» Blog

Jak aktualizovat software hodinek Garmin?

28.3.2022 | 1 MIN | 105x komentář

Pokud se vám hodinky neaktulizují přes telefon, je možnost je aktualizovat i přes PC. Je to jednoduché a dneska si řekneme, jak na to.

Tento způsob se nejčastěji volí v případě, kdy hodinky nekomunikují správně s telefonem, nebo s ním nejdou spárovat.

1) Do počítače si nainstalujte program Garmin Express.

2) Připojte zařízení k počítačí přes USB kabel.

3) Přidejte připojené zařízení a přihlaště se ke svému účtu Garmin Connect (popřípadě jej vytvořte).

4) Libovolně pojmenujte toto zařízení.

5) Pokud jsou dostupné aktualizace, program Garmin Express vás automaticky vyzve. Potvrďte instalaci aktualizací a synchronizujte zařízení.

Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)
11.1.2021 - Dominik Hok
Garmin – návody a nejčastěji kladené otázky (FAQ)

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Lenkapřed 1286 dny, reagovat
Dobrý den, mám 3 týdny hodinky Garmin vivoactive s4. Byla jsem s nimy 2x plavat a pokaždé špatně naměřená vzdálenost. Nastaveno mám vše správně, plavecký styl stejný, plavala jsem bez přestávky... Dnes naměřily o 400m více, než jsem uplavala. Kde může být chyba? Měla jsem párkrat podezření na započítání více kroků, to ale nemám jak zkontrolovat.
Matěj Urbaczkapřed 1285 dny
Napadá mne, že byla špatně zvolená délka bazénu, ale pokud jste tohle měla dobře nastaveno, tak bych doporučil aktualizaci přes aplikaci Garmin Express a pokud by to nepomohlo, tak bych doporučil reklamovat hodinky, protože může být špatné čidlo akcelerometru.:-(
MICHALpřed 1266 dny, reagovat
Pekný den Vám prajem , Mám hodinky Garmin Fenix 5 plus Sapphire titanium , sú cca pol roka po uplynutí dvojročnej záruky. Teraz zo dan na den zrazu presatli ukazovat tepovú frakvenciu - na spodnej strane hodiniek ani nesvieti,, nebliká ,ten zelený senzor -dioda. Skúšal som ich viackrát aj vypnut a znovu zapnut, ale nič sa nezmenilo. Poprosil by som Vás o radu, prípadné vyriešenie problému ,, Vopred díííkes .
Matěj Urbaczkapřed 1264 dny
Zdravím Michale, o tomto problému jsem již slyšel a většinou postačilo připojit hodinky na Garmin Express a problém byl vyřešen. Vypadá to, že Garmin vypustil nějakou aktualizaci, při které nechtěně zakázal měření srdečního tepu, protože tento problém má teď několik 10 lidí.:-)
Evapřed 1105 dny, reagovat
Dobrý den Dominiku, udělala jsem to a stále se hláška opakuje. Eva
Dominik Hokpřed 1104 dny
Zdravím, Evo. Zkusil bych hodinky dát do továrního nastavení a aktualizovat software hodinek. Návod najdete v tomto článku. Myslím, že to by mohlo problém vyřešit.
Honzapřed 1103 dny
Zdravím, mám podobný problém. Koupil jsem Fénix 6X PRO Solar a mám telefon S A32. Udělal jsem vše podle návodu, povolil všechna oprávnění, resetoval hodinky, přeinstaloval Connect, ale pokaždé, když se vzdálím od telefonu a přijdu, tak to po mě chce opět párování. Psal jsem na Garmin a prý to určitě není problém v aplikaci a ani v hodinkách...
Dominik Hokpřed 1102 dny
Zdravím, Honzo. A zkoušel jste tu aktualizaci software, jak píšu výše?
