Topografické mapy vám při outdoorových dobrodružstvích mohou vážně usnadnit život. A jak je nahrát do hodinek Garmin? To se dozvíte zde v jednoduchých šesti krocích
Pokud vlastníte hodinky Garmin s možností stažení topografických map, je potřeba tyto mapy do zařízení stáhnout. Hodinky obsahují základní zobrazení map, ale nejedná se o topografické mapy. K jejich stažení je potřeba počítač a přiložený voucher.
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Milan Chytil • před 1239 dny, reagovat
Dobrý den, náhodou jsem narazil na tyto stránky a požádal bych vás o radu.... podpora Garmin se sice "květnatá" jako blázen, ale výsledek = 0.
Při zapnutí navigace edge 1030 mi to hlásí "nelze ověřit mapy" a po odkliknutí "nelze odemknout mapy". Samozřejmě se nacházím před cestou do zahraničí s kolem, předpokládám že se jedná o systémovou mapu Evropy, mapa na kartě Topo Czech mi po spuštění GPS najede. Děkuji velice za ochotu, M. Chytil
Dominik Hok • před 1238 dny
Zdravím, Milane. Co vím, tak spoustě lidem pomohla jednoduchá věc – když spustíte navigace Edge, mějte souběžně zapnutou také aplikaci Garmin Connect. Měla by se poté snáz provést autorizace. Zkusil bych tento postup několikrát zopakovat. Poté je ještě jeden složitější postup – Otevřete aplikaci Garmin Connect (pokud nemáte, nainstalujte a spárujte navigaci) → V aplikaci otevřete (bude to někde v menu) TrailForks, vytvořte si účet a přihlašte se → Na navigace Edge najeďte do navigaci a hledejte něco jako MTB → Vyzve vás to k akci v telefonu → Měla by proběhnout autorizace. Pokud to nepůjde, tak se vybízí zařízení vyresetovat a následně znova nainstalovat mapy skrze Garmin Express.
Ondra • před 484 dny
Hmm, tam mam stejny problem na 2 dny starych 955. Pripojil jsem pres GE, dal aktualizaci map (6 kousku) a psalo to 2h 37min... cca za 45 min hotovo. Vse je synchronizovane a hodiny po odpojeni pisou "Nacitani map" "Nelze odemknout mapy".
Roman • před 482 dny
Na mých rok starých 955 mám taky stejný problém s topo v4. Hodinky píší "nelze odempnout mapy". Možná je to jen zase výpadek serverů Garminu.... uvidíme
Radim Blata • před 1235 dny, reagovat
Dobrý den, mám garmin fenix6 pro, po vložení kodu z voucheru pro topo mapy dám dle návodu instalovat a napíše mi to, že došlo k chybě. A mapy se tak nenainstalují, dokážete mi poradit čím to může být?
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 1232 dny
Zdravím, máte již aktualizované ostatní mapy a aktualizace, které Vám vyskočily ihned po připojení? Toto se mi stalo, když jsem neměl proveden zbytek aktualizací a Garmin si nedokázal poradit se vším.
Ondra • před 483 dny
Mam 2 dny stare 955 a tak jsem se snazil take provest kompletni aktualizaci pres aktivovanim TOPO kodu... a hned jsem narazil na problem.
GE mi nasel 6 mapovych aktulazaci, ktere jsem nainstaloval... Avsak po odpojeni hodinek mi hned vyskoci chyba "Nelze odemknout mapu". Pritom kdyz ji potvrdim, tak mapu normalne vidim - dokonce mi hodinky vypocitaji i trasu a mapu zobrazi... Ale hlaska je po opetovnem pripojeni zpet :(
Kazdopadne, telefon mi ukazuje, ze mam nainstalovano 6 map (default topo, 3x golf, 1x POI a 1x lyze)... ale GE mi nekdy ukaze 3 mapy, za chvili vsech 6... a stale pise, ze je aktualni. Jsem v koncich :( Tovarni nastaveni? Hodinky vratit a objednat jiny kus?
Matěj Urbaczka • před 483 dny
Zdravím, Ondro, hodinky připojte k Garmin Express a a v mapovém manageru (vedle políčka synchonizovat je další tlačítku) aktualizujte všechny mapy ještě jednou. Případně je můžete odebrat a nainstalovat znova. Stalo se mi teď to samé na Fenix 7X PRO.
Ondra • před 483 dny
Jj, ona totiz prvni "aktualizace" jaksi ke konci spadla... ale pritom to psalo ze vse je OK. Az nasledne jsem zjistil, ze telefonu vidim nejake mapy 2x.
V mem pripade pomohlo vse nainstalovat znovu. Behem kazde mapy to chtelo hodinky odpojit / pripojit znovu. Bohuzel v PC nevidim podle navodu "vysunout / bezpecne odebrat" jako treba u flash disku, tak jsem po kazde solo aktulizaci chvili pockal a cele PC restartoval.
Timto zpusobem jsem se dostal k tomu, ze uz v hodinkach jsou mapy OK. Ale byl to boj.
Jinak diky za vase videa a recenze na youtube. O hodinkach jsem zacal uvazovat pred 14ti dny a od te doby jsem koukal a koukal :)
Michal Otruba • před 1075 dny, reagovat
Dobrý den,
napadá Vás proč mi Garmion Express hlásí "neplatný kod poukazu"? Hodinky jsem koupil někdy v létě a kod jsem chtěl použít až teď, ale vzpouzí se. Kupon byl pochopitelně nesetřený, takže kod nemohl být použit.
Děkuji za radu
Díky za radu
Dominik Hok • před 1074 dny
Zdravím, Michale. Možná je to vadným poukazem. Pokud jste hodinky zakoupil u nás, obraťte se na číslo 800 365 365 nebo na info@hodinky-365.cz. Dořeší to s vámi. :)
Vladimír • před 1045 dny, reagovat
Dobrý den, našel jsem v hodinkách Fénix 5 Plus aplikaci Sledovat Mě. Chtěl jsem se zeptat jestli je to stejná aplikace jako LiveTrack? Pokud ne, tak jestli máte nějaké podrobnosti o této aplikaci. Děkuji za odpověď.
Dominik Hok • před 1044 dny
Zdravím, toto je úplně základní monitoring, kdy hodinky snímají jakoukoliv aktivitu, její trasu a údaje o vás. Dá se to poté spojit i s funkcí LiveTrack. Víceméně je to za mě docela zbytečná položka v seznamu. :)
Filip Laža • před 956 dny, reagovat
Dobrý den, zakoupil jsem fenix 7X nainstaloval Topo Czech, které funguji skvěle,ale když chci doinstalovat Evropu,ikdyz třeba jen část, píše mi to, že na zařízení není dostatek místa a ze došlo k chybě. Nedokázal byste mi poradit?děkuji
Matěj Urbaczka • před 954 dny
Zdravím, jakou verzi Fenixů 7 máte?
Filip Laža • před 954 dny, reagovat
7X pro solar silicone band
Matěj Urbaczka • před 953 dny
Zdravím ještě jednou, zkusil bych vymazat data z hodinek. Čili systém - obnovit - odstranit všechny aktivity. To samé, jestli máte stažené nějaké aplikace z Connect IQ a poté bych zkusil provést instalaci znova.
Filip Laža • před 953 dny
Děkuji zkusim a nemůže to byt lepší naopak,nejdřív topo Evropy a poté czech z voucheru. Jen nevím zda jdou ještě vymazat ty topografické mapy CZ z voucheru.???
Matěj Urbaczka • před 952 dny
Zdravím, Topomapy z voucheru nemažte.:-) Nelze to udělat jen tak jednoduše.:-)
Filip Laža • před 952 dny
Tak se povedlo nainstalovat celou Evropu přímo z hodinek,děkuji.
Ještě jeden dotaz,je možné ze mi při snímání z hrudaku neukazuje variabilitou protože nemam přímo garmin hrudak?dik
Matěj Urbaczka • před 952 dny
Je to tak.:-) Variabilita z hrudního pásu se ukazuje jen s hrudním pásem z Garminu. Já používám pro měření VST každé ráno snímek zdraví například bez hruďáku a výsledkům věřím.:-)
Jarek • před 937 dny, reagovat
Čau borci, mám dotaz ohledně map. Chci si koupit nový TOPO mapy Czech V4 Pro a zajímá mě jestli je můžu nahrát do všech mých zaregistrovaných zařízení Garmin Edge, Garmin Tactix Pro Solar a Garmin eTrex? Nebo musím koupit mapu pro každý zařízení zvlášť? Jarek
Dominik Hok • před 937 dny
Zdravím, Jarku. Myslím, že je potřeba koupit pro každé zařízení zvlášť. Kód je totiž spjatý s daným zařízením a pak už není možné jej použít na jiném.
Ljukee • před 890 dny, reagovat
Ahoj.. mel bych dotaz ohledne Fenix 6X Pr, ktere vlastnim. K temto Fenixum mam aktivovany voucher s topo czech v4 mapami, ktere mam stahle v hodinkach. Planuji prejit na Fenix 7x a prodat stavajici Fenix 6x. V predchozim prispevku jste zminili ze mapy jsou vazany na konkretni zarizeni. Stare Fenixy bych chtel vyresetovat. Bude mit novy majitel moznost tyto mapy stahnout pod svym uctem znovu ? Diky
Matěj Urbaczka • před 889 dny
Zdravím, už jste si tak trošku odepsal. Mapy opravdu nejsou přenosné. Nový majitel bude mít topomapy v hodinkách i po resetu, ale nebude možné je aktualizovat a nebude je mít zaznamenané v Garmin Connect.
Ondra • před 877 dny, reagovat
Zdravíčko,
mám Tactix Delta Solar a snažil jsem se nahrát přes program Express do hodinek topografické mapy, ale program express byl zásadně proti. Nedokázal hodinky najít, ani po aktualizaci programu vizte obrázek. Stalo se to již někomu a jak se to dá vyřešit ?
Moc dekuji :)
Matěj Urbaczka • před 876 dny
Zdravím Ondro, na fotce lze vidět, že nemáte plně aktualizovaný software, což může Jablku vadit.:-) Zkuste aktualizovat. Popřípadě bych vyzkoušel na Win, kde to funguje lépe.:-)
Tereza • před 876 dny, reagovat
Zdravim.
Je mozne, ze na android garmin express neexistuje? Chci si stahnout appku k nainstalovani map do fenix6s a nemuzu tu appku najit pro tablet s androidem...
Matěj Urbaczka • před 875 dny
Zdravím Terezo, jak je napsané v článku. Mapy jsou možné nainstalovat pouze přes PC. Na android bohužel tato aplikace není k dostání.
Miloš • před 875 dny, reagovat
Dobry den, jak je to s reklamací hodinek na kterých je mapa Czech Topo v případě že budou vyměněny kus za kus? Dává garmin nový kód k vyreklamovanému kusu?
Matěj Urbaczka • před 875 dny
Zdravím Miloši, v případě výměny kus za kus, dostanete i nový topovoucher.
Karel • před 868 dny, reagovat
Zdravím pokud dam hodinky s topo mapami ČR do factory resetu a přihlásí se někdo jiný pod jiným účtem bude mit možnost mapy využívat? Vzhledem k tomu, že se váží na zařízení ne na účet? Diky
Matěj Urbaczka • před 867 dny
Zdravím Karle, mapy v zařízení zůstanou, ale ten někdo jiný nebude mít možnost je aktualizovat.
Petr • před 859 dny, reagovat
Pěkný den,
koupil jsem u Vás ve středu hodinky a při instalaci map a zadání kódu,vyskočí neplatný kód. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 857 dny
Zdravím Petře, pokud jste zadal kód vícekrát, tak další zadání kódu bude samozřejmě neplatné. Pokud se podíváte nad políčko zadávání, tam vám voucher již bude svítit. Stačí kliknout napravo na mráček s šipkou a pak se mapy začnou instalovat.:-)
Jan • před 841 dny, reagovat
Dobrý den, zakoupil jsem hodinky Garmin 7pro Solar ve kterých jsou nainstalovány mapy TOPO ACTIVE EVROPA. Následně jsem chtěl do těchto hodinek nainstalovat TOPO CZECH V4 PRO, ale hodinky mi nepovolují zadat kod voucheru. Nikde mi nevyskočí pole, do kterého bych mohl kod zadat. Je potřeba Evropu odinstalovat nebo dělám jinou chybu? Předem děkuji za pomoc.
Agáta Vřeská • před 841 dny
Zdravím, Jane, zkoušel jste postupovat podle našeho videa při instalaci map? Je zapotřebí mapy naistalovat přes PC aplikaci Garmin Express.
Jan • před 841 dny
Jistě že zkoušel, ale když se dostanu k záložce "zakoupeny obsah" tak se mi již nic dalšího neotevře a kód voucheru nemám kde vložit. Vše ostatní mi funguje, mám aktualizováno. Zkoušel jsem opakovaně s odstupem času....a nic ..
Vše jsem několikrát kontroloval, zdá se mi být vše ok, ale kód nelze vložit. Jen mi není zcela jasné, zda ty mapy Evropy již neobsahují Topo ČR. Vzhledově a podrobnostmi podle mne ne.
Matěj Urbaczka • před 836 dny
Zdravím Jane, máte zaregistrované hodinky jako "hodinky" anebo jako nějaké jiné zboží? Protože se zdá, že hodinky máte zaregistrované jako jiné. Doporučuji Vám hodinky odstranit z Garmin Express a nechat je znova vyhledat.
Jan • před 836 dny
Tak nakonec vyřešeno. Skutečně hodinky nebyly přihlášeny jako hodinky, ale všeobecně mezi navigacemi a hodinkami. Opakovaně to nešlo jinak, vždy jako navigace. Všiml jsem si, že neni zcela aktuální Garmin express, ale opět problém při aktualizaci, která nechtěla naběhnout. Nakonec, jsem stáhl z garmin .com nejnovější verzi, přeinstaloval, potom už hodinky vzalo jako hodinky a objevil se kýžený vstup pro vložení voucheru. Kupodivu již vše šlo bez problémů. Děkuji za popíchnutí správným směrem !!!!
Jan • před 836 dny, reagovat
...........
Tomáš • před 835 dny, reagovat
Dobrý den, chtěl jsem po dlouhé době (cca rok) připojit hodinky k Expressu a aktualizovat si mapy, ale express ne a ne hodinky najít. Nevíte, kde by mohl být problém? Zkusil jsem smazat expres, nainstalovat nejnovější verzi a znovu zkusit hodinky najít, ale express jen marně hledá a hodinky nenachází. Hodinky - Fenix 6 Pro
Díky
Matěj Urbaczka • před 834 dny
Zdravím Tomáši, máte hodinky v módu USB - MTP? Mrkněte do menu - systém - režim USB. Kdyžtak zkuste ještě přehodit do jiného USB portu na PC.:-)
Tomáš • před 834 dny
Díky za odpověď. Hodinky jsou v módu USB - MTP, zkoušel jsem porty USB 2.0 i 3.0 a pořád neúspěšně. Na hodinkách se objevuje, že jsou připojeny přes USB a připraveny, ale express je stále nevidí.
Matěj Urbaczka • před 834 dny
Ještě se zeptám, jestli nemáte náhodou nainstalované nějaké aplikace či číselníky z Garmin Connect IQ? :-)
Tomáš • před 833 dny
Děkuji za reakci, problém už se podařilo vyřešit. Hodinky jsem připojil k jinému PC a po dvou marných pokusech se připojení povedlo. Ale pro doplnění informací - v hodinkách mám navíc stažené My InLine app, Squash Lite a ciferníky Glance Watch Face a Quatro.
Před připojením do jiného PC jsem zkusil smazat aktivity z hodinek a odstranil jsem jeden vlastní WatchFace vytvořený v aplikaci Face it.
Ze zajímavosti jsem zkusil hodinky po aktualizaci připojit zpět do svého PC a připojení se nepovedlo... Takže bude chyba asi mezi konkrétním PC a hodinkami. Přeji hezký den.
Luboš • před 834 dny, reagovat
Zdravím vás. Dostal jsem k hodinkám kupon Topo Czech V4, zatím jsem jej neaktivoval. Pokud Garmin uvede v budoucnu nejakou novou verzi (v5), bude možné nějak zdarma nebo se slevou na novou verzi aktualizovat, nebo bych musel koupit nový kupon za plnou cenu? díky
Matěj Urbaczka • před 834 dny
Zdravím Luboši, aktualizace jak na mapy, tak na Topovoucher chodí v Garmin Express celkem často, a tak si myslím, že není třeba kupovat nový voucher.:-)
Luboš • před 834 dny, reagovat
Díky, takže jestli Garmin vydá nejakou např. v5, tak zároveň s tím v Expressu bude aktualizace, díky které uvidím s instalovanou a aktualizovanou mapou v4 to samé, jako kdybych měl mapu v5?
Matěj Urbaczka • před 833 dny
Zdravím Luboši, je to přesně tak.:-)
Luboš • před 833 dny
Tak to je super, díky za reakci!
Honza • před 815 dny, reagovat
Zdravím, rád bych poprosil o radu. Nejde mi stáhnout Topo mapy CZ do Fenix 7X. Hodinky aktualizovány, synchronizovány. Kód voucheru zadám a ukáže se obrazovka - viz příloha. Takto se to točí třeba hodinu. Zkoušel jsem z toho vyskočit a zadat znovu, pokaždé stejný výsledek.
V hodinkách je ca 6,5 GB volného místa. Moc díky. Honza
Matěj Urbaczka • před 814 dny
Zdravím Honzo, upřímně, toto vidím poprvé. Pokud bydlíte poblíž Ostravy, můžete se stavit na prodejnu, kde Vám rád pomohu. Jinak mi můžete popsat problém ještě o trošku více na mail redakce@hodinky-365.cz
Honza • před 814 dny
Dobrý den, Matěji, ještě jsem vyzkoušel na jiném PC a světe div se, tam to fungovalo :-) Děkuji za ochotu pomoci. Pohodový den. Honza
Lukáš • před 798 dny, reagovat
Ahoj, mám takový netradiční dotaz - dají se z 6X Pro odstranit některé mapy, třeba i kvůli místu? Nejsem lyžař, tak třeba Garmin Ski mMap je pro mě úplně zbytečné. Díky. L.
Matěj Urbaczka • před 797 dny
Zdravím, Lukáši, mapy se z hodinek odstranit dají, ale musíte je připojit k PC a odstranit je za pomocí průzkumníku souboru. Tento krok ale nedoporučuji, protože mapy nejsou tak velké, aby bylo nutné je odinstalovat.:-)
Lukáš • před 797 dny, reagovat
Dobře, děkuji za odpověď, jen je tedy povypínám.
Petr • před 797 dny, reagovat
zdravím, chtěl bych požádat o pomoc či radu - nelze mi stáhnout TOPO Czech v4 pro do Fenix 7x po týdnu od zakoupení. mám už několikátý produkt od Garmin, ale tento problém poprvé. Návod jednoduchý, Vaše video super, ale kód nelze uplatnit. po synchronizaci zadání kódu, proklik na výběr pro instalaci, ale návrat zpět na přihlášení a znovu kód, ale již hlásí neplatný kód. děkuji za radu či pomoc. Petr
Matěj Urbaczka • před 794 dny
Zdravím Petře, prozatím Vám moc nepomohu, protože to vypadá, že tam má Garmin nějakou chybu, a tak bych vyčkal a zkusil dle návodu naistalovat poté znovu.
Radek • před 765 dny
zdravím, mám stejný problém, o víkendu u Vás zakoupené Quatix 7, dnes nejdou nahrát topo mapy, voucher mám (ještě nesetřený), ale garmin express hlásí žádný zakoupený obsah. Hodinky jsem nahrál na svůj osobní mail, ale pak jsem si uvědomil, že byly kupované na firmu a mail byl z důvodu zaslání faktury zadán firemní. Tak jsem si změnil ve svém účtu mail na ten firemní, ale bez změny. Zkoušel jsem i na nový notebook nahrát garmin espress, ale výsledek byl stejný. V sobotu byl větší výpadek garmin connect, ale dnes při instalaci connect běží normálně, tak nevím, kde jsem udělal chybu. Poradíte? Díky
Radek • před 765 dny
Tak výpadek serverů Garminu trvá, alespoň už vím, kde je problém. Snad se to pak podaří nahrát. R.
Vena • před 757 dny
Zdravím všechny, zakoupil jsem u Vás před 2 týdny Fenix 7X Sapphire Solar, boží hodinky. Bohužel mám stejný problém, jako Petr a Radek viz výše, nejdou nahrát topo mapy, voucher mám setřený, ale Garmin express hlásí žádný zakoupený obsah. Bude to zapříčiněno již zmiňovaným výpadkem serverů Garminu, jak to mohu prověřit nebo spíše, jak nainstalovat TOPO Czech 4v? Děkuji za odpověď a držím palce v práci co děláte na Hodinky365 ????
Dominik Hok • před 756 dny
Zdravím, jak psal kolega výše. Je to problém u Garminu, snad to brzy vyřeší. Díky moc za pěkná slova, ať se daří! :)
Radek • před 753 dny
tak já už mám vyřešeno, mapy jsou nahrané. Problém byl opravdu na straně Garminu, jednoho večera to prostě šlo jak po drátkách.
Vena • před 752 dny
Hmm, tak Radek už to má, gratuluji. Dnes jsem to zkoušel a bohužel v "zakoupených" se mi stále neobjevuje ikonka na stažení - je tam komentář: "Pro toto zařízení neexistuje žádný obsah" Tak teď nevím, co mám dělat? Prosím o radu, děkuji. V.
Dominik Hok • před 752 dny
Zdravím, Veno. Jak jsme psali, problém je očividně na straně Garminu. Zkusiol bych odinstalovat Garmin Express a nainstalovat nejnovější verzi. Třeba to pomůže.
Vena • před 748 dny
Zdravím všechny, nevíte náhodou jestli pořád přetrvávají problémy na serverech u Garminu? Stále se mi neobjevuje v Garmin Express > Zakoupené > "mráček" pro stažení TOPO Czech do mých Fenixů 7X :-( Doufám, že to není vadou zařízení a následné reklamece :-o Děkuji za jakoukoliv zpětnou vazbu. Přeji krásný víkend. V.
Luboš • před 797 dny, reagovat
Dobrý den...chtěl jsem se zeptat. Od kamaráda jsem koupil Fenix 6X,měl tam Topo Czech mapy. dal do továrka a mapy zmizly. Přihlásil jsem se na svůj účet garmin conect a garmin express a nejde naistalovat viz.obrázek. Chápu,že to asi nepůjde na mém,jiném ůčtu znovu nainstalovat. Otázka zní,když by mi kamarád dal jeho přihlašovací údaje do Expressu,šlo by to do hodinek znovu nainstalovat? a pokud ano,tak když bych se pak zpět přihlásil na svůj,tak Topo Czech mapy by byly pak už stále nainstalované a použitelné??? moc díky za info
Dominik Hok • před 797 dny
Zdravím, Luboši. K nainstalování map musí být hodinky spárovány s účtem kamaráda a musíte to instalovat přes jeho účet. Poté si teoreticky můžete hodinky přepárovat na sebe a mapy by tam stále měly být. Ale nebudou se vám mapy aktualizovat, jelikož voucher není spárovaný s vašim účtem. Takže pokud mapy jednou nainstalujete, už takové budou napořád a nebudou se aktualizovat.
Luboš • před 797 dny, reagovat
Dominik Hok :
A stačí se na něj přihlásit jen v Garmin Express nebo se musím přehlásit i v mobilu v Garmin Connect_a Connect IQ?_ Díky moc za info
Luboš • před 797 dny, reagovat
Dominik Hok : Tak bohužel i přes přihlášení původního majitele do účtu Garmin Express i Connect a snaze nainstalovat TOPO Czech,tak to dělá stále to samé....( pro toto zařízení neexistuje žádný obsah) tak už nevím,jak by to mohlo jít...
Dominik Hok • před 794 dny
Zdravím, Luboši. A dali jste se předtím hodinky do továrního nastavení?
Luboš • před 793 dny, reagovat
Ano,dával je do továrního nastaveni
Dominik Hok • před 791 dny
Zdravím, Luboši. Jen to chci ještě doplnit. Nemyslím dát do továrního nastavení, když jste je od kolegy odkoupil, ale spíše v době, když jste chtěl znova nainstalovat topografické mapy. Já osobně bych hodinky dal kompletně do továrního nastavení, připojil ke Garmin Expressu a tam to spároval s účtem kamaráda. Tam potom zadat kód topografické voucheru (pokud tam není) a mělo by vše fungovat. Ideálně by si Garmin Express měl pamatovat, že už jste kód zadával, ale nejsem si 100% jistý.
Filip • před 737 dny, reagovat
Dobry den. Mel jsem stejny problem s nahravanim Topo czech jako spousta jinych tady na foru. Napsal jsem na podporu garminu a uz to jde. V4 uzpesne nainstalovane, nyni jsem uspesne stahl V5, ovsem v hodinkach mi zustala i stara V4 verze. Neprisel jsem na to jak smazat onu starou verzi.... Nejaka rada... Dekuji...jo skoro jsem zapomel, fenix7
Matěj Urbaczka • před 736 dny
Zdravím Filipe, tento voucher by měl jít odstranit přes Garmin Express anebo přes průzkumník souborů, když připojíte hodinky k počítači.
Filip • před 736 dny, reagovat
Bry den. Tak v Garmin express to nelze, tam je pouze obláček pro stáhnutí. Správce map v hodinkách taky nic, tam chybí možnost odstranit. Takže nakonec smazat v PC, musel jsem trochu tipnout který soubor to vlastně je, protože název je směs číslic a písmen. Nakonec pomohla velikost MB. Nyní tam mám už pouze V5 a vše funguje. Díky naschle
Tomáš • před 732 dny, reagovat
Mohl bych se zeptat, několikrát tu bylo zmíněné, že Topo Czech V4 se aktualizují zdarma na verzi V5. U mě se žádná aktualzace nenabízí a nenašel jsem nikde popis, jak stáhnout ručně. Díky za radu.
Matěj Urbaczka • před 731 dny
Zdravím Tomáši, je třeba vyčkat, až Vás vyzve k aktualizaci Garmin Express.:-)
Honza • před 609 dny
Ahoj Matěji,
jseš si tou aktualizací jistý? Já se totiž dotázal přímo podpory Garminu na to, jakým způsobem aktualizovat v4 na v5 (zda to třeba Garmin Express automaticky vyvolá) a dostal jsem následující odpověď: "Dobrý den, mapy Topo Czech neobsahují žádné aktualizace. Vyjde-li nová verze mapy a uživatel má o tuto zájem, jedinou možností je novou verzi mapy zakoupit."
Tak teď opravdu nevím, co je pravda... Máte někdo nějakou zkušenost? Mám aktivovanou v4 a rozhodně se mi žádný update nenabízí. Možná je řešením smazání v4 ručně přes soubory v PC a pak použití voucheru z v4 pro instalaci v5 ale to mi přijde riskantní. Abych pak třeba nebyl úplně bez map...
Milan • před 520 dny
Ahoj kluci. Prosím o reakci na Honzův komentář. Myslím si, že to je přesně tak, jak Honza píše - mám-li v4 voucher a použiji ho a stáhnu mapy v4, už se na v5 nedostanu.
Pokud ale mám v4 voucher a zadám a v5 vyberu, pak mám v5 a je to legální. Takže pro nás, co jsme v4 instalovali v době, kdy
v5 ještě nebyly, tak smůla:-(
Díky!
Dominik Hok • před 519 dny
Zdravím, Honzo a Milane. Já osobně si myslím, že možnost stažení V5 je pouze pro tehdy, kteří mají voucher V4 a ještě neinstalovali. Tedy ti, co mají nové hodinky, ale ještě tam mají starší vouchery. Možnost aktualizace tam podle mě nebude. Ale sami v tom máme trochu nepořádek, protože je to takové všelijaké.
Lukáš • před 714 dny, reagovat
Zdravim,dostal jsem ,,obyc" Fenix 6 glass a bylo mi receno,ze i do nich jdou nahrat topo mapy,ikdyz mapy v zakladu nemaji...muzete to prosim upresnit,jak to tedy presne je?pokud by to opravdu slo,bylo by to super...dekuji za odpoved..
Dominik Hok • před 714 dny
Zdravím, Lukáši. Dostanete tam jen aplikaci LocusMaps, která komunikuje s telefonem. Originální mapy Garmin tam nedostanete :) Ani na to v hodinkách není paměť.
Lukáš • před 714 dny, reagovat
Dekuji,ja si rikal,ze se to nema kam vejit,ale moudri tvrdili,ze to jde... :-) nevadi,na behani mi staci navigace po krivce...
Mario • před 694 dny, reagovat
Zdravím, jak poznám, že mám v hodinkách nainstalované mapy Topo Czech. Toto se mi zobrazuje v Garmin Expresss. Jinak instalace proprobíhala viz foto přibližně 3 minuty. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 694 dny
Zdravím, Mario, nejjednodušší je se podívat do "map manager" přímo do hodinek (najdete mezi aktivitami úplně dole) a zde najít topo voucher.
Mario • před 694 dny, reagovat
Díky za info, jsem nováček a hodiky mám jako vánoční dárek. V hodinkách jsem koukal a mapa Topo Czech tam je a má 518 MB, proto to stahovalo tak krátce. Zarazilo mě, když jste uváděli, že se mapy můžou stahovat i několik hodin a mě se to stáhlo během pár minut. Ještě jednou děkuji za rychlou odpověď, jste skvělí a přeju hezký Nový rok. PS: Těším se na vaše videa :-)
Michal • před 691 dny, reagovat
Dobry den. Pri instalaci map pomoci kuponu Topo Czech V4 Pro jsem omylem klekl na odkat Topo Czech V5. Nejde mi znovu nacist odkaz Topo Czech V4 Pro. Nevite, jak postupovat. Pokousel jsem se odhlasit z Garmin Express, ale pokazde mi naskoci odkaz na Topo Czech V5. Moc dekuji za spolupraci.
Matěj Urbaczka • před 689 dny
Zdravím, Michale, vše se tedy zdá být v pořádku. Nainstaloval jste sice "pětkové" mapy, ale ty jsou lepší a propracovanější, a tak bych se nehnal do instalace V4.:-)
Michal • před 689 dny
Dobry den, ale ja mam pouze voucher na topo v4. Topo v5 mapy se asi nainstalovaly, ale nezadaval jsem zadne cislo boucheru. A novy voucher se mi kupovat zatim nechce.
Matěj Urbaczka • před 689 dny
Michale, musel jste zadal číslo z Voucheru map V4. Nic se neděje, jen jste nahrál místo V4, volitelné V5. Garmin vydal totiž nové mapy V5, ale k hodinkám rozdával stále Vouchery V4. Proto dal každému možnost se rozhodnout, jestli chce nahrát V5 (i přesto, že má Voucher V4) anebo V4. Není třeba nic kupovat a hodinky se budou aktualizovat a chovat stejně jako s V4, jen budete mít nové mapy.
Sandra • před 690 dny, reagovat
Zdravím, když mám koupené z druhé ruky Quatix 6 s mapami V4, dá se nějakým způsobem zařídit, aby se mi aktualizovaly? V Garmin Express je mám jako zakoupené, v hodinkách nainstalované, v detailech ale ukazuje verzi TopoActive Europe 2021.20 a Ski Map (které nepotřebuji) je 2022.20. Je možné aktualizovat normální mapy na aktuální verzi? Nebo by bylo nutné koupit je znova? Kolik to případně stojí? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 689 dny
Zdravím, Sandro, pokud Topomapy byly nahrány předchozím uživatelem, tak bohužel mapy už nikdy neaktualizujete na svém zařízení a třeba pořídit nový voucher, abyste měla aktuální mapy. Voucher na mapy stojí u nás aktuálně 2090 Kč.
Honza • před 689 dny, reagovat
Dobry den, chtel jsem se zeptat, jaky je rozdil mezi TOPO Czech V5 PRO a TopoActive Europe? Je to pouze v meritku (TopoActive jsou zdarma a mene podrobne?).
A jeste jeden dotaz - mam hodinky i band od Garminu. Band bych chtel mit behem dne na trackovani kroku a hodinky na aktivity jako beh/turistika. Budou se kroky synchronizovat spravne nebo duplikovat? Napr. dopol mam band a odpol vyrazim na behani. Staci prehodit zarizeni nebo je potrebova jeste neco udelat?
Dekuji!
Dominik Hok • před 689 dny
Zdravím, Honzo. Ano, je to v měřítku. Topo Czech jsou značně podrobnější. :) A co se týče dvou zařízení. Garmin používá funkci PhysioTrue, která přenáší data napříč zařízeními. Pokud tedy budete ráno používat náramek a odpoledne hodinky, sečte se to a projeví se to v obou zařízeních.
Tomáš • před 667 dny
Dobrý den, mám stejný problém - omylem jsem odklikl v5 místo v4 a ve chvíli, kdy jsem zadal kód z voucheru (v4) se objevoilo hlášení, že kód je neplatný. Lze udělat nové nastavení tak, aby bylo možné uplatnit kód z voucheru?
Matěj Urbaczka • před 665 dny
Zdravím, Tomáši, toto není problém. Hodinky budou mít jen novější mapy. Pokud jste instalaci nedokončil, klepněte v Expressu na "mráček se šipkou" a nainstalujte voucher. Pokud jste tuto operaci již udělal, v hodinkách si otevřete aktivity a pod nimi je správce map. Pokud v něm najdete voucher V5, máte voucher v hodinkách naistalovaný.:-)
Jindra • před 681 dny, reagovat
Dobrý den, úspěšně jsem nainstaloval TOPO mapy V5. Jak poznám, že tyto mapy v zařízení používám? V zařízení je vidím a jsou zapnuté. Ale přijde mi, že mapový podklad se zobrazuje ten základní, ne nějáké podrobnější mapy. Můžete mi prosím poslat obrázek, jak tyto mapy vypadají? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 681 dny
Dobrý den, Jindro, mapy je třeba přiblížit aby se zpodrobnily.
Jiri • před 640 dny, reagovat
Dobry den, jak je to s mapami na garmin fenix 6? nejsou to pro .. nikdy se mi mapy nepodarilo zobrazit, tak jsem to neresli.. ale zajima me jestli by to u tech mych taky slo.
Matěj Urbaczka • před 639 dny
Zdravím, Jiří, hodinky Fenix 6 bez přízviska "PRO" bohužel Topomapy a hudbu nemají.:-(
Joe • před 613 dny, reagovat
Dobrý den. Je nějaký větší rozdíl mezi TopoActive Pro V4 a V5? Respektive má smysl upgrade? děkuji
Dominik Hok • před 612 dny
Zdravím, Joe. Popravdě se to nikde nepopisuje. Osobně si myslím, že to jsou jen aktualizované mapy s prvky, které tam v době V4 ještě nebyly.
Roman Bečvář • před 569 dny, reagovat
Prosím Vás je možné topomapy z Fenixů převést do Edge 530 nebo je nutné koupit další licenci. V hodinkách je nepotřebuji. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 569 dny
Zdravím, Romane, pokud byl voucher jiřž nainstalován, tak bohužel převést nelze.:-(
Vojta • před 559 dny, reagovat
Dobry den mam voucher na V5 a pise mi to porad pro toto zarizeni nic..co stim deluji a jeste se mi na hodinkach neukazuje pocasi porad jen cekani na data,pritom rano mi normalne vse slo..7x pro solar saphir,dekuju moc!!
Matěj Urbaczka • před 556 dny
Zdravím, Vojto, napsal jste kód do kolonky "uplatnit"? Je tam třeba napsat pouze ten kód a nic jiného.
Vojta • před 556 dny, reagovat
Ano dekuju moc????boze!to sem vul,ja furt vypisoval nazev tech map do toho prvniho okenka????nebo snazil sem se o to..
Dekuju moc????????
Pavel • před 500 dny, reagovat
Dobrý den mám problém s nahráváním mapy Evropy konkrétně centrální části přes Garmin express do navigace Edge 1040 solar. Zhruba v 60% nahrávání se přesun zastaví a dál nepokračuje. Záměrně jsem nastavil jen střední Evropu aby byl soubor co nejmenší. Měřil jsem rychlost připojení a mám cca 40 Mbit.
Dnes jsem si aplikaci Garmin expres nainstaloval a po připojení navigace jsem byl vyzván k aktualizaci map. Bylo divné že během jednotlivých aktualizací stav nikdy nedoběhl na konec ale pak aplikace uvedla že je vše aktualizováno. Následně jsem si musel jednotlivé mapy nahrát do navigace zpět a tady vznikl problém viz výše. Děkuji za radu co s tím.
Matěj Urbaczka • před 499 dny
Zdravím, Pavle, zkuste ještě jednou popsat svůj problém. Proč jste po aktualizaci následně nahrával zpět jednotlivé mapy?
Pavel • před 499 dny, reagovat
Protože byly vypnuté v navigací a horko těžko jsem do navigace dostal jen centrální část Evropy. Mám bezdrátový internet a to je asi ten problém. Pravděpodobně přes den značně kolísá rychlost připojení. Mapu jsem do navigace dostal až ve 2:00 ráno :-) kdy byla rychlost dostatečná. Netuším proč se jednotlivé mapy , které jsou v navigaci standardně po aktualizaci vypnuly. Jen mi přijde že ta aktualizovaná mapa Evropy je nějaká vybledlá
Matěj Urbaczka • před 499 dny
Už mi to je více jasnější. Ono jestli se to stalo v posledních dnech, tak měl Garmin celkově problém s nahráváním map. Do mých Sedmiček PRO jsem chtěl nahrát voucher a Express mi smazal všechny mapové podklady a musel jsem nahrát vše znova. Ohledně vybledlosti, zkuste nastavit detail mapy na podrobný.:-)
Pavel • před 498 dny, reagovat
proč zrovna já :) jako novic přístroje edge 1040 solar a aplikace Garmin Express a budoucí majitel Fenix 7X pro solar musím zažít taková muka:) peněz jako za dvě kozy... doufám, že už nebudu muset nic psát abych měl mléko :)
Jarda • před 487 dny, reagovat
Dobrý den Matěji nebo Dominiku, v aplikaci Garmin Express mi nejde zadat zavináč @ v kolonce Email pro přihlášení. Zkoušel jsem to už několikrát na Stolním PC tak i na Notebooku (nainstalovat a odinstalovat aplikaci jsem zkoušel taky už xkrát)...@@@@@@@@@@ mi evidentně napsat jde ale v apce nee. Nemáte tušení o co jde? G.E jsem instaloval z Vašeho odkazu a i přímo z Garminu. Díky a... "Ten správný čas mít mapy, už byl"
Matěj Urbaczka • před 486 dny
Zdravím, Jardo, zkuste napsat zavináč do textového editoru a kopírováním ho přenést.
Jarda • před 486 dny, reagovat
Zkoušel jsem taky, do políčka se nedá kopirovat. Díky za okamžitou reakci.
Matěj Urbaczka • před 486 dny
Zkuste tedy ještě použít klávesovou zkratku ALT+64.:-)
Jarda • před 480 dny
Alt64 pomohlo. To jsem neznal, díky za radu.
Ondra • před 484 dny, reagovat
Zdravim. Chci se jen ujistit, ze to udelam spravne... Mam 955, zena 955 Solar. Oba mame svuj Garmin ucet.
Muzu na PC S JEDNIM UCTEM v GE pridat oboje hodinky, kazde pod vlastni Garmin ucet? Nebo GE je nutne poustet pod ruznymi PC ucty?
Nerad bych aktivoval svuj kod pod svym garmin uctem na manzelciny hodinky a naopak...
Matěj Urbaczka • před 483 dny
Zdravím, Ano, toto je normálně možné. Pokud přidáte hodinky do GE, tak se Vás zeptá, k jakému účtu je chcete přiřadit.
Libor • před 482 dny, reagovat
Zdravím.Dnes jsem si byl u Vás na prodejně v Ostravě vyzvednout Hodinky Garmin Forerunner 965,ke kterým měl bý součástí Voucher Topo mapy Czech V5Pro a já jsem dostal V4pro.Na prodejně jsem si toho nevšiml,až když jsem chtěl doma nainstalovat mapy.Kod jsem sice setřel,ale nikde nepoužil.Poradíte co se s tím dá dělat.Na hodinky jsem čekal dost dlouho,tak mě to dost mrzí.
Matěj Urbaczka • před 479 dny
Zdravím, Libore, nemusíte se bát, vše je v pořádku. Pokud máte Voucher V4, po zadání kódu se Vás Garmin zeptá, jeslti chcete nainstalovat voucher V5.:-)
Libor Kyjonka • před 479 dny, reagovat
Diky už je vše v pořádku,tak jak říkáte,ale bojoval jsem s tím docela dlouho.Psalo mi to pořád mapové podklady nenalezeny.Už to šlape.Díky.
Roman • před 478 dny, reagovat
Po napojení hodinek Garmin Epix gen2 Saphire na PC a synchronizaci s Garmin express po odpojení se zobrazilo na hodinkách, že dochází k načítání map, poté hláška "Mapy nelze odemknout". Tato vyskakuje po každém zapnutí hodinek, nebo odpojení od PC. Na dotaz Garmin podpory mně bylo sděleno, že mně pravděpodobně v nainstalovaných mapách chybí mapy Course View Europe. Jak je však dostat do hodinek už nesdělili. Když v Garmin Express otevřu nabídku map, tak všechny nabízené mám nainstalované (tedy mimo světadílů , které nepotřebuji), zmíněná Course View Europe zde není. Tak nevím co dále.
Dominik Hok • před 477 dny
Zdravím, Romane. Vzhledem k tomu, že nejste jediný, komu se přesně toto stalo, bude to pravděpodobně chyba v aktualizaci. Počkal bych na další aktualizaci, která to snad spraví.
Roman • před 476 dny
Ještě bych chtěl pro případné "nešťastlivce s hláškou v hodinkách "Mapy nelze odemknout" doplnit návod jak se tohoto zbavit. Aspoň mně to tedy pomohlo u EPIXŮ a tento návod mně byl mimo jiné zaslán po několikeré musím říci vzorné podpoře s Garminem (většinou se uvádí, že není funkční, ale u mně super):
Takže: Po připojení hodinek k PC v souborovém manažeru ve složce hodinek (v mém případě EPIX) v podložce "GARMIN" smažte prosím prvních 5 .xml souborů. Tedy D1399480A.img , D2419420A.img , D2419430A.img , D2471470A.img a D2471480A.img . Zároveň také smažte soubor GarminDevice.xml . Poté zařízení prosím odpojte od počítače, nechte načíst do hlavního menu, znovu připojte k PC, zapněte aplikaci Garmin Express a mělo by Vás to vybídnout k nainstalování potřebných aktualizací. V mém případě to tedy žádnou aktualizaci nenabídlo, ale hláška už se nezobrazuje a vše je OK.
Ondra • před 476 dny
Ja mel stejny problem u 955... Az nasledne jsem si vsiml, ze jedny z map vidim v hodinkach 2x.... a to delalo neplechu.
V mem pripade pomohlo vsech 5 (nebo 6?) map rucne reinstalovat... po kazdem reinstallu jsem chvili pockal a restartoval PC. A pak delal dalsi.
V navodu je hodinky bezpecne odebrat (jako treba flashdisk), ale ja proste u W11 toto funkci (u hodinek) nevidim...
Takze jsem to resil restarty a vse je OK tedka....
Sice GE nektere mapy vidi, nektere ne... ale hodinky vidi vsechny, takze OK.
Jinak mozna jeste takovy laicky dotaz... Topo mapy jsou OK, ale ty zakladni me navigovali lepe :( Jakoze jsem je videl vic z blizka. U topo vidim hlavne celou trasu "z dalky". Priblizit je muzu, ale v tomto rezimu zase nenaviguji...
Poradite? Pripade kde muzu zvolit, ktera mapa se ma pouzivat?
Miroslav Říbek • před 464 dny, reagovat
Dobrý den.
Mám edge 830 s topo mapama v4 ale jelikož přecházim na garmin edge 840 a 830 prodávám kolegoj tak by mě zajímalo zda při továrním nastavení přijdu o topo mapy popřípadně budu je moc do zařízení znova nahrát ? Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 463 dny
Zdravím, Miroslave, při továrku tam mapy zůstanou, ale budou napsané stále na Váš účet. To znamená, že kolega tam mapy mít bude ale už se mu nebudou aktualizovat.
Miroslav Říbek • před 463 dny, reagovat
Aha...takže topo mapy jsou vázány na účet ? To znamená že při koupi nového zařízení a přihlašení na svůj účet budu moci ty mapy používat dále ?
Matěj Urbaczka • před 463 dny
To bohužel taky ne. Mapy jsou vedeny jak na zařízení, tak na účet, proto dostáváte ke každému zařízení vlastní topomapy.
Magdalena Kubanková • před 439 dny, reagovat
Dobrý den, po napojení a registraci hodinek Enduro 2 na Garmin Expres , stažení a instalaci TopoActive Europe, chci uplatnit voucher TOPO CZECH V5 PRO, ale po zadání kódu mi to hlásí , že kód je neplatný,
Matěj Urbaczka • před 437 dny
Zdravím, Magdo, zadáváte pouze kód? :-)
tomas • před 428 dny, reagovat
Dobrý den,
je nejaká jina moznost jak nainstalovat topo czech V5 pro do garmin 7x pro v PC nemám usb C a standartní nabiječka je usb c
Matěj Urbaczka • před 427 dny
Zdravím, Tomáši, jediná možnost, pokud nemáte port USB-C na notebooku či počítači je pořídit ještě klasický kabel. Nemusí být origo.:-)
jaroslav šťastný • před 402 dny, reagovat
dobrý den. Prosím o radu. Mám garmin 1040, nainstaloval je Topo CZECH V5 dle návodu. Zdálo se mi, že je vše v pořádku, ale mapa se mi zdá pořád stejná (původní). Je možné se někde přesvědčit, zda je skutečně nainstalováno? Případně přepínat mezi mapami původními a TOPO? děkuji
Dominik Hok • před 401 dny
Zdravím, Jardo. Asi bych zkusil spustit instalaci map. Pokud vás to nepustí, máte již nainstalováno. :)
Jarda • před 397 dny, reagovat
Ahojte pánové. Po odpojení hodinek od pc, můžete mi vysvětlit o co jde? A je normální že se hodinky připojují někdy i více než minutu a občas se nepřipojí vůbec a musím odpojovat a připojovat, dokud se nechytnou?
Matěj Urbaczka • před 395 dny
Zdravím, Jardo, dá se mapy reinstalovat aby nedělalo problémy s "odemknutím mapy". Reinstalace se dělá pomocí Garmin Express. Pokud ale mapy fungují, tak bych zvážil, jestli to stojí zato a možná počkal na aktualizaci od Garminu samotného. U toho připojení hodinek u PC, tak už je takovým standardem (alespň u mě), že hodinky pípnou, že se připojily, pak se na vteřinu odpojí a pak se zase připojí a je to stabilní. Neděje se u Vás náhodou to samé? :-)
Ondra • před 395 dny
Ahoj, mne to delalo to same... a pak jsem zjistil, ze mam jednu z map zduplikovanou. A SW hodinek nevedel, kterou nacist a tak byly LOCK. Musel jsem jsem vsechny mapy odebrat a znovu stahnout.
A tahal jsem je po jedne a po kazde mape jsem hodinky odpoijil / pripojil zpet.
Jarda • před 395 dny, reagovat
Tak ještě jednou ahoj.
Mapy normálně jedou jen ta hláška je v tom případě nepochopitelná, hodinky se po čase připojí jen to u takového zařízení a za takovou cenu trvá podle mě trochu dlouho, ale dá se s tím žít.
A tak ještě jeden dotaz. Ty golfové mapy se z hodinek nedají odebrat? nevím jesli by to bylo k něčemu dobré ale já je tam mám na nic. Díky všem J.
Matěj Urbaczka • před 394 dny
Zdravím, bohužel, Garmin by měl na některých věcech ještě zamakat.:-) Co se týče golfových map, tak ty se dají odebrat přes průzkumník souborů anebo přes Express. Ale nemyslím, že tvoří tak velkou část, kterou byste zaplnil daty.:-)
Ladislav • před 387 dny, reagovat
Zdravím všechny. Netušíte proč Win 11 odmítají nalézt připojené hodinky? Bez ohledu na port usb nebo usb-c. Absolutně nespolupracují ani s Fénix 7X nebo i Fénix 7X PRO. Přitom u Win 10 vše OK na první dobrou. Je to chyba Win 11???
Matěj Urbaczka • před 385 dny
Zdravím, Garmin tam měl nějaké problémy, ale vše vyřešil reinstal aplikace Express a aktualizace Win 11 + USB řadičů.
Ladislav • před 387 dny, reagovat
Prosím ještě jeden dotaz.
Při přenechání hodinek dalšímu uživateli, s odebráním ze svého účtu, továrnímu nastavení (jestli jsem dobře pochopil) tedy v hodinkách mapy Topo CZ zůstanou, ale novému majiteli nepůjdou aktualizovat.
A když je do mého účtu zpět přidá, zaktualizuje přes něj, a pak zase odebere a přiřadí k sobě na účet, tak prosím :
1) - je to v pořádku s pravidly GARMIN?
2) - pokud ano, zaktualizují se takto novou verzi mapy?
Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 385 dny
Zdravím, Ladislave, ano, takto je to v pořádku. Ale musíte počítat s tím, že pokud se dotyčný přihlásí k Vašemu účtu a synchronizuje je, byť na krátko, s Vaším účtem, veškeré jeho provedené aktivity se načtou na účet i Vám a Vy je budete muset smazat.
Petr K • před 322 dny, reagovat
Zdravím, do hodinek 7X Pro, se pokouším stáhnout topo mapy. Při zadání kódu do " zadejte kód poukazu " se vždy objeví hláška "nesprávný kód" , .. kód zadávám z kupónu který jsem obdržel při zakoupení hodinek. Prosím jak mám postupovat ? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 321 dny
Zdravím, Petře. A neobjevil se už ten voucher náhodou o řádek nad ním s takovým mráčkem a šipkou v něm na nainstalování? :-)
Ondra • před 321 dny, reagovat
Ahoj chlapi, ja uz jsem nestastnej... vazne nevim, jestli jsem tak neschopny nebo ten Garmin Connect stoji za starou backoru. Stale bojuju s aktualizacema map...
1) vyskoci mi, ze jsou k dispozici
2) muzu se podivat na detaily
3) dam instalovat a vidim prubeh
4) za chvili se objevi hlaska aktualizace dokoncena
5) kdyz v ten moment chci zobrazit znovu detaily o mape tak mi to napise, ze hodinky musim odpojit a znovu pripojit
6) provedu
7) a jsem zase "na startu" - mam k dispozici ty same aktualizace....
Ach jo :( Deje se to take nekomu?
Matěj Urbaczka • před 321 dny
Zdravím, Ondro. Tohle se bohužel děje u Expressu často.:-( Ale asi bych to neřešil, pokud vše funguje a není problém.
Petr K • před 321 dny, reagovat
Zdravím Matěji, ano mráček s šipkou se objevil, ... provedl jsem instalaci, což je tedy asi v pohodě, zmátlo mě , že se znovu objevilo "zadejte kód poukazu" . Tudíž by mělo být OK ? Jak zjistím, že se mapy nainstalovali do hodinek ? Musí se v hodinkách nějak ..aktualizovat , přijmout ? Děkuji Petr.
Matěj Urbaczka • před 321 dny
Tudíž bude vše ok. Do hodinek lze nahrát více voucherů s různými topomapami světa (k zakoupení na garmin.com). Můžete si ověřit nahrání topovoucheru ve správci map pod sportovními aktivitami.:-)
Jakub • před 299 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Pořídil jsem si Garmin Fenix 7 PRO a dnes jsem si chtěl nainstalovat Topo mapy Czech V5 Pro, ale neustále mi to píše, že kód je neplatný.
Kupon není stíratelný na kuponu, ale je tam samolepka, kde je název map (TOPO Czech v5 PRO) pod názvem 8 místný kód z čísel a písmen, dále čárkový kód a pod čárkovým kódem opět nějaký kód už jen číselný a mezi čísly jsou pomlčky... Fakt nevím co s tím zkoušel jsme snad vše. Poradíte mi prosím který kód je platný nebo v jakém formátu se zadává?
Matěj Urbaczka • před 297 dny
Zdravím, Jakube. Je třeba zadat ten 8místný kód. Pak Vám vyskoší celý proces instalace. Pokud jste už takto učinil, svítí Vám kousek nad okénkem pro zadání už aktivní topovoucher, který je třeba nainstalovat kliknutím na ten mráček s šipkou, co je vedle názvu.
Libor • před 280 dny, reagovat
Dobrý den,
ohledně naintalování map do PC říkáte ať propojím hodinky do pc pomocí datového kabelu ale ten jsem bohužel od Vás nedostal v zásilce, mám jen nabíjecí kabel který je na konci zakončený USB-C a ten v pc nemám, potřeboval bych klasické USB. Nestala se někde při objednávce chyba nebo si musím kabel dokoupit?
Děkuji LIbor
Dominik Hok • před 280 dny
Zdravím, Libore. To se dá vyřešit redukcí. Teď ji sice nemáme skladem, ale brzy se to změní. Popřípadě se to dá vyřešit tak, že to nainstalujete u někoho s novějším počítačem. Novější počítače totiž přechází na USB-C a tak se tomu přizpůsobuje i Garmin.
Petr K • před 275 dny, reagovat
Dobrý den, u Garmin 7x pro .... při zpuštění aktivity, se mě nedaří nastavit automatický zámek tlačítek který se aktivuje např po 3 sekundách. Našel jsem pouze v "Light" uzamknout zařízení. U Garmin Fenix 5 jsem tuto funkci měl nastavenou. Děkuji za info. Petr
Dominik Hok • před 274 dny
Zdravím, Petře. Já osobně to řeším tak, že jsem si v nastavení hodinek (Systém → Zkratky) nastavil zkratku na dlouhé podržení start na uzamčení zařízení. Pokud tedy spustím aktivitu a podržím tři vteřiny tlačítko START, zamknou se mi tlačítka.
Pavel • před 266 dny, reagovat
Zdravím, mám prosbu jako borci nademnou, propojim hodinky v aplikaci garmin Express, ale pořád mi to píše žádný obsah ke stažení, už jsem to zkoušel různě přeinstalovat, atd, ale žádný výsledek je to opravdu chyba garmin? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 265 dny
Zdravím, Pavle. A zadal jste tam kód toho voucheru a dal uplatnit? Je třeba zadat kód, klepnout na tlačítko uplatnit, poté zvolit voucher na obrazovce, znova se přihlásit a teprve pak se zobrazí nahoře k nainstalování.
Pavel • před 265 dny, reagovat
Ahoj, ano zadal, píše to neplatný kód :(
Matěj Urbaczka • před 265 dny
Pavle, zadal jste tam pouze ten osmimístný kód, ne nic jiného?
Petr • před 265 dny, reagovat
Me to taky bohuzel pise zadny obsah u fenix 7 pro solar a ma to napsat topo czech v5 abych mohl uplatnit kod a nainstalovat mapy topo czech v5 :-(, nevite nekdo jak nato?
Samozrejme jsem zkousel vse preinstalovat, plno aktualizaci, a vse znovu, kod a uplatnit a neplatny kod ptz zadny obsah tak to nema co uplatnovat no :-(
Dekuji
Martin • před 264 dny, reagovat
Zdar, mám dotaz, mám tactix 7 amoled s topo mapami a chci se zeptat, když si koupím cyklo navigaci edge 1040 zda se mi tam ty mapy nahrají anebo musím zadávat nový kod pro další zařízení?
Matěj Urbaczka • před 262 dny
Zdravím, Martine. Je zapotřebí nahrát nový kód. Mapy jsou nepřenosné.
Petr • před 264 dny, reagovat
Dobrý den,
u Epix Pro Gen 2 stejný problém, zakoupeno před pěti dny.
Jsem přihlášený v Garmin Express na záložce zakoupeno. V horním políčku vidím "Pro toto zařízení neexistuje žádný obsah.". Do políčka "Zadejte kód poukazu" zadám osmimístný kód z voucheru pro TOPO Czech v5 PRO (pouze nálepka, není stíratelý) a objeví se chyba "Neplatný kód". Prosím o radu.
Matěj Urbaczka • před 262 dny
Zdravím, jak se píše níže, je možné, že jde o celosvětovou chybu Garminu, a bude třeba vyčkat na její opravení.
Pavel • před 263 dny, reagovat
Dobrý den, měl jsem zde dotaz na problém se zadáváním kódu při stahování map, přičemž byla chyba, kdy aplikace garmin Express uváděla, že kód je neplatný. Volal jsem na podporu Garmin, kde mi řekli, že se jedná o globální chybu a, že řeší nápravu s vývojáři v USA, máte nějaké informace o téhle chybě? Děkuji
Matěj Urbaczka • před 262 dny
Zdravím, zatím o této chybě informaci nemáme, ale pokud jste tuto informaci dostal, bude legitimní a je třeba vyčkat, až se problém napraví.
Tomas • před 261 dny, reagovat
Zdravím, bohužel mám stejný problém s aktivací voucheru pro TOPO Czech v5 PRO map v Expressu a jak uvádí Pavel, podle slov pana Pečenky z technické podpory Garminu byl reportován vývojářům a je v řešení. Nezbývá než čekat, ale nezahálet :)
Pavel • před 261 dny
Zdravím, tento problém je opravdu většího rozsahu, musím říct, že jsem dost zklamaný, člověk si koupí drahé hodinky a děje se tohle. Co jsem řešil s lidma co měli stejný problem, tak během týdne došlo k obnovení voucheru a vše fungovalo tak snad se taky dočkáme.
Dominik Hok • před 261 dny
Zdravím, Pavle. Jedná se o skutečně ojedinělou situaci. Věřím, že brzy bude vše v pořádku. :)
Tomáš • před 260 dny, reagovat
Zdravím, dnes odpoledne přišla zpráva, že problém s aktivací voucheru pro TOPO Czech v5 PRO map v Expressu byl vyřešen. Před chvílí odzkoušeno a mohu potvrdit aktivaci i instalaci bez problémů. Jen je potřeba aktualizovat aplikaci Express, což v mém případě proběhlo automaticky po spuštění.
David • před 255 dny, reagovat
Zdravím, mam asi hloupý dotaz. Nainstaloval jsem na Fenix 7 Pro mapy Topo Czech v5 Pro a vše je v pořádku nainstalované, ale vůbec nevím kde je v hodinkách najít :D
Matěj Urbaczka • před 254 dny
Zdravím, Davide. Mapy buďto najdete u jakékoli outdoorové aktivity na samostatné datové obrazovce anebo jen při výběru sportovních aktivit kliknete na mapu.:-) Doporučuju ale mapu používat prvním způsobem, a to přímo u aktivity.
Radek • před 235 dny, reagovat
Dobrý den,
zkoušel jsem instalovat mapy dle návodu.
Kupón (který byl součástí koupě hodinek) mám pro mapy TOPO Czech V4 PRO.
V aplikaci Garmin Express je u připojených hodinek pouze TOPO Czech V5 PRO na které kód nemám.
Poradíte mi co s tím ???
děkuji
Dominik Hok • před 233 dny
Zdravím, Radku. Normálně nainstalujte V5. :) Garmin mapy upgradoval a tudíž i vlastníci staršího topovoucheru mají nárok na mapy V5.
Radek • před 233 dny
Děkuji za odpověď Dominiku, i toto jsem zkoušel, ale při zadání osmimístného kódu z voucheru mi hlásí že je kód neplatný :-(
Dominik Hok • před 233 dny
Nemáte jej nahraný už níže? Často je problém, že někdo neustále zadává kód, ale už je tam ikonka stažení (mráček se šipkou).
Adam Ohrazda • před 221 dny, reagovat
Ahoj chci se zeptat jestli voucher můžu použít několikrát třeba když dám hodinky do továrního nastavení a chci znovu instalovat mapy. Můžu znova použít tentýž voucher. Mám Fenix 6 díky za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 220 dny
Zdravím, Ahoj. Pokud už máš voucher aktivován, zůstává ti pro tyto hodinky navždy, i když dáš hodinky do základního nastavení a nemusíš nic znova aktivovat.:-)
Patrik Bejček • před 215 dny, reagovat
Dobrý den, nastal problém u hodinek Epix Pro 2. Píší mi stále, že mapy nelze odemknout. Nevíte co s tím? Zkoušel jsme i tovární nastavění. v Expressu mám vše zaškrtnuté, jako aktivované.
Děkuji, Patrik
Matěj Urbaczka • před 213 dny
Zdravím, Patriku. Pokud problém ovlivňuje kvalitu map, dá se v Expressu veškeré mapy reinstalovat a tím problém vyřešit.
Ondra • před 213 dny
To mi delalo taky na 955kach... Musel jsem vsechny mapy odstranit a instalovat je zpatky po jedne. Mezi instalaci kazde mapy jsem jeste navic odpojil hodinky / restartoval PC.
Podle meho nazoru Garmin Express je nejhorsi SW, ktery jsem kdy videl :(
Václav • před 213 dny, reagovat
Chci se zeptat. Nainstaloval jsem Topo Mapy Cz V5 PRO přes Garmin Express do navigace Garmin Edge Explore 2.. můžete poradit kde je tam najdu? Vidím tam jen mapy Evropy ale Topo Mapy ne .. díky za každou radu..V.N.
Matěj Urbaczka • před 212 dny
Zdravím, Václave. Jste v uložených pozicích, ne v mapových podkladech. Pokud jste mapy nainstaloval, uvidíte je přímo v mapových podkladech, které by se měly po přiblížení o dost zpřesnit.
Ivan • před 207 dny, reagovat
Dobrý den, nenašel jsem zde, nebo si možná nevšimnul.....
Mám dotaz na bezpečné odebrání instalovaných map výrobcem Garmin. Lze v režimu připojených hodinek k PC a náhledu jako paměťové zařízení ze složky GARMIN odebrat soubory s daty map? Tyto soubory jsou označeny jen čísly a najetí myší na soubor se zobrazí jeho velikost, podle toho lze vyvodit mapový soubor. V aplikaci Garmin Expres ve správci map nepotřebné mapy odstranit nelze - jedná se o mapy golfových hřišt atp. Přijde mi dost nelogické, že uživatel z Evropy má v hodinkách mapové podklady někde s USA atd. a a ni je nemůže smazat. Zabírá to dost místa pro jiná data.
Děkuji za případnou odpověď a pokud by někdo věděl například číslo a velikost souboru pro odstranění, tak by to pomohlo. Hodinky mám Epix (Gen 2)
Matěj Urbaczka • před 206 dny
Zdravím, Ivane. V souborovém manažeru takto odstranit data samozřejmě lze a není s tím problém. Mapy a jejich souborová označení se dají najít na googlu.
Alba • před 194 dny, reagovat
Dobrý den, prosím, jak jsou aktuální mapy Topo V5 Pro? Některé "nové" cyklo stezky nevidím, i když tu jsou několik let. Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 192 dny
Zdravím, Albo, Topo V5 PRO je prozatím poslední TopoVoucher od Garminu. Pokud chcete mapy ještě vylepšit, doporučuju pořídit předplatné Garmin OutdoorMaps+
Milan • před 193 dny, reagovat
Dobrý den mohla by mi nějaká dobrá duše udělat screen TOPO Czech V5 na FR965 a EDGE 1040?Díky
Milan • před 154 dny
Děkuji,už se dobrá duše našla jinde.
Honza • před 155 dny, reagovat
Dobrý den, mám navigaci Edge 540, a bojuji s instalací TOPO Czech v5 PRO. Zařízení mám aktualizované, ale při pokusu o instalaci mapy, mi Express vypisuje: "Při instalaci došlo k chybě."
Dokázal by mně někdo prosím poradit, kde dělám chybu? Ostatní mapy jsem zkoušel několikrát přeinstalovat, ale nic nepomohlo.
Matěj Urbaczka • před 154 dny
Zdravím, Honzo. Mrzí mě, že máte problémy. U tohoto přístorje jsem mapy nahrával nedávno a vše se skvěle podařilo. Nicméně, zkusil bych ještě uvést celý přístroj do základního nastavení a nahrát znova.
Jarda • před 151 dny, reagovat
Ahoj chlapi, mám pro mě dost nepříjemný problém. Jsem teď přes léto celkem aktivní venkovní plavec, FR965 ze mě ovšem dělá zaznamenáváním vodních tras až moc velkého frajera. Dneska například jsem si dal cca kilometr a 965ky mi přidaly nesmyslných 800m. Vlezu do vody, zapnu "Otevř.voda" počkám na příjem satelitů a plavu, myslím že nedělám nic špatně. Tohle mě štve, prosím co s tím. Díky Jarda
Matěj Urbaczka • před 150 dny
Ahoj, tohle měření bylo hodně orientační v těch mapách. Každopádne neděláš nic špatně. Zkusil bych překontrolovat aktualizace na Garmin Expressu a nastavil bych GPS na nejlepší možný příjem.
Jarda • před 133 dny
Ahojte. Tak problém vyřešen resetem do továrního nastavení. Venkovní plavání už mi měří přesně.
Ján • před 114 dny, reagovat
Dobrý deň. Mám fenix 7x solar. Bol k nim TOPO Garmin Czech V5 PRO Voucher. Chcem sa spýtať či sa dá stiahnuť do pc? Alebo ako sa to dá riešiť, keď je v hodinkách málo pamäte? A ešte či nie sú také mapy aj pre slovensko? A ešte ako mám postupovať keď pôjdem do južnej ameriky a budem si chcieť nainštalovať miestne mapy? Ďakujem
Matěj Urbaczka • před 113 dny
Zdravím, voucher se do hodinek instaluje přes Garmin Express, kde pak bude vedený na vaše hodinky. Pokud máte málo paměti, tak si musíte vybrat mezi staženými mapami, či hudbou, co preferujete. Co se týče map pro Slovensko, oficiální mapy zatím nejsou, ale dá se stáhnout neofiko pěkné mapy (dělali jsme na to článek a video). Mapy JA si můžete zdarma stáhnout přes Garmin Express, a pokud chcete podrobné (voucher), je třeba ho zakoupit.
Pavel • před 66 dny, reagovat
Dobrý den, vlastním hodinky Tactix 7 a nedávno jsem si všiml, že po uskutečnění aktualizace SW se na hodinkách následně objeví tato hláška: "Nelze provést ověření map. Požádejte o pomoc prodejce mapového obsahu." Myslím, že to tam dřív nebývalo. Hodinky jsou samozřejmě zakoupeny z ofiko distribuce, žádný šeďák. Díky za radu co s tím. Pavel
Matěj Urbaczka • před 65 dny
Zdravím, buďto u ofiko distributora reklamovat, anebo přeinstalovat všechny mapové podklady v hodinkách pomocí Garmin Express.
Ivo • před 39 dny, reagovat
Zdravím Vás a děkuji za perfektní a poučná videa. Vlastním Fénix 7 delší dobu a teprve teď mi došlo, že mám problém s instalací voucheru. Až dnes jsem kliknul na obláček a proběhla instalace. Při kontrole map jsem zjistil, že mám nainstalovanou západní Evropu. Česká republika nikde. Proto jsem stáhnul střední Evropu a znovu instaloval voucher. Chtěl bych se zeptat:
Topo mapy jsou nainstalovány v rámci střední Evropy nebo mají být odděleny od ostatních map?
Děkuji, Ivo Pardubice
Matěj+Urbaczka • před 38 dny
Zdravím, děkujeme za pochvalu.:-) Co se týče map, Topo voucher je vždycky oddělen zvlášť, ale pokud je v hodinkách dostupný, měl by se při bližším zobrazení vždy projevit. Největší problém je většinu času ta střední Evropa, která mapu dokreslí.
Honza • před 36 dny, reagovat
Zdravím Matěji,
mám teď nové Enduro 3, ke kterým jsem dostal Topo voucher ČR. Nainstaloval jsem ho podle pokynů v Expressu. Instalace proběhne v pořádku, ale poté tam je stále možnost instalace, zkusil jsem to takto nainstalovat asi 3x a stále je to stejné. V záložce "Správa map" je nemám zobrazené. Může to být tím, že jsou v hodinkách předinstalovány Topo mapy Střední Evropy, takže bych vlastně duplikoval ČR? Nemáte s tím zkušenosti?
Díky za odpověď
Matěj Urbaczka • před 35 dny
Zdravím, ve správě map v Expressu se Voucher nezobrazuje, ale v hodinkách po rozkliknutí mapy by se voucher měl zobrazit.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.