» Blog

Na hodinkách Garmin se mi při hovoru nezobrazují jména kontaktu. Jak to opravit?

28.3.2022 | 29x komentář

Někdo vám volá a vy vidíte jen číslo volajícího a nevídíte jméno? Zde je jednoduchý návod, jak tento problém opravit.

Tento problém je způsoben tím, že v nastavení aplikace Garmin Connect nemáte povolený přístup ke kontaktům.

1) Otevřete MENU v aplikaci Garmin Connect. (v iOS "Více" vpravo dole, v systému Androidu sy­mbol ≡ vlevo nahoře).

2) Klikněte na: Nastavení → Oprávnění pro telefon → Spravovat oprávnění

3) Povolte aplikaci Garmin Connect přístup ke kontaktům.

Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)
11.1.2021 - Dominik Hok
Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Lukaspřed 1027 dny, reagovat
Ahoj, bojuju se zobrazením jména volajícího na hodinkách - nejdřív na Fenix 6, teď na Fenix 7 - pořád se mi zobrazuje jen číslo, i když v Garmin Connect i v nastavení telefonu mám povolený přístup ke kontaktům... někde jsem slyšel, že to je kvůli bezpečnosti Androidu - je to pravda? Jméno u SMS mi to ukáže.... mám Samsung Z Fold...
Dominik Hokpřed 1027 dny
Zdravím, nepoužíváte náhodou Truecaller? Pokud ano, zakažte notifikace pro tuto aplikaci a mělo by to problém spravit.
Jaroslavpřed 968 dny
ahoj Lukaši ma 6xpro vše povolene snad stokrát zkontrolovane a pořád nic.Prosím tě už jsi to zprovoznil a jak děkuji moc.
Vlastikpřed 956 dny
Dobrý den, mám na 6pro stejný problém jako vy. Pokusil jsem vše zakázat, následně povolit, všechno je nastavené, ale stále se nezobrazuje u příchozího hovoru jméno, ale jen číslo. Mám telefon Samsung A50. Podařilo se vám něco zjistit?
Jaroslavpřed 956 dny, reagovat
Bohužel né Vlastíku.Hodinky jsem měl se stejnym modelem telefonu s kolegou na stole ..jeho hodinky ukazují jmeno,moje nadale ne. Nastavení hodinek,aplukace v mobilu i mobilu uplně stejné a stále nic.Jen když hovor zmeškám hodinky ukáží jméno zmeškaného..pri zvonení nadale ne.
Martin Pospíchalpřed 847 dny
Ahoj.dela mi to úplně stejný problém.uz jsi to nějak vyřešil?dekuji
Zdenekpřed 729 dny, reagovat
Ahoj, manželce jsem koupil Venu 2 plus ale nezobrazují se kontakty v hodinkách. Samozřejmě oprávnění je povoleno, nevím kde může být chyba... Díky za reakci. Zdenek
Matěj Urbaczkapřed 726 dny
Zdravím, Zdeňku, jaký máte typ telefonu?
Irenapřed 725 dny
mám stejný problém, telefon mám Samsung A52s
Matěj Urbaczkapřed 725 dny
Zdravím, Ireno, máte povolené nastavení v aplikaci Garmin Connect, tak jak je napsáno nahoře ve článku?
Irenapřed 725 dny, reagovat
Vše nastaveno, povoleno, při volání vidím jméno, ale když chci volat z hodinek, tak v kontaktech jsou jen 3 nouzové, zbytek nevidím. V aplikaci kontakty vidím. Když se ale koukám v telefonu do bluethoot, tak vidím přístup jen k hovorům, případně zvukům, narozdíl třeba od AndroidAuto, kde vidím i kontakty...
Dominik Hokpřed 721 dny
Zdravím, Ireno. Bohužel se kontakty nezrcadlí a tak musíte kontakty přidat ručně v aplikaci Garmin Connect. Posílám návod.
Irenapřed 721 dny, reagovat
Děkuji Dominiku, podle tohoto návodu mám nastaveno již od počátku, ale přesto kontakty v hodinkách nevidím :-(
Irenapřed 720 dny, reagovat
Tak po dnešním aktualizaci vše funguje tak jak má :-).
Luciepřed 683 dny, reagovat
Dobrý den, koupila jsem si Garmin Venu 2 plus, spárování proběhlo v pořádku mám telefon xiaomi note8 hodinky mě upozorní na vše (messenger, whatsApp, zprávy, zmeškaný hovor atd.) kromě hovorů, vůbec se mi nezobrazí že mi někdo volá ani číslo ani jméno prostě nic, vše mám povoleno. A to sem si je kupovala hlavně kvůli příjmání hovorů přes hodinky.
Dominik Hokpřed 683 dny
Zdravím, Lucie. Ověřte, jestli v aplikaci Garmin Connect máte povolený přístup k telefonním hovorům. Také zkontrolujte, jestli náhodou nemáte Redmi Note 8 PRO, ten je totiž podle seznamu kompatibilních telefonu právě nekompatibilní s funkcemi telefonování a hlasového asistenta.
Jaroslavpřed 683 dny, reagovat
Pokud je vse nastaveno jak má být,jde jen o aktualizaci mobilu.Ja se s tim pral 6 měsícú a nakonec po aktualizaci mé samsung galaxy s 21ultra vše funguje jak má.Bohužel,aktualizaci neuspíšíme nikdo ja kupoval mobil u t-mobilu.
Luciepřed 683 dny, reagovat
Děkuji za odpověď, problém vyřešen, mám redmi note 9 (překlep????), bylo potřeba stáhnout aktualizaci telefonu.
Lubošpřed 532 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky garmin Instinct 2X solar. Nechodí mi upozornění na hovory ani SMS a zprávy z aplikací. Podporují tyto hodinky tyto funkce nebo jsem špatně pochopil recenze. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczkapřed 531 dny
Zdravím, Luboši, notifikace na oboje v těchto hodinkách normálně fungují. Bude třeba se pohrabat v nastavení telefonu, jestli máte vše u aplikace povoleno.:-)
Lubošpřed 531 dny, reagovat
Zdravím, prohlédl jsem v hodinkách i aplikacích vše co se dá. Zkoušel jsem i restartovat hodinky. Zatím nic. Chtěl bych se zeptat, jestli se dají nastavovat i přes webové rozhraní na PC? Jinak hodinky jsou krásné a ostatní funkce vypadají výborně.
Matěj Urbaczkapřed 531 dny
Luboši, je třeba povolit oznámení v telefonu v nastavení aplikace Garmin Connect. Také je třeba aplikaci povolit zůstat na pozadí telefonu.Pak hodinky budou fungovat.
Lubošpřed 531 dny, reagovat
Tak nakonec pomohlo opětovné spárování hodinek s telefonem. Nic dalšího jsem dělat nemusel. Teď už vše funguje jak má . Děkuji za rady a trpělivost. Jinak hodinky jsou super a jsem opravdu nadšený. Hezký den.
Danopřed 252 dny, reagovat
Zdravím, mám hodinky garmin 7. Chci se zeptat, zda nějak jde nastavit delší upozornění při příchozím hovoru. Momentálně hodinky pípnou a asi 2x zabzučí. Děkuji
Matěj+Urbaczkapřed 251 dny
Zdravím, Dano. Bohužel, zatím to nelze.:-( Garmin si s tím hraje, ať to "bzučí" po celou délku, ale prozatím to nebylo spuštěno.
Zdenekpřed 165 dny, reagovat
Dobrý den, od února 2024 používám s telefonem iPhone 15 hodinky Garmin Venu 3. Asi před měsícem a půl mi hodinky přestaly zobrazovat jméno volajícího uloženého v kontaktech. Řešil jsem s technickou podporou Garmin, zaslali mi obecný manuál a odkázali na výrobce telefonu. Technická podpora Apple mě odkázala na výrobce hodinek. Osobně jsem byl na prodejně Garmin v nákupním centrum Olympia, kde jsem se nic nového nedozvěděl, poslední rada reklamovat hodinky. Hodinky jsem reklamoval u prodejce, který je dle vyjádření odeslal do Garminu, kde bylo vše v pořádku a chyba je v telefonu zákazníka. Po vrácení hodinek jsem je nabil do plna, stáhl Connect do telefonu, přihlásil, spároval hodinky s telefonem a závada se projevuje nadále. Nejsem si vědom jakéhokoli zásahu do telefonu a změny nastavení, povoleno mám snad vše, jediné co mě napadá, že jsem si do telefonu přidal účet gmail, jestli to mohlo mít vliv. Případně poradí někdo kde by mohl být problém? Na internetu jsem nic nenašel a všichni ostatní mě odkazují jeden na druhého a nevím, na koho se obrátit. Díky.
Matěj Urbaczkapřed 165 dny
Zdravím, Zdeňku. Kouknul jste ještě přímo do nastavení Bluetooth v telefonu, do "Info o připojeni (I)" jestli máte povoleno "sdílet systémová oznámení"? Stejně jak, koukal jste do menu v telefonu přímo do složky "telefonování", zda máte povolena oznámení?
Zdenekpřed 165 dny, reagovat
Zdravím Matěji, děkuji za reakci. Zkontroloval jsem bluetooth i telefonování, mám nastaveno jak popisujete. Kontroloval jsem nastavení oproti aplikaci Connect v iPhonu 13, ke kterému jsou připojeny hodiny Vicoactive 4s a nenašel jsem nikde žádnou odchylku. Jsem celkem zklamaný z přístupu technické podpory Garmin, hodinky za tolik peněz a takové problémy. Obnovovat kvůli tomu tovární nastavení telefonu se mi vůbec nechce, když nemám jistotu, že to pomůže. Zrovna před chvílí hovor a opět, jméno na displeji telefonu, na hodinkách pouze číslo.
Matěj Urbaczkapřed 164 dny
Zdravím, Zdeňku. Bohužel, takto na dálku už mě nic nenapadá. Pokud byste měl cestu k nám, určitě se zastavte a můžeme se na to mrknout na naši prodejně. Rád Vám pomohu dát hodinky do stavu, kdy budete spokojen.

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h Prodejna ve dnech Vánočních svátků uzavřená
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.