Honzapřed 1102 dny
Ano, to jsem zkoušel, byla tam pouze aktualizace na mapy, ta také samozřejmě nepomohla. Ale v google play jsem koukal na komentáře k aplikaci connect a podobný problém má více lidí, někdo píše že po aktualizaci. Když jsem psal na Garmin, tak to aplikací prý není...tak už nevím co s tím. Očividně je to problém u telefonů Samsung (podpora mi odpověděla, ať uvedu telefon do továrního nastavení - to se mi fakt nechce)
Dominik Hokpřed 1102 dny
Zdravím Evo a Honzo. Tento problém se objevuje, když vznikne nějaký problém při párování. Obvykle to vzniká třeba když někdo spáruje hodinky přes nastavení Bluetooth a ne přes aplikaci Garmin Connect. Popíšu vám teď několik kroků, jak docílit toho, aby vše fungovalo v pořádku. 1) Otevřete aplikaci Garmin Connect. 2) V menu vyberte "Zařízení Garmin" 3) Otevřete všechny hodinky, co tam máte a vpravo nahoře vyberte možnost "Odebrat zařízení". Takto odeberte úplně všechna. 4) Vymažte hodinky i z nastavení Bluetooth v telefonu (obvykle se dá přímo smazat nebo dejte "Ignorovat") 5) Dejte hodinky do továrního nastavení a restartujte telefon (pouze restartujte, nemusíte jej dávat do továrního nastavení) 6) Po resetu vyberte jazyk hodinek a zvolte, že chcete párovat hodinky s telefonem 7) Otevřete aplikaci Garmin Connect a v části "Zařízení Garmin" dejte "Přidat zařízení" 8) Spárujte hodinky.... Snad to pomůže. V menu (v aplikaci Garmin Connect) v sekci "Oprávnění" ještě pro jistotu vše povolte.
Evapřed 1102 dny
Zdravím Dominiku, toto vše jsem udělala a jásala jsem asi 2 hodiny, než se to zase začalo opakovat. Opravdu nemám nervy, abych co chvíli to párovala a vypnout Bluetooth není řešení. Takže hodinky šly do rodiny a budou vánoční dárek, takže se zkusí s jiným telefonem až po 24.12. Jinak asi reklamace, protože není nikde uvedeno, že tento typ hodinek s tímto telefonem nejde.
Dominik Hokpřed 1091 dny
Zdravím Evo. To je mi líto. Snad to s jiným telefonem bude fungovat lépe. Pokud ne, určitě zvažte reklamaci.
Honzapřed 1091 dny
Zdravím všechny. Tak jsem řešil úplně stejný problém. Tovární nastavení telefonu, vrácení hodinek mimozemšťanovi, nákup nových zde a přesně jak píše Eva - chvíli to jde a čas od času zase žádost o kód. Naštvalo mě to, půl roku starý telefon jsem dal do rodiny a koupil si iphone a vše bez problémů. Řešil jsem to s podporou Samsung - výsledek byl, že mi oznámili, že je možné, že telefon není kompatibilní s tímto zařízením a s hodinkami samsung to fungovat bude na 100%... Doporučím Evě, hodinky si nechte, darujte telefon :-)
Nervpřed 1080 dny, reagovat
Dobry den. Pred cca 14dny jsem nainstaloval Garmin Express a nasledne do nich pripojil Fenix 6 Pro (Glass). Kdyz jsem chtel hodinky pripojit dnes, nepripojily se. Nasledne jsem je z GE odebral, ale nyni zase nejdou pridat a GE je ani nenajde. Zkousel jsem GE i reinstalovat, ale vysledek je stale stejny. Dale jsem zjistil, ze se mi ani v rezimu MTP nenabidne uloziste hodinek - chvili se snazi o otevreni, ale adresarovou strukturu ani nezobrazi. Nevite o nejakem reseni, idealne bez nutnosti obnovy tovarniho nastaveni? Jeste se zeptam, jaky rezim hodinek se pri pripojeni via GE voli - Garmin nebo MTP?
Dominik Hokpřed 1078 dny
Zdravím, určitě je potřeba to mít v režimu MTP. Většinou počítač nedokáže vyhledat hodinky v ten moment, když je v nich nějaká chyba – často to dělají třeba stažené vzhledy z Connect IQ. Asi vás zklamu, ale asi bude potřeba obnovy do továrního nastavení. O žádná data nepřijdete, pokud došlo k synchronizaci alespoň s telefonem.
Nervpřed 1078 dny, reagovat
Dobry den, diky za odpoved. Synchronizace via telefon funguje OK. Tovarnimu nastaveni bych se chtel vyhnout, abych nemusel vsechny upravy v hodinkach nastavovat znovu. Kdyz bych z hodinek pouze vymazal to co jsem do nich doinstaloval z Connect IQ, vzpamatuji se i bez hard resetu? A jinak - k cemu vsemu potrebuji GE k: - instalaci firmware nebo ten lze nainstalovat via wifi primo do hodinek? - aktualizaci map (?) - nahrani mp3 (?) - tady predpokladam pouze potrebu driveru ve Win, abych se via MTP dostal do uloziste
Nervpřed 1077 dny
Hodinky mam od zacatku pouzivani sparovany stale s jednim telefonem a uctem na Garminu. Problem je, ze je nejsem schopny pripojit k PC (vubec nejsou nalezeny) resp. Garmin Expressu neb se mi je nedari opetovne pripojit pres kabel/PC a to ani po odstraneni z GE.
