Nevíte si rady se základním spárováním s hodinkami Garmin? Zde je návod o šesti krocích, jak hodinky spárovat.
1) Zapněte zařízení Garmin a nainstalujte si do telefonu aplikaci Garmin Connect.
2) Ujistěte se, že máte v telefonu i hodinkách zapnutý Bluetooth.
3) Pokud se jedná o vaše první zařízení Garmin, postupujte podle pokynů na obrazovce. Jestli připojujete další zařízení, tak otevřete MENU v aplikaci Garmin Connect. (v iOS "Více" vpravo dole, v systému Androidu symbol ≡ vlevo nahoře) a zaklikněte Zařízení Garmin → Přidat zařízení.
4) Zařízení by mělo automaticky vyskočit na displeji telefonu. Pokud se tak nestane, vyberte ze seznamu vaše zařízení.
5) Zaklikněte "Připojit" a opište šestimístné číslo z displeje hodinek.
6) Vyčkejte na spárování hodinek, potvrďte potřebná oprávnění a projděte základní nastavení hodinek.
Jestli se pokoušíte spárovat zařízení, které už někdy bylo s vaším telefonem spárované, dopočujeme jej odstranit ze seznamu spárovaných zařízení v nastavení Bluetooth ve vašem telefonu.
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Zdeněk • před 1368 dny, reagovat
Dobrý den,
Lze navzájem připojit v Conectu navigaci 1030 Edge + Fénix 6x?
Předem děkuji za odpověď.
Dominik Hok • před 1366 dny
Zdravím, Zdeňku. Ano, v Connectu můžete připojit vícero zařízení a používat je. Takže během dne můžete nosit Fenixy a na kolo si s sebou vzít Edge.
Miroslav • před 1297 dny, reagovat
nejde mi spárovat mobil samsung A7 (SM-A750FN )s hodinkama Garmin6x Pro má s tím někdo zkušenost?děkuji
Dominik Hok • před 1296 dny
Zdravím, měl jste už tyto hodinky dříve spárované? Sem tam se to děje, pokud někdo hodinky odpáruje a pak zase spáruje. Jinak doporučuji aktualizovat hodinky přes počítač. V tomto článku najdete postup.
Zuza • před 1294 dny, reagovat
Dobrý den, prosíme o radu. Manžel má hodinky vivoactive4 , během celého dne nám opakovaně hlásí telefon připojen / odpojen vždy po pár minutách . Nemůžeme najít důvod a je to otravné. Děkuji
Dominik Hok • před 1293 dny
Zdravím, Zuzko. Podle mě bude problém v tom, že aplikace Garmin Connect neběží v pozadí telefonu. Máte v nastavení telefonu aplikace Garmin Connect nastavenou tak, aby běžela i v pozadí?
Petr • před 1290 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Mám fenix 6 pro a nejde mi spárovat s mobilem. Na hodinkách dám spárovat, v mobilu v connectu přidat zařízení, hodinky to najde dám připojit ale připojení se nedokončí. Na hodinkách stále " přejděte do mobilní aplikace a přidejte zařízení" a v telefonu po chvíli " Párování se nezdařilo - opakovat akci" Na hodinkách se mi vůbec neobjeví kód. Když zkusím starší 935-ky tak se ukáže kód a připojení proběhne. Fenix jsem koupil starší, ale jsou stále v záruce, tak nevím jestli to je na reklamaci nebo je chyba u mě? Tovární nastavení a aktualizaci jsem provedl
Dominik Hok • před 1290 dny
Zdravím, Petře. Předpokládám, že jste už tyto hodinky dříve pároval a během toho párování vznikla chyba, ale aplikace Garmin Connect si tyto hodinky zapamatovala. Určitě doporučuji odstranit Fenix 6 ze seznamu spárovaných zařízení v aplikaci Garmin Connect a poté odstranit toto zařízení také ve spárovaných zařízeních v nastavení Bluetooth v telefonu. Pak bych proces spárování zopakoval a doufám, že už to bude v pořádku. :)
Petr • před 1286 dny
Tak jsem na to přišel, musel jsem v mobilu u správy aplikací u aplikace Connect zakázat využití dat. Ihned mi fenix 6 nabídl kód pro spárování. Poté jsem musel využití dat zase povolit, jinak se mi nesynchronizovala aktivita. Je zajímavé že u 935-ek jsem toto nemusel řešit.
Miroslav • před 1285 dny
měl jsem podobný problém.... pokud jsi to nevyšečil, napiš vím asi proč to dělá
Jirka • před 179 dny
zdravím mam fenix 5X plus z druhé ruky nekolikrát jsem je dával do továru, kompletně mazal, odebíral z connectu,atd... vyzkoušel jsem snad úplně všechny rdy a tipy co jsem nasel tady nebo na podpoře a problém stále přetrvává. v expressu mi hodinky jdou spárovat s garmin účtem ale přez BT v telefonu nic, při párování to hodinky najde ale jak dám párovat s telefonem nic se nedeje, na hodinkách někdy naskočí párovací kod nekdy i 3 různé ale na telefonu nic a hodinky poté ohláásí párování se nezdařilo
Matěj Urbaczka • před 178 dny
Zdravím, Jirko. Zkuste se mrknout do nastavení Bluetooth v telefonu a odebrat ještě Fenix 5X odtamtud a poté znova spárovat.
Jirka • před 178 dny
V nastavení BT vůbec nejsou ????????♂️
Lukas • před 98 dny
Dobrý den, bohužel mám podobný problém. Po zakoupení nového telefonu ( přechod z android na Apple) jsem hodinky ve starém telefonu odebral a v iPhonu nejsou přidat. Vždy selže proces. Odebral jsem několikrát z bt zkoušel s vypnutymy daty, pokoušel jsem se aktualizovat přes PC ale píše mi nedostupnost serverů ( manželky hodinky přes PC aktualizovat lze) pokoušel jsem se tedy naparovat se starým tel a ani tam už to bohužel nejde. Dokáže mi někdo pomoci? Jedna se o Fénix 6. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 96 dny
Zdravím, Lukáši. Zkoušel jste dát hodinky do základního nastavení?
Míla • před 1220 dny, reagovat
Dobrý den, mám vívoactive 4 krátce a pořád se v nich nemohu zorientovat. Existuje prosím nějaký srozumitelný manuál, kde bych se naučil ovládání? Zatím mám stažený "Návod k obsluze" od Garminu, ale nějak se v něm nevyznám. A dále se chci zeptat, jestli tyto hodinky umí mapy, nebo aspoň ve spojení s apple12.
A ještě něco - mám staženou aplikaci Garmin Connect a když chci upravit nastavení uživatele, tak mi tam dlouze běhá panáček a pak mi mobil napíše "chyba sítě". Nevíte co s tím? A jak se dají nastavit metry místo stop?
Předem, děkuji.
Dominik Hok • před 1219 dny
Zdravím, Mílo. Posílám podrobný návod. Nevím, jestli máte úplně stejný, ale toto je to nejpodrobnější. :) Bohužel, mapy do hodinek nedostanete. Jedinou cestou je placená aplikace LocusMaps, kterou najdete v přídavné aplikaci Garmin Connect IQ. Co se týče uživatelské profilu, zkuste se třeba odhlásit/přihlásit a pak to zkusit nastavit znova. Kdyby to ale nešlo, tak uživatelské profil se dá nastavit i v hodinkách. Podržte dlouze spodní tlačítko → Klikněte na ozubené kolečko → Uživatelský profil a tam vše přenastavte. Co se týče změny jednotek, tak je postup podobný: Podržte dlouze spodní tlačítko → Klikněte na ozubené kolečko → Systém → Jednotky.
Jakub • před 1218 dny, reagovat
Zdravím, mám zařízení Instinkt. A když dám na hodinkách z vyhledat telefon - tak to nefunguje. Povolení ke kontaktům mám. Díky za odpověď
Matěj Urbaczka • před 1216 dny
Zdravím Jakube, zkuste překontrolovat, jestli máte správně spárované hodinky. Pokud ano, zrušte spárování a proveďte znovu.
Jakub • před 1195 dny
Děkuji Matěji. Bohužel nepomohlo. Děkuji za další radu.
Matěj Urbaczka • před 1192 dny
Zdravím Jakube, zkuste se podívát, jestli máte povolené v telefonu, aby běžela aplikace garmin connect na pozadí. Pokud by problém přetrvával, neváhejte mne kontaktovat na mailu: matej.urbaczka@gmail.com
Libor • před 1187 dny, reagovat
Děkuji za reakci Martine, zdá se, že pomohlo odebrat zařízení z G.Connect a znovu nahrát...napodruhé se to již zobrazuje správně.
František • před 1130 dny, reagovat
Dobrý den. Na sparovanych hodinkách fenix 6 pro solar s mým telefonem se po vzdaleni od telefonu hodinky odpojí a při přiblížení se znovu spojí. Ale ne vždy. Vyžadují po mně znovu spárování a musím zadat do telefonu 6 ti místní kód který mi přijde do hodinek.
Zdeněk • před 1114 dny, reagovat
Ahoj, mám Venu 2 a mobil Huawei p30 pro a nějak mi hodinky neukazují notifikace. Ikdyž jsem vsechno nastavil tak stále nic. Hovor ano i kontakt ale když přijde SMS tak nic. Děkuji za pomoc
Dominik Hok • před 1111 dny
Zdravím, zkuste se podívat na nastavení baterie ve vašem telefonu a nastavit pro aplikaci Garmin Connect speciální právo, aby se nikdy nevypínala a mohla běžet na pozadí.
Dagmar • před 1103 dny, reagovat
Dobrý den. Mám spárované hodinky Venu Sq s telefonem Samsung Galaxy A32. Po vzdálení od telefonu se hodinky odpojí a při přiblížení připojí. Několikrát za den však při opětovném připojení vyžadují znovu spárování a musím zadat do telefonu 6 ti místní kód, který mi přijde do hodinek. Telefon pípá a vyžaduje spárování dokud kód nezadám.
Matěj Urbaczka • před 1101 dny
Zdravím, Dagmar, zkuste odstranit hodinky jak z Garmin Connect, tak z bluetooth v telefonu a znovu spárovat. Hodinky by pak už neměly vyžadovat další kód a nepřijdete tak o žádná data.:-)
Dagmar • před 1101 dny
Děkuji za radu, vyzkouším.
Dagmar • před 1099 dny
Jeden den to vydrželo, druhý den už je vše při starém. Po odpojení a připojení telefon chce opětovně párování.
Dagmar • před 1097 dny, reagovat
reakce na odpověď na dotaz před 6 dny - Zkusila jsem odstranit hodinky jak z Garmin Connect, tak z bluetooth v telefonu a znovu spárovat. Hodinky asi dna dny nevyžadovaly další kód. To už teď bohužel opět neplatí a problém s neustálým párováním je zpět.
Dominik Hok • před 1096 dny
Zdravím, Dagmar. Zkoušela jste hodinky aktualizovat podle návodu v tomto článku? Zkusil bych aktualizaci, reset hodinek a opětovné spárování.
Dagmar • před 1096 dny
Už jsem vyzkoušela vše, ale nic nepomohlo.
Dominik Hok • před 1096 dny
V tom případě bych už asi hodinky vyreklamoval.
Žaneta • před 1079 dny, reagovat
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli se dá zrušit párování telefonu 6 místním kódem. Na chvíli se odpojím od telefonu a chce to spárování. U starého telefonu to nechtělo pořad spárování. A u toho nového když se vzdálim na 10 minut od telefonu chce to spárování. Děkuji za odpověď
Matěj Urbaczka • před 1079 dny
Dobrý den Žaneto, zkuste hodinky uvést do základního nastavení a poté odstranit tyto hodinky z bluetooth v telefonu. Tak stejně, pokud máte ještě na starém telefonu záznam o těchto hodinkách v bluetooth, tak ho také odstraňte. Poté by se hodinky měly napárovat pouze na jeden telefon a zůstat trvale spárované.:-)
Eva • před 1076 dny, reagovat
Dobrý den, koupila jsem si před týdnem Venu 2S a mám Samsung A41 a při oddálení hodinek, chodí jedna hláška na opětovné párování přes kódování. Zkoušela jsem vše odinstalovat a znova párovat, a pořád to zlobí. To bych si jinak hodinky nekoupila. Děkuji za radu
Dominik Hok • před 1075 dny
Zdravím, Evo. Udělala jste před opětovným spárováním úplný restart do továrního nastavení? To bych určitě udělal. Pak bych ověřil, jestli je v mobilni aplikaci v sekci "Oprávnění" vše povoleno.
Nikola • před 1059 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Venu 2s, uspěšně jsem stáhla Connect a spárovala hodinky. Po 7 hodinach se v noci vybily a po opětovném nabití přestaly komunikovat s Connect. Ani po opětovaná smazání aplikace je již nejde spárovat s telefonem. Mám telefon Iphone XR. S manželovým telefonem Iphone 11 se spárují okamžitě. Můj telefon je najde přes bluetooth a dál se již nic neděje, nevygeneruje to ten 6místný kód. Měl byste nějaký tip? děkuji předem
Dominik Hok • před 1055 dny
Zdravím, Nikolo. Odstraňte hodinky z vašeho účtu Garmin Connect (otevřete je v "Zařízení Garmin" a vpravo nahoře kliknete na tři tečky). Potom hodinky odstraňte i z nastavení bluetooth (stačí zakliknout "Ignorovat"). Pak by hodinky měly jít spárovat v pořádku.
Lenka • před 1054 dny, reagovat
Dobrý den, hodinky Garmin Vivoactive3 mám již 3 roky spárované s androidem (Samsung), nyní bych chtěla hodinky spárovat s iPhone. Zřejmě musím aplikaci Connect vymazat ze starého telefonu a až pak přes Connect v iPhonu spárovat s hodinkami. Zůstane v aplikaci Connect celá má historie i na novém telefonu? Myslím si,že ano, ale raději ověřuji. Je někde popsáno, jak postupovat (jednotlivé kroky) při změně telefonu?
Moc díky za nápovědu a zdravím
Dominik Hok • před 1054 dny
Zdravím, Lenko. Hned po přihlášení se vám všechna data zobrazí v novém telefonu. Nemusíte mít strach, vše se zálohuje na váš účet. :)
Lenka • před 1054 dny, reagovat
Takže se odhlásím z jednoho telefonu,potom přihlásím na druhý, spáruji nový telefon s hodinkami a mám hotovo! Díky za potvrzení, nejsem zrovna technický tip :) Mějte se hezky.
Jana • před 1053 dny, reagovat
Ahoj. Mám hodinky Garmin venu sq a mobil Huavey redmi note 9. Jak provést přenos sportovní aktivity ,konkrétně jízda na kole, z mobilu na facebook. Jedná se mi o záznam trasy ,počet najetých km a spálených calorií. Bylo mi řečeno,že u tohoto typu hodinek to nelze. Děkuji Jana
Matěj Urbaczka • před 1053 dny
Zdravím Jano, aktivita se dá sdílet přímo z aplikace Garmin Connect, kde si můžete vybrat, jestli chcete sdílet přímo celou aktivitu anebo jen obrázek s příslušnými daty o aktivitě.
Petra • před 1051 dny, reagovat
Prosím o radu, ráda bych spárovala samsung galaxy a41 a venu s2 jen jednou 6ti místným kodem, nikoli pokaždé, kdy se vzdálím z dosahu bluetooth. to už bych chtěla, aby se dělo automaticky.
děkuji za radu!
Matěj Urbaczka • před 1051 dny
Zdravím Petro, pokud jste měla hodinky připojené i na jiném telefonu, tak je z příslušného telefonu odstraňte. Poté hodinky odstraňte i z Garmin Connect aplikace a proveďte znovu spárování od začátku.:-)
Martin • před 1049 dny, reagovat
Ahoj, nemám hodinky garmin. Rozběhal jsem aplikaci garmin conect. Kluci pořád otravují s výzvama apod. Já mám huawei gt2. Jde do aplikace nějak nahrávat data o pohybu (z jiných aplikací, souborů...), abych se mohl zapojit do jejich výzvy? Děkuji
Dominik Hok • před 1048 dny
Zdravím, data se vyexportují přes tlačítko, které mám vyznačené modrým perem na fotce. Já osobně jsem exportoval v GPX a pak jsem to vložil přes počítač do Garmin Connect (Aktivity → Importovat). GPX soubor ale obsahuje jen data o vzdálenosti, výškových metrech a trase. Nic o tempu, tepové frekvenci aj. Prý by na to měl být vhodnější soubor TCX, ale ten mně osobně v Garmin Connect nefungoval, ale můžete to zkusit a dát mi vědět. Třeba je chyba jen u mě. :)
Martin • před 1045 dny
Dominiku, děkuji za info. Bohužel, já mám na displeji (anroid 12, Pixel 4a) pouze první tři ikony. Takže mám smůlu. Nezbývá než počkat na letošní novinky :-)
Zdravím Matěji • před 1047 dny, reagovat
Už jsem to asi vyřešil. Komunikoval jsem přímo s podporou Garminu a Samsungu.Musel jsem vše restartovat a znovu nainstalovat.Aplikaci Garmin connect nejdříve nainstalovat přes menu nastaveni ,aplikace,Garmin connect a povolit všechny oprávnění a pak teprve hodinky parovat a funguje to perfektně.Kdyz jsem nejdříve aplikaci otevřel a povolil vše v rámci aplikace a parovani tak se mi hodinky pořád odpojovaly.Bylo mi řečeno že mám vše povolit v rámci nastaveni a ne v rámci spuštění aplikace.
Petra • před 1045 dny, reagovat
Mám vivoactiv 4s a po dvou měsících mi přestal fungovat bluetooth na hodinkách. Stále problikává a telefon hlásí, že nepřipojeno. Zkusila jsem restart, tovární nastavení, stažení aktual. SW přes počítač, ale nic nepomohlo. Nevím, jak ověřit, jestli je chyba v nějakém mém nastavení nebo v hodinkách, než vyrazím na reklamaci.
Matěj Urbaczka • před 1045 dny
Zdravím Petro, pokud máte možnost, zkuste ověřit, jestli nějaké zařízení (jiné hodinky, sluchátka atp.) funguje s telefonem správně anebo jestli je to vážně hodinkami. Poté bych doporučil hodinky reklamovat.
Dana • před 1044 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Venu 2s. Mám problém s tím, že na hodinkách vidím, že jsem za poslední dny splnila svůj cíl v krocích, ale v aplikaci Garmin Connect už to v přehledu nevidím, vůbec se mi tam kroky za poslední dny neobjevily. Řekla bych, že je to od té doby, co jsem je připojila přes Garmin express. Jde to nějak nastavit, aby to znovu fungovalo a aby se mi tam načetly i ušlé kroky za poslední dny, když v hodinkách to mám? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 1044 dny
Zdravím, Dano, máte připojené hodinky k telefonu? Tzn, pokud spustíte Garmin Connect svítí vám u hodinek zelené kolečko? Mrknul bych se na připojení s telefonem a zkusil jen vypnout a zapnout Bluetooth a hodinky znovu synchronizovat s Garmin Connect. Jinak platforma Garmin Express odesílá údaje právě do Garmin Connect.:-)
Dana • před 1044 dny
Udělala jsem vše podle vašeho návodu, ale údaje se mi stále nezobrazují. Hodinky jsou spárované, kolečko svítí zeleně.
Dominik Hok • před 1041 dny
Zdravím, Dano. Jedná se pouze o kroky nebo se vám nezobrazují i další data jako je spánek, tepová frekvence aj.?
Dana • před 1041 dny
Dobrý den, nakonec se mi údaje v aplikaci po opětovném odstranění a znovuzpárování již zobrazují. Možnost, abych do aplikace zpětně dostala chybějící kroky za několik dní, které se mi zobrazují jen v hodinkách, asi není, že?
Dominik Hok • před 1041 dny
Zdravím, Dano. Pokud jste udělala obnovení do továrního nastavení a předtím nedošlo k synchronizaci s telefonem, tak se kroky neobjeví.
Radovan Kolář • před 1020 dny, reagovat
Dobrý den, po vypnutí hodinek vivoactive 3 se tyto již nepřipojí k telefonu přes bluetooth. I když vypnu a zapnu bluetooth v telefonu,odeberu zařízení ze seznamu, odeberu ho i z connectu. At dělám co dělám nejde to.Musím dát hodinky do továrního nastavení odhlásit se z connectu a podstatě udělat vše jak při prvním přihlášení. Hodinky hlásí bluetooth vypnut. Někde píšou zapnout bluetooth i v hodinkách ale kde? Já myslím že se zapíná automaticky, nikde v nastavení jsem to nenašel. Děkuji Radek
Dominik Hok • před 1019 dny
Zdravím, Radovane. Já osobně bych tedy hodinky dal do továrního nastavení, znova spároval a hned po spárování aktualizoval software hodinek. Jinak, k zapnutí Bluetooth je potřeba otevřít menu hodinek → Telefon → Stav (ten musí svítit zeleně).
Renata • před 1019 dny, reagovat
Dobrý den, mam hodinky Garmin VIVOACTIVE 4S. Nedaří se mi sparovat s mobilem. Se starým mobilem - Samsung J5 jsem žádný problém neměla. Od vánoc mám Samsung A32 a neustále vypadávání připojení při ztrátě dosahu Bluetooth. Hodinky se nesparují. Dělala jsem již tovární nastaveni i aktualizaci softwaru hodinek. Stále stejný problém. Ze starého mobilu vše odinstalováno, odhlašeno. Děkuji za odpověď s přáním hezkého dne R.
Dominik Hok • před 1019 dny
Zdravím, po pravdě mám teď obdobný problém i já. Pravděpodobně se jedná o nějakou dočasnou chybu ze strany Garminu. Snad se to brzy vyřeší.
Jirka časta • před 1010 dny, reagovat
Ahoj, dá se do hodinek nahrát aktivita? Stridam hodinky a rad bych to měl alespoň v těch garminech pohromadě, aplikace nepoužívám a chci mít přehled o km. Díky
Matěj Urbaczka • před 1010 dny
Zdravím Jirko, aktivity z Garmin Connect se synchronizují do všech hodinek, které máte připojeny k účtu.:-)
Klára S • před 992 dny, reagovat
Dobrý den,
prvně bych Vám chtěla pochvalit podcast, je super;)
A chtěla bych se zeptat na radu: stáhla jsem si garmin connect na nové zařízení, ale nemí v něm žádná předchozí historie záznamů. Musí se nějak stahovat nebo je to chyba?
Moc děkuji za odpověď. Hezký den:)
Dominik Hok • před 991 dny
Zdravím, Kláro. Děkujeme za pochvalu, vážíme si toho. :) Po instalaci Garmin Connect jste se přihlásila na starý účet, který jste používala?
Dobrý den,prosím o radu. u garmin venu 2 plus se my stále odpojují i prři různych nastavení tel i hodinek oznámení.nastavila jsem snad všechno nebo nevím proč tomu tak.Poradíte my co s tím jestli ještě nějaká nastavení .povolení app mám .baterie taky.Děkuji.Tel xaomi poco android 10
Dominik Hok • před 977 dny
Zdravím, jediné, co mě napadá, je povolit veškerá oprávnění v aplikaci Garmin Connect, ale to píšete, že jste udělala. Dále bych se podíval na nastavení spořiče baterie. Píšete sice, že jste nastavila i toto, ale přeci jen bych se podíval, jestli se dá nastavit výjimka pro aplikaci Garmin Connect.
nerv • před 977 dny
Mam sice Garmin Fenix 6 Pro v kombinaci s Xiaomi Mi 9T Pro (Android 11) , ale myslim, ze by stalo za vyzkouseni aplikaci "Reconnect Garmin Watch" (https://play.google.com/store/apps/details?id=mabi.android.gcmrunner&hl=cs&gl=US), ktera by toto chovani mela resit. Osobne ji pouzivam od doby porizeni hodinek.
Jinak u Xiaomi telefonu je treba prislusnou aplikaci uzamknout v pameti, aby se pri optimalizaci neukoncovala a zustala bezet na pozadi.
Jaroslav • před 970 dny, reagovat
Zdravím. Je možné mít připojené současně dva mobily? Mám garmin fenix 7pro. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 970 dny
Zdravím, ano, hodinky plně fungují i při připojení se dvěma telefony.:-)
David L. • před 970 dny, reagovat
Dobrý den. Koupil jsem manželce Garmin Vivoactive 3 a když chodí po bytě tak se jí hodinky neustále odpojují/připojují. Telefon Xiaomi redmi note 10. Věděl by někdo čím to je? Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 969 dny
Zdravím Davide, zkuste hodinky dát do továrního nastavení, odebrat z bluetooth v telefonu a pak znova napárovat. Také bych doporučil připojit hodinky na Garmin Express a provést všechny aktualizace.:-)
Ivo • před 922 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Venu SQ, hodinky používám už asi dva roky a nikdy nebyl problém, ale před dvěma dny jsem hodinky sundal z ruky a nyní se mi nedaří hodinky spojit s telefonem. Bluetooth zapnuto na obou zařízení, vše jsem zkontroloval a vyzkoušel doslova vše (ano...reset a vypnutí obou zařízení také..). V hodinkách mám ještě aktivity, které nebyly uloženy do aplikace, proto se ještě bráním továrnímu nastavení, ale už mi došly nápady, co ještě zkusit.. Všechnu pomoc, kterou jsem našel na netu jsem zkusil a nic nefunguje, nedaří se je ani znovu spárovat.. Zbývá už jen zkusit tovární nastavení nebo Vás napadá ještě nějaká rada? Děkuji předem za odpověď..
Matěj Urbaczka • před 922 dny
Zdravím Ivo, minimálně zkuste připojit hodinky k PC přes program Garmin Express. Ten Vám přenese aktivity do Garmin Connect a možná aktualizuje software a hodinky pak pojedou. Pokud máte nějaké aplikace z Garmin Connect IQ, tak je smažte a zkuste spojit znova.
Ivo • před 922 dny, reagovat
Děkuji za radu s Garmin Express, alespoň se uložily veškeré aktivity.. Nicméně jsem ještě zkusil odstranit hodinky s Garmin Connect a nyní se vůbec nedaří hodinky spárovat, stále jen probíhá vyhledávání.. Trochu se obávám, aby vůbec pomohlo tovární nastavení, jinou možnost už ale nevidím..
Matěj Urbaczka • před 922 dny
Zkuste ještě mrknout, jestli máte spuštěné polohové služby v telefonu u párování hodinek. A poté už nezbývá nic jiného, než hodinky resetovat do továru.
Ivo • před 922 dny, reagovat
Moc díky za rady, nakonec došlo na továrko a hodinky zase fungují.
Mirka • před 918 dny, reagovat
Dobrý večer, potřebuji poradit. :) Pořídila jsem si Garmin Venu 2S a ve výběru chybí čeština. I když si jí nastavím v aplikaci G. Connect a synchronizuji, tak mi na hodinkách běží modré kolečko se "stahováním" (i třeba 2 hodiny) a nic. Jak bych tam, prosím vás, češtinu mohla dostat? :) Děkuji, M.
Už se mi to nějakým zázrakem podařilo. :D Omlouvám se za paniku. :D
Luboš • před 900 dny, reagovat
Dobrý den, dostal jsem Garmin Fenix 7x a ani po dlouhém hledání a zkoušení mě nejde nastavit v hodinkách upozornění na přijaté sms a nebo maily tak, aby hodinky například zavibrovaly a nebo píply. Mají vůbec tuto možnost a nebo to jen neumím nastavit? při přijaté sms a nebo mailu mě vibruje telefon, ale hodinky nic tam se jen rozsvítí zpráva a nebo mail se zobrazí, ale zvukové upozornění nebo vibrace není. jinak telefon s hodinkami komunikuje dobře a vše funguje, děkuji za radu
Matěj Urbaczka • před 899 dny
Zdravím Luboši, menu - oznámení a upozornění - chytrá oznámení - vyberte jestli v aktivitě nebo mimo aktivitu a zde nastavte jestli chcete jen vibraci nebo vibraci a tón.:-)
Zdeněk • před 892 dny, reagovat
Zdravím, mám Garmin Venu2 a mobil Samsung Galaxy S20FE ale sparovat sa nepodarilo-píše zadajte PIN ale ten sa ukaže na jednu sekundu?
Dominik Hok • před 891 dny
Zdravím, to je zvláštní. Moje rada bude asi trochu hloupá, ale nestihnete i tak PIN přečíst?
Zdeněk • před 891 dny, reagovat
Zdravím , kúpil som Garmin Venu2 a mám Samsung Galaxy S20FE a nejde spárovat cez Garmin connect.Skúšal som to cez Samsung S10e a to same viď obrázky.
Dominik Hok • před 891 dny
Zdravím, zkusil bych to opačně. Prvně bych to spároval přes Bluetooth v nastavení telefonu a až pak se přesunul do Garmin Connectu.
Filip • před 886 dny, reagovat
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak mám odebrat hodinky ze starého mobilu a připojit k novému. Díky
Filip Debrecenyi • před 885 dny
Zdravím Filipe, jednoduše v aplikaci Garmin Connect v pravém horním rohu rozkliknete vaše zařízení a dáte jej odstranit. Tak stejně doporučuji otevřít nastavení a v něm bluetooth, tam také hodinky odebrat nebo zrušit párování. Následně můžete hodinky spárovat s novým zařízením bez jakéhokoliv problému.
Radovan • před 866 dny, reagovat
Ahoj, rád bych se zeptal, mám Venu 2plus a Huawey I29, všechno šlape jak má, jen telefonování z hodinek nejde. Když hovor přijmu v hodinkách zvedne se v telefonu a při pokusu o volání z hodinek mi to hodí hlášku "Chybí spojení s telefonem" a i ikona číselníku je na hodinkách přeškrtnuta. Jen poznamenám že kontakty mám v hodinkách nahrány a všechny předešlé triky o běhu Garmin Connect na pozadí jsem provedl. Díky za odpověď, Radovan
Díky za odpověď, zřejmě spadám do seznamu, bo po připojení hodinek k novějšímu modelu telefonu proběhlo i telefonování jak má. Navíc jsem si po opětovném připojení k Garmin Connect všiml upozornění, že funkce telefonování můj přístroj nepodporuje...Radovan
Kinis • před 857 dny, reagovat
Ahoj.
Jdu si pro řadu. Mám hodinky Garmin 7 sapphire solár a telefon Galaxy note20. Pořád mi nejdou nastavit zvukové výzvy aby byli v češtině. Angličtina, němčina, italština, španělština funguje,ale jinak třeba polština a hlavně ta čeština ne.
Děkuji za odpovědi
Dominik Hok • před 856 dny
Zdravím, mám to chápat tak, že v nastavení aplikace Garmin Connect nastavíte u zvukových výzev češtinu, ale stále slyšíte např. angličtinu? Protože nastavení jazyka najdete v menu, pak zaklikněte “Zařízení Garmin”, vyberte vaše hodinky a přesuňte se do “Zvukové výzvy”, kde můžete nastavit jazyk.
Kinis • před 856 dny, reagovat
Ano přesně tak, nastavím češtinu,ale stále je zvuk anglický...
Dominik Hok • před 855 dny
Zdravím, zkuste otevřít zvukové výzvy přímo v nastavení hodinek a tam zkuste nastavit češtinu. Nikoliv v aplikaci, ale přímo v hodinkách. Pokud to i tak nebude fungovat, doporučuji aktualizovat software.
Andrea P • před 850 dny, reagovat
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, u hodinek Venu SQ se mi nepodařilo hodinky v aplikaci Garmin Connect připojit (přitom mi to pár měsíců fungovalo), tak jsem zařízení odebrala jak z aplikace Garmin Connect, tak z Bluetooth. Bohužel, když teď zkouším znovu spárovat telefon s hodinkami, tak mi appka píše, že nemůže nalézt zařízení. Zkoušela jsem aktualizovat hodinky, Garmin connect, restartovat obě zařízení a také obnovit nastavení u hodinek. Bohužel mi to stále nefunguje, stále nemohu telefon s hodinkami spárovat. Prosím, poradili byste mi, co s tím?
Moc děkuji.
Filip Debrecenyi • před 850 dny
Dobrý den Andreo, upřímně jste vypsala vše, co bych vám běžně doporučil udělat. Většinou se hodinky nechtějí připojit, protože už jednou figurují pod Bluetooth, dokud se nevymažou. V tomto případě bych zkusil hodinky spárovat s jiným mobilním zařízením. Pokud by to šlo, je jasné, že je problém u vašeho mobilního zařízení. V případě, že to nepůjde, bude problém v hodinkách a doporučuji zaslání do servisu.
Michal K • před 831 dny, reagovat
Dobrý deň, som čerstvý vlastník Tactix 7 pro a sú výborné. Avšak zatiaľ sa mi nedarí nájsť v hodinkách "stroboskop" aj keď podľa návodu by mal byť v menu hodiniek, ale nie je tam.
Ďalej, v rámci spárovania telefónu (iphone) s hodinkami mi chodia správy messanger, whats up (bez textu??) a rôzne push ups. Čo mi nechodí je klasická sms a emial. V Garmin Connect mi ani nedáva možnosť to v rámci jednotlivých aplikácii nastaviť, lebo sa mi tam ta možnosť nezobrazuje. Kolega ma Fenix6 a v rámci Garmin Connect si môže u jednotlivých aplikácii nastaviť upozornenie, ktoré sa mu majú zobrazovať na hodinkách. Ďakujem za prípadnú radu. Michal.
Dominik Hok • před 831 dny
Zdravím, Michale. Kolegyně už vám odepsala v mailu. :)
Dana • před 821 dny, reagovat
Dobrý den, mám Venu 2s a telefon Samsung A40. Zařízení jsou spárována, do telefonu se mi nepřinášejí všechna data. Na hodinkách vidím tep, kroky a stres za celý den, v telefonu mám v grafu mezery. Jako by se zařízení odpojila a při opětovném připojení se data do telefonu nenactou. Dá se s tím něco dělat? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 817 dny
Zdravím Dano, zkuste hodinky odpárovat jak od telefonu (nastavení bluetooth), tak od aplikace Garmin Connect a provést toto párování znovu.
Lesja • před 699 dny, reagovat
Dobrý den, nejdou mi mamce propojit hodinky na přijímání hovorů či čtení sms. Mobil Honor 20lite a hodinky Vanu SQ. Prosím o radu :)
Dobrý den, přesně podle něj jsem postupovala již v první řadě.
Matěj Urbaczka • před 695 dny
Zdravím, Lejso, bohužel může být problém s kompatibilitou telefonu. Honory a Huawei telefony se s Garminem nesnáší úplně nejlépe. Zkusil bych smazat hodinky z aplikace, dát je do základního nastavení, smazat z Bluetooth v telefonu a pak znova spárovat s telefonem.
David • před 697 dny, reagovat
Dobrý den,
rád bych se zeptal na jeden trouble, který se mi včera objevil. Mám nové fenix 7x sapphire solar po zapnutí jsem je propojil s telefonem. Dva dny v pořádku komunikovali, poté jsem si nainstaloval do pc garmin express a aktualizoval software, od té doby mi nekomunikují s aplikací v garmin mobile. Když se je pokouším znovu spárovat, telefon je normálně najde ale spárování se nepodaří, hodinky vůbec neukáží párovací kód. Obnovení hodinek do továrního nastavení jsem zkoušel, ale nepomáhá. Nenapadá vás jak tento problém vyřešit, děkuji. David
Matěj Urbaczka • před 696 dny
Zdravím, Davide, trouble bude v tom, že máte v Bluetooth v telefonu stále hodinky zapamatované. Zkuste hodinky zapomenout v nastavení v Bluetooth v telefonu a pak znova připojit.:-)
David • před 696 dny
Děkuji moc za radu, bohužel tento krok jsem také provedl a stále nic. Pokud by jste měl jinčí radu v rukávu, budu za ni rád. Spíše čekám na nějakou novou aktualizaci.
Díky
David
Matěj Urbaczka • před 695 dny
Zdravím, Davide, vím, že to je pošetilá otázka, ale přihlásil jste se stejným účtem v Garmin Express, jako v Garmin Connect. Pokud byste měl dva účty, pak by to nemuselo fungovat. Pokud ano, můžete ještě zkusit hard reset, kdy musíte vypnout hodinky (do černa), poté zmáčknout tlačítko start a při rozsvícení modrého trojúhelníku zmáčknout obě tlačítka na druhé straně. Po jednom mechanickém pípnutí, pusťte spodní a po druhém mechanickém pípnutí, pusťte horní.
David • před 687 dny
Dobrý den,
rád bych sem napsal feedback po 10 dnech boje s aplikací garmin connect mobile. Feedback píši, protože jsem z boje vzešel jako vítěz i přes to, že jsem mezi tím vzteky málem rozbil jak hodinky tak i telefon a také protože jsem na fórech a mnoha diskuzích našel spousty lidí co mají stejný problém právě s novým modelem Fénix 7X. Zaprvé jsem musel dostat do mého starého telefonu, pro který již aktualizace androidu nevycházejí, neoficiální android 12, v tuto chvíli mi začaly hodinky komunikovat alespoň s bluetooth v telefonu. Tedy u mě bylo potřeba nejprve spárovat hodinky s telefonem (ne s aplikací) a poté až v aplikaci, která se ale z počátku nemohla chytnout a párování se seklo tak v 1/5. To že se mi podařilo doladit párování poté i s aplikací, bylo o doladění správného přístupu oprávnění aplikace. Veškerá oprávnění garmin mobile jsem povolil až na určování polohy, to v mém případě musí být vyloženě zakázané, protože jinak párování nebo poté i synchronizaci přeruší. Dále stejný vliv platí i pro wifi v mém telefonu, je potřeba ji nechat vypnutou jinak opět přeruší párování i synchronizaci spárovaných hodinek. Tedy pokud by se někdo pral s párováním podobně jako já, doporučuji nejprve, pokud vám jde spárovat hodinky alespoň s bluetooth v telefonu, zkusit vylučovací metodou udělovat oprávnění aplikaci a přitom nechat vypnutou WIFI. Případně po té až přejít k tak radikálnímu přístupu jako je root telefonu a přehrávání neoficiálního systému. (U mě nezáleželo ani na tom zdali je WIFI připojena k 2.4 GHz nebo 5.8 GHz) Tak přeji hodně zdaru pevné nervy do nového ruku.
David
Lenka • před 691 dny, reagovat
Dobrý den .
Mám nový tel . Samsung a13.
Hodinky Garmin vivoactivie3 - 3 roky.
Hodinky s tel. jsem spárovala ,ale jakmile se vzdálím od tel. na delší dobu ,už se mi nepřipojí ,musím provést nové párování - synchronizaci .
S tel. Samsung a40 , jsem takový problém neměla.
Prosím nevíte kde je problém?
Dominik Hok • před 691 dny
Zdravím, Lenko. Zkontrolujte nastavení aplikace Garmin Connect, kde máte "Oprávnění pro telefon". Tam vše povolte, hlavně možnost aplikace, aby mohla fungovat na pozadí. Také bych zkontroloval, jestli fungování aplikace neomezuje spořič baterie.
Petr • před 689 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu? Jde k hodinkám Garmin Fenix 6X pro solar spárovat dva telefony?Jeden služební a druhý soukromý.
Dominik Hok • před 689 dny
Dobrý den, myslím, že to jde, ale hodinky se po nějaké době "zblázní", protože je to hodně. Co se týče notifikací, tak si myslím, že by stejně zobrazovaly notifikace jen z posledního spárovaného telefonu.
Petr • před 689 dny, reagovat
Dobrý den, děkuji za odpověď. Je možné že přestal fungovat connect IQ? Netuším důvod ale seklo se to a už 3 hodiny se neděje žádné stahování. Už jsem zkoušel vypnout hodinky. Odinstalovat connect IQ a znovu nainstalovat a stále to nereaguje a visi. Prosím o radu. Jinak už bych zřejmě connect IQ nikdy nevyužil. Děkuji moc za odpověď.
Petr • před 689 dny, reagovat
Dobrý den,
problém vyřešen.
Martin • před 680 dny, reagovat
Dobrý den, spárovaly se mi hodinky Garmin Venu 2 plus s telefonem Iphone 7 a na telefonu v bluetooth vůbec nejsou vidět. Je to vůbec možné? A ještě se zeptám, jestli není problém mít telefon spárovaný jak s hodinkamy Garmin, tak i s Apple Watch....Děkuji za info.
Matěj Urbaczka • před 680 dny
Zdravím, Martine, se dvěmi napárovanými zařízeními by neměl být problém, a zkuste hodinky Garmin odpárovat a napárovat je přímo přes Bluetooth v telefonu a ne přes aplikaci Garmin Connect.:-)
Martin Adamec • před 654 dny, reagovat
Zdravím, koupil jsem si hodinky garmin forerunner 955pro solar. Sparoval jsem je s telefonem, vše šlape jak má, ale jednou týdně přes noc se mi odpojí a musím udělat celé spárování znova. Nevíte čím to může být. Děkuji Adamec
Matěj Urbaczka • před 654 dny
Zdravím, Martine, zkusil bych je odpojit z Connectu a hlavně z nastavení v Bluetooth v telefonu (ať telefon zapomene, že je kdy měl spárované) a zkusil je spárovat znova. Bohužel, se podobná věc stala teď i mně.:-(
Honza • před 654 dny, reagovat
Zdravím Vás.Prosím o radu,mám vivoactiv 4 a už jsem celkem nešťastný z toho,že se mi hodinky odpojují od telefonu i když leží vtřeba 10 cm vedle sebe.Čím to prosím může být.Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 653 dny
Zdravím, Honzo, zkuste prosím překontrolovat nastavení v aplikaci, jestli Vám aplikace běží na pozadí telefonu. Pokud ano, zkuste odebrat zařízení z Bluetooth v telefonu, to samé v Connectu a proveďte spárování znova.
Petr • před 629 dny, reagovat
Dobrý den mám dotaz přestal mě fungovat přenos dat do aplikace Garmin connect . Aplikace píše že hodinky jsou připojeny Garmin Fenux 6X Pro Solar ale přenos dat neprobíha. Vše ostatní funguje bez problému. Už jsem vyzkoušel vypnout aplikaci a znovu zapnout. To nepomohlo. Když vypnu hodinky a znovu zapnu připojí se a načtou se data do aplikace zpětně. Ale k dalšímu načtení dat už nedojde. Pokaždé tedy musím vypnout a zapnout hodinky aby došlo k načtení dat do aplikace. Před dvoumi dny se mě podařilo omylem vypnout Bluetooth v telefonu a zjistil jsem to až cirka za 17 hodin. Po zapnutí Bluetooth začly tyto problémy. Prosím o radu jak vyřešit? Dík moc za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 628 dny
Zdravím, Petře, jaký máte telefon? Mám teď podobné problémy jako Vy, že přenos buď proběhne úplně pomalu anebo až napotřetí. Mrkněte, jestli máte aktualizovanou aplikaci v Google Play či AppStore podle telefonu a také na Garmin Express, jestli jsou plně aktualizované hodinky.
pavel • před 480 dny, reagovat
dobrý den
mám nové Epix 2g ...a při párování s tel ( iPhone 14 pro ) mi tel nenabídne klávesnici ..takže nemohu zadat kód k párování ... poradíte prosím ? děkuji
Dominik Hok • před 480 dny
Zdravím, Pavle. Napadá mě pár možností, tak snad bude nějaká fungovat. První bych zkusil ten kód zadat v nějaké jiné aplikaci textově, čísla okopírovat a poté je vložit v aplikaci Garmin Connect. Popřípadě přes hlasové zadávání požádat Siri, ať zadá tuto číselnou kombinaci. Poslední možností by mohlo být zkusit to napárovat přes nastavení Bluetooth v telefonu a tím tento krok v aplikaci Garmin Connect přeskočit.
pavel • před 480 dny, reagovat
nakonec pomohl restart mobilu
copy a paste nedovolilo
Tomáš • před 475 dny, reagovat
Dobrý den , mám venu2 a příchozí hovor se mi zobrazí až tak po 4 zazvonění . Prosím o radu jestli se s tím dá něco dělat ?? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 474 dny
Zdravím, Tomáši, zkusil bych hodinky odpárovat od telefonu, smazat z Bluetooth v nastavení i v aplikci Garmin Connect a spárovat znova.:-)
Martina • před 473 dny, reagovat
Dobrý deň, mám iphone xr a hodinky garmin vivoactive 4s a nejdu mi sparovat. Všetko som sa snazila restartovat ale nejde mi to.
Dominik Hok • před 473 dny
Zdravím, Martino. Zkoušela jste hodinky nejdříve spárovat přes nastavení Bluetooth v telefonu a poté až otevřít aplikaci Garmin Connect a spustit párovací proces?
Martina • před 461 dny
Ďakujem,s vami sa mi to podarilo :)
Pavel • před 473 dny, reagovat
Jeďte nám jeden dotaz , hodinky mi neustále nabízí automatické navigovaní někam , třeba odpoledne po práci domu … i když jedu někam jinam … da se to vypnout ? Díky PL
Dominik Hok • před 473 dny
Zdravím, Pavle. Toto není funkce hodinek, ale vašeho telefonu. Hodinky v tomto případě pouze zrcadlí upozornění. Tuto funkci mám na svém telefonu také.
Miloš • před 467 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Forerunner 245 druhým rokem, do teď bez problémů. Dnes jsem hodinky vypnul a po zapnutí už je v nich jen angličtina a zmizely některé nainstalované ciferníky. Dá se doinstalovat čeština z Connectu v mobilu? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 466 dny
Zdravím, Miloši, můžete zkusit nainstalovat přes Garmin Connect, ale myslím, že přes PC a Garmin Express to bude jistější.
Miloš • před 466 dny, reagovat
Díky moc za nakopnutí, nebyl jsem si jistý, že to přes mobil lze. Prohledal jsem pořádně aplikaci a našel jsem "Zařízení Garmin" a tam po synchronizaci proběhla také aktualizace software. S novým firmware se do hodinek nainstalovala i čeština. Vím, že s Garmin Express by to bylo pohodlnější, ale Win11 ze dne na den přestaly detekovat hodinky přes USB a hodinky se pouze nabíjeli (proto jsem hodinky restartoval, ale nic to nevyřešilo, pouze ztráta češtiny a některých ciferníků). Ještě jednou díky, přenos dat a aktualizace budu řešit přes Connect v mobilu. Odvádíte, společně s Dominikem, super práci!!!
Alena • před 460 dny, reagovat
Prosím o pomoc mám Forerunner 955, po ukončení aktivity nejde uložit, nemohu se dostat zpět na hlavní obrazovku.Dam uložit a ukáže se mi nastavení kolo, nic s tím nejde dělat.Aktivita se mi nepropojí s telefonem. Poprvé jsem musela vše vynulovat a zapnout hodinky znovu. Co s tím?
Matěj Urbaczka • před 459 dny
Zdravím, Aleno, zkuste hodinky připojit na Garmin Express v PC, jestli se hodinky nechytnou.
Michal • před 450 dny, reagovat
Dobrý den.Jdu si pro radu pročetl jsem si tady všechny problémy a rady jak to odstranit vše jsem vyzkoušel i po tovární nastavení hodinek a nainstalování nové aplikace...hodinky instinct jsem měl už dříve spárované s telefonem žádný problém nebyl... Bluetooth mi hodinky normálně najde objeví se mi kód ale dál už to hlásí chybu nelze spárovat s instinct k vůli nesprávnému PIN kódu nebo paklíči.děkuji za rady
Dominik Hok • před 450 dny
Zdravím, MIchale. Zkuste opačný postup. Napárujte hodinky v nastavení vašeho telefonu a poté až spusťte párovací proces v aplikaci Garmin Express.
Michal • před 444 dny
Dobrý den zkoušel jsem ten postup ale bohužel už to hlásí v bluetooth ten samej problém s nesprávným paklicem ani jiné hodinky půjčené se mi nesparuji....přitom třeba sluchátka přes bluetooth jdou na mobilu
Dominik Hok • před 444 dny
Dobrý den, zkoušel jste starší zařízení odstranit z Garmin Connect a nastavení Bluetooth?
Zdravím, Hano, ve většině případů ano. Může se stát, že například hodinky Venu 2 Plus nebudou mít plnou funčknost skrze nadstavbu od Xiaomi, ale také záleží na konkrétním modelu telefonu.
Mária • před 424 dny, reagovat
Dobrý deň, prosím vás, vedeli by ste mi poradiť? Nedávno som si kúpila hodinky garmin vivomove 3s a mám telefón iPhone 11 Pro. Vôbec mi na ne nechodia upozornenia. Iba o prichádzajúcich hovoroch. Vôbec žiadne správy. Vopred ďakujem za skorú odpoveď a prajem pekný deň.
Matěj Urbaczka • před 423 dny
Zdravím, zkuste překontrolovat nastavení v telefonu, kde bude nejspíše chyba.
Tomáš • před 387 dny, reagovat
Dobrý den,
prosím o radu. Při opětovném zapnutí bluetooth se moje hodinky Venu 2 plus chtějí opět párovat. Předpokládám, že to není normální. Nějaký tip jak to vyřešit u telefonu Honor 10?
Děkuji.
Dominik Hok • před 387 dny
Dobrý den, zkusil bych povolit fungování na pozadí pro aplikaci Garmin Connect (najdete v nastavení aplikace Garmin Connect), anebo zkusit mrknout do nastavení spořiče baterie, aby aplikaci Garmin Connect nevypínal.
Martin • před 357 dny, reagovat
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám garmin Fénix 6 celou dobu to šlo až teďka se mě stalo že mě nejdou spárovat s iPhone ale vůbec se mě na hodinkách v menu jak si dám telefon tak tam se mě neukáže sparovat s telefonem děkuji za pomoc
Matěj Urbaczka • před 355 dny
Zdravím, Martine. Pravděpodobně jste je měl již k tomuto telefonu spárovány. Běžte do nastavení telefonu - Bluetooth - a dejte ignovoat staré připojení z Fenixu. Pak proveďte znova párování.
Štefan • před 352 dny, reagovat
Zdravím,
...manželka má Garmin sq2 VENU a ma taky problém,že sa jej hodinky automaticky neparuju s mobilom.
Ako náhle sa jej hodinky odpoja(väčšia vzdialenosť od mobilu)tak po príchode k mobilu musí fyzicky vojsť do aplikacie garmin CONEKT klikne na synchronizáciu a až potom sa jen hodinky sparuju.
Viete nám poradiť ako vyriešiť tento problém?!
Ďakujem Štefan.
Dominik Hok • před 352 dny
Zdravím, Štefane. Pravděpodobně není povolené, aby aplikace Garmin Connect fungovala na pozadí, popřípadě její aktivitu omezuje spořič baterie. Zkontrolujte oprávnení pro telefon v aplikaci Garmin Connect.
Aleš • před 352 dny, reagovat
Dobrý den. Jakou máte prosím zkušenost s kompatibilitou hodinek Garmin Fenix6x PRO s bluetooth sluchátky Samsung Galaxy Puds 2 PRO. jedná se mi hlavně o přehrávání hudby při běhání a to konkrétně přepínání skladeb, volba hlasitosti a přepínání režimu sluchátek. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 351 dny
Zdravím, tohle "kombo" bohužel nemáme vyzkoušené a už nemáme jak vyzkoušet. Ale kompatibilita Samsung sluchátek a hodinek je dobrá, takže bych se nebál.
Aleš • před 345 dny, reagovat
Jsu si sem také pro radu. Prosím Vás, mám nový Apple iPhone 14 PRO a nové Fenixy 7X Pro a blbne mi připojení BT. Lépe řečeno, když se vzdálím mimo dosah BT, tak se hodinky někdy připojí, někdy ne. Přitom mi pokaždé v BT nastevní v telefonu svítí Připojeno, ale v aplikaci Connect není to zelené kolečko a notifikace tím pádem nechodí. Musím vypnout a zapnout BT a zase se to spáruje. Vše mám aktuální. Už jsem i zkoušel odstranit zařízení z Connectu a přidat znova, celou aplikaci jsem instaloval znova, v nastavení iPhonu jsem hodinky ignoroval i jsem restartoval nastavení sítě telefonu. Zajímavé je, že ikona mi hlásí na hodinkách, že je BT připojení aktivní, ale v aplikaci zelené kolečko nesvítí. Dělá to bohužel jen někdy. Nejsem schopen vysledovat kdy se hodinky prostě nepřipojí zpět. Máte nějaké rady a tipy? Díky moc.
Matěj Urbaczka • před 345 dny
Zdravím, Aleši, máte v nastavení aplikace povoleny "aktualizace na pozadí"? Může se stát, že hodinky shodí aplikaci na pozadí a proto se tváří jako nepřipojené. Stejně tak, máte vypnutý battery saver na telefonu i na hodinkách? To bývá častý důvod, proč hodinky neberou zprávy a vypnou připojení.
Aleš • před 345 dny
Ano, mám vše, jak píšete. Posílám i screenshot z nastavení aplikace. Je to blbá závada, protože se projeví jen někdy. Teď to zkouším a hodinky se vždy chytnou. Nerozumím tomu. Dopoledne v práci se mi 3x zpět nepřipojily.
Dominik Hok • před 344 dny
Zdravím, Aleši. Zcela upřímně, mám taky Garminy a taky se mi stává, že se mi Garminy odpojují a třeba mi nechodí notifikace. Řeším to tak, že během dne sem tam otevřu aplikaci Garmin Connect a tím se spojení naváže. Snažil jsem se to vyřešit nastavením v telefonu, ale iPhonu je prostě až moc chytrý a stejně mi fungování aplikace Garmin Connect tlumí. :)
Aleš • před 344 dny
Dominiku, OK, moc díky za zkušenost, to mi vlastně asi stačí, chápu, že se může stát, že spojení vypadne. Šlo mi o to, jestli nemám něco špatně nastaveno a hledal jsem další uživatele se stejnými produkty jako já. Moc díky.
Miroslav • před 334 dny, reagovat
Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat. Nejdou nám spárovat nové hodinky Garmn Venu 3 S s androidem v telefonu. Nevíme jak zapnout bluetooth v hodinkách. V telefonu nejsou hodinky vidět.mezi nalezenými bluetoth. Telefon máme Honor 9X. Párování se začne, ale nakonec se nezdaří. Nevíme si rady. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 326 dny
Zdravím, Miroslave. Bojím se, že největší problém bude v telefonu Honor, kde se párování možná nikdy nedokončí. Tyto telefony mají nadstavbu na klasický Android, a proto někdy párování hapruje.:-(
Jana • před 333 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Vivomove 3S a asi po 2 letech používání mi úplně odešel display, nezobrazuje se tam nic. Hodinky ale už rok používám dál- čas, kroky, výzvy… . Teď mám nový mobil a hodinky chci spárovat s novým mobilem, ale nejde mi to, protože nemůžu přečíst kód pro spárování. Co s tím? Poradíte prosím, jak to jde jinak, než přes bluetooth a zadáním kódu, který se objeví na displey ?
Moc děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 326 dny
Zdravím, Jano, bohužel, displej obnovit nelze a tak je třeba hodinky poslat do Garminu.:-( Spárování s novým telefonem už nebude možné.:-(
Petra • před 326 dny, reagovat
dobrý den.. prosím o radu.. měla jsem vivoactive 3 a dala jsem je dceři, sama mám nové vivoactive 5. ona si nainstalovala aplikaci a připojila si ty 3, já je ve své aplikaci vymazala a spárovala ty nové 5. jenže se vše spárovalo a nám oběma se všechny aktivity načítají dohromady (tj. třeba kroky se nám sčítají a oběma se ukazuje ten součet) a když si ve své aplikaci ty její hodinky vymažu, vymažou se i jí a naopak. co s tím? děkuju moc
Filip Debrecenyi • před 325 dny
Dobrý den, Petro. A nepoužíváte náhodou obě dvě s dcerou stejný účet pro aplikaci Garmin Connect? Dle všeho to vypadá, že ano. Proto, ačkoliv jste hodinky spárovali každá s jiným telefonem, ale pod stejným účtem, vidíte data sečtená dohromady. :)
Petra • před 325 dny, reagovat
dobrý den, Filipe, no asi tedy ano..:) Vyřešíme to tedy tak, že ona si aplikaci smaže a nainstaluje ji znovu s novým účtem? zkusíme to tedy, i když nejsem moc technicky zdatná, snad to zvládnu :) díky moc
Filip Debrecenyi • před 325 dny
Zdravím, mazat ji nemusí. Postačí, když se z ní pouze odhlásí a vytvoří si nový účet. Poté hodinky do aplikace přidá a tím vyřešíte problém s tím, že se vám data míchají dohromady. :)
Marek • před 321 dny, reagovat
Dobrý den, Forerunner 255s se nejprve bez problémů spárovaly přes bluetooth s telefonem, následně se už propojení nepodařilo. Bluetooth na telefonu normálně funguje, v hodinkách je aktivované, ale ikona bliká. Aktualizaci jsem provedl z hdinek pomocí wifi, které funguje. Nastavení jsem prošel, je to nejspíš závada? Děkuji za radu.
Matěj Urbaczka • před 320 dny
Zdravím, doporučuji uvést za továrního nastavení, odpárovat z Bluetooth v telefonu (v nastavení Bluetooth v telefonu a dát zapomenout), a pak provést párování znova.
Martina • před 320 dny, reagovat
Dobrý den mam hodinky Venus 2, a po aktualizaci se mi autom.nepřipojuji k telefonu. Musim vzdycky v aplikaci kliknout na ikonku hodinek a následnė se hodinky s telefonem spoji. Prosim o info, kde je chyba. Děkuji. Martina
Matěj Urbaczka • před 320 dny
Zdravím, Martino. Zkuste, prosím, překontrolovat nastavení aplikace v telefonu, zda běží na pozadí telefonu.
Tomáš • před 299 dny, reagovat
Dobrý den. Chci se zeptat zda je možné nastavit Fenix6 pro tak, aby když je sundám z ruky, nevybrovali při přijetí notifikací. Diky za tipy.
Dominik Hok • před 299 dny
Zdravím, Tomáši. To se bohužel nedá. Při sundání si jedině můžete nastavit režim Nerušit.
Tomáš • před 299 dny, reagovat
Děkuji za odpověď. Čekal jsem to.
rickey • před 288 dny, reagovat
Zdravím, mám od vás 265s a rád bych notifikace bez zapnuté GC app (android). Přítelkyně má 45S a notifikace jí chodí i bez aktivní GC app (iphone). Mě se spárování vypne zároveň s aplikací. Díky
Dominik Hok • před 285 dny
Zdravím, aplikace musí mít povolení pro fungování v pozadí, anebo musíte omezit spořič baterie, aby nevypínal aplikaci GC v pozadí.
Tomáš • před 261 dny, reagovat
Ahoj, nové hodinky Vívomove 3 Style. Nejde spárovat s connect. Než stihnu zadat kód, chyba připojení. Zkoušeno vše výše uvedené, Zkoušeno na telefonu Xioami a Samsung, na Samsung pripojené quatix 7. Dělám něco špatně, nebo reklamace? Díky tom
Matěj Urbaczka • před 260 dny
Zdravím, Tomáši. Zkusil bych hodinky odpojit z Bluetooth v Samsungu, Xiaomi, připojit je na PC a spárovat přes Express v PC a aktualizovat a následně provést spárování s telefonem.
Tomáš • před 259 dny, reagovat
Děkuji za odp. Matěji. To vše už jsem zkoušel. Asi po 4 hodinách restartů do továrního, reinstalace connectu se připojit podařilo. Nicméně spojení mezi telefonem a hodinkami je zřídka, spíš většinou bez připojení. Verze hodinek 5.50, to bylo první věc, když se nepodařilo spojit. Není problém v té verzi? Dá se udělat downgrade?
Matěj Urbaczka • před 257 dny
Downgrade jde udělat přes počítač, ale je zapotřebí mít staženou starší verzi systému někde z netu.
Petr Jelínek • před 255 dny, reagovat
Dobrý den. Lze někde najít postup pří výměně hodinek Garmin za novější model? A dále při výměně mobilu? Nebo stačí jen nainstalovat aplikaci, přihlásit se a spárovat hodinky… Obava ze ztráty dat a historie.
Předem děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 255 dny
Zdravím, není se čeho bát. Je to jak píšete. Hodinky pouze spárujete s Vaším účtem a odeberete v případě potřeby staré zařízení. Při novém telefonu stačí nainstalovat Garmin Connect a přihlásit se do něj pod stejnými přihlašovacími údaji a všechna data tam budou.:-)
Petr • před 255 dny
Díky za info
Zuzana Vandová • před 180 dny, reagovat
Dobrý den mám venu sq a potřebuju zobrazení glykémie ale funguje mi to jen přes wifi nebo data.Jde to prosím připojit jen přes bluetooth a ne přes Garmin connect protože ten jde jen přes wifi?
Matěj Urbaczka • před 179 dny
Zdravím, Zuzano. Bohužel, toto lze pouze jen přes aplikaci Garmin Connect, ze které si berou hodinky data.:-((
Zdeněk • před 149 dny, reagovat
Dobrý den, znenadání se mi přestaly automaticky synchronizovat hodinky Forerunner 255 s telefonem a pomůže jen restart telefonu, poté se připojí. Zkoušel jsem projít všechna nastavení na hodinkách, tam to vypadá ok, ale po čase se zase odpojí a při vynucení synchronizace v appliakci connect se zaseknou ve stavu probíhá synchronizace - poradil byste kde je chyba - zda v hodinkách nebo telefonu nebo aplikaci ? Děkuji
Dominik Hok • před 148 dny
Zdravím, Zdeňku. Asi vznikla nějaká párovací chyba. Osobně bych zrušil párování, dal hodinky do továrního nastavení a napároval znova.
Zdenek • před 148 dny, reagovat
Děkuji za odpověď, zkusil jsem řešit do továrního nastavení i odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Garmin, pořád stejná píseň. Napadlo mě zkusit spojit s jiným telefon a kupodivu úspěch. Vypadá to, že původní telefon má nějaký problém s Bluetooth a nedokáže vyhledat hodinky.
Zdeněk • před 148 dny, reagovat
Děkuji za odpověď, zkusil jsem řešit do továrního nastavení i odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Garmin, pořád stejná píseň. Napadlo mě zkusit spojit s jiným telefon a kupodivu úspěch. Vypadá to, že původní telefon má nějaký problém s Bluetooth a nedokáže vyhledat hodinky.
Dominik Hok • před 148 dny
Zdravím ještě jednou. Zkuste zařízení odstranit ze seznamu zařízení v Garmin Connect a v nastavení Bluetooth. To by mohlo pomoci. :)
Homi • před 145 dny
Ale to by prisel o vsechny data nebo ne?
Matěj Urbaczka • před 144 dny
Zdravím, Homi. Ne, nepřišel. Data jsou zálohována neustále v Garmin Connectu.
Lucie • před 141 dny, reagovat
Dobrý den, rozbila jsem si mobil, ke kterému byly hodinky Garmin připojené. Mobil je stále funkční, jen je černá obrazovka a nic nevidím. Potřebovala bych nějak hodinky z mobilu odstranit, abych si je mohla připojit do nového. Jak to mám udělat? S novým se mi nechtějí spárovat, předpokládám proto, že jsou připojeny stále k rozbitému zařízení. Děkuji za pomoc
Matěj Urbaczka • před 138 dny
Zdravím, Lucie. Nevím, co vlastníte za hodinky, ale když se dostanete do menu - telefon - párovat s novým telefonem, tak můžete spárovat hodinky aniž byste je odstranila ze starého zařízení.:-) Pokud se vám nepodaří tato možnost, bude třeba hodinky uvést do základního nastavení a spojit s novým telefonem.
Jana • před 97 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Fenix 6s a bohužel nikde nemůžu najít složku hudba. Když otevřu aplikaci na PC tak se mi objeví pouze nástroje a obsah, aplikace a služba Garmin Connect.
Když se snažím vyvolat složku hudba v hodinkách (dle návodu přidržením tlačítka down), nic se neukáže.
Druhý dotaz se týká Map - mám stáhnutý doplněk, ale když je otevřu, vidím pouze bílý podklad s šipkami. Je možné si předchystat trasu např.v Mapy.cz a nechat se navigovat? Nějak se mi to nedaří najít/dát to provozu.
Hodinky jsem už zkoušela dát i do továrního nastavení, ale pořád nic :-(
Můžete mi prosím poradit? Díky, Jana.
Matěj Urbaczka • před 96 dny
Zdravím, Jano. Máte základní model Fenix 6, bez přízviska "PRO". Hudbu zde tedy není možné nahrát stejně jako mapové podklady. Nicméně navigovat se podle přednastavené trasy (například ze zmiňovaných mapy.cz), můžete. Stačí do hodinek nahrát GPX soubor přes telefon a hodinky vás povedou po slepé mapě. Budou vám ale ukovazovat, kdy odbočit atp.
Petra • před 31 dny, reagovat
Dobrý den, potřebovala bych poradit, jak spárovat hodinky s novým telefonem? V návodech je, že je potřeba hodinky odebrat z aplikace na starém telefonu. Bohužel telefon už nejde používat, tak ho ze starého telefonu neodeberu. Pomůže nastavení hodinek do továrního nastavení? Předem děkuji
Matěj Urbaczka • před 31 dny
Zdravím, Petro. Stačí najet do nastavení hodinek - telefon - párovat s telefonem.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.