavení – jak moc ojeté je moje kolo?
Do aplikace Garmin Connect si můžete zadat různé části svého vybavení a vysledovat tak jejich opotřebení. K různým běhům si můžete zadat různé boty a nebo třeba k různým jízdám různá kola.
Můžete si také zobrazit vyřazené vybavení a podle toho si vytipovat boty, které toho vydržely nejvíce a koupit si je znova.
Nastavení hodinek přes mobil
To je novinka, která je u Garminu čerstvě, ale je to perfektní. Doteď se vše nastavovalo přímo v hodinkách, ale teď to můžete udělat pohodlně v telefonu.
Za mě osobně je největším ušetřením času nastavení datových polí sportovní aktivity. Když otevřete "Aktivity a aplikace", vyberete sportovní aktivitu, můžete si ji přizpůsobít dle svého gusta.
A toť vše. Pokud by vám tady něco chybělo, napiště mi vaše poznatky do komentářů!
Líbil se vám článek?
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Taťána • před 1360 dny, reagovat
Dobrý den, sdílím Garmin Connect s několika přáteli, takže můžu sledovat na přehledu jejich aktivity i denní počet kroků. Nedopatřením jsem si přehled kroků odstranila a nevím jakým způsobem toto napravit. Můžete mně prosím poradit?
Matěj Urbaczka • před 1356 dny
Zdravím Taťáno, v aplikaci Garmin Connect v telefonu stačí kliknout dole na ikonku "upravit můj den" a tam vybrat zobrazování kroků a na PC vybrat dole na obrazovce prázdný rámeček se znakem "+" uprostřed a taktéž přidat kroky.:-)
Jana • před 1341 dny, reagovat
Dobrý den,prosím o radu. Mám nové hodinky Garmin venu sq a nastavila jsem si český jazyk. Druhý den během dne jsem zjistila,že se přeply zpět do angličtiny . Chtěla jsem je přepnout zase na češtinu ,ale nabídka jazyku mi v menu zmizela a zůstala jen angličtina. Zkusila jsem je dát do tov. nastavení ,ale žádná nabídka jiných jazyků jako zprvu se tam už neukázala. Nevím jak dál postupovat Děkuji za radu.
Dominik Hok • před 1340 dny
Zdravím, Jano. Zkoušela jste nastavit jazyk v mobilní aplikaci Garmin Connect? Je tam ta možnost? Klikněte v aplikaci na obrázek hodinek vpravo nahoře → Obecné → Jazyk. Popřípadě to jde přímo v hodinkách → Otevřete Menu hodinek (delší podržení spodního tlačítka) → Systém → Jazyk.
Jana • před 1340 dny, reagovat
Dobrý den Dominiku. Mobilní aplikace mi jde český,ale hodinky nejdou přepnout na češtinu . Není v nabídce žádný jiný jazyk.
Znovu jsem vše dala do tov. nastavení . Uvítací hlášky a jazyk je jen v angličtině,není možný jiný výběr jazyka. Děkuji
Dominik Hok • před 1340 dny
Dobrý den,
nemyslel jsem, ať si přepnete aplikaci do češtiny, ale že v mobilní aplikaci máte možnost nastavení jazyka hodinek. Podle tohoto postupu by to mělo jít. Pokud ale ani toto nepomůže, určitě doporučuji hodinky aktualizovat přes počítačový program Garmin Express. Posílám návod.
Jana • před 1340 dny, reagovat
Tak problém s instalací českého jazyka je už v pořádku . Šlo to až v programu Garmin express . Moc vám děkuji za ochotu a radu. Přeji pěkný večer Jana
Ivo • před 1321 dny, reagovat
Dobrý den,
mám dotaz ohledně přátel v Garmin connect. S kamarádkou jsme se přidali a ona vidí mé aktivity (kolo, běh atd..), ale já její nevidím. Vidím pouze celkové statistiky. Oba máme soukromí nastaveno stejně a to, že se vše zobrazí přátelům. Já toto nastavení měl už od začátku, ona ho změnila až po mém přidání mezi přátele a po její poslední aktivitě. Mlže to být tím a její aktivity uvidím až od teď, když přidá nové? Zpětně se na její aktivity kouknout nemohu?
Děkuji předem za odpověď.
Dominik Hok • před 1321 dny
Zdravím, je dost možné, že to tak je. Abych řekl pravdu, osobně to nemám odzkoušené, protože používám jako sociální síť spíše Stravu. Nicméně, zkuste mrknout ne do přehledu, ale přímo na tohoto člověka tam si zobrazit jeho aktivity. Tam by to teoreticky mělo jít. Nicméně, pokud si teď kamarádka upravila nastavení soukromí, mělo by už to jít.
Ivo • před 1268 dny, reagovat
Dobrý den,
mám dotaz ohledně hodinek Garmin Venu sq, konkrétně se jedná o dotaz směřující na plavání v moři. Je nějaký způsob, jak si takové plavání zaznamenat? Pokud vím, tak co se týká plavání, je možnost jen měření bazénové aktivity, nikoliv plavání venku.. Ať už v moři, rybníku nebo přehradě..
Děkuji předem za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 1263 dny
Zdravím Ivo, možnost je ta, že budete monitorovat plavání v moři jako aktivitu "jiné" která je úplně poslední na výběr. Jediné o co přijdete je vyhodnocení stylů plavání, ale jinak budete mít záznam úplně stejný. Zkusil bych se podívat i na Garmin Connect IQ, jestli již někdo aktivitu plavání na otevřené vodě neudělal i pro hodinky Venu Sq.:-)
Zuzana Majdyšová • před 1259 dny, reagovat
Zdravím vás Matěji, manžel má hodinky Forerunner 735 XT, donedávna měl nastavený jazyk češtinu, ale, že po aktualizaci je v hodinkách jen angličtina. Když se dívám do nastavení, jiný jazyk než angličtinu nenabízí. Zkusila jsem přes aplikaci Garmin Express hodinky znovu akualizovat, ale problém přetrvává. Poradíte nám, prosím? Děkuji Zuzana
Matěj Urbaczka • před 1258 dny
Zdravím Zuzano, zkuste se podívat do nastavení v Garmin Connect, zda nenajdete češtinu tam. Jestli ne, doporučil bych provést obnovu do továrního nastavení.
Pavlína • před 1234 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky vivoactive 4S. Šlo by je spárovat/nahrát do nich aplikaci mapmyrun od UA, abych ji mohla při běhu využít?
Děkuji
Dominik Hok • před 1231 dny
Zdravím, přímo při aktivitě tuto aplikaci využít nemůžete, ale můžete si propojit aplikaci Garmin Connect a MapMyRun. Tyto aplikace se pak automaticky synchronizují. Tudíž, vše, co se objeví v aplikaci Garmin Connect, se objeví také v MapMyRun.
Matej • před 1195 dny, reagovat
Dobry den, mohli by ste mi poradit ako v aplikacii garmin connect nastavit aby sa v kalendari tyzden zacinal v pondelok a nie v nedelu.Dakujem
Matěj Urbaczka • před 1195 dny
Zdravím Matěji, toto musíte nastavit v Garmin Connect v zařízení - obecné - první den v týdnu.:-)
Matej • před 1195 dny
Ja tam mám len formát dátumu a takú možnosť že nastaviť prvy deň v týždni tam nemám
Matěj Urbaczka • před 1194 dny
Zdravím, další možností, kde to nastavit v Garmin Connect je Garmin Connect - nastavení - nastavení uživatele - první den v týdnu.:-)
Matej • před 1194 dny
Mám to. Ďakujem
Jana • před 1023 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu, kde v aplikaci Garmin Connect můžu změnit statistiky tak, aby se mi zobrazoval aktuální kalendářní rok a ne dvanáct měsíců zpět. Děkuji za info????
Matěj Urbaczka • před 1021 dny
Zdravím Jano, tohle je velice zvláštní, že se Vám zobrazují data o rok zpět. Máte správně zadané datum jak v hodinkách, tak v aplikaci?
Jana • před 1021 dny
Datum mám správně. Když si zadám aktivity-běh - mám na výběr 7dní, 4týdny a 1rok - rok mi nezačíná 1.1. ale zobrazuje se mi 12měsíců zpět (např 4/21-3/22). Jde mi o tuto statistiku, zda je možno nastavit datum od 1.1.
Matěj Urbaczka • před 1020 dny
Zdravím Jano, bohužel v tomhle zobrazení se s tím nedá nic dělat. Můžete se ale podívat do kategorie "přehledy insights", kde se dá nastavit přesně za jaké období a co chcete vidět.:-)
Roman • před 765 dny
Dobrý den, taky mne trápilo jak zobrazit statistiku za kalendářní rok. Řešení nabízí webový "Garmin Connect". V menu Zvolím "Zprávy" a potom "Shrnutí postupu". Tady mám několik možností jak nastavit Filtr.
1. Shrnutí postupu - Letos - vyberu aktivitu, která mne zajímá
2. Seskupit podle roku - všechny dny - a zase vyberu aktivitu, která mne zajímá (tady se dá hezky porovnat jednotlivé roky mezi sebou.
3. Aktivita, Letos
Alny • před 920 dny, reagovat
Super článok, vďaka!
Martin • před 897 dny, reagovat
Zdravím. Na základě vaší recenze jsem si koupil Garmin 255 :-)
Mám dotaz ohledně nastavení hodinek v aplikaci, při párování se nastavuje kdy většinou spíte, no a tady je ten zádrhel, já dělám na směny a tak dva dny spím v noci a pak další dva dny ve dne dopoledne. Napadlo mě, že nastavím dobu kdy většinou spím od např. 22 hod až do 14 hod, abych časově pokryl jak noční směnu, tak denní směnu. Jenže když mám denní a nespím přes den, tak si hodinky myslí, že spím a teď jsem třeba měl volno a šel jsem spát normálně v noci, ale aplikace Connect v telefonu mi ukazuje, že jsem spal 16 hodin.
Dále jsem zjistil, že mi to neukazuje ranní report, protože si hodinky myslí, že do 14 hodiny spím, takže musím ručně v hodinkách ukončit spánek a pak mi hned naskočí ranní report. Tohle nemají dobře vyřešené, výrobce garmin vůbec nepočítá s tím, že by někdo mohl dělat na směny. Třeba do teď jsem měl hodinky Withings a tam se žádná doba spánku nenastavuje a prostě jdu spát a je jedno jestli ve dne nebo v noci a hodinky mi správně změří spánek. Takže asi budu Garminy vracet, protože to asi nemá řešení, nebo vás něco napadá? Díky za případnou odpověď.
Matěj Urbaczka • před 895 dny
Zdravím Martine, se spánkem je to bohužel u Garminu těžší a u tohoto modelu to nastavit nejde. Na Fenixech 7 už se toto nastavit dá, ale bohužel tady prozatím ne.:-(
Alny • před 895 dny, reagovat
Je možné si nastaviť v iPhone svetlé pozadie apky? V tom dark mode nevidím dobre na niektoré údaje, napr. v tej Insigts sekcii. Nikde som však takú možnosť nenašiel.
Dominik Hok • před 894 dny
Zdravím, bohužel, aplikace Garmin Connect je pouze s tmavým pozadím.
Alny • před 894 dny
To je vopruz :-)
Matěj • před 890 dny, reagovat
Zdravím, rád bych se zeptal ohledně toho spánku jestli je stejný problém jako 255 i u 955? Plánuji je pořídít , ale mám také práci na směny.
Díky za odpověď
Matěj Urbaczka • před 888 dny
Zdravím Matěji, ve FR955 lze upravit monitoring každého dne na konkrétní hodinu, kdy půjdete spát a kdy se přibližně probudíte.
D.u.b • před 877 dny, reagovat
Zdravím,
v první řadě super článek a video. Moc díky!
Měl bych ale dotaz. Mám Fenixy 6 Pro a Androidí telefon s garmin connectem. Bohužel se mi nedaří najít možnost nastavování datových polí u aktivit přímo v telefonu. Nevíte není toto omezeno například jen pro iOS nebo novější hodinky?
Matěj Urbaczka • před 874 dny
Zdravím, toto je možné nastavit až v novějších hodinkách jako Instinct 2, Fenix 7, Forerunner 955 nebo 255.
Kateřina • před 871 dny, reagovat
Prosím o radu.. používám hodinky Vivome 3S, aktivně během, chodím - sportuj.. příjmu výzvu o odznáček a např. zaběhnu 3km.. vůbec se mi do výzvy neevidují, jako bych nic nedělala.. nebo mapa - jak dostanu do přehledu mapu, že jsem běhala/jak jsem běhala? ???? Děkuju..
Matěj Urbaczka • před 867 dny
Kateřino, máte hodinky bez GPS, které bohužel samy nemohou zaznamenat trasu a mapu. Musíte připojit k hodinkám telefon při sportování, abyste získala záznam trasy a mohla odznáčky sbírat.
Martin • před 842 dny, reagovat
Zdravím.
Mám dotaz, v nastavení aplikace Connect v nastavení zařízení v sekci obecné je nastavení "Nahrávání dat" a na výběr je "Inteligentní" a "Každou 1 sekundu". Co se rozumí pod pojmem inteligentní?
Díky moc za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 842 dny
Zdravím Martine, inteligentní znamená, že se data nenahrávají pokud se nemění tepová frekvence, akcelerometr neznaznamená pohyb anebo při aktivitě GPS se nezmění poloha. Dá se říct, že to je o trošku méně přesné než snímaní každou sekundu, ale více to šetří baterii.
Rosťa • před 832 dny, reagovat
Dobrý den, měl jsem hodinky Garmin venu a v telefoně Lenovo Z90a40 aplikaci Garmic connect. Vše fungovalo v pořádku. Po roce a půl jsem za koupil hodinky Garmin venu 2 plus. Nejde hodinky s aplikací nijak spárovat a tak jsem aplikaci vymazal a že ji znovu nainstaluji. Nejde nainstalovat a píše mi to že zařízení není kompatibilní s touto verzí aplikace.
Otázka zní. Je výše zmíněný telefon android Lenovo skutečně nekompatibilní když před nedávnem ještě byl?
Děkuji moc za odpověď a radu.
Matěj Urbaczka • před 831 dny
Dobrý den Rosťo, bohužel kompatibilita s telefony Lenovo (také např. Honor nebo Huawei) může být špatná. Opravdu se mohlo stát, že po reinstalaci a aktualizaci má aplikace větší nároky.
Markéta • před 817 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky vivoactive 3 a vždy když chci přijmout nový rekord tak mi to napíše že došlo k chybě. Můžete mi prosím poradit? Poslední aktualizaci aplikace mám. Dekuji
Dominik Hok • před 817 dny
Zdravím, Markéto. A poté tam rekord k přijetí zůstane nebo úplně zmizí? Zkusil bych rekord přijímat v prohlížeči na connect.garmin.com.
Markéta • před 817 dny, reagovat
Dobrý den Dominiku, právě v prohlížeči connect garmin rekord stále zůstane a čeká na odpověď odmítnout přijmout, po přijetí opět zprava došlo k chybě, ale přitom na hodinkách rekordy přijaté jsou spravne.
Dominik Hok • před 815 dny
Zdravím, Markéto. Teď jsem našel informaci, že tato chyba vzniká právě přes browserové rozhrání Garmin Connect. V mobilní aplikaci by to mělo fungovat. Zkuste jít přes Aktivity, poté vyberte danou aktivitu a nechte si zobrazit osobní rekordy. Tam je přijměte. Poté už asi nevím, co jiného poradit. :) Jedině pak zkusit podporu Garminu.
Karel • před 815 dny
Zdravim...a nemate tel. Xiaomi a neaktualizovala jste pred par dny system na novejsi, myslim 13?...mam totiz stejny problem a nepomaha nic...
Karel • před 815 dny, reagovat
Dobry den...mam instincty...v app Connect kdyz chci u aktivity "prijmout novy rekord", tak to napise "doslo k chybe"...zkusil sem uz vse- restart hodinek i telefonu,odinstalovat aplikaci a stale nic...mohlo by to byt od doby co se mi na telefonu aktualizoval system (ale to je potreba udelat)...poradite??? diky
Matěj Urbaczka • před 814 dny
Zdravím, Karle, bohužel v tomto případě nemáme jak poradit, protože telefony ovlivnit neumíme. Počkal bych na další aktualizaci telefonu anebo se podívat na obchod play, jestli nevyšla aktualizace pro aplikaci Garmin.
Markéta • před 814 dny
Dobrý den, nene mám Samsung, zkusím aktualizaci telefonu. Na hodinkách rekord přijaty je ale v mobilu ne
Zuzana • před 810 dny
Mám také stejný problém. Mám hodinky Venu 2S. Rekord nejde ani prijmout ani odmítnout. Aktualizace proběhla a nic se nezměnilo. Máte někdo bližší informace?
Dominik Hok • před 809 dny
Zdravím Zuzano. S tímto problémem nám teď píše spousta lidí. Pravděpodobně to bude problém přímo na straně Garminu, který určitě brzy vyřeší.
Radar • před 805 dny
Venu 2 ve spojení s androidem 13 (Pixel 6) hlásím stejný problém... Žádný z rekordů nelze přijmout - Došlo k chybě. Viz obrázek
Petr L. • před 813 dny, reagovat
Zdravím, prosím o radu - mám Fenix 7X (maximální spokojenost). Na sport, na treky atd. super. Ale přes den do práce bych raději něco "městského". Lehčího, menšího, a s možností telefonování z ruky. Už delší dobu koukám na Venu 2 Plus. Můj dotaz: jak se pak chová Garmin Connect Mobile, když by se k němu párovali dvoje hodinky a každé kapku jiné, byť obě Garmin? Bude v mobilu veškeré přehledy dávat dohromady z obou hodinek? Co když na jedny hodinky udělám za den např.10k kroků, na druhé ve stejný den 8k kroků... apka to nejspíše sečte. Ale pak by ukazovala apka výsledný stav kroků a hodinky nejspíše jen to, co skutečně naměřeli... nebo? Děkuji za radu.
Matěj Urbaczka • před 811 dny
Zdravím Petře, dá se používat dvoje hodinky připojené na jeden účet, kdy si vyberete, které nosíte primárně přes den (počitadlo kroků atp.) a pak ty co nosíte na sport. Přes den se budou počítat kroky, tepovka, kalorie atp z primárního modelu a večer, po tréninku, se vám započte do vyhodnocení i trénink. Ty součty se pak denně synchronizují i s hodinkami, takže ve výsledku vidíte i například kroky z Fenixu 7 ve zmiňovaném Venu 2 Plus
Petr L. • před 811 dny, reagovat
Zdravím Matěji, no měl jsem půjčené na 3dny Venu 2 Plus, spároval na můj současný účet s Fenix 7X a stejně to nesčítalo údaje dohromady. Vrtalo mi to hlavou, kde je zakopaný pes. Hledal na zahraničních forech... až jsem narazil na Garmin funkci Physio TrueUp. Ta je nutná být aktivní (zapnutá). V Garmin Connect: 3čárky zcela vlevo nahoře (nastavení) => Zařízení Garmin (skoro dole) => vybrat hodniky (např.Fenix 7X) => Obecné (skoro dole) => aktivovat funkci Physio TrueUp => synchronizovat. To samé nastavit na druhých hodinkách (Venu 2 Plus). Pak to začalo fungovat korektně. Jinak díky za odpověď i za videa na youtube, co děláte.
Matěj Urbaczka • před 811 dny
Zdravím ještě jednou, počítal jsem s tím, že Physio TrueUp je zapnuté. Většinou bývá již defaultně nastavené od začátku na zapnuto.:-)) Tak snad je bude s hodinkami už jen dařit a moc děkujeme za pochvalu! :-)
Jaroslav Z. • před 797 dny, reagovat
Ahoj Matěji,nemáš náhodou zkušenost s aplikací kinomap.V diskuzích jsem se dočetl, že je možné aktivitu z teto aplikace odeslat do garmin connect. Bohužel nevím jak, protože, aplikace kinomap ani cyklotrenažér který používám není kompatibilní s Garmin edgge 530.
Matěj Urbaczka • před 796 dny
Ahoj, Zdravím, co se týče Kinomap, tak nemám bohužel žádné zkušenosti, ale jak tak čtu na jejich stánkách, tak mají psáno, že zkoušeli několikrát se dostat do ekosystému Garminu ale vždy bezúspěšně.:-( Bylo to tedy před 5 měsíci ten článek, ale myslím, že je to stále akutální.
Jaroslav Z • před 796 dny
Díky za rychlou odpověď. Budu tedy muset u aktivity Kolo uvnitř, doplnit data ručně a nebo vyměnit cyklotrenažér od Garminu. To vím že je v pohodě.
Ondřej • před 797 dny, reagovat
Zdravím. Nevíte někdo, proč mi nejdou přijmout nové rekordy? Dříve to normálně šlo, teď když na kliknu na přijmout mi to napíše DOŠLO K CHYBĚ..
Matěj Urbaczka • před 796 dny
Zdravím, Ondřeji, zkuste přijmout svůj rekord na internetové platformě Garmin Connect v PC a ne v telefonu.
Josef • před 789 dny, reagovat
Zdar,prosím o radu...jak při vytváření tréninku žádám opakování několika kroků? Snažím se udělat 30/45/60s s 2m meziklusama a dát to celé 5x...ale při zadání opakování mi jde opakovat jen jeden z kroků...díky za rady a ať to běhá ????
Matěj Urbaczka • před 789 dny
Zdravím Josefe, bohužel ani mně se tento trénink nedaří udělat dle Vašich představ.:-( Bohužel to vypadá, že Garmin toto není schopen "naprogramovat".:-(
Josef • před 789 dny
Už to mám,ty kroky se dají pomocí myši přetahovat do toho opakování,akorát je to špatně vidět,je tam takove velice slabé pozadí,téměř neviditelné...i tak děkuji za odpověď:)
Sandra • před 720 dny, reagovat
Zdravím, existuje u Garminu zálohování a obnovení, jako to je třeba u Apple Watch? Tedy když udělám factory reset nebo si pořídím nové hodinky, tak obnovím nastavení z předchozích? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 719 dny
Sandro, pokud obnovíte hodinky do základního nastavení, Garmin si po spárování hodinek přetáhne veškerá data z connectu do nových nebo obnovených hodinek.
Sandra • před 719 dny
Jéé, moc děkuju, to je bezva zpráva. A platí to i pro doinstalované ciferníky a aplikace? Seřazení aktivit a tak? Když mám v aktivitách běh na pásu, veslování uvnitř a chůzi, po obnovení to taky bude takhle?
Dominik Hok • před 719 dny
Zdravím, Sandro. Bohužel, Garmin si přinese jen historii aktivit a nasbíraná data jako je tepovka, stres, spánek, aj. Různá nastavení, aplikaci či ciferníky se bohužel nepřenesou. :/
Petr • před 710 dny, reagovat
Zdravím, Petře, zakažte v Garmin Connect notifikace z map.cz. Dá se to také udělat přes nastavení telefonu a nastavení aplikace mapy.cz.
Dobrý den vracím se k řešení. Nemohu najít správnou cestu k zákazu notifikace z map.cz mohl by jste mě přesněji navést?
Děkuji moc za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 709 dny
Zdravím, Petře, Garmin Connect - nastavení - oznámení - oznámení aplikace - odebrat právo mapám.cz. To samé můžete udělat ještě v nastavení aplikace v telefonu, kde ji odeberete právo posílat oznámení. U mého Android je to hned první ikona.
Tomáš • před 707 dny, reagovat
Prosím o radu. V aplikaci Garmin Connect jsem nějak odstranil kalorie z mého dne. Poradíte jak vrátit zpět?
Matěj Urbaczka • před 706 dny
Zdravím, Tomáši, pokud myslíte Connect v telefonu, tak úplně vespod na hlavní stránce je položka "upravit můj den". Na ní klepněte a přidejte zpátky kalorie.
Petra • před 705 dny, reagovat
Ahoj, video super, ale mám prosbu jak do přehledů insights dostanu do grafu oranžový sloupec mých aktivit, abych viděla porovnání ani mi tam nepíšou tu větu "Ušli jste více kroků než x% ostatních uživatelů." Děkuji za radu jste skvělí.
Dominik Hok • před 705 dny
Zdravím, asi jsem moc nepochopil dotaz, ale v přehledu insights vidíte jen to, co tam mám Garmin nastavené. Nedá se tam nic přidat.
Josef • před 705 dny
Zkuste zkontrolovat,zda máte nastavené povolení ke zpracovávání dat do Insight...
Petra • před 705 dny
Kde najdu prosím to povolení? Díky
Petra • před 705 dny, reagovat
V grafu není vyznačen oranžově můj souhrn viz. foto. Nastavení povolení ke zpracování dat povolím kde, prosím?
Dominik Hok • před 704 dny
Zdravím, Petro. Zkuste kliknout tři tečky vpravo nahoře a tam by mělo být "Data a soukromí". Souhlásíte tam se zpracováním dat?
Petra • před 704 dny
Bohužel to nefunguje, pod třemi tečkami jsem souhlas už odklikla a stále oranžový sloupec v grafu není :-(
Matěj Urbaczka • před 703 dny
Zdravím, Petro, jak dlouho máte hodinky? Já si své teď musel resetovat do základního nastavení a po rozkliknutí oranžové zprávy nahoře mi Garmin řekl, že to bude nějakou dobu trvat, než mě začne vyhodnocovat mezi ostatní.:-)) Tak je třeba asi ještě chvíli vyčkat, a pak to samo naskočí.:-)
Petra • před 703 dny
Garminky mám od roku 2016 teď mám rok Venu 2s, zkusím restart a uvidím, díky za rady
Soňa • před 700 dny, reagovat
Dobrý den, co prosím znamená číslo u profilové fotky vpravo dole? Já tam mám 2, kamarádka 1 a jiná zase 5. Děkuji. Soňa
Matěj Urbaczka • před 699 dny
Zdravím, Soňo, jsou to pomyslné "levely" na kterých jste u Garminu. Tyto levely počítají odznáčky. Pokud rozkliknete u pod svou profilovou fotkou odznáčky, zjistíte, kolik vám chybí do dalšího "levelu" = čísla.
Soňa • před 700 dny, reagovat
Dobrý den, když nezaznamenám = nespustim aktivitu (zapomenu nebo špatně zmáčknu tlačítko), např. běh/chůze, ale hodinky mám na ruce a bežím/jdu spočítaji se spálené kalorie stejně, jakobych konkrétní aktivitu zapnula?
Děkuji. Soňa
Matěj Urbaczka • před 699 dny
Zdravím, pokud máte spuštěnou funkci Move IQ hodinky zaznamenají Vaší aktivitu a zpětně ji vyhodnotí v grafu jako běh / chůze. Ale pokud by to byla aktivita, kterou Move IQ neumí, tak se kalorie budou počítat stejně, protože jeden z hlavních parametrů u počítání kalorií je tepová frekvence.
Tomáš • před 695 dny, reagovat
Ahoj, nevím, jestli to tu už někdo řešil, ale mám doraz jak smazat osobní rekordy z garmin connectu. Vím jak je odstranit z hodinek ale nevím jak se to přepíše, propise v connectu. Moc díky za případnou radu.
Matěj Urbaczka • před 695 dny
Zdravím, já jsem tam šel přes aktivity, dole osobní rekordy a pak jsem smazal přes "upravit".:-)
Ladislav • před 693 dny, reagovat
Dobrý den,
Mám hodinky instinct s2. Stálo se mi aktivita dýchání, když chci zapnout tak hodinky zamrznou. Zkoušel jsem všechno možné, ale nejde to. Dřív to šlapalo bez problémů. Ostatní aktivity funguji bez chyby. Děkuju
Matěj Urbaczka • před 692 dny
Zdravím, tuto aplikaci jste stáhl z Garmin Connect IQ?
Ladislav • před 691 dny, reagovat
Ne už byla v hodinkách. Několikrát jsem tuto aplikaci používal před spaním. A najednou nejde a cekam cca 2 minuty než hodinky opět reagují.
Dominik Hok • před 690 dny
Zdravím, možná to bude nějaká chyba v aktualizaci. Zkusil bych hodinky připojit ke Garmin Express a aktualizovat nebo je dát do továrního nastavení.
Ladislav • před 690 dny, reagovat
Děkuju a kdyz je dam do továrního nastavení tak se nic nesmaže s Garminu?
Dominik Hok • před 689 dny
Zdravím, Ladislave. Data se zálohují v aplikaci Garmin Connect a měly by se vám zpátky převést při opětovném spárování.
Luci • před 689 dny, reagovat
Dobrý den, nikde jsem nenašla, jestli se dá nastavit funkce AUTO PAUSE, aby se po delší době nečinnosti nevypla pauza sama a automaticky se neuložila aktivita. Případně nějaký podorobnější návod na sloučení dvou aktivit? Mám Venu2. Děkuji.
Dominik Hok • před 689 dny
Dobrý den, bohužel, to Garminy dělají automaticky a nedá se to vypnout.
Ladislav • před 689 dny, reagovat
Děkuju moc vše jsem udělal, ale stejně ta aplikace dýchání nefunguje jako dřív. Nyní se mě to ptá na druh tréninku 15 min 15 min a asi 5 min. A at kliknu na co chci tak se trénink spustí ale je tam stale jen nádech čas neběží prostě nic. Jako tomu bylo dříve prostě chyba. Uvidim casem jestli se to nevrátí. Děkuju za váš čas. Láďa
Jirka • před 686 dny, reagovat
Zdravím, prosím vás o informaci když si koupím nový telefon, přesunou se mi do něj informace z Connectu které mám do teď ve starém po přihlášení?
Děkuji za odpověď. Jirka
Matěj Urbaczka • před 685 dny
Zdravím, Jirko, jelikož je Connect internetová platforma, všechny informace jsou na síti a ne ve Vašem starém telefonu.:-) Není se tedy čeho bát a všechny informace, po přihlášení, naleznete i v novém telefonu.
David • před 679 dny, reagovat
Dobrý den, dá se do datové obrazovky u mnou nově nastavených sportů vložit počet kroků nebo je tam pouze možnost vzdálenost? Fenix 7
Matěj Urbaczka • před 678 dny
Zdravím, Davide, dá se nastavit i kroky. Stačí dát upravit oprazovky, zvolit kolik datových polí chcete, a poté mezi datovými poli s názvy "ostatní" zvolit kroky.
David • před 678 dny, reagovat
Mezi datovými poli "ostatní" jsem právě kroky nenašel, viz obrázek, kam se ještě nevešel "Atmosférický tlak", "Zátěž" a ""Frekvence ýchání"
Matěj Urbaczka • před 678 dny
Moc se omlouvám, zkoušel jsem to v aktivitě Trailový běh, kde mi ostatní pole kroky nabízely, ale u vlastní aktivity to opravdu není. Tak na to pojďme jinak. Při přidání aktivity Vám to nabízí možnost "kopírovat aktivitu". Pokud toto zvolíte např. u toho trailového běhu a přejmenujete si ji a nastavíte svá datová pole, máte vyhráno.:-) Zkoušel jsem to teď na svých hodinkách a nebyl žádný problém.:-)
Vojta • před 644 dny, reagovat
Zdravím, mám problém s aplikací connect IQ, jakýkoliv vzhled hodinek nebo aplikaci kterou chci mi aplikaci automaticky hodí pouze do fronty a zadne stahování se nekoná . . Nevíte čím to může být ? Telefon spárovány , oboum aplikacím udělena všechny povolení. .
Dominik Hok • před 643 dny
Zdravím, Vojto. Zkuste během instalace otevřít i aplikaci Garmin Connect a tam manuálně spustit synchronizaci (dvě šipky ve vrchní části).
Pepa • před 640 dny, reagovat
Zdravím, prosím o radu. Mám v plánu si pořídit garminy instinct 2 solar a zajímalo by mě zda je v nich nebo aplikaci sport.režim led.hokej? Představoval bych si pod tím jestli to dokáže spočítat počet střídání, čistý čas na ledě,nabruslenou vzdálenost atd. Máte s tím někdo zkušenost? díky
Dominik Hok • před 639 dny
Zdravím, Pepo. Bohužel, monitoring ledního hokeje neexistuje. Hodinky totiž v hale nemají přístup k GPS a zároveň nejsou schopné odhadovat, kolik vzdálenosti jste nabruslil podle pohybu ruky.
Katka • před 619 dny, reagovat
Zdravím a prosím o radu. Byla jsem běhat, hodinky normálně pracovaly, všechno šlo hladce. Po ukončení aktivity se hodnoty uložily. Bohužel se mi aktivita nezobrazuje v aplikaci na telefonu, jenom jako Move IQ, takže jako kdybych při aktivitě neměla spuštěné hodinky. Můžu nějak docílit toho, že se mi aktivita zobrazí v aplikaci? Zkoušela jsem už všechno možný a nic. Mám Forerunner 255S Music. Moc děkuji za radu.
Dominik Hok • před 619 dny
Zdravím, zkusil bych párkrát spustit manuální synchronizaci. Další cestou je hodinky připojit hodinky k počítači a ve složce "Activities" si ji najít a ručně naimportovat přes desktopovou verzi Garmin Connect.
Soňa • před 619 dny, reagovat
Dobrý den,
ráda bych věděla kolik je k dnešnímu dni aktivních uživatelů?
U VO2 max je konkrétně u mě uvedeno, že "moje hodnoa spadá mezi nejlepších 30% uživatelů mého věku a pohlaví". Je možné někde monitorovat kolik uživatelů (myslím jenom počet) používá Garmin Connect a nejlépe rozděleně i na počty dle věku a pohlaví?
Ještě by mě zajímala druhá informace, která je u VO2 max. uvedena a to, že "moje úroveň fitness odpovídá věku 28 let". Jak moc je tato informace přesná? Je mi totiž 44 let.
Předem děkuji za Vaše odpovědi.
Soňa
Dominik Hok • před 619 dny
Zdravím, Soňo. To nejsou dotazy na nás jako spíše na Garmin. Ohledně přesnosti odhadu fitness věku také nedokážu odpovědět, jelikož nevím, jaké proměnné bere Garmin v potaz.
Zdeněk • před 614 dny, reagovat
Dobrÿ den, lze u modelu Venu Sq prodlouźit dobu vibrace? Děkuji
Filip Debrecenyi • před 614 dny
Dobrý den, možné to bohužel není.
Katka • před 607 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Fenix 7s solar a při odesílání rychlé odpovědi na zprávu se odešle zpráva s dodatkem: odesláno z mého zařízení Garmin.
Jde tento dovětek vypnout, aby se odeslala čistě jen přednastavená rychlá odpověď? Moc děkuji za odpověď.
Dominik Hok • před 607 dny
Dobrý den, Katko. Běžte do nastavení v hodinkách → Telefon → Chytré nofitikace → Podpis. A tuto možnost vypněte.
Jarda • před 607 dny, reagovat
Dobrý den, mám Vivoactive 3 a uvažuji o dalším modelu od Garminu a zajímalo by mě, zda jdou přidat hodinky do aplikace součastně tak, abych jedny nosil v práci dopoledne, druhé následně po práci a celkový počet kroků, vzdálenost a patra se sečetly z obou hodinek? Děkuji za info.
Dominik Hok • před 607 dny
Zdravím, ano, hodinky Garmin takto přesně fungují díky funkcím TrueUp a PhysioTrueUp. Přenáší se tedy údaje o vašich aktivitách, spánku, tepu, ale i doba regenerace, VO2 Max aj.
František Knoll • před 601 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Venu 2 a zajímalo by mě, jak je to s nastavením a automat. rozpoznáním aktivity pro kolo? Hodinky automaticky rozpoznají chůzi i běh, v mobilní aplikaci mám zapnutou funkci Move IQ. V aplikaci jsou hodnoty v minutách pro chůzi, běh i kolo, ale v hodinkách mám jen chůzi a běh. Pokud zapnu aktivitu pro kolo ručně, vše měří jak má... Děkuji za info František
Matěj Urbaczka • před 600 dny
Zdravím, Františku, trošku jsem se ztratil. Takže Move IQ rozpozná cyklistiku, ale nemáte ji v hodinkách mezi aktivitami? Zkusil bych nejdříve aktualizovat přes Garmin Express a mrknul se, jestli aktualizace nepomůže.
František • před 600 dny
Dobrý den, promiňte asi jsem to nepřesně napsal. V mobilní aplikaci Connect, Zařízení Venu 2, Sledování aktivity mám zapnuto Move IQ a Autom. zahájení aktivity (v min), zde mám nastaveno Chůze 10min, Běh vypnuto, Kolo 10min - až sem je to v pořádku. Ale v hodinkách Nastavení - Sledování aktivity - Autom. zahájení aktivity - Stav zapnuto, Chůze 10min, Běh vypnuto, položka Kolo chybí. Tak jsem se chtěl zeptat, jak je možné že v mobil. aplikaci pro zařízení Venu 2 položka Kolo je a v hodinkách položka Kolo chybí nebo mám někde (něco) špatně nastaveno, děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 600 dny
Tak jsem si to byl ověřit přímo v hodinkách a je to přesně tak, jak píšete. Je to zřejmě z důvodu, že pro hodinky Venu 2 není správně přizpůsoben Connect v telefonu. Hodinky by to totiž umět neměly ale v Connectu tuhle funkci nabízí. Je ale možné, že přibude v dalším updatu.
klára • před 544 dny, reagovat
Zdravím, mám nové garmin forerunner 265s a přestože v aplikaci na přehledu dne mám hydrataci, nejde mi dostat do hodinek, přidání stručného doplňku mi hydrataci nenabídne a v aplikaci connect nic nenajde. Poradíte prosím ? díky moc
Dominik Hok • před 544 dny
Zdravím, Kláro. Zkuste to nainstalovat přes aplikaci Connect IQ.
Tomáš • před 543 dny, reagovat
Dobrý den!
Connect v mobilu (android) mi zabírá 573MB (appka samotná 140, uživ. data 433MB, mezipaměť 0 - tu si čistím často). Když smažu Uživ. data, tak se mi ztratí nějaké údaje z historie? Přece při přechodu na nový mobil se také instaluje odznovu a vše je někde uloženo, myslím. Protože bez internetu se nedostanu na žádné své uložené aktivity... Díky!
Je to asi někde zálohované, jak čtu v příspěvku cca 150 dní zpět.
Matěj Urbaczka • před 542 dny
Zdravím, Tomáši, aktivity by Vám to rozhodně nemělo smazat, protože ty jsou opravdu na "cloudu" Garmin Connectu. Dostanete se na ně přes PC, i kdybyste neměl aplikaci v telefonu nainstalovanou.
Hana • před 531 dny, reagovat
Dobrý den. Aplikace Garmin Connect mi neustále vyhazuje chybovou hlášku, takže třeba kalendář nebo přehledy vůbec nefungují. Zdá se, že je to od poslední aktualizace a je to velice nepříjemné.
Matěj Urbaczka • před 531 dny
Zdravím, Hano, chápu, že je to velice nepříjemné, ale pokud za to může aktualizace, tak je třeba počkat na další.:-(
Míra • před 524 dny, reagovat
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, mám model Epix a ikdyž jsem v aplikaci všechny jednotky nastavil na metry, km, kg... tak mi to aktivity pořád ukazuje v milích, yardech, librách... Nevíte v čem je chyba? Děkuji
Dominik Hok • před 524 dny
Zdravím, Míro. Musíte to přepnout i v hodinkách. Otevřete nastavení → Systém → Jednotky.
Míra • před 523 dny
V hodinkách to mám taky nastavený správně, tam mi to ukazuje všechno dobře, ale v aplikaci pak ne, ani u aktivit mých přátel. Posílám ukázku a i nastavení v aplikaci, možná mám něco špatně, ale nevím co.
Dominik Hok • před 523 dny
Zdravím, Míro. Myslím, že jsem našel, kde je problém. Otevřete nastavení aplikace Garmin Connect → Nastavení uživatele → Jednotky měření → nastavte "Metrické".
Míra • před 523 dny
Skvělý, bylo to ono :-) Moc děkuju, na to bych asi nepřišel.
David • před 524 dny, reagovat
Dobrý den Matěji, měl bych dotaz ohledně funkce Physio TrueUp, dočetl jsem se tady na Vašem fóru, že je tuto funkci možno vypnout nebo zapnout. Jedná se mi o to, že jsem manželce pořídil Garmin forrunner 955 cca. před měsícem a já mám garmin fenix 7X sapphire solar cca 1rok, a dochází nám k tomu, že se její aktivity z F955 načítají na můj účet v connectu, ale stalo se to až po synchronizaci přes počítač, kdy mě garmin express vyzval k určení primárního zařízení, nevíte náhodou kde by mohla být chyba, napadlo mě právě ono Physio TrueUp, ale vůbec jsem ho ani u jednoho z nás v garmin connectu nenašel. Děkuji
Dominik Hok • před 523 dny
Zdravím, Davide. Bývalé zařízení máte pořád spojené se svým účtem. Otevřete si Garmin Connect ve webovém prohlížeči a tam odstraňte spojení těchto hodinek s vaším účtem.
David • před 523 dny, reagovat
Děkuji Dominiku za radu, uz to funguje spravne ????????
Jarmila • před 511 dny, reagovat
Dobrý den, na hodinkách se mi stále ukazuje místo času IQ!.Jak to opravit?
Matěj Urbaczka • před 510 dny
Dobrý den, znamená to, že máte stažený číselník z Garmin Connect IQ, kterému buď vypršela licence, nezaplatila jste za něj anebo není 100% kompatibilní s Vašimi hodinkami. Zkuste se podívat do Garmin Connect IQ, přímo na stránku toho číselníku.
Kinga • před 510 dny, reagovat
Dobry den. Mam velky problem s applikaciou Garmin Connect. Napisem Vam vsetko. Doteraz som mala Android (Huawei P Smart 2018) ,mam hodinky Garmin Vivoactive 4S (uz asi 3 roky dozadu som ich kupila). S Androidom vsetko fungovalo tak ako ma. Minuly tyzden som kupila iPhone 13 (cize system IOS). Vsetko som nastavila aby Garmin Connect fungoval tak ako predtym v Androide. Ale od vcera prestal fungovat ,to znamena, ze Garmin hodinky su parovane s mojim novym iPhonom iba vtedy ak nezavriem applikaciu Garmin Connect, cize ked normalne zavriem appku tak zmizne znak Bluetooth z hodinky, a ked v nastaveniach na hodinkach idem na settings-phone- status- tak pise ze waiting, a iba vtedy pise ze connected ked si otvorim v mobile appku Garmin Connect. Doteraz to nebolo tak, vzdy som zavrela appku normalne ale znak Bluetooth mi ani tak nezmizol. Som uz hladala na nete vselijake riesenia, takze som uz vyskusala asi vsetko co sa dalo, restartovala som iPhone aj hodinky, vypla a zapla som Bluetooth, odstranila som zo zariadeni hodinky v appke aj v nastaveniach telefonu zo zariadeni Bluetooth som odstranila, restartovala som iphone aj hodinky, znovu som pridala zariadenie a parovala som, ale nic sa nestalo, dokonca som aj odinstalovala appku Garmin Connect a znovu nainstalovala ale nepomohlo, aj tak mam taky isty problem ze ak zavriem appku Garmin Connect tak hodinky nie su parovane s telefonom. Aj zo starej Huawei som odstranila zariadenie Garmin, ani to nepomohlo. Updateovala som aj appku Garmin Connect, aj hodinky ale nic sa nestalo. Je to velmi neprijemne ze stale musim si davat pozor na to aby som nezavrela appku Garmin Connect. Samozrejme osviezovanie na pozadi pre Garmin Connect mam zapnute. Neviem ci je to dajaka aktualizacia ale neviem ale zaujimave je, ze uz mi fungovalo normalne vsetko od minuleho tyzdna od kedy mam novy iPhone, len od vcera to nefunguje... Prosim pomozte mi s tym co mam robit!!!! Cakam Vasu odpoved cim skor, bolo by to velmi surne!!! Dakujem.
S pozdravom
Kinga
Dominik Hok • před 510 dny
Dobrý den, upřímně tento problém má teď více lidí a pravděpodobně to bude spíše nastavení iPhonu, kdy za vidinou šetření baterie omezuje aktivitu aplikací na pozadí. Zkuste nastavit aktivní "Aktualizace na pozadí" a polohu na "Vždy" přímo v nastavení telefonu, kde najdete také nastavení pro Garmin Connect.
Jaromír • před 484 dny, reagovat
Dobrý den. Hodinky G - Inst. Crossover mám od 12.7., jsem naprosto spokojený. Ručičky paráda. Kouknu a vidím. Asi před týdnem se mi v mobilu změnila stránka Connect. Nevím proč? Ony tři kruhy zmizely. Levý roh nemá čárky, ale je tam nějaký zvoneček. To původní prostě není. Děkuji za odpověď. Jaromír
Matěj Urbaczka • před 482 dny
Zdravím, Jaromíre, bohužel Vám v tuhle chvíli nemohu pomoct. Zkuste mi, prosím, poslat screen předtím a potom.:-)
Hana • před 482 dny, reagovat
Dobrý den. Garmin Connect mi neustále vyhazuje hlášku, že došlo k chybě. V podstatě mi jen sleduje kroky, patra, tep a podobně za daný den, když chci cokoliv jinak nastavit, nebo otevřu kalendář, objeví se tato hláška. Už proběhly dvě další aktualizace a situace se nemění. Jsem z toho dost nešťastná, protože netuším, co je špatně. Mám hodinky Garmin Vivoactive 4s.
Matěj Urbaczka • před 481 dny
Zdravím, Hano, kdy píše Garmin Connect tuto hlášku? Když se snažíte hodinky synchronizovat? Pokud ano, zkusil bych hodinky odpojit od Garminu, smazat z Bluetooth v telefonu a znova připojit zpět.
Hana • před 479 dny
Dobrý den. Píše to kdykoliv, když chci synchronizovat, nastavit upozornění na zprávy aplikací, prakticky při čemkoliv, co chci v hodinkách přenastavit. Zkoušela jsem celou aplikaci odinstalovat a zas nainstalovat, to nepomohlo, zkusím tedy odpojení od Bluetooth, třeba to pomůže, díky.
Lukáš • před 480 dny, reagovat
Dobrý den, mám problém s Fénix 7X i Epix pro s nastavením synchronizace. Dnes jsem si chtěl pustit doporučený trénink a venku mi to nešlo a chtělo to synchronizaci s telefonem. To už jsem byl ale venku bez telefonu. Rád bych se zeptal, kde může být problém? Zkoušel jsem vyhledávat a zatím neúspěšně. Telefon - android. Aplikaci mám zamčenou, aby se neshazovala (bez toho mi nešla oznámení). Díky za radu.
Matěj Urbaczka • před 479 dny
Zdravím, Lukáši, problém může být rozhodně v té synchronizaci, kdy se telefon i ráno potřebuje jednou spojit s hodinkami, aby synchronizoval celý trénink. Věřím ale, že to byla ojedinělá situace a teď už bude vše fungovat, jak má.:-)
Marek • před 475 dny, reagovat
Zdravím, je možné změnit hodnoty, které se ukazují při sdílení aktivity (nyní nastavena vzádlenost, čas a tempo). Díky moc
Matěj Urbaczka • před 475 dny
Zdravím, Marku, bohužel u LiveTracku hodnoty změnit nelze.:-(
Bára • před 448 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Vivomove Style a už delší dobu mám problém, pokud zapnu aktivitu běh, že mi to neukazuje po 1 km uběhnutý čas/kalorie jako dříve, ale okruhy. V nastavení mám momentálně zapnutý Auto Lap (ale neukazuje to přesně). Prosím, poradíte mi? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 447 dny
Zdravím, Báro, jelikož hodinky Vívomove Style nemají vlastní GPS přijímač, berou si GPSku z telefonu, a tak ukazují stejně přesně, jako telefon. V nastavení AutoLapu si právě můžete nastavit i hodnoty, které po kilometru uvidíte, takže je možné změnit okruh a čas na čas a kalorie.:-)
Jana • před 445 dny, reagovat
Zdravím. Potřebuji poradit. Jak mám získat kontakty přátel ve výzvách? Nějak tomu nerozumím,děkuji za odpověd. Jana
Matěj Urbaczka • před 444 dny
Zdravím, nevím o jakou výzvu se jedná, ale pokud nějakou zakládáte tak je to o tom, že musíte pozvat do výzvy lidi, které máte v přátelích anebo dát výzvu jako otevřenou, kde se pak může přihlásit kdokoli.
Petra • před 437 dny, reagovat
Dobrý den, mám ios 17 (iphone 11) a garmin vivomove trend. Bohužel aplikace Garmin connect mi na telefonu téměř nefunguje. Než se spustí, i 15x padne. Už několikrát jsme musela reinstalovat app i restartovat telefon, ale nemopomohlo to. Má někdo podobnou zkušenost?
Dominik Hok • před 437 dny
Zdravím, Garmin teď má nějaké problémy. Nejdou například přidávat ani platební karty. Pravděpodobně to Garmin co nejdříve vyřeší a aplikace bude fungovat v pořádku.
František • před 437 dny
Dobrý den, zkuste aktualizovat IOS na poslední verzi (17.0.3), já s connectem nemám žádný problém (iphone 12 Max Pro)...
Martin • před 431 dny, reagovat
Dobrý den. Měl bych dotaz na aplikaci Garmin Connect. Když chci znázornit celkovou statistiku ( např. za 1 rok nebo kolik jsem celkově nachodil za dobu používání hodinek ) u aktivity Turistika jak to udělám?? V aplikaci zkouším jít vpravo dole na Více > Aktivity. Tam mám před uložené aktivity např., Běh > a tam vidím statistiku např, za 7 dní nebo 1 rok. Nicméně v seznamu aktivit není Turistika. Díky moc za radu. Martin
Dominik Hok • před 431 dny
Zdravím, Martine. Tento způsob časových statistik má Garmin Connect pouze pro určité sportovní aktivity, které tam vidíte. Pro turistiku to tam není. :/
Martina • před 430 dny, reagovat
Zdravím.Koupila jsem si před týdnem hodinky Garmin Venu SQ. V posledních 2 dnech se mi na telefonu nezobrazují upozornění na zprávu ,e-mail atd.nevíte kde by mohla být chyba?
Upozornění mi ze začátku chodilo.Nic jsem neměnila .Tak nevím.
V průběhn dne se mi také často odpojují od telefonu i na krátkou vzdálenost.
porádíte prosím děkuji
Dominik Hok • před 429 dny
Zdravím, Martino. Zkontroloval bych, jestli aplikace Garmin Connect má potřebná oprávnění. To najdete v nastavení Garmin Connect a hlavně se zaměřte na oprávnění pro fungování na pozadí.
Kateřina • před 427 dny, reagovat
Dobrý den, prosím Vás, nevíte, jak do hodinek Vivoactvive 4s nahrát češtinu? Sice mám nastavenou češtiny v aplikaci Connet i Express, ale hodinky ji neumí. Takže mám něco v angličtině a něco v němčině :-(. Lze dostat do hodinek češtinu?
Matěj Urbaczka • před 426 dny
Zdravím, Kateřino, hodinky asi nejsou z českého trhu, že? Je třeba stáhnout jazykový balíček právě přes Garmin Express anebo přes internet a vložit jej do hodinek.
Kateřina • před 426 dny, reagovat
Zdravím, děkuji za info. Já je koupila v českém obchodě, ale nenapadlo se mě zeptat, zda mají češtinu. Prosím Vás, když budu mít staženou češtinu přes internet, jak ji dostanu do hodinek? Jaký je postup? Přes mobil? Nebo přes PC? Můžu poprosit o přesný postup? Předem moc děkuji.
Matěj Urbaczka • před 426 dny
Příště je třeba koupit i v obchodě s českou distribucí.:-) Anebo třeba u nás, když můžeme poradit.:-) Je třeba stáhnout na internetu a nahrát přes PC. Připojte jako klasickou flashku a v průzkumníku souborů ve složce Garmin najděte složku s jazykovými soubory a zde nahrejte.
Jana • před 362 dny, reagovat
Dobrý den,
po dvou letech bezproblémového používání hodinek Garmin Vivomove S3 mi odešel display, není na něm nic vidět. Telefon jsem rok používala dál - hodinky, tep, kroky, výzvy... . Teď přecházím na nový mobil a nejdou mi na něm hodinky spárovat, protože nemůžu přečíst na display kód pro spárování. Nejde mi to ani automaticky při aktivním režimu spárování.
Poradíte prosím co s tím ?
Děkuji za odpověď.
Gabriela • před 361 dny, reagovat
Dobrý den Matěji,
prosím kde v aplikaci Garmin connect změním měrné jednotky. Konkrétně tedy míle na kilometry.
Děkuji
Agáta Vřeská • před 361 dny
Zdravím, v aplikaci zvolte "více" (tři tečky) - Nastavení - Nastavení uživatele - Jednotky měření (metrické)
Jana Š. ???? • před 361 dny, reagovat
Dobrý den, prosím radu. Chtěla bych přehrávat zvukové výzvy (stav km, tep, tempo....) během aktivity prostřednictvím mobilu z hodinek Vivoactive 5. Myslím si, že mám vše nastaveno, ale stále se mi to nejde. Děkuji, Jana Š
Matěj Urbaczka • před 355 dny
Zdravím, překontrolujte prosím nastavení v hodinkách. Nastavení - zvukové výzvy - pozornění na tempo / rychlost. Zde musí být zapnuto a nastavený správný jazyk.
Olga • před 359 dny, reagovat
Dobrý den mám hodinky Garmin Vivomove Luxe a nemohu na nich přijmout hovor.Hovor přijmu,ale slyším ho v mobilu.Děkuji
Matěj Urbaczka • před 355 dny
Zdravím, Olgo. Hodinky v tom případě fungují správně. Bohužel, hodinky neobsahují mikrofon, přes který by se dalo telefonovat přímo z hodinek. Dá se pouze přijmout hovor anebo ho odmítnout. Pokud hovor přijmete je třeba mluvit přes telefon. Tato možnost se nejvíce používá, když má člověk připojené sluchtátka k telefonu, přijme hovor na hodinkách a následně mluví přes sluchátka.
Soňa • před 355 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Vívoactvive 4S. Chtělal bych se zeptat:
- Je možné přejmenovat aktivitu - např. kardio na svoji konkrétní aktivitu "cvičení"?
- Názvy lednových výzev jsou v angličtině. Doposud byly v ČJ. Netušíte čím to je? Ráda bych opět v ČJ.
Děkuji za odpověď.
Soňa
Dominik Hok • před 355 dny
Dobré odpoledne Soňo, aktivitu si přejmenovat nemůžete, pouze můžete vytvořit novou a tu poté používat. Co se týče výzev, upřímně netuším. To je dotaz spíše na Garmin.
Daniela • před 344 dny, reagovat
Dobrý den .Mám dotaz -Mam hodinky Garmin Venu a chci si koupit mobilní telefon Samsung Galaxy A34.
Půjdou hodinky spárovat s telefonem?
Děkuji za odpověd.
Matěj Urbaczka • před 342 dny
Zdravím, Danielo. Ano, hodinky budou plně kompatibilní.:-)
David • před 338 dny, reagovat
Dobrý den, u nastavení aktivity tenis zapínám satelity, po spuštění této aktivity vybírám variantu uvnitř a při nahrávání aktivity se mi satelity automaticky vypínají, nemám přesné uběhnuté metry. Dá se toto nějak odstranit, chci mít satelity zapnuté. Hodinky Garmin, Fenix 7. děkuji. David
Dominik Hok • před 335 dny
Zdravím, Davide. Pro jakoukoliv indoor aktivitu Garmin automaticky vypíná příjem GPS, protože není schopný zaručit přesný záznam v budově. Víceméně by to bylo hodně, hodně zkreslené.
David • před 335 dny
Dobrý den, s tím nemohu souhlasit u aktivity floorbal mi zůstávají satelity zapnuté a je to také sport uvnitř. Děkuji David
Dominik Hok • před 335 dny
Zdravím, Davide. A aktivitu florbal máte oficiální aktivitu od Garminu nebo jste si to stáhl z aplikace Connect IQ?
David • před 335 dny
Je to přímo z nabídky aktivit v Garminech, oficiální aktivita, nic jsem nestahoval ani nepřejmenovával. David
František • před 337 dny, reagovat
Dobrý den, chtěl bych si koupit Epix (Gen 2) Standard Edition, mohu se prosím zeptat, jaké aktivity tyto hodinky podporují v režimu Move IQ? Nikde jsem to nedohledal, ani v návodu se to neuvádí. Nyní mám Venu 2, ty mají v režimu Move IQ - běh a chůzi, děkuji za odpověď.
Dominik Hok • před 335 dny
Zdravím, Františku. Epix to má úplně stejně – běh a chůzi. :)
Homi • před 335 dny, reagovat
Mam Venu2Plus a pocasi mi zobrazuje bud Lysa hora nebo Bielsko Biala, coz jsou opravu jine hodnoty nez ve v mem Dik za infomeste. Jaka je databaze mist, resp. v databazi neni napr. Cesky Tesin nebo Cieszyn? Dik za info.
Dominik Hok • před 335 dny
Zdravím, Homi. V aplikaci Garmin Connect v části “Nastavení uživatele” se podívejte, jak máte nastavenou polohu pro počasí. Třeba to máte nějak špatně nastavené.
Jirka • před 334 dny, reagovat
Ano nesedí kilometry. Nesedí při aktivitě a celkem o dost. Na načtení GPS vždy čekám až je nastaveno na připraveno. Satelity jsem nastavil na vše + více pásem - nejlepší přesnost meření. Ovšem se nic nezlepšilo.
Matěj Urbaczka • před 334 dny
Zkuste, prosím, kontrolovat v nastavení hodinek jednotky. Tzn. menu - systém - formát - jednotky - vzdálenost. Jestli zde máte nastavené kilometry a ne míle. To by mohl být problém.
Štěpi • před 333 dny, reagovat
Dobrý den, manžel si pořídil hodiny Forerunner 55 z druhé ruky. I přesto, že byly dány do továrního nastavení, do jeho účtu se nahrály aktivity předchozího uživatele. Jdou aktivity z Connectu nějak hromadně smazat? Děkuji za odpověď.:)
Matěj Urbaczka • před 332 dny
Zdravím, hromadně se aktivity dají smazat maximálně tím, že člověk smaže veškeré aktivity z toho účtu. Toto se dělá přes Garmin Express přes PC.
Rostislav • před 319 dny, reagovat
Zdravím, je možné v aplikaci Connect vytvořit výzvu na veslování? Popřípadě nějakou hromadnou statistiku?
Děkuji
Dominik Hok • před 319 dny
Zdravím, výzvy se dají vytvořit jen pro Garminem předdefinované sporty. :/
Jitka • před 318 dny, reagovat
Koupila jsem si venu2 plus a ztrácím se v aplikacích u Samsungu jsem si na hodinkách aktivovala turistiku a vyrazila na tůru. Pak jsem opět na hodinkách ukončila aktivitu a v aplikaci telefonu jsem měla náhled mapy s trasou, kudy jsem šla a veškeré info. U aplikace Connect jsem nic takového nenašla a ani na hodinkách jsem nenašla, že zahajuji chůzi. Našla jsem různé nabídky využití aktivit včetně chůze, plavání, turistiky..., ale jejich spuštění ne. Poradíte mi? Děkuji
Dominik Hok • před 318 dny
Dobré odpoledne, asi jsem úplně nepochopil dotaz. Na hodinkách jste zahájali ručně aktivitu a objevila se vám v aplikaci od Samsungu, ale neobjevila se v Garmin Connect?
Jitka • před 317 dny
Dobrý den. Psala jsem, jak to fungovalo u Samsungu. Vůbec nevím, jak využít službu u Venu2 plus a aplikace connect. Nemám předem naplánovanou trasu a prostě někam vyrazím. Jak aktivovat start cesty a její ukončení, a kde v aplikaci pak mohu najít mapu s trasou kudy jsem šla.
Dominik Hok • před 317 dny
Zdravím, Jitko. Hodinky musíte spárovat s aplikací Garmin Connect, kterou stáhnete buďto v AppStore nebo Google Play. Následně spustíte aktivitu v hodinkách stisknutím vrchního tlačítka výběrem aktivity a následným opětovným stiskem pravého vrchního tlačítka. Po ukončení se vám aktivita automaticky objeví na hlavní straně aplikace Garmin Connect.
Ivana • před 278 dny, reagovat
Dobrý den. Včera mě přestali fungovat hodinky. Dala jsem na reklamaci. Chci se zeptat,jde pouzít aplikace jen v mobilu? Mam rozjeto plno breznovych vyzev????. Dekuji za odpoved
Matěj Urbaczka • před 278 dny
Zdravím, aplikace bez hodinek používat nelze.:-(
David • před 277 dny, reagovat
Dobrý den,
lze nastavit na Garmin, Fenix 7 multisportovní aplikace kolo-tenis-kolo. Případně jak? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 276 dny
Zdravím, Davide. Multisport by měl jít nastavit, ale záleží na typu hodinek.
David • před 276 dny, reagovat
ale nejde mi zkombinovat kolo a tenis
Matěj Urbaczka • před 276 dny
Ukvapil jsem se ve své odpovědi. Bohužel, kombinace opravdu možná není a nedá se to prozatím obejít.
Jana • před 274 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garminu Forerunner 255 music. Jak nastavit viditelnost aktivit pro přijaté kontakty. Jejich aktivity jsou pro mě viditelné,ale moje nevidí. A nevím jak odemknout viditelnost viz.obrazek. Děkuji Jana
Matěj Urbaczka • před 272 dny
Zdravím, musíte nastavit v aplikaci Garmin Connect - nastavení - profil a soukromí - a zde změnit nastavení.
Honza • před 267 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky epix Pro2 a nevím jak dostat výsledky režimu spánku do Garmin Connet. Nastavení hodinek režim spánku mám od ,do, nerušit zapnuto, úspora baterie zapnuto. Nevím co dělám špatně ,když se mi výsledek režimu spánku nikde nezobrazí .Děkuji za odpověď
Dominik Hok • před 264 dny
Zdravím, úspora baterie vypne snímán tepu, takže hodinky nemají jak spánek zaznamenat. V noci úsporu baterie nesmíte mít aktivní.
Tomáš • před 251 dny, reagovat
Jak se Vám daří věřit Předpokl. výsledkům ? Mám Fénix6 a čtu v nich, že mám mít 5km za 22:21, 10km za 47:57 atd.
Jak se dá takových časů dosáhnout? To hodinkám mohu věřit? Mám třeba těch 10 km za 57 minut... :(
Dominik+Hok • před 251 dny
Zdravím, Tomáši. Stále se jedná pouze o predikci. Hodinky to počítají na základě několika proměnných, ale nevidí do vašeho těla. :)
Tereza • před 251 dny, reagovat
Ahoj,
Mám hodinky Garmin Lily 2 Classic. Když zapnu aktivitu, napíše mi to, že mám otevřít aplikaci a spoji se to přes GPS a poté se na hodinkách ukáže, že je nutné spustit aplikaci a zapnout služby určování polohy viz příloha :) mohl by jste mi poradit, kde tuto službu zapnu ? Děkuji a hezky den
Matěj+Urbaczka • před 250 dny
Zdravím, Terezo. Polohové služby se na každém telefonu zapínají jinde. Většinou jsou ale součástí horní nebo spodní lišty, kde je takový ten "balónek", který znamená právě polohu.:-)
Hana • před 250 dny, reagovat
Dobrý den,
prosím o radu. Mám Garmin VivoActive 4 a když spustím aktivitu (např. kardio), tak se během cvičení neukazují spálené kalorie (je tam pořád 0kcal) a když cvičení stopnu a chci uložit, tak hodinky napíšou “nelze uložit”. Když však poté kouknu do aplikace Garmin Connect, tak k aktivním kaloriím se ty odcvičené přičtou. Nevíte, kde by mohla být chyba?
Plus mám ještě jednu otázku, kdyby cvičení šlo uložit, dá se někde v aplikaci najít přehled cvičení? Přehled dýchání, tepu, spálených kalorií atd pouze v rámci daného cvičení?
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 249 dny
Zdravím, Hano. Cvičení by mělo jít uložit a měla byste pak vidět přehled cvičení v Connectu jak píšete. Zkusil bych hodinky resetovat do základního nastavení.
Tereza • před 249 dny, reagovat
Děkuji za radu :) ještě bych se ráda zeptala, zda jde vypnout automatické ukládání aktivity. V momentě kdy někam jedu, zastavím se tam např. na oběd a na hodinkách dám pauzu, aktivita se mi automaticky po minutě ukončí a uloží. Lily 2 Classic- Děkuji :)
Matěj+Urbaczka • před 249 dny
Zdravím, Terezo. Bohužel, toto se u městských typů hodinek u Garminu nedá.:-(
František • před 249 dny, reagovat
Dobrý den. Mám Garmin Epix 2Gen, každý večer se mi na hodinkách zobrazí hláška "Stále nemůžete usnout,...", prosím, nevíte, kde se ta hláška dá vypnout? Pracuji na směny, 12 hod. ranní nebo noční, krátký a dlouhý týden, v aplikaci mám nastaveno v režimu spánku čas 23.59-0.00... Děkuji
Dominik Hok • před 248 dny
Zdravím, Františku. Zcela upřímně, vůbec jsem netušil, že Garmin takové upozornění má. Ale koukal jsem a nikde se deaktivovat nedá. :/ Možná bude vědět podpora Garminu.
Jarda • před 246 dny
Mám úplně stejný problém. Každý den v cca 18:00 hláška (stále nemůžete usnout?) Režim spánku mám z důvodu práce na směny nastaven na 1min.(19:58-19:59) zapínám ho ručně na hodinkách těsně před spaním. Ještě jsem si všiml že když zapnu režim spánku ručně tak se nezapne pulzní oxymetr i když ho mám nastavený pouze ve spánku.
Daniel • před 248 dny, reagovat
Dobrý den, mám Forerunner 245. V posledním odstavci píšete o možnosti nastavit datové obrazovky v mobilu (což by se mi moc líbilo, protože naťukávat to na hodinkách je docela pracné). Já ovšem v nastavení mobilní aplikace tuto možnost nevidím. Je možné, že by tam nebyla nebo že jí moje hodinky nepodporují?
Matěj Urbaczka • před 247 dny
Zdravím, Danieli. Bohužel, tato podpora přišla až pro hodinky Forerunner 255 a výše.:-(
Mirka • před 242 dny, reagovat
Hezký den,
mám hodinky Vivoactive 4S. Koupila jsem si nový telefon Samsung A55. Hodinky jsem spárovala s aplikací Garmin-Connect a vůbec se nezaznamenává denní graf u žádné z hodnot. Ukazuje to jen aktuální hodnoty, ale nezapisuje to do záznamu jako u starého telefonu. Je mi jasné, že bude chyba někde v nastavení aplikace. Ale nevím kde hledat. Předem děkuji za odpověď
Dominik Hok • před 242 dny
Zdravím, Mirko. Neudělala jste si náhodou nový účet Garmin Connect a nejsou teď hodinky napárované na dva účty?
Mirka • před 241 dny, reagovat
Hezký den Dominiku. Děkuji za odpověď. Ano, to bude ta chyba. Nepamatuji si staré přihlašovací údaje. Tak jsem si založila nový účet. Ale ve starém telefonu původní účet ještě mám. Dají se zjistit informace o účtu v něm? Popřípadě změnit i heslo? Děkuji
Dominik Hok • před 241 dny
Zdravím, Mirko. Heslo v účtu nedohledáte, ale můžete si jej obnovit.
Adéla • před 239 dny, reagovat
Dobrý den, dá se prosím obnovit tréninkový plán, když u něj svítí nedokoncen.
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 237 dny
Zdravím, Adélo. Plán se bohužel nedá obnovit a je třeba jej začít odznova.
Robert • před 208 dny, reagovat
Ahoj, obracím se na vás s prosbou o radu.
Mám Fenix 7 pro a při několika posledních aktivitách se mi stalo, že mi výsledný záznam ukázal větší elev. gain i vzdálenost než mám v GPX souboru naklikaném na mapy.cz a nahraném do Garmin Connectu. Tj. v Connectu ukazuje trasa správnou vzdálenost, ale záznam z hodinek ji ukazuje nesprávně o cca 7 % delší. Všiml jsem si toho u záznamů cyklisiky, kdy jedu právě podle ručně vytvořené trasy.
Dříve záznamy z hodinek seděly s naklikanými trasami. Jediné, co mě napadá je, že jsem nedávno soft resetoval hodinky.
Nevíte prosím, čím by ten nesoulad mezi záznamem a trasou mohl být? Příp. jak to opravit?
Díky,
R
Matěj Urbaczka • před 207 dny
Ahoj, Roberte. Zkusil bych prvně překontrolovat nastavení, co se týče jednotek, 3D rychlosti a vzdálenosti (měly by být vypnuty a často to pak hází delší vzdálenost) a dalších metrik uvnitř. Začal bych taky Expressem, jestli zde není nějaká aplikace.
Pavla M. • před 201 dny, reagovat
Dobrý den,jde nastavit,aby mi během spánku nechodily oznámení? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 201 dny
Zdravím, ano. Nastavuje se to přímo u spánku.
Pavla M. • před 201 dny, reagovat
Mám nastavený spánek 21 - 7h ale přesto mi přišla zpráva v noci a hodinky mi vibrovaly.
Jana S. • před 188 dny, reagovat
Dobrý den, mám prosím dotaz. V aplikace Garmin Connect mám aktivitu turistika, kolo...v km, ale v hodinkách nemohu přijít na to, jak nastavit km a ne míle. Můžete mi prosím poradit? Mooc děkuji.
Hodinky Garmin Venu3.
Matěj Urbaczka • před 188 dny
Zdravím, Jano. Menu - systém - jednotky - zde nastavit kilometry.:-)
Jana • před 188 dny
jj už to mám. Akorát právě ještě před tou jednotkou je záložka Formát - Jednoty...
Tak proto jsem to nenašla:-)
Jirka B. • před 186 dny, reagovat
Dobrý den, chci se zeptat, pokud bude v aplikaci Garmin Connect stažena cyklotrasa , lze tuto trasu spustit přímo v aplikaci nebo jen přes hodinky. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 185 dny
Zdravím, Jirko. Trasa lze spustit pouze přes hodinky, či cyklopočítač.
Jirka B. • před 185 dny, reagovat
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Ještě jsem se chtěl zeptat, mám hodinky Fenix 7X s funkcí ClimbPro, lze do hodinek tuto funkci aktualizovat na ClimbPro Free, abych nemusel do hodinek nahrávat trasu pro znázornění stoupání.
Děkuji za odpověď
Dominik+Hok • před 185 dny
Zdravím, Jirko. Tato funkce je dostupná pouze na novějších cyklopočítačích Edge.
Roman • před 157 dny, reagovat
Dobrý den.
Nedopatřením jsem si v aplikaci connect smazal aktivitu.V hodinkách Epix Pro gen2 ji stále vidím jako poslední aktivity,v aplikaci Strava také.Je nějaká možnost nahrát zpět?
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 157 dny
Zdravím, dá se tuto aktivitu buďto ručně nahrát pomocí GPX souboru ze Stravy do Garmin Connectu, anebo spojit Stravu s Garmin Connectem naopak a přehrát si tam tu danou aktivitu.
Roman • před 157 dny, reagovat
Děkuji za odpověď...bohužel nikde ve Stravě nemůžu najít export tohoto nebo fit souboru.
Jinak Stravu s Connect propojenou mám,synchro proběhne jen směrem z connect do Stravy
Matěj Urbaczka • před 157 dny
Fit se najít nedá. Pouze GPX, jak jsem již psal. A za druhou možnost se omlouvám. V dávných dobách šlo udělat spojení i Strava - Garmin Connect naopak.:-)
Roman • před 156 dny, reagovat
Gpx se nedá,jen fit....
Lenka • před 149 dny, reagovat
Dobrý den,
mám Venu 2s plus. Chtěla bych, aby moje trenérka viděla moje aktivity a netuším jak to nastavit. A ještě bych potřebovala nastavit aktivitu koloběžka.
Děkuji za pomoc
Matěj Urbaczka • před 146 dny
Zdravím, Lenko. Musíte nastavit svůj profil a tréninky tak, aby je viděli ostatní, čili Garmin Connect - nastavení - profil a soukromí - aktivity.
Michaela • před 135 dny, reagovat
Dobrý den, nemohu nikde nalézt aktivitu jezdectví, ale přitom se touto aktivitou garmin v roce 2023 vydával, ze ji lze mit v aktivitách.
Děkuju za odpověď
Matěj Urbaczka • před 132 dny
Zdravím, záleží co máte za hodinky. Dle toho se do hodinek jezdectví dostalo v aktualizaci nebo ne.
Dino • před 130 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky garmin 965 a telefon samsung A54. Posledni cca mešic se mi nezobrazuji v aplikaci garmin connect aktivity mich přátel, ktere sleduji. Když kliknu na profil člověka ktereho sleduji tak ve statistikach vidim že třeba v srpnu měl nějake sportovni aktivity přehledně v grafu ale když kliknu na Aktivita tak tam žadnou aktivitu nevidim. To stené když klinu na přehled, kde ma nastaveny filtr por všechny aktivity a vśechny lidi co sleduji, tak vidim jenom svje aktivity. Přatele co sleduji maji v jejich nastaveni nastaveno v Aktivitách že je maji vidět jejich kontakty, oni moje aktivity vidi ale ja jejich ne. Nevite kde může byt problém? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 130 dny
Zdravím, zkoušel jste aktualizovat appku v telefonu?
Dino • před 130 dny
Mam ji aktualni a myslim že to takhle děla od té posledni aktualizace.Taky se odhlasil a opět přihlasil a nic, ješte ji možná zkusim odinstalovat a naistalovat znovu
Dino • před 130 dny
Taky nevidim ty posledni aktivity ani když se přihlasim do connect na internetu
Michaela • před 130 dny, reagovat
Dobrý den mám hodinky garmin vivoactive 5 a nejsem schopna dohledat nějakou aplikaci k jezdectví.. ani ve výchozím nastavení sni v obchodu garminu. Lze tedy nejak pozastavit počítání kroku? aby se mi nenacitaly behem jizdy na koni jako mych kroku?
Dekuji :)
Matěj Urbaczka • před 130 dny
Zdravím, zabránit počítaní vašich kroků úplně nelze. Ty se počítají při všech aktivitách. Pokud jste nenašla aktivitu pro tyto hodinky, je možnost si přes hodinky či přes Garmin connect udělat svou.
Kamil Štěpán • před 111 dny, reagovat
Hezký večer, používám hodinky garmin i aplikaci Connect a vše v pohodě. Mám dotaz pro známou, která má hodinky jiné značky, ale instalovala si i aplikaci garmin connect, aby viděla aktivity a výzvy u přátel. Aktivity lze nahrát třeba ze stravy přes stažený soubor. Existuje ale nějaká aplikace pro Android, se kterou by uměl Garmin connect sdílet počet kroků? Tak aby se z aplikace přenášely i do Garmin connectu. Pro Apple jsem ji našel, ale pro Android ne. Díky za tip.
Matěj Urbaczka • před 110 dny
Zdravím, upřímně si myslím, že pro Android taková aplikace neexistuje. Apple Zdraví může brát z Garminu data, což je pochopitelné, ale nemyslím, že Android má takovou appku, protože je spousty značek Android telefonů.
Tomáš • před 50 dny, reagovat
Zdravím vás a mám dotaz. V aplikaci Garmin, se mi nezobrazuje aktivita běhu ve 3 kroužcích ale je normálně vypsaná. Můžete mi prosím poradit jak to nastavit aby byla zpět v kruzích? Děkuji Tomáš
Matěj Urbaczka • před 48 dny
Zdravím, Tomáši. Řekl bych, že to bude aktualizací appky, kdy to odteď bude standardem a budeme si muset zvyknout.:-(
Michal • před 28 dny, reagovat
Dobrý den,
koupil jsem si hodinky forerunner 265 a chtěl si je spárovat s aplikací Garmin Connect. Aplikace se mi však do mobilu z GooglePlay nechce stáhnout a neustále to hlásí chybu: zkuste znovu.
mobil je Poco F3, aktualizovaný, android 11, takže v tom to být snad nemůže.
nestalo se to již někomu? Nemůžu s tím hnout a nainstalovat aplikaci. Nestává se třeba tomu Garmin Connect, že to někdy nefunguje?
díky za radu, Michal
Dominik Hok • před 27 dny
Zdravím, Michale. Našel jsem na fórech, že váš mobilní telefon je ohledně Garmin Connect docela problematický. Některým pomohlo nainstalovat starší verzi aplikace Garmin Connect. Osobně mám iOS, ale určitě by na Google Play měla být možnost stáhnout starší verzi.
Michal • před 27 dny, reagovat
Diky, po par hodinach pomohlo vymazani mezipameti GooglePlay, smazani dost aplikaci, co jsem nepouzival a nasledne vypnuti a zapnuti. Takze snad bude jiz vse ok. Mějte se.
David • před 27 dny, reagovat
Dobrý den,
je možné, že jsem si zablokoval upozornění na příchozí zprávy pouze u jedné aplikace (whatsapp) na hodinkách Fenix 7. A jak případně tuto blokaci zruším? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 26 dny
Zdravím, možné to je. Napište mi, prosím, co máte za telefon.
David • před 26 dny
SAMSUNG Galaxy S20 FE
Matěj Urbaczka • před 25 dny
Zdravím, Davide. Zkusil bych se mrknout přímo do nastavení Whatsappu, jestli máte povoleny notifikace a veškerá vyskakovací okna.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.