» Blog » Garmin

Uživatelům nefunguje aplikace Garmin Connect. Pravděpodobně za to můžou hackeři

Tagy: Zprávy | Garmin | Chytré

Dominik Hok | 24.7.2020 | 1 MIN | 15x komentář

„Omlouváme se, probíhá údržba. Zkuste to za chvilku znovu," objevuje se v aplikaci Garmin Connect uživatelům už druhý den. Na Garmin se nedovoláte, neodešlete e-mail a nepochodíte ani na online chatu. Pod slovíčkem „údržba" se možná skrývá mnohem více. Americká firma se nejspíše potýká s hackerským útokem.

Podle dostupných informací se Garmin vypořádává s ransomwarem. Jedná se o škodlivý program, který blokuje počítačový systém a šifruje data. Za obnovení přístupu hackeři vyžadují výkupné, informoval po rozhovorech se zaměstnanci firmy Garmin tchajwanský server ITHome. Výpadek Garminu se netýká pouze aplikací, ale celé výrobní linky a call centra. Firma tedy nemůže vyrábět a ani spojit se zoufalými zákazníky.

Oficiální vyjádření Garminu ze sociálních sítí. (Zdroj: Twitter)

Oficiální vyjádření Garminu ze sociálních sítí. (Zdroj: Twitter)

Rozhodně se nabízí otázka, jestli hackerský útok může nějak ovlivnit uživatelská data. Odpověď bohužel zní ano. Nicméně, informaci o ransomwaru ješte Garmin oficiálně nepotvrdil. Americká firma Garmin patří do první pětky v prodeji sporttesterů a výkupné se může vyšplhat k milionům dolarů. Taiwanská výrobní linka ohlásila odstávku až do soboty a zatím nebyly zveřejněny žádné informace, kdy by aplikace Garmin Connect měla opět fungovat. To by však nemělo pozastavit váš trénink. Hodinky i bez aplikace stále běží. Tak hurá ven!

UPDATE 27.7.2020: Aplikace Garmin Connect už neběží pátý den. Byla cílem hackerského útoku?

UPDATE 28.7.2020: Výpadek Garminu - nejčastěji kladené otázky

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Ivapřed 1612 dny, reagovat
Dobrý den, jak dlouho vydrží hodinky Garmin Forerunner 45 bez synchronizace dat? Nechci ztratit své zaznamenané aktivity. Díky za odpověď.
Dominik Hokpřed 1610 dny
Dobrý den, v hodinkách většinou naleznete tréninky i 3 měsíce pozpátku (a to i za předpokladu, že trénujete každý den). U Garmin Forerunneru 45 toto číslo může být menší, ale dovolil bych si říct, že třicet tréninků to zvládne bez synchronizace uložit určitě. Každopádně, věřím, že brzy se synchronizace dočkáte. :) Dominik z Hodinky-365
Leopřed 1612 dny, reagovat
Vydrzi dlouho, spis zalezi kolik aktivit nove zaznamenate. U VivoAtive to odhaduji na 5 delsich nahravek.
Dominik Hokpřed 1610 dny
Dobrý den, řekl bych, že číslo bude určitě mnohem větší než 5. Jeden z našich kolegů má v hodinkách tréninky z poloviny dubna a to trénuje víceméně každý den. :) Dominik z Hodinky-365
Monikapřed 1610 dny, reagovat
Mám VivoActiv 3 a od včera se mi neukládá aktivita. Dnes už mi neměřili ani km myslíte, že bude problém s hodinkami?
Drapepřed 1610 dny
Dělá mi to to samé.
Evapřed 1610 dny
Jsem na tom stejně bohužel...
Dominik Hokpřed 1609 dny
Dobrý den, zkuste návod, který jsem sepsal zde ve článku. :) Odkaz - https://www.hodinky-365.cz/blog/vypadek-garminu-otazky-faq Pěkný den, Dominik
Evapřed 1610 dny, reagovat
Dobrý den, mě nejdou tréninky vůbec ukládat a ani se mi nezobrazují v hodinkách bohužel...
Dominik Hokpřed 1609 dny
Dobrý den, s vaším problémem by mohl pomoct článek, který jsem psal speciálně kvůli tomu. Přikládám odkaz - https://www.hodinky-365.cz/blog/vypadek-garminu-otazky-faq Pěkný den, Dominik
Lenkapřed 1610 dny, reagovat
Hodinky mi do nedávna fungovaly tak, jak mají. Mám vivo active 3. Pak se mi přestaly zobrazovat aktuální aktivity a přestaly mi z telefonu chodit upomínky na zprávy a hovory, takže jsem docela naštvaná. Zkoušela jsem aktualizace, restart obojího, nic.... I podle návodu z netu.... Nevím co s tím :-/
Dominik Hokpřed 1609 dny
Dobrý den, zkuste následovat tento návod a smazat starší aktivity. Garmin by co nejdříve měl opět fungovat, takže věřím, že pokud nemůže tento návod, tak určitě synchronizace. Mějte se hezky, Dominik
Martin Koňaříkpřed 1609 dny
Martina Buckovapřed 1607 dny, reagovat
Dobrý den, bohužel mi též nic nefunguje, ani mě hodinky nereagují na zprávy či volání... ????????

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h Prodejna ve dnech Vánočních svátků uzavřená
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.