Jak nastavit bezkontaktní platební metodu Garmin Pay?
28.3.2022 | 1 MIN | 153x komentář
Placení kartou hodinkami je vážně pohodlná vychytávka a kartu v peněžence už skoro nemusíte mít. Jak tuto službu nastavit a jestli je bezpečná se dozvíte v tomto krátkém článku.
1) Otevřete MENU v aplikaci Garmin Connect. (v iOS "Více" vpravo dole, v systému Androidu symbol ≡ vlevo nahoře).
2) Zařízení Garmin → Zvolte zařízení → Garmin Pay → Přidat kartu
3) Zvolte si čtyřmístný bezpečnostní kód.
4) Vyplňte veškeré údaje z karty, které aplikace požaduje a postupujte podle pokynů.
Přikládáme také videonávod:
Je bezkontaktní platební metoda Garmin Pay bezpečná?
NFC platby jsou chráněny několika způsoby – je to komunikace v řádu několika centimetrů, platby jsou "tokenizovány" a každý den je při první platbě potřeba zadat čtyřmístný bezpečnostní kód. Navíc, při sundání hodinek se platnost zadání kódu ruší a je potřeba jej znovu zadat. Podrobněji je to rozebráno v samostatném článku o NFC platbách.
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
martin • před 1293 dny, reagovat
Dobrý den,
prosím o radu,na 6x pro se mi nedaří nastavit Garmin Pay.Aplikace Garmin connect dokola opakuje "NASTAVENÍ SE NEDAŘILO,ZKUSTE POZDĚJI".
Dominik Hok • před 1293 dny
Zdravím, Martine. K připojení k vaší bance je potřeba internet. Jste připojený k internetu? Dále bych ještě zkusil vyresetovat a znova spárovat hodinky. Mohla při párování vzniknout chyba a teď telefon nedokáže předat informace o kartě do hodinek.
Martin • před 1293 dny, reagovat
Zdravím,
díky za pomoc,problém vyřešen.Internet byl,pomohlo to nové spárování s hodinkama.Díky!!
Dominik Hok • před 1293 dny
To jsem rád, Martine. Mějte se. :)
Tomáš Mrázek • před 1191 dny, reagovat
Hezký den, moc děkuji za FAQ i video návody. Mám dva dotazy a stále mi to není jasné. Mám Garmin Forerunner 945. Dotazy mám dva.
1) Přidal jsem si kartu do Garmin Pay a nastavil kód atd. Vše OK. Pak jsem si chtěl kód změnit a OK. Teď jsem chtěl zase změnit kód a už tam nemám vůbec výzvu k tomu, abych ten kód změnil. Nikde v menu ji nevidím. Tak jsem kartu odebral, dal jsem přidat kartu a pak mi má vyskočit volba toho kódu a nic. Rovnou to skočí do menu s údaji na kartě (číslo karty, atd.). Celé to proběhne a mohu platit s využitím původního kódu. V čem může být háček? Jak si znovu povolit nastavení nějakého kódu?
2) Topy mapy CZECH ... Nainstaloval jsem podle návodu. Jak si mohu v hodinkách ověřit, že je opravdu mám? Přijde mi, že je mám stále stejné ty mapy (před i po instalaci). Kde a jak bych si v Connect nebo hodinkách přímo měl zvolit, jaké mapy chci používat? Měl bych tam vidět totiž ty barevné turistické trasy a nevidím je tam... Tak si myslím, že tam je ta běžná evropská mapa... Mohu poslat i fotku případně.
Děkuji moc!
Tomáš
Matěj Urbaczka • před 1188 dny
Zdravím, Tomáši, co se týče Vašeho prvního dotazu, tak jsem teď kontroloval a skutečně ani já již nemám možnost nastavit další PIN kód ke kartě. Tzn. pokud chcete změnit PIN kód, můžete zkusit metodu 3x špatně zadaného kódu, a pak si kartu v Connectu obnovíte s novým PINem. Co se týče vašeho druhého dotazu, tak se mapy dají ověřit pouze tak, že spustíte jakoukoliv aktivitu s mapami a zkusíte přiblížit do maximální možné blížky. Pokud tam jsou, tak se budou zobrazovat veškeré baráky, benzinky atp. Kromě toho můžete zkusit ještě přímo v aktivitě "navigovat" zkusit spustit například navigaci do bodů zájmů ve Vašem okolí. Pokud vyhledá tyto body, tak voucher v hodinkách je nahrán.:-)
Tomáš Mrázek • před 1172 dny
Děkuji moc za odpovědi! Mapy tam snad už mám. Ještě někdy porovnám s kamarádem, co má tedy Fenix6X. Co se kódu týče, tak to šlo opravdu jen tím, že sem 3x zadal kód špatně. Pak sem to resetoval.
Skaly • před 1167 dny, reagovat
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně Garmin Pay. Mám hodinky Vivoactive 4s. Kartu jsem nainstaloval, vše funguje tak, jak má. Pokud ovšem se hodinky zcela vybijí, tak při nabití a opětovném spuštění se mi zobrazuje hláška o zablokování peněženky. Nezbývá mi nic jiného, než na mobilu v aplikaci kartu opětovně odblokovat a aktivovat. Je toto vlastnost hodinek, nebo se dá nastavením tomuto předejít? Děkuji moc za případnou odpověď.
Matěj Urbaczka • před 1166 dny
Zdravím, doporučil bych hodinky uvést do základního nastavení, protože tohle není obvyklé chování anebo zkusit aktualizovat přes Garmin Express.
Kateřina • před 1019 dny, reagovat
Zdravím, mám hodinky Venu SQ, a nejde mi zprovoznit placení kartou. Hodinky jsou spárované s telefonem, všechno funguje bez problémů, ake když chci do apky přidat kartu, vyskočí hláška že není připojeno je službě Garmin Pay. Restartovat BT nepomáhá. Můžete mi poradit, co dělám špatně? Hned když jsem hodinky dostala a cvičně ještě na oslavě narozenin koukala, co dovedou, tak myslím, že jsem se normálně k zadávání karty dostala, ale neměla jsem ji u sebe, tak jsem to chtěla udělat později a už se tam nemůžu dostat. Díky za odpověď
Katka
Dominik Hok • před 1019 dny
Zdravím, možná bych zkusil aktualizovat software hodinek. Postup je v tomto článku.
Mirek • před 949 dny, reagovat
Zdravím, platil jsem přes hodinky jednu platbu, následně došlo k refundaci a obchodník zaslal platbu zpět, avšak na nějakou virtuální kartu garminu a peníze nikde. Může mi někdo poradit co dál ? Na garminu nikdo telefon nebere už přes týden.
Dominik Hok • před 947 dny
Zdravím, Mirku. Když si nahrajete svou platební kartu do hodinek Garmin, tak veškeré platby probíhají pouze v rámci vaší platební karty. Žádná virtuální karta Garmin neexistuje. Je to pouze propojení s vaší platební kartou. Pokud vám tedy obchod zaslal platbu zpět, musí přijít na váš účet, nikoliv na virtuální kartu Garminu, která neexistuje.
Tomáš • před 947 dny, reagovat
Zdravím,
mám dotaz. Když jdu platit hodinkami, zadam heslo a platím. Heslo bych už neměl zadávat znovu, pokud hodinky nesundam z ruky či neudělám deaktivaci srdečního tepu. U mých Instinct 2 musím ale pořád zadávat heslo i když dodržím výše popsané. Nevíte prosím čím to? Děkuji za odpověď. Tomáš
Dominik Hok • před 946 dny
Zdravím, napadá mě jen to, že máte hodinky málo utažené a ztratí údaje o tepu. Tudíž se tato funkce opět uzamkne. Nebo bych zkusil aktualizovat software před počítačový program Garmin Express.
Tomáš • před 942 dny, reagovat
Dobrý den,
děkuji za odpověď, vše mám jak píšete. Tohle jsem dostal za info přímo od výrobce....
Kód u Garmin pay by měl v hodinkách držet svou platnost buď to 24h, nebo do té doby, dokud hodinky nesundáte z ruky. V současných generacích tepových snímačů ovšem pozorujeme mnohem větší citlivost například na výkyvy tepu, nebo mikro výpadky, které způsobují opětovné požadování kódu pro pay.
Jediné, co můžete pro zlepšení vyzkoušet, je přes Garmin express v počítači nainstalovat nejnovější aktualizace pro Vaše hodinky.
Pokud tento postup nezabere, můžete vyzkoušet uvést hodinky do továrního nastavení dle návodu:
https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/GUID-31D23DBB-57C2-4DF7-A0C9-8D1A00AB4BE7/CS-CZ/GUID-46551446-AAE7-451C-B857-7D86AD7747EE.html
Poslední možnost pokud nepomůže tovární nastavení bude pouze reklamovat hodinky u Vašeho prodejce.
Libor • před 867 dny, reagovat
Dobrý den
Aplikace mi píše po stisknutí Začít
Instinct 2 Solar
Není připojeno ke službě Garmin Pay.
Jasně, právě se je snažím připojit, že:).
Ale pak, že mám vypnout/zapnout bluetooth.zkusit znovu. Pořád nic. Nemáte prosím radu?
Matěj Urbaczka • před 866 dny
Zdravím Libore, zkusil bych ještě tovární nastavení, které by mělo zabrat.:-)
Svatopluk • před 849 dny, reagovat
Jak nahraj Garmin Express. Nikde se mi nezobrazuje. Děkuji
Filip Debrecenyi • před 848 dny
Zdravím Svatopluku, Garmin express musíte prvně stáhnout na stránkách Garminu, poté jej instalovat a připojit své zařízení.
zdenek • před 815 dny, reagovat
mam v garmin connect nejakou dobu Venu SQ,tri karty a bez problemu az do ted kdy jsem pridal instict2 solar....obe zarizeni v poradku pripojeny, akorat uz nikam nejde pridat kartu...objevi se hlaska "doslo k chybe" a to u obou hodinek,ty puvodni karty k venu sq tam zustavaji...chtel bych je pridat i k novym hodinkam....dekuji za pripadnou odpoved,Zdenek
Matěj Urbaczka • před 814 dny
Zdravím Zdeňku, a konektivita s oběma přístroji a Garmin Connect jinak funguje normálně? Do Connectu by mělo jít přidat maximálně 10 platebních karet, takže na limitu nejste.
Zdenek • před 814 dny, reagovat
Konektivita jinak funguje normálně .Když kliknu na Garmin pat...u obou hodinek,je tam tlačítko přidat kartu,kliknu přidat a nápis chyba došlo k chybe
Matěj Urbaczka • před 814 dny
Zdravím ještě jednou. Máte aktualizovanou aplikaci v telefonu? Zkusil bych aktualizovat a následně ještě restartovat telefon.
Jirka Teichmann • před 792 dny
Dobrý den. Mám ten samý problém na fenix 7x PRO SAPHIRE SOLAR. Zrestartoval jseM zařízení, znovu přidal a problém stále přetrvává
Matěj Urbaczka • před 789 dny
Zdravím Jirko, zkuste smazat hodinky z Garmin Connect a z Bluetooth z telefonu, znova napárovat a poté zkusit nahrát kartu znova.
zdenek • před 789 dny, reagovat
dekuji za vsechny zpravy,uz se mi to nejak povedlo,ani nevim jak....
Jirka Teichmann • před 789 dny, reagovat
Dobrý den,
Udělal jsem vše, tak jak jste napsal. Ale bohužel to nepomohlo.
Matěj Urbaczka • před 789 dny
Zdravím ještě jednou, jediné, co mě ještě napadá je zkontrolovat, jestli je Vaše banka podporována a jestli máte aktualizovanou aplikaci v telefonu. Pokud to stále nejde, je to důvod k reklamaci hodinek.
Milan • před 768 dny, reagovat
Zdravím, dnes najednou hlásí Viviactive 3 při pokusu o otevření peněženky "Peněženka je prázdná" V Connectu vidím karty zapnuté, synchonizace OK, restart hodinek nepomohl.
Dominik Hok • před 768 dny
Zdravím, zkuste kartu odebrat a zase přidat. :)
Milan • před 767 dny
Nonakonec jsem musel dát hodinky do defaultního nastavení a celé je znova nastavit, jinak se nedařilo karty přidat, končilo to na náhodných chybách komunikace. První problém za cca 3 roky,. Jen kdyby šly karty pojmenovat / označit, zase mají jiný "obrázek"
Petr • před 748 dny, reagovat
Dobrý den,
při pokusu o přidání karty (kliknutí na volbu Přidat kartu) mi to napíše: Žádné podporované karty. Zařízení v tomto regionu nepodporuje žádné karty.
Již jsem přišel na problém, pomohlo vymazaní dat aplikace Connect.
Marketa • před 695 dny
jak jste prosím smazal data v aplikaci ?
Martina • před 725 dny, reagovat
Dobrý den, kartu jsem nahrála do Garmin Pay, v mobilní aplikaci ji vidím. Ale hodinky mi stále píší prázdnou peněženku. Nikde se mi nezobrazilo heslo pro zadání PINu. Prosím o radu, jak na to. Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 725 dny
Zdravím, Martino, přes Garmin Connect odstraňte kartu a zkuste nastavení opakovat.
Martina • před 725 dny
Děkuji moc, nějak se mi to povedlo. :-)
Jana • před 721 dny, reagovat
Dobrý den, skončila mi platnost karty, došla nová....starou jsem smazala, žádala novou a při ověřování mi naskočily možnosti zaslat kód na mobil nebo na mail....zjistila jsem, že tam mám uvedeno telefonní číslo, které už ale nemám...kde se dá nastavit nové telefonní číslo? (kartu už mám aktivovanou, přes email...ale pro příště...).
Matěj Urbaczka • před 719 dny
Zdravím, Jano, bohužel nestíháme spravovat komentáře každý den (kór teď přes Vánoci :-)) ačkoliv se snažíme. Tel. číslo musíte změnit v aplikaci Garmin Connect, kde klepnete na nastavení - profil a soukromí a úplně dole na "spravovat účet Garmin". To Vás přehodí na internetovou stránku, kde zadáte jméno a heslo a zde můžete vyměnit svůj tel. kontakt.
Tomáš • před 719 dny, reagovat
Dobrý deň,
cez Garmin Pay som si pridal dve karty (1x Visa, 1x Mastercard) a všetko prebehlo v poriadku, obe karty mi ukazuje aj cez Gamin Connect.
Pri spustení cez hodinky (Venu 2) mi však ukazuje len jednu z kariet (Mastercard) a neviem prepnúť na tú druhú kartu. Kartu som skúsil odstrániť a znovu pridať, stále ju však neukazuje.
Viete mi prosím poradiť, čo s tým?
Ďakujem za odpoveď a prípadnú pomoc.
Dominik Hok • před 718 dny
Dobrý den Tomáši. A zkusil jste hned po přidání karty hodinky synchronizovat s telefonem? Stisknout dvě modré šipky vpravo nahoře na hlavní straně aplikace Garmin Connect.
Tomáš • před 718 dny
Dobrý deň Dominik, áno samozrejme som to spravil. Stále však s rovnakým výsledkom.
Dominik Hok • před 717 dny
Zdravím, a zkoušel jste komunikovat s bankou, jestli třeba není problém tam?
Veronika • před 719 dny, reagovat
Dobrý den, kartu jsem nahrála do Garmin Pay, v mobilní aplikaci ji vidím. Ale hodinky mi stále píší prázdnou peněženku. Nikde se mi nezobrazilo heslo pro zadání PINu. Prosím o radu, jak na to. Zkoušela jsem, několikrát kartu odebrat a znovu nahrát, odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci conect, vypnout a zapnout hodinky a nic nepomáhá. Děkuji za radu
Dominik Hok • před 718 dny
Zdravím, napadá mě jen chyba v komunikaci s bankou. Zkoušela jste zavolat do banky, jestli třeba nemají problém se serverem?
Veronika • před 718 dny, reagovat
Je pravda, že jsem s bankou řešila problém s nahráním karty do aplikace conect, kdy mi to hlásilo chybu, že moje banka nepodporuje tuto funkci. Bylo mi řečeno, že se to řeší a bude funkce spuštěna během prosince. Následně jsem zkusila znovu nahrát kartu do aplikace a nahrála se v pořádku, ale nepropisuje se do hodinek. Nevím tedy, zda je chyba stále v bance.
Matěj Urbaczka • před 717 dny
Zdravím, Veroniko, vypadá to na globální problém od Garminu. Také mi bohužel nejde přidat nová karta.:-( Bude třeba počkat na řešení přímo od Garminu.
Veronika • před 717 dny, reagovat
Děkuji za zprávu. A zkoušel jste řešit přímo s podporou od Garminu? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 716 dny
Nezkoušel, Garmin tuto chybu v příštích dnech určitě napraví a nebude problém.:-)
Bohdana • před 712 dny, reagovat
Dobrý den,
také řeším problém s kartou. Jak psala výše Veronika. Několikrát nahrána, odebrána, restart telefonu, hodinek a nic. Pin už to ani žádný nechce. Jen já jsem tu kartu kdysi nahranou už měla, ale musela jsem hodinky dát do továrního nastavení. Teď jsem si ji chtěla znovu přidat a už to nejde. Píše - peněženka prázdná. Už nevím.... Díky za rady
Dominik Hok • před 712 dny
Zdravím, Bohdano. Bojím se, jestli se nejedná o nějaké globální problém Garminu. Současně nejdou nainstalovat například i topografické vouchery. Možná má Garmin nějaký problém se svými servery. Snad se to brzy vyřeší. Současně ale nejsou schopný to potvrdit či vyvrátit a zároveň ani dát smysluplnou radu.
Bohdana • před 712 dny, reagovat
Dominiku,moc děkuji za odpověď. Tak počkám, jak se to vyvine.
Kateřina • před 674 dny, reagovat
Zdravím, mám takový menší problém, koupila jsem si Garmin forerunner 45s a snažím se jak se snažím tam nastavit platební kartu ale nemam v aplikaci Connect ikonku Garmin pay, co s tím mohu udělat?
Děkuji za pomoc :)
Dominik Hok • před 673 dny
Zdravím, Kateřino. Model Forerunner 45S nepodporuje Garmin Pay a proto v aplikaci Garmin Connect nemáte tuto možnost. :)
Jirka • před 642 dny, reagovat
Mám hodniky Fenix 7 Solar. nahrál jsem kartu. vše OK. Po čase jsem kartu neprozřetelně odebral. OK. Po nějakým čase jsem ji chtěl opět přidat a už to nejde. Píše mi to, že karta už v peněžence je. Ale problém je, že se nezobrazuje. Co s tím?
Dominik Hok • před 642 dny
Zdravím, Jirko. Asi bych zkontroloval v aplikaci, jestli se tam neukládá nějaká "historie". Nebo se zkusil odhlásit a přihlásit do aplikace Garmin Connect.
Ermin • před 622 dny, reagovat
Dobry den, mam fenix 5, v aplikaci connect mi chybi nabidka garmin pay. Aplikaci jsem znovu nainstaloval, ale nabidka nikde... Co s tim?
Matěj Urbaczka • před 621 dny
Zdravím, Ermine, hodinky Garmin Fenix 5 bohužel nemají NFC čip a tak s nimi nelze platit.
Ermin • před 621 dny, reagovat
Díky moc, nemohl jsem dohledat
Karin • před 619 dny, reagovat
Dobrý den, jdu si k vám pro radu, již po několikáté se mi stalo, že jsem chtěla platit v obchodě s garminpay, zadala jsem kód, karta naběhla, ale když jsem hodinky přiložila k terminálu, terminál zapípal jako když platba neproběhla, hodinky se vždy vypnou a nejdou zapnout, zapnou se až když je připojím na nabíječku nikdy nejsou hodinky vybité, mají dost procent. (Hodinky mám fenix 5S plus). Děkuji za radu.
Dominik Hok • před 619 dny
Zdravím, Karin. To je hodně specifický problém. Asi bych doporučil dát hodinky do továrního nastavení, znova spárovat a nastavit kartu.
Radek • před 591 dny
Dobrý den,
podařilo se Vám to vyřešit? Mám stejný problém.
Děkuji
Kateřina • před 589 dny, reagovat
Dobrý den, při placení hodinkami Vivoactive 4 se občas na terminálu v obchodě objeví hláška ve smyslu, ať následuji požadavky na potvrzení platby v telefonu, ale tam se nic k potvrzení neukazuje. Nemáte tip, jak vyřešit? Díky.
Matěj Urbaczka • před 586 dny
Dobrý den, zkusil bych smazat a znova nahrát kartu do hodinek, ale jinak tento problém asi nemá řešení.:-(
František • před 523 dny, reagovat
Dobrý den, na hodinkách Vivoactive 3 potřebuji zrušit starou kartu (končí platnost) a nahrát novou. Při pokusu o provedení mi vždycky naskočí v aplikaci Connect hláška "Máme problémy s komunikací s našimi servery". Restartoval jsem hodinky i telefon, odpojil a znovu spároval, výsledek stále stejný. Kde může být chyba?
Dominik Hok • před 523 dny
Zdravím, pravděpodobně bude problém spíše na straně Garminu, protože se jedná o jejich servery, tak bych se obrátil přímo na ně.
Petra • před 491 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Venu 2S a nejde mi přidat platební karta, hodinky jsem vrátila do továrního nastavená, aplikaci znovu nainstalovala a pořád mi vyskakuje hláška že Zařízení v tomto regionu nepodporuje žádné karty. Smazala jsem i data z aplikace a nic. Přitom jsem tam měla předchozí kartu v pohodě.
Děkuji za radu
Matěj Urbaczka • před 491 dny
Zdravím, Petro, ujistěte se, že máte kvalitní připojení k Wi-Fi. Poslední dobou přidání karty blbne a je třeba být opravdu na stabilní Wi-Fi, ať proběhne autorizace.
Petra • před 491 dny, reagovat
WiFi to není ta šlape v pořádku. Hlásí pořád stejnou hlášku o regionu
Dobry den, mam hodinky Garmin Fenix 5X telefon Samsung A34 vse funguje normalne, ale moznost pridat funkci Garmin Pay se mi vubec nenabizi a to zadnym zpusobem uvedenym v navodu. Ani restart nepomohl. Apkikace je aktualni. Dekuji
Matěj Urbaczka • před 471 dny
Zdravím, Tomáši, bohužel, hodinky Fenix 5X ještě placení nepodporují.:-(
Petra • před 471 dny, reagovat
Zkusila jsme vše, odinstalovala jsem tak 3x nic nepomohlo
Tonda • před 469 dny, reagovat
Dobrý den, koupil jsem si Garmin Forerunner 255. No a při zadávání jako: jméno a email to po mně chce ještě heslo. To jako k emailu který mám, mám dát ještě heslo???. Jak to je? Díky za odpověď. Tonda
Matěj Urbaczka • před 467 dny
Zdravím, Tondo, pokud nemáte účet na Garmin Connect, je nutné si ho vytvořit. A tam to chce nějaké heslo, které si zvolíte. Musí mít minimálně 8 znaků, jedno velké písmeno a jedno číslo.
Tonda • před 463 dny, reagovat
Před nedávnem jsem si koupil hodinky Garmin 255 a chtěl jsem si do nich přidat pl. kartu. Vše snad proběhlo vpořádku, platební met. je zaregistrovaná v bance.ale v hodinkách není vidět. Vypnul jsem BT a znovu zapnul. Teď to chce po mně 6ti místný kód abych potvrdil.ale není to kde potvrdit. Můžete mi prosím poradit co s tím? Díky za odpověď. T.
Matěj Urbaczka • před 462 dny
Zdravím, Tonto, odeberte hodinky z Blietooth v telefonu, v Garmin Connectu a proveďte znova nastavení jak hodinek tak poté platební karty.:-)
Tonda • před 453 dny, reagovat
Dobrý den. Mám hodinky Garmin 255s a chtěl bych s nimi platit. Jenže, po několikátém instalování a dotazech v bance že v hodinkách nevidím kartu přestože na mobilu to ukazuje vše vpořádku, karta v peněžence a poněkolika dotazech v ČS že mi nefunguje karta v dinkách mne ubezpečilu, že ji ma zaregistrivanou tak pořád nevidím v hodinkách. Je to k n..... Protože jsem si ty hodinky pořizoval hlavně kvůli placení. Díky za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 452 dny
Zdravím, Tondo, je mi líto, že Vám karta takto nefunguje. I já jsem teď kartu nahrával na několikrát. Zkuste kartu z telefonu odstranit a nahrát znova. Je třeba mít silnou a stabilní Wi-Fi anebo provádět tuto operaci na datech.
Ivo • před 411 dny, reagovat
Dobrý den, při přidávání karty má dojít k ověření identity pomocí George klíče, ale ten už nefunguje. S aplikací George ale Garmin Connet neumí pracovat. Nemáte nápad na řešení, dokud Garmin neaktualizuje Garmin Connect?
Matěj Urbaczka • před 410 dny
Zdravím, zkusil bych ihned aktualizaci Connectu, která by měla být i aktualizaci bankovnictví. Není teď náhodou možnost ověřit přes sms, jako tomu bývalo kdysi? :-)
Mirek • před 409 dny, reagovat
Dobrý den. Mám hodinky Garmin Venu 2 Plus, ve kterých už jsem přes aplikaci Connect zprovoznil a na hodinkách úspěšně používám 2 platební karty. Nyní chci přidat třetí (MasterCard - ČSOB), ale nedaří se mi to. V prvním kroku zadám všechny údaje ke kartě, volbou "Další" se dostanu na další obrazovku, která mě vyzývá k dopsání dalších údajů (Enter a billing address), kde opět zadám všechny údaje, ovšem když poté zadám volbu "Uložit", tak se objeví znovu obrazovka Enter a billing address, kde mě to vyzývá znovu u uložení stejných údajů jako v předchozím kroku (evidentně se data k adrese neuložila). Internet funkční, aktualizace aplikace i hodinek v poslední verzi, komunikace mezi hodinkami a telefonem bezproblémová. Už začínám ztrácet naději... Měli byste nějaký tip, jak z této šlamastiky ven? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 408 dny
Zdravím, Mirku. Upřímně netuším, kde by mohla být chyba, protože je možno přidat i více než 10 karet. Pokud máte opravdu aktualizovány hodinky přes Garmin Express a i aplikaci, tak bych tomu dal pár dní a poté zkusil přidat znova. Pokud bude problém přetrvávat zkusil bych resetovat hodinky a vše nastavit odznova.
Bari • před 408 dny
Mam ten samy problem s Venu 3s... tak snad to bude jen nejaky vypadek :(
Mirek • před 408 dny
Bari - také ČSOB nebo jiná banka?
Andrea • před 408 dny
Já mám stejný problém. Neustále to po mě chce zadat adresu. Mám Raiffku
Bari • před 408 dny
CSOB i Air Bank... v recenzich na google play simlidi dost stezujou ze s posledni aktualizaci prestal garmin pay fungovat tak bych hadala ze je chyba na strane garminu... ale nebudu popirat ze me to stve.
Mirek • před 408 dny
Při různosti bank to skutečně vypadá, že vina tentokrát padá na Garmin. Doufám, že to brzy v další aktualizaci opraví, protože jsem si už na placení hodinkami značně navykl. Pokud někdo z vás zaregistrujete vlastní řešení, napište ho sem prosím, děkuji.
Mirek • před 406 dny
Tak už to jde, už to opravili, karta přidána...
Andrea • před 408 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Potřebuji vyměnit v hodinkách Venu 2S platební kartu. Starou jsem odstranila a nová mi nejde vložit. Neustále to po mě chce adresu, (Enter a billing address).
Děkuji za radu
Dominik Hok • před 408 dny
Zdravím, Andreo. Jak psal kolegy výše, pravděpodobně to souvisí s nějakým výpadkem na straně Garminu.
David • před 408 dny
Mám úplně stejný problém
David • před 406 dny
Dnes už se mi to povedlo. Karta nahrána...
David • před 408 dny, reagovat
Dobrý den. Mám Garmin vivoactiv4. Dostal jsem z banky novou platební kartu. Starou v conectu jsem smazal a snažil se nahrát novou... Po vyplnění údajů o kartě skočí další tabulka pod názvem Enter a billing address. Vyplním údaje o mé adrese, tel. Čísle atd... Dám uložit a vrátí mě to zpět na Enter a billing address kdy dole je tabulka další zamrzlá... Můžu to vyplňovat dokola, ale stále mě to vrací zpět...
Děkuji za radu. David
Andrea • před 406 dny, reagovat
Taky už se mi to podařilo. Obě karty nahrány
Mira • před 388 dny, reagovat
Ahoj, diky za navod. Mel bych dotaz jako budouci majitel 255: Pri placeni je nutne zadat kod na hodinkach. Na karte mam ale nastavene, ze pokud mam platbu vetsi nez 500Kc, musim zadat jeste na terminalu pin karty. Toto vse plati i pri placeni v hodinkach? Tzn. nejdriv kod na hodinkach, potom pin karty nebo staci zadat na hodinkach a je hotovo? Predpokladam, ze ten pin na hodinkach se nemusi zadavat pokazde, ale nekolik hodin to drzi.
Matěj Urbaczka • před 388 dny
Ahoj, stačí zadat vždy PIN na kartě a ten nad 500 už se na terminálu nezadává.:-) Jinak platba je po zadání PINu aktivní 24 hodin, pokud si člověk nesundá hodinky z ruky. Jakmile hodinky ztratí tepovou frekvenci, tak je třeba znova zadat PIN. Je to vlastně opatření proti zlodějům.:-)
Mira • před 388 dny
Perfektni, diky. Tak snad to bude i dobre pouzitelne bez dotykoveho displeje. Asi nebudu volit cisla daleko od sebe :D
Jarda • před 347 dny, reagovat
Zdravím, mám vívoactive 4, doposud jsem bez problému prováděl platby a výběr peněz z bankomatu, platnost po zadání PINu do konce dne. Před pár dny jsem zjistil, že možnost platit se změnila na 60 sekund po zadání PINu. Poradíte jak to napravit? Díky.
Matěj Urbaczka • před 346 dny
Zdravím, Jardo, placení je aktivní po zadání pinu 24 hodin stále. Pokud zadáte PIN a jste na widgetu placení, máte 60 sekund, než se widget vypne, ale není třeba znova zadávat PIN dokud si hodinky nesundáte.:-)
Jan Weber • před 343 dny, reagovat
Dobrý den, mám Venu SQ2 music platby hodinkami probíhaly bez problémů, až včera se na hodinkách na ikoně karty objevil žlutý trojúhelník a nápis chyba. Zkusil jsem kartu odebrat a znovu přidat, ale chyba je stále. Nevíte co s tím? Děkuji
Jan Weber • před 343 dny, reagovat
tak klasika, stačil restart hodinek.....
Cenda • před 318 dny, reagovat
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně Garmin Pay. Mám hodinky Vivoactive 4s. Kartu mi chodila do 31.12.2023. Poté mi přestalo fungovat placení Gamnin Pay. Kartu jsem odinstaloval - vše restartoval a instaloval znovu. Instalace nešla - musel jsem instalovat po telefonu s bankou. Poté mi z banky řekli že je vše O.K. Ráno jsem platil a zase - chyba ověření. Opět jsem volal do banky a ta vůbec nevidí pokus o připojení ani žádný záznam o transakci. Prostě jako by neproběhlo spojení. Jinak ta samá karta v mobilu funguje O.K. Co s tím??
Děkuji za pomoc.
Dominik Hok • před 318 dny
Dobré odpoledne, zkoušel jste takovou tu klasiku jako dát do továrního nastavení a spárovat znova?
Renata • před 316 dny, reagovat
Dobrý den chtěla bych se zeptat mám Garmin venu 3 nefunguje volání ani placení ohledně volání mi to furt píše chybí spojení s telefonem a u placení taky nic děkuji
Dominik Hok • před 316 dny
Dobré odpoledne, máte zařízení napárované jako handsfree v nastavení Bluetooth? Má aplikace povolení pro fungování i na pozadí?
Renata • před 316 dny, reagovat
Dobré odpoledne,
Ano mám i připojené i povolené
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 313 dny
Zdravím, Renato. U telefonování by mohl být problém s kompatibilitou telefonu, jaký telefon právě používáte? U placení bych kartu zrušil a opětovně přidal.
Renata • před 313 dny, reagovat
Dobrý den,
Mám Huawei p 30 lite, a právě si myslím že to bude ten problém. I tak děkuji
Matěj Urbaczka • před 313 dny
Tak to, bohužel, bude určitě ten problém. Telefon není kompatibilní.:-(
Daniel Zářický • před 305 dny, reagovat
dobrý den, Venu SQ2 mám přidané dvě karty a ode dneška u obou po zadání kódu hodinky píší CHYBA. Nejde platit ani jednou kartou. fyzické karty fungují a do minulého týdne fungovaly i v hodinkách. Zkusil jsem odinstalovat a znovu nainstalovat, ale pořád píše CHYBA. Kód je zadán správně.
Matěj Urbaczka • před 304 dny
Zdravím, Danieli. Zkusil bych uvést celé hodinky do továrního nastavení a nastavit vše od začátku.
Katka • před 300 dny, reagovat
Dobrý den, mám dotaz. Pin pro placení zadám a pokud nesundam hodinky platí 24 hod. Musím při placení aktivovat nějak hodinky nebo stačí přiložit k terminálu ikdyž nesvítí a jsou ale v provozu zapnuté?
Matěj Urbaczka • před 299 dny
Zdravím, Katko. Máte pravdu se zadáním PINu a platností 24 h. Vždycky když chcete platit, musíte ale aktivovat placení. U Garminu se na to dá nastavit jednoduše zkratka na jakékoli podržení tlačítka.:-)
Radim • před 264 dny, reagovat
Už jsem bezradný. Forerunner 255, instalace platební karty Revolut. Karta je dle hlášky v Connectu již v peněžence, ale kartu vidět nelze. Cvičně jsem poté zkusil instalovat kartu Fio a tohle proběhlo naprosto v pořádku. Ta už nevím. Factory reset hodinek se mi moc dělat nechce, když je mám tak zdlouhavě nastavené ke svým potřebám.
Matěj Urbaczka • před 263 dny
Zdravím, Radime. Bohužel banku Revolut nemám, a tak nevím, kde je chyba v procesu párování anebo jestli je chyba na bedrech výrobce karty / hodinek. Na fórech píšou, že nejproblémovější je MasterCard u Revolutu. Bohužel bych souhlasil s Vámi a udělal reset do základního nastavení a vše nastavil od znova. Spousty věcí se ale nahraje z Connectu zpět.:-)
Radim • před 263 dny
Díky Matěji za reakci, pokud něco zjistím, tak se zde podělím. Revolutku už má dnes spoustu lidí a byla by škoda, aby nám to nefungovalo.
Mrazík • před 263 dny, reagovat
Dobrý den. V hodinkách Forerunner 945 mám uloženu svou jednu platební Debit kartu a je to OK. Zřídil jsem si ale nějaké další produkty a karet mám víc :) V appce vidím, že mohu další karty přidat... Jak pak probíhá volba karty, kterou pro daný nákup využiju? Funguje to spolehlivě? Teď mi stačilo zadat platbu kartou na hodinkách tlačítkem a bylo (případně PIN občas dle používání/sundání z ruky, ...). Děkuji.
Dominik Hok • před 263 dny
Zdravím, při placení prostě zvolíte kartu a postupujete úplně stejně. :)
Radim • před 263 dny, reagovat
Problém je s virtuálními Visa kartami od Revolutu. Požádal jsem support Revolutu o vystavení Mastercard virtualky( asi jim to zpracovává Ai, takže možnost komunikace i v češtině). Do 3minut jsem ji měl vystavenou v apce Revolutu. Poté jsem už klasicky převedl kartu do Garmin Connectu a už ji vidím i na hodinkách. Jediná nevýhoda, že člověk má další kartu.
Andrea P. • před 208 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Venu 2. Platila jsem hodinkami cca 2 roky kartou VISA. Najednou to nefungovalo tak jsem kartu úplně odebrala a chtěla přidat znovu, ale nejde to. Connect jsem aktualizovala, vše odpojila, restartovala, znovu připojila a nic. Když dám 3 místný bezpečnostní kód tak to napíše chybu. Karta nebyla přidána do peněženky a že se autorizace karty nedařila. Napíše to chybu hned, nemám možnost ani ověřit v mobilní aplikaci ČS. Nevíte co s tím prosím?
Matěj Urbaczka • před 207 dny
Zdravím, Andreo, zkusil bych den počkat, znova odebrat kartu a znova zkusit přidat. Dát si pozor na háčky a čárky a hlavně na správně vyplněnou adresu a další údaje.
Andrea P. • před 207 dny, reagovat
Dobrý den, děkuji za odpověď. Zkouším to tak už týden a bohužel nic :-(
Matěj Urbaczka • před 207 dny
Ještě se k nám můžete stavit na prodejnu a pokusíme se Vám pomoct.:-)
Andrea P. • před 207 dny, reagovat
To bude asi nejlepší. Hodinky jsem u Vás i koupila tak se stavím. Děkuji :-)
Veronika • před 202 dny, reagovat
Dobrý den,
Chci se prosím zeptat, zda lze zaplatit hodinkami, když je spuštěna aktivita (napr. Chůze)?
Peněženku mám v oblíbených, kde mám všechny aktivity.
Když dam obnovit později a chci znovu do oblibenych, aktivita pokračuje a do peněženky se nedostanu.
Předem dekuji
Pokud to lze, nemohu na to vůbec přijít.
Matěj Urbaczka • před 201 dny
Zdravím, Veroniko. Platit lze při jakékoli sportovní aktivitě. Doporučuji nastavit zkratku na dlouhé podržení některého tlačítka a dostat se do karty takto, anebo přes rychlou volbu – dlouhé podržení tlačítka Light.:-)
Veronika • před 201 dny, reagovat
Dobrý den, našla jsem. ????
Děkuji moc
Jakub • před 190 dny, reagovat
Dobrý den, vlastním hodinky Garmin Instinct 2X solar, když přidávám kartu do Garmin pay, tak vše je ok, až do chvíle, kdy chce kartu ověřit přes aplikaci. V mém případě se jedná o Air Bank. Když chci totiž kliknout na ověření pomocí aplikace, tak se nic nestane, nikam mě to ne přesměruje. Nevím kde je chyba, jestli je na mé straně nebo na straně banky.
Předem děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 187 dny
Zdravím, Jakube, bohužel také netuším, kde může být chyba a na dálku se těžko v této problematice radí. Teoreticky by mohla být chyba na straně banky, jestli vás to nepřesměruje do jejich aplikace na potvrzení, či se neodešle SMS. Já tuto banku nemám, a tak nevím, jak probíhá ověření. Pokud byste měl možnost, rád to s Vámi zkonzultuju na naší prodejně.
Markéta • před 190 dny, reagovat
Dobrý den, mohl by jste mi prosím poradit, mám problém s hodinkami Venu 2s kdy chci do garmin pay přidat debitni kreditni kartu. Všechno se mi podaří nahrát, ale když kreditní kartu chci nahrát do hodinek tak po vyplnění a potvrzení všech ikon mi při ověření identity dojde k chybě a garmin mi napíše hlášku: že kreditni karta nebyla přidána do peněženky Garmin pay, zkuste kartu přidat znovu. Tento problém jsem řešila již s bankou kde si neví rady, obrátila jsem se i na technickou podporu Garmin tam mi sdělili ze v tomto případě se mám obrátit na banku. Je to začarovaný kruh a už opravdu nevím co s tím. Hodinky jsem odebrala a znovu přidala, aplikace odinstalovala taky to nepomohlo a už mě opravdu nenapadá co s tím. V mobilním telefonu po nainstalování aplikace penezenka jsem bez problémů mobilem platila ale tohle mi opravdu nejde. I na hodinkách při kliknutí na peněženku mi to píše že penezenka je prázdná... mohl by jste mi prosím nějak poradit co s tím? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 187 dny
Zdravím, upřímně, na dálku Vám nejsem schopen úplně pomoct, a bylo by fajn, kdybyste měla možnost se stavit k nám na prodejnu. Základní radou je mít správně spárované hodinky, dobrou WiFi při párování a správně zadané hodnoty, co se týče háčků, čárek a velkých písmen.
Andrea P. • před 187 dny
Dobrý den, měla jsem stejný problém ale vyřešili to v bance. Paní v bance sice nevěděla ale zavolala na nějakou technickou podporu a paní na dálku moji kartu úplně smazala. Viděla že tam "visí ". Pak jsem odinstalovala a nainstalovala znovu garmin connect nahrála kartu a šlo to
Jonatán • před 172 dny
Stejný problém, pomohlo i použití jiné karty. Ať už virtuální nebo skutečné. Pokud se Vám nechce hned volat do banky :)
Kateřina • před 174 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Venu 3. Půl roku mi platba hodinkami fungovala bez problémů. Najednou mi začaly hlásit chybu a platba není možná. Restartovala jsem kde co, ale problém se nevyřešil, pořád nelze ověřit identita karet různých bank. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 173 dny
Zdravím, Kateřino. Stalo se mi to samé teď o víkendu a pomohlo odebrat kartu a znova ji nahrát.
Michal • před 171 dny, reagovat
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat proč mi nejde obnovit platební karta na Garmin Fenix 7x solar ,normálně jsem Garmin pay platil,pak přišla aktualizace sow. a hodinky mi hlásí karta nebyla přidána do peněženky Garmin Pay… restartovat jsem zkoušel všechno hodinky ,telefon kartu….??
Matěj Urbaczka • před 170 dny
Zdravím, Michale. Jak jsem psal výše, také se mi několikrát teď stalo, že mi karta vyskočila. Stačilo jít do Connectu a znova ji přidat k zařízení a vše funguje.
Václava Dobešová • před 166 dny, reagovat
Dobrý den, mám Garmin 255 a můj problém se týká přidání druhé platební karty KB. První karta šla přidat bez problému a když chci přidat další kartu, také KB , tak mi to píše "Chyba Tato banka do služby Garmin Pay zatím není zapojena. Nezapomeňte se brzy znovu podívat". Tak tomu nerozumím. Podotýkám obě karty jsou KB. Děkuji Vendy
Matěj Urbaczka • před 166 dny
Zdravím, Václavo. Bohužel, vypadá to spíše na výpadek Garmin Connectu (Garmin Pay) a bude třeba počkat, až se opraví.
Gábina • před 81 dny, reagovat
Dobry den, Mám hodinky FR 165 a nejde mi přidat platební karta Air bank. Zkoušela jsem již několikrát. Dokonce jsem telefon restartovala a hodinky také. Od instalovala Connect.
Postupuji takto: přidat kartu - vyplním údaje o kartě - vyplním údaje o mě (fakturační adresa) - jdu na ověření identity - pustí mě to do internetového bankovnictví kde dám "Přidat do Garmin pay".
Ihned se mi objeví tabulka: "chyba ověření se nezdařilo". Ale zároveň mi od banky přijde SMS s informací, že jsem přidala kartu do Garmin pay. Kartu vidím v peněžence hodinek. Po pár minutách mi přijde informace z Garmin connect, že " z bezpečnostních důvodu byla karta smazána. Zařízení totiž bylo odebráno z jednoho účtu a přidáno do jiného". Následně karta z peněženky zmizí.
Na lince Air bank mi řekli, že je vše ok. Mám zadat veškeré údaje přesně jak jsou na kartě, ale na stránkách mají napsané, že se údaje zadávají bez diakritiky. Nevím co dělám špatně. Zda zadávám chybné údaje (adresa) nebo je problém v Garmin connect. Dekuji
Matěj Urbaczka • před 80 dny
Zdravím, Gábino. Nemáte hodinky připojeny k více účtům či telefonům?
Gábina • před 80 dny
Nemám. Na jeden telefon a jeden účet. Moje první Garmin. Kupované nové asi měsíc zpět
Matěj+Urbaczka • před 79 dny
Zdravím, osobně bych zkusil smazat kartu z Garmin Conncect, uvést hodinky do základního nastavení, poté smazat hodinky v nastavení Bluetooth v telefonu a poté zkusil znova kartu nahrát.
Chudikova • před 72 dny, reagovat
Mám Garmin fenix 7 a v peňaženke mi stále píše chyba: odstr. kartu končiacu č... a znova je pridajte do peňaženky- skúšala som to neviem koľko krát a nič sa nedeje, tá hláška je v hodinkách stále. Mám novú kartu, starú som odstránila, ktorá bez problémov fungovala. Tá nová fungovala možno mesiac a zrazu nabehla táto hláška a nič.
Dominik Hok • před 72 dny
Dobré odpoledne, nevím, jestli tam náhodou nemáte více karet, ale zkoušela jste odstranit všechny a nahrát je do aplikace Garmin Connect znova?
Chudikova • před 72 dny, reagovat
Už som to vyriešila - zaplatila som za tovar telefónom a karta sa mi aktivovala aj v hodinkách
Pavla Prnková • před 68 dny, reagovat
Dobry den,
Mám hodinky Fenix 7S a nejde mi přidat nová platební karta Moneta bank.
Zkoušela jsem již několikrát.
Dokonce jsem telefon restartovala a hodinky také.
Postupuji takto: přidat kartu - vyplním údaje o kartě - vyplním údaje o mě (fakturační adresa) - zadám uložit, ale adresa se neuloží a naskočí mi opět zadat fakturační adresu.
Na lince Moneta bank mi řekli, že je vše ok.
Žádnou kartu na hodinkách neevidují, ale já v Garmin Connect pořád vidím starou kartu, které již skončila platnost.
Zkoušela jsem jí odebrat, ale pořád tam visí.
Nevím jestli proto nejde uložit fakturační adresa k nové kartě.
Nevím co dělám špatně.
Děkuji za radu.
Dominik Hok • před 68 dny
Zdravím, pravděpodobně by to vyřešilo odstranění staré karty, ale píšete, že odstranění nefunguje. Zkoušela jste se odhlásit z aplikace Garmin Connect a znova přihlásit?
Pavla Prnková • před 68 dny
Asi už jsem to vyřešila. Přidala jsem kartu do Apple Pay, pak jsem připojila hodinky na nabíječku a v telefonu v Garmin Pay znovu zadala bezpečnostní kód k nové kartě a najednou se ohlásilo potvrzení v internetové bance a beng, karta se objevila v hodinkách.
Zkusím dnes zaplatit a uvidíme, zda je to tedy nová nebo stará karta.
Jirka • před 46 dny, reagovat
Ahoj, na starých vivoactive 4 mi po aktualizaci FW (nebo jeho součásti, bohužel jsem to odklik aniž bych si přečetl co se jde aktualizovat) odešla víc jak polovina dotyku. Koupil jsem teď z druhé ruky další vivoactive 4, protože mi tento model vyhovuje (displej, váha, NFC...). Bohužel u těchto zřejmě nefunguje NFC, protože v garmin connect při pokusu o nastavení garmin pay vyskočí hláška "nenalezeny žádné vhodné hodinky" a na hodinkách při tapnutí na peněženku pro změnu hláška "peněženka je vypnutá, zapnete jí v garmin connect". Zkoušel jsem restarty, vymazání do továrního nastavení a nic nepomohlo. Na starých hodinkách jsem karty z peněženky odebral a bez problémů je zase přidal zpět, takže v apce problém nebude. Netušíte co s tím? Díky
Matěj Urbaczka • před 45 dny
Zdravím, Jirko. Upřímně netuším, kde by mohl být problém. Jediné, co zde nečtu, že jste zkusil je připojení hodinek na Garmin Express, jinak už vám úplně nemáme jak pomoct.
Jirka • před 45 dny, reagovat
Bohužel na Garmin Express se nepřipojím ani s těmi původními ani s těmito, nějaký problém s ovladači ve Win10. Ale díky za odpověď.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.