Matěj Urbaczkapřed 1076 dny
Zdravím, vetšinou je to tak, že pokud se nechtějí připojit k PC jako MTP, tak jsou napadeny nějakým virem právě z aplikací či číselníku z Connect IQ. Takže bych Vám bohužel vážně doporučil reset do továrního nastavení a opětovné připojení. Jinak přes Garmin Express, jak píšete, stahujeme mapy, aktualizujeme (velké aktualizace jdou jen přes Express), nahráváme mp3 (lze i přes MTP), a můžeme upravovat aplikace z Connect IQ.
Monikapřed 1044 dny, reagovat
Ahoj kluci, už párkrát jste mi tady s něčím poradili, takže si jdu pro radu opět k vám :) Stala se mi taková nemilá věc, pár dní zpět při ukončení aktivity se mi hodinky sekly kvůli aktualizaci, musela jsem je tedy restartovat, ale aktivita mi zas naskočila zpět na dobu pauzy, tudíž jsem dala uložit a dobrý. Pak až doma jsem si všimla, že mi tam chybí cca 200 metrů, prostě jak kdybych to pauzla o něco dřív. Což je drobnost. Každopádně od té doby se mi při uložení dalších aktivit na hodinkách neukáže takové to pole kolik mám po té aktivitě VO2 Max a kolik hodin mám regenerovat. Vím, že je to svým způsobem blbost a je to jen orientační, mě ale prostě nejde do hlavy proč to zmizelo, kam to zmizelo a jestli je nějaký způsob jak to tam dostat zpět? Snad jsem se nevyjádřila jak pako a půjde mě pochopit. Moc děkuji za radu :) Mám Fénix 6s.
Dominik Hokpřed 1043 dny
Zdravím, Moniko. Ba naopak, vyjádřila jste se skvěle. Nicméně, setkávám se s tím úplně poprvé. Osobně bych to řešil tak, že bych hodinky nejdříve zkusil restartovat. (ne formátovat). Pokud by to nepomohlo, aktualizoval bych software skrze Garmin Express. Pokud by ani to nepomohlo, tak bych hodinky zformátoval a hned poté připojil ke Garmin Express, abych měl nejnovější software.
Monikapřed 1039 dny
Díky za odpověď, nakonec se mi tam tlačila ještě jedna aktualizace v Garmin Express a až po ní je vše zase v pořádku :)
Danielapřed 1036 dny, reagovat
Ahoj, již týden bojuju s mými Fénix 6S Pro Solar. Rok a půl naprosto úžasně fungující hodinky najednou přestaly fungovat. Zkusila jsem snad 20x za 5 dní vypnou/zapnout, napojit do nabíječky, připojit k PC, avšak nejprve tlačítka nereagovala vůbec, poté se značným zpožděním. Po továrním nastavení a 2 dnech odpočinku se zdálo, že se zmátořily, avšak stále to není ono (velká časová prodleva pro stisku tlačítka - i 5 sekund, či hodinky nereagují vůbec, nefunguje snímač tepu, nastavení vibrací na maximální dobu se mi nepodařilo nikde upravit, celkově jsou to úplně jiné hodinky a ne GARMIN. Doporučujete mi využít možnost reklamace, či máte nějaký nápad, co bych ještě mohla zkusit, aby se hodinky vzpamatovaly, resp. jak hodinky zresetovat? Jsou kupované přímo na garmin.cz, předpokládám, že je platná 2 letá záruka - nemáte nějaké odezvy či zkušenosti s obdobným problémem? Děkuju moc za odpověď! Daniela
Filip Debrecenyipřed 1035 dny
Zdravím Danielo :) doporučuji ještě po připojení k počítači zkontrolovat všechny dostupné aktualiazce a zda je software kompletní :) v případě že by ani tohle řešení nepomohlo, neváhal bych jít cestou reklamace.
Karolpřed 927 dny, reagovat
Pozdravujem, chcel by som vás poprosiť o radu…. Používam Fenix 6 základný model… keď ich pripojím k PC na Garmin expres mi vyhľadáva aktualizáciu a vždy mi napíše že software je aktuálny a to konkrétne 21.00, pritom viem že najnovší by mal byt už 21.8… je nejaký spôsob ako si tu aktualizáciu vynútiť? Pripadne poraďte ako postupovať… ďakujem krásne.
Matěj Urbaczkapřed 924 dny
Zdravím, nejnovější software je 21.01 a je to betasoftware, což znamená, že na Garmin Express ještě není povolený. Pokud tento software chcete, můžete se po připojení na Garmin Connect na PC stát betatesterem (stačí kliknout u vašeho zařízení na ikonku stát se betatesterem) anebo si ho můžete nahrát ručně z této stránky: www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=15159 Dole na stránce je pak podrobný popis, jak software nahrát.
Jitka Nápravníkovápřed 793 dny, reagovat
Dobrý den, poslední měsíc se mi po běhu nezobrazuje hodnota VO2max., snímání srdeční frekvence mám při aktivitě zapnutou. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Mám hodinky Garmin Forerunner 255S. Děkuji
Matěj Urbaczkapřed 791 dny
Zdravím Jitko, zkusila jste aktualizovat přes Garmin Express? Překontrolujte také nastavení (jestli máte například spuštěné VO2 Max při klasickém i trailovém běhu). A běhala jste pravidelně? VO2 Max se zákonitě nemusí ukázat po každém tréninku, jen po tom, kdy se hodnota změní v závislosti na tepech, tempu atp.
Robertpřed 782 dny, reagovat
Dobrý deň. Moje hodinky vivoactive 4s sa mi na chate úplne vybili a boli vybyité asi 2 dni. Ked som prišiel domov, dal som ich nabíjať a boli na nabíjačke niekolko hodín ale nič sda nezmenilo. Stále nejdu zapnut len bliknú, ukáže sa ikonka vybytej baterky a znova sa vypnú. Nepomohol ani soft restart ani pripojenie k PC, neviete mi prosím poradiť? dakujem Robo
Dominik Hokpřed 781 dny
Zdravím, Roberte. Zkuste jiný adaptér nebo jiný kabel, pokud máte po ruce. Nic jiného mě popravdě nenapadá.
Karelpřed 779 dny, reagovat
Ahoj poridil jsem Garmin 7x Pro Saphire Solar. Hodinky nosim asi tyden a ze dne na den mi z mobilnich dat zmizelo 6GB internetu. Jde nekde nastavit aby se hodinky aktualizovali jen pres wifi? Predpokladam ze se museli aktualizovat mapove podklady. Bohuzel me k tomu nebyzvali jak hodinky tak ani telefon. Ted jsem bez dat a rad bych tomu pro priste predesel. Diky za pomoc.
Matěj Urbaczkapřed 777 dny
Zdravím, Karle, hodinky samy od sebe mapy neaktualizují a přes data už vůbec ne. Garminy to rozhodně nebude. Ale toto nastavení můžete zkontrolovat v aplikaci Garmin Connect a v nastavení telefonu.
Anetpřed 774 dny, reagovat
Dobrý den, již nějaký ten pátek mám garmin forerunner 35 a najednou přestaly měřit kroky. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
Matěj Urbaczkapřed 773 dny
Dobrý den, Anet, u takto staršího kousku hodinek je složité říct, jestli už "odešel" akcelerometr anebo bude stačit dát hodinky do základního nastavení a poté aktualizovat. Prvně můžete zkusit druhou možnost a uvidíte, jestli se hodinky probraly.:-)
Petr Bertlpřed 760 dny, reagovat
Dobrý den Mám problém s Tactix delta pro, stáhl jsem si do počítače Garmin Express ale nenajde připojené hodinky. Počítač je najde, nainstalujte ovladače a ukáže jako přenosný disk ale pokud spustím Express tak stále vyhledává připojení. Na hodinkách se objeví ikona USB a nabíjí se ale to je tak vše. Mám Windows 8.1 Zkoušel jsem veškeré návody na stránkách Garmin včetně továrního nastavení.
Dominik Hokpřed 760 dny
Zdravím, Petře. Mrkněte do systému hodinek, jestli máte nastavený režim USB "MTP".
Petr Bertlpřed 760 dny, reagovat
Ano MTP mám nastaveno.
Dominik Hokpřed 760 dny
Mně občas hapruje to, že to zapojuju do USB 3.0. Zkoušel jste třeba nějaký jiný USB port?
Petr Bertlpřed 760 dny, reagovat
Všechny tři co mám Prostě PC hodinky najde a v pořádku nainstalujte ovladače ale express už ne.
Dominik Hokpřed 759 dny
Zdravím, Petře. To je zvláštní. Napadlo mě jen, že by si Express nemusel rozumět s Windowsem 8.1, což je popravdě trochu starší a ne úplně spolehlivý systém. Zkoušel jste to na novějším Windowsu? Ještě bych zkusil odinstalovat Garmin Express a nainstalovat znova.
Hůůůpřed 759 dny, reagovat
Díky za odkaz na Garmin Express. Sice mi to spárovalo hodinky až po půl hodině, ale po aktualizaci se mi je nakonec podařilo připojit k telefonu. (Vivoactive3)
Marekpřed 755 dny, reagovat
Zdravím, chci se zeptat,žena má vivoactive 4s a najednou ji přestalo jít menu na hodinkách posunutím zleva doprava, může jen vypnout hodinky a aktivity nebo prohlížet statistiky, budík a další funkce ji nejdou, když posune zleva doprava displej jen bíle svítí. Nevěděli by ste prosím čím by to mohlo být? Aktualizovat jsme zkoušeli. Dekuji
Matěj Urbaczkapřed 755 dny
Zdravím, Marku, zkuste prosím hodinky dát do továrního nastavení, pokud je to možné.
Aňapřed 661 dny, reagovat
Dobrý deň! mám taký problém. Mám garmin venu 2s. su v poradí druhé kedže staré vydržali v prieme 3,5 dňa. ale k veci. tieto nové mi spravili toto. na prvé nabitie vydržali krásnych 17 dní. včera o 19tej večer som ich dala z nabíjačky a momentálne (9:45) majú hodinky 80 percent. čo sa mohlo stať? hodinky som nevypla ani nić nové nezapínala. mohlo sa tam počas nabíjania spustiť niečo samé od seba? nabíjala som ich včera slabšou nabíjačkou. môžu ukazovať 100% ale nebyť na 100% nabité?????
Dominik Hokpřed 661 dny
Zdravím, Aňo. Pravděpodobně hodinky čekají na nějakou aktualizaci, která to vyřeší. Zkuste aktualizovat software hodinek přes počítačový program Garmin Express. Návod najdete v tom článku.
Aňapřed 653 dny
Dominik Hok.... Tak som im dala šancu. Zaujime je že prvých 30% padlo rychlo a potom sa to tahalo po cca 8 % denne. Tak isto aj teraz. Vcera som ich nabila. 15 % padlo ako nič a už zasa si lebedia. Akoby sa tie hodinky realne nenabili na 100% ale tvaria sa tak. Dokonca som vcera mala 93% iba som ich vypla/zapla co trvalo cca minutu a po zapnuti mali 90%....
Markétapřed 659 dny, reagovat
Dobrý den, přestala se mi v aplikaci Garmin connect zobrazovat mapa aktivity. Provedla jsem odinstalování a opětovné nainstalování aplikace, znovu přihlášení zařízení (garmin vivoactive 3) a stále se mapa nezobrazuje. Děkuji.
Matěj Urbaczkapřed 658 dny
Zdravím, Markéto, bohužel nejste sama, kterou tento problém trápí a vypadá to, že Garmin někde udělal chybu v aktualizaci anebo v Garmin Connect. Zkuste se mrknout, jestli je aktuální jak aplikace (Google Play, AppStore) a také Vaše hodinky (Garmin Express). Bude třeba vyčkat, až tento problém Garmin odstraní.
Eliškapřed 652 dny, reagovat
Ahoj, mám dotaz. Švavrové se stalo, že ji nejde synchronizovat běh s aplikací garmin, ale ostatní aktivity jí jdou. V hodinkách běh má, ale už to nedostane do garmin connect. Nevíte, čím to může být?
Matěj Urbaczkapřed 651 dny
Zdravím, Eliško, pokud je aktivita ukončená, není důvod, proč by neměla jít přenést. Zkusil bych hodinky připojit přes kabel k počítači na program Garmin Express, aktualizoval hodinky a přitom přenesl i aktivitu.
Zdenekpřed 632 dny, reagovat
Dobrý den mám takový problém mám fenix 5 a přestaly se spojovat s telefonem jako by nefungovalo Bluetooth a zadruhé se rychle vybiji vydrží jen 2 dny a predtim 14 dni nevíte co by stim mohlo být? Děkuji za radu.
Matěj Urbaczkapřed 630 dny
Zdravím, Zdeňku, zkusil bych aktualizovat přes Garmin Express, zkusit přenést data tam a poté hodinky resetovat do základního nastavení.:-)
Michal Rychnypřed 630 dny, reagovat
Dobrý den všem, mám dotaz k Forerunner 255. Hodinky náhodně nestahují aktivity do app v mobilu. Např. 3 aktivity po sobě. První a třetí se objeví v app po synchronizaci, ale prostřední aktivita ne. Nutno párovat přes PC v Garmin Express. Náhodně vypadává měření body battery+tep+stres. V aplikaci v telefonu je potom prázdné místo bez grafu. Hodinky nosím 24/7. Někdy přestane měřit uprostřed dne, začne měřit např. po 4 hodinách. Jindy přestane o půlnoci a měří až od probuzení. Někdy od usnutí do půlnoci. Tovární nastavení a hromadu podobných věcí jsem již zkoušel a nepomáhá. Již jsem jednou reklamoval-reklamace uznána a vyměněno za nové zařízení. Nyní na novém zařízení opět stejné problémy. Nějaká vada SW na Forerunner 255? Díky za odpověď Michal
Matěj Urbaczkapřed 629 dny
Zdravím, Michale, mrzí mě, že máte problém se svými hodinkami a opravdu to vypadá na nějaký softwarový problém. Bohužel teď spousty lidí s novými 255 a 955 mají nějaké problémy, a tak to vypadá právě na nějakou špatnou aktualizaci, kdy je třeba počkat na opravnou.:-)
Zdenekpřed 629 dny, reagovat
Zdravím tak jsem udělal vše a je problém s Bluetooth na hodinkách připojí se to a po chvíli se odpojí a nejde spojit. Jde to nějak spravit a nakolik by vyšla oprava jestli není lepší koupit nové.
Matěj Urbaczkapřed 629 dny
Zdravím, Zdeňku, opravu Vám bohužel vyčíslit nedokážu a je to spíše otázka na servisní oddělení Garminu, ale myslím, že Vám stejně řeknou, že se neoplatí opravovat.
Kateřinapřed 549 dny, reagovat
Dobrý den, mám Garmin Vivoactive S4. Denně již několik let šlapu na elipticalu. Na hodinkách mám přednastavené aktivity, takže si nastavuji: eliptický trenažér. Za tu hodinu a víc ušlápnu cca přes 6000 kroků. Najednou jsem zjistila že hodinky mi přestaly kroky počítat a šlapu "naprázdno", ukáže mi jen 1000 - 3500 kroků. Jak který den (někdy počítá) ... Mám propojené i s aplikací kalorických tabulek ... Je možné problém opravit? Děkuji za radu
Matěj Urbaczkapřed 546 dny
Zdravím, Kateřino, hodinky bych uvedl do továrního nastavení a vyzkoušel znova.:-)
Olapřed 535 dny, reagovat
Dobrý den, mám garmin vivomove3s a zmizela mi na displeji úplně funkce chytryých hodinek, když mávnu rukou nic se nerozsvítí..Zařízení jsem restartovala přes garmin expres, nahrala se aktualizace, funguje propojení k apce v telefonu, kroky, spánek atd. se počítá, ale na displeji hodinek je jen čas a vůbec se nerozsvítí displej, tudíž nejde ani přečíst kdo mě volá nebo píše, ani spustit měřenou aktivitu-třeba běh..Omlouvám se, že píšu jak tatar, ale nevím co s tím?
Matěj Urbaczkapřed 532 dny
Zdravím, Olo, jde displej vidět alespoň trošku slabě anebo nejde vidět vůbec? Zkuste nejprve překontrolovat nastavení hodinek v telefonu, jestli máte nastaveno gesto na rozsvícení.:-) V tom nejhorším případě by to mohlo znamenat, že displej odešel do věčných lovišť a pak bych Vás odkázal na reklamaci hodinek.
Milanpřed 514 dny, reagovat
Známá má hodinky Gamin vivomove a hodinky vůbec nereagují. PC je nenajde kvůli aktualizace a na hodinkách svítí bílý trojuhelník. Nemáte prosím zkušenosti s tímto problémem? Děkuji.
Matěj Urbaczkapřed 511 dny
Zdravím, hodinky bych asi nechal na nabíječce, dokud se nechytnou a nenaskočí normálně. To je jedna varianta, druhá varianta je nechat je úplně vybít, dokud nezhasnou a až pak dát na nabíječku. U druhé možnosti se ale může stát, že se poškodí akumulátor úplným vybitím a už nenaskočí.
Jendapřed 514 dny, reagovat
Dobrý den. Začátkem roku jsem u vás zakoupil Garmin TACTIX 7. Do teď jsem měl deaktivované snímače tepu i oxy a zadní zelená dioda nesvítila ani neblikala (tak jak jsem to chtěl). Po poslední aktualizaci nelze blikání zeleného snímače vypnout. Zelený snímač stále bliká. Všechna měření ve snímačích mám zakázané. Restart hodinek nepomohl. Už jste se s touto chybou setkali? Děkuji
Matěj Urbaczkapřed 511 dny
Zdravím, Jendo, bohužel jsme se s touto chybou nesetkali a řekl bych, že to bude tou poslendí aktualizací a je zapotřebí počkat na další, opravnou aktualizaci.
Jendapřed 510 dny, reagovat
VYŘEŠENO Dobrý den. Začátkem roku jsem u vás zakoupil Garmin TACTIX 7. Do teď jsem měl deaktivované snímače tepu i oxy a zadní zelená dioda nesvítila ani neblikala (tak jak jsem to chtěl). Po poslední aktualizaci nelze blikání zeleného snímače vypnout. Zelený snímač stále bliká. RE: Matěj Urbaczka • vyřešeno opětovnou instalací poslední aktualizace.
Veronikapřed 509 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Fénix 6S a před 2 týdny se mi stáhla aktualizace, po které se mi hodinky vybíjí i bez jakékoliv aktivity. Musím i 2x denně nabíjet. Před aktualizací jsem nabíjela hodinky 1x týdně s každodenní aktivitou. Vypla jsem veškeré funkce měření spo2, HR, atd. Udělala i tovární restart a nic nepomohlo. Máte nějaké rady nebo tipy, co s tím? Moc děkuji.
Matěj Urbaczkapřed 508 dny
Zdravím, Veroniko, pokud jste si jistá, že to dělá po aktualizaci, doporučil bych najít někde na netu starší systém pro Fenix 6s a přes PC - přes souborový manager udělat "downgrade" systému na ten, který fungoval.
Stanislavpřed 502 dny, reagovat
Dobry den, mohu prosim pozadat o radu jak nastavit “spanek” tak abych nemusel uvadet cas? Mam nastaveno od 22-6 a i kdyz jdu spat uz ve 20 tak stejne mam rano spanek az od 22.hod. Chodim spat a stavam zcela rozlisne kazdy den vpodstate. Jde nastavit nejak automatika? Dekuji moc :-)
Matěj Urbaczkapřed 502 dny
Zdravím, Stanislave, automatika úplně nastavit nejde, ale hodinky by měly zaznamenat spánek už klidně od 20.00. Také chodím spát rozličně a není s tím problém. Doporučil bych provést veškeré aktualizace.
Mirapřed 404 dny, reagovat
Dobrý den,poslední dobou sem si všiml že se mi nějak špatně načítají výškové metry za 8 hodin v práci jsem schopný udělat i 20 pater na rovince.Odpoledne jdu ven vylezu 3 metry a mám dalších 10.Pri aktivitě mám třeba jeden a ten sami kopec s rozdílem třeba 40metru nevíte co s tím?hodinky Forerunner 265. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczkapřed 404 dny
Zdravím, Míro. Zkusil bych kalibrovat barometr a výškoměr podle DEM, což je nepřesnější kalibrace.:-)
Mirapřed 404 dny, reagovat
No to je hezká řada ale ono se to samo mění i v klidu.dnes sem na zkoušku šel krátkou procházku tam a hned zpet 27m rozdíl.asi na 700 m.
Matěj Urbaczkapřed 404 dny
Tak bych poradil reklamovat u svého prodejce.:-)
Mirapřed 404 dny, reagovat
Výchozí a konečný bod je stejny
Romanpřed 401 dny, reagovat
Dobrý den,nově zakoupené hodinky Garmