» Blog

Jak upravit pořadí doplňků v hodinkách Garmin?

28.3.2022 | 12x komentář

Doplňky v hodinkách Garmin tvoří základ, který je pro nás nejdůležitější a vidíme zde veškeré potřebné údaje. Ve 4 bodech se dozvíte, jak si je nastavíte podle vás.

1) Otevřete MENU hodinek.

  • Tlačítkové modely: Podržte prostřední tlačítko na levé straně pouzdra hodinek.
  • Modely s dotykovým displejem: Podržte spodní tlačítko na pravé straně pouzdra.

2) Otevřete "Doplňky"

3) Kliknutím na doplněk jej můžete přesunout, potvrzením uložíte jeho pořadí v seznamu.

4) Jednotlivé doplňky můžete ze seznamu odstranit, popřípadě dole v seznamu naleznete možnost "Přidat", skrze kterou přidáte další doplňky.

Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)
11.1.2021 - Dominik Hok
Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Milanpřed 1420 dny, reagovat
Děkuji za odpověď Prošel jsem různé fóra o garnine a jejich výsledcích ale nenašel potřebný čas na regeneraci po tréninku, jestli v hodinkách anebo v aplikaci Garmin předem děkuji za odpověď Milan
Dominik Hokpřed 1419 dny
Zdravím, doba regenerace se vám zobrazí v souhrnu hned po ukončení sportovní aktivity a dále ji najdete v doplňku "Stav tréninku". Tento doplněk si buďto přidejte a nebo už ho ve vašem menu najdete. :)
Luciepřed 973 dny, reagovat
Dobrý den, Je možnost manuálně upravit kroky? Dnes po půlnoci nastal nějaký problém a me se nacetly všechny kroky že včerejška na hodinkach (Garmin vivofit 4) i do dnesniho dne :( takže hned po půlnoci jsem mela skoro 13k kroku, což je samozřejmě nesmysl :)
Filip Debrecenyipřed 973 dny
Zdravím, kroky bohužel manuálně upravit nelze. Je to z důvodu aby lidé nešvindlovali při různých challengích.:-) V téhle situaci by možná spíše pomohl reset do základního nastavení.
Luciepřed 972 dny
Děkuju za radu, zkusila jsem restartovat, ale stále mi ten problém přetrvává :( zase po půlnoci místo vynulování stejný počet kroku jako po minulé půlnoci (asi 12800) :(
Matěj Urbaczkapřed 972 dny
Zdravím, můžete mi, prosím, poslat screen, jak to vypadá? :-) Děkuji mnohokrát
Luciepřed 972 dny
No jasne, tři fotky sem vložím:) takhle vypadáji kroky na hodinkach
Luciepřed 972 dny
První foto se nenacetlo, tak detail hodinek ještě jednou :)
Matěj Urbaczkapřed 972 dny
Ještě jednou zdravím Lucie, bohužel si myslím, že je chyba v akcelerometru, která není opravitelná ručně a bude třeba hodinky poslat na reklamaci.:-(
Monikapřed 956 dny, reagovat
Dobrý deň, mám hodinky garmin fenix 6 pro solar a vyskytol sa mi problém, že mi prestalo ukazovať dennú časovú os (napr. srdcový tep, kroky, spánok atď.) Proste mi neukáže žiadny súhrn/štatistiku, ani za 1 deň či mesiac. Stalo sa to ako som sa prvý krát prepojila s PC aby som si mohla stiahnuť svoje GPX z turistiky. Od tohto dňa mi nejde zobrazovať v mobilnej aplikácii štatistiky, nejde mi to synchronizovať. Odinstalovala a nainstalovala som apku ako aj v PC program aj som skúsila dať v hodinkach povodné nastavenia a stále nenastala zmena. Avšak ako som sa prihlásila do PC programu som zadala nový email a prepojila hodinky a pritom na aplikácii v mobile používam iný email. Neviem či tu nastala nejaka nezhoda, ale neviem nijak nahodiť naspať aby mi ukazovvalo štatistiky na mobilnej aplikácii a vlastne už mi nejde ani na PC. Ďakujem za radu.
Martinpřed 617 dny, reagovat
Dobrý deň, chcem sa prosím vás opýtať.Stiahol som si dátové polia na bicykel z aplikácie Garmin IQ a neviem ich nájsť v hodinkách. V aktivite bicykel nie sú. Mám Garmin Fénix 7x ďakujem za odpoveď
Matěj Urbaczkapřed 616 dny
Zdravím, Martine, datové pole by se mělo ukázat ve volitelných datových polích, čili aktivita - menu - nastavení dané aktivity - datové obrazovky - zde nastavit příslušné datové pole. Pokud tam není, zkuste překontrolovat, jestli proběhla synchronizace úspěšně a datové pole je opravdu v hodinkách.

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h Prodejna ve dnech Vánočních svátků uzavřená
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.