Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Lukas • před 997 dny, reagovat
Ahoj, bojuju se zobrazením jména volajícího na hodinkách - nejdřív na Fenix 6, teď na Fenix 7 - pořád se mi zobrazuje jen číslo, i když v Garmin Connect i v nastavení telefonu mám povolený přístup ke kontaktům... někde jsem slyšel, že to je kvůli bezpečnosti Androidu - je to pravda? Jméno u SMS mi to ukáže.... mám Samsung Z Fold...
Dominik Hok • před 997 dny
Zdravím, nepoužíváte náhodou Truecaller? Pokud ano, zakažte notifikace pro tuto aplikaci a mělo by to problém spravit.
Jaroslav • před 938 dny
ahoj Lukaši ma 6xpro vše povolene snad stokrát zkontrolovane a pořád nic.Prosím tě už jsi to zprovoznil a jak děkuji moc.
Vlastik • před 926 dny
Dobrý den, mám na 6pro stejný problém jako vy. Pokusil jsem vše zakázat, následně povolit, všechno je nastavené, ale stále se nezobrazuje u příchozího hovoru jméno, ale jen číslo. Mám telefon Samsung A50. Podařilo se vám něco zjistit?
Jaroslav • před 926 dny, reagovat
Bohužel né Vlastíku.Hodinky jsem měl se stejnym modelem telefonu s kolegou na stole ..jeho hodinky ukazují jmeno,moje nadale ne. Nastavení hodinek,aplukace v mobilu i mobilu uplně stejné a stále nic.Jen když hovor zmeškám hodinky ukáží jméno zmeškaného..pri zvonení nadale ne.
Martin Pospíchal • před 817 dny
Ahoj.dela mi to úplně stejný problém.uz jsi to nějak vyřešil?dekuji
Zdenek • před 699 dny, reagovat
Ahoj, manželce jsem koupil Venu 2 plus ale nezobrazují se kontakty v hodinkách. Samozřejmě oprávnění je povoleno, nevím kde může být chyba... Díky za reakci. Zdenek
Matěj Urbaczka • před 696 dny
Zdravím, Zdeňku, jaký máte typ telefonu?
Irena • před 695 dny
mám stejný problém, telefon mám Samsung A52s
Matěj Urbaczka • před 695 dny
Zdravím, Ireno, máte povolené nastavení v aplikaci Garmin Connect, tak jak je napsáno nahoře ve článku?
Irena • před 695 dny, reagovat
Vše nastaveno, povoleno, při volání vidím jméno, ale když chci volat z hodinek, tak v kontaktech jsou jen 3 nouzové, zbytek nevidím. V aplikaci kontakty vidím. Když se ale koukám v telefonu do bluethoot, tak vidím přístup jen k hovorům, případně zvukům, narozdíl třeba od AndroidAuto, kde vidím i kontakty...
Dominik Hok • před 691 dny
Zdravím, Ireno. Bohužel se kontakty nezrcadlí a tak musíte kontakty přidat ručně v aplikaci Garmin Connect. Posílám návod.
Irena • před 691 dny, reagovat
Děkuji Dominiku, podle tohoto návodu mám nastaveno již od počátku, ale přesto kontakty v hodinkách nevidím :-(
Irena • před 690 dny, reagovat
Tak po dnešním aktualizaci vše funguje tak jak má :-).
Lucie • před 653 dny, reagovat
Dobrý den, koupila jsem si Garmin Venu 2 plus, spárování proběhlo v pořádku mám telefon xiaomi note8 hodinky mě upozorní na vše (messenger, whatsApp, zprávy, zmeškaný hovor atd.) kromě hovorů, vůbec se mi nezobrazí že mi někdo volá ani číslo ani jméno prostě nic, vše mám povoleno. A to sem si je kupovala hlavně kvůli příjmání hovorů přes hodinky.
Dominik Hok • před 653 dny
Zdravím, Lucie. Ověřte, jestli v aplikaci Garmin Connect máte povolený přístup k telefonním hovorům. Také zkontrolujte, jestli náhodou nemáte Redmi Note 8 PRO, ten je totiž podle seznamu kompatibilních telefonu právě nekompatibilní s funkcemi telefonování a hlasového asistenta.
Jaroslav • před 653 dny, reagovat
Pokud je vse nastaveno jak má být,jde jen o aktualizaci mobilu.Ja se s tim pral 6 měsícú a nakonec po aktualizaci mé samsung galaxy s 21ultra vše funguje jak má.Bohužel,aktualizaci neuspíšíme nikdo ja kupoval mobil u t-mobilu.
Lucie • před 653 dny, reagovat
Děkuji za odpověď, problém vyřešen, mám redmi note 9 (překlep????), bylo potřeba stáhnout aktualizaci telefonu.
Luboš • před 502 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky garmin Instinct 2X solar. Nechodí mi upozornění na hovory ani SMS a zprávy z aplikací. Podporují tyto hodinky tyto funkce nebo jsem špatně pochopil recenze. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 501 dny
Zdravím, Luboši, notifikace na oboje v těchto hodinkách normálně fungují. Bude třeba se pohrabat v nastavení telefonu, jestli máte vše u aplikace povoleno.:-)
Luboš • před 501 dny, reagovat
Zdravím, prohlédl jsem v hodinkách i aplikacích vše co se dá. Zkoušel jsem i restartovat hodinky. Zatím nic. Chtěl bych se zeptat, jestli se dají nastavovat i přes webové rozhraní na PC? Jinak hodinky jsou krásné a ostatní funkce vypadají výborně.
Matěj Urbaczka • před 501 dny
Luboši, je třeba povolit oznámení v telefonu v nastavení aplikace Garmin Connect. Také je třeba aplikaci povolit zůstat na pozadí telefonu.Pak hodinky budou fungovat.
Luboš • před 501 dny, reagovat
Tak nakonec pomohlo opětovné spárování hodinek s telefonem. Nic dalšího jsem dělat nemusel. Teď už vše funguje jak má . Děkuji za rady a trpělivost. Jinak hodinky jsou super a jsem opravdu nadšený. Hezký den.
Dano • před 222 dny, reagovat
Zdravím, mám hodinky garmin 7. Chci se zeptat, zda nějak jde nastavit delší upozornění při příchozím hovoru. Momentálně hodinky pípnou a asi 2x zabzučí.
Děkuji
Matěj+Urbaczka • před 221 dny
Zdravím, Dano. Bohužel, zatím to nelze.:-( Garmin si s tím hraje, ať to "bzučí" po celou délku, ale prozatím to nebylo spuštěno.
Zdenek • před 135 dny, reagovat
Dobrý den, od února 2024 používám s telefonem iPhone 15 hodinky Garmin Venu 3. Asi před měsícem a půl mi hodinky přestaly zobrazovat jméno volajícího uloženého v kontaktech. Řešil jsem s technickou podporou Garmin, zaslali mi obecný manuál a odkázali na výrobce telefonu. Technická podpora Apple mě odkázala na výrobce hodinek. Osobně jsem byl na prodejně Garmin v nákupním centrum Olympia, kde jsem se nic nového nedozvěděl, poslední rada reklamovat hodinky. Hodinky jsem reklamoval u prodejce, který je dle vyjádření odeslal do Garminu, kde bylo vše v pořádku a chyba je v telefonu zákazníka. Po vrácení hodinek jsem je nabil do plna, stáhl Connect do telefonu, přihlásil, spároval hodinky s telefonem a závada se projevuje nadále. Nejsem si vědom jakéhokoli zásahu do telefonu a změny nastavení, povoleno mám snad vše, jediné co mě napadá, že jsem si do telefonu přidal účet gmail, jestli to mohlo mít vliv. Případně poradí někdo kde by mohl být problém? Na internetu jsem nic nenašel a všichni ostatní mě odkazují jeden na druhého a nevím, na koho se obrátit. Díky.
Matěj Urbaczka • před 135 dny
Zdravím, Zdeňku. Kouknul jste ještě přímo do nastavení Bluetooth v telefonu, do "Info o připojeni (I)" jestli máte povoleno "sdílet systémová oznámení"? Stejně jak, koukal jste do menu v telefonu přímo do složky "telefonování", zda máte povolena oznámení?
Zdenek • před 135 dny, reagovat
Zdravím Matěji, děkuji za reakci. Zkontroloval jsem bluetooth i telefonování, mám nastaveno jak popisujete. Kontroloval jsem nastavení oproti aplikaci Connect v iPhonu 13, ke kterému jsou připojeny hodiny Vicoactive 4s a nenašel jsem nikde žádnou odchylku. Jsem celkem zklamaný z přístupu technické podpory Garmin, hodinky za tolik peněz a takové problémy. Obnovovat kvůli tomu tovární nastavení telefonu se mi vůbec nechce, když nemám jistotu, že to pomůže. Zrovna před chvílí hovor a opět, jméno na displeji telefonu, na hodinkách pouze číslo.
Matěj Urbaczka • před 134 dny
Zdravím, Zdeňku. Bohužel, takto na dálku už mě nic nenapadá. Pokud byste měl cestu k nám, určitě se zastavte a můžeme se na to mrknout na naši prodejně. Rád Vám pomohu dát hodinky do stavu, kdy budete spokojen.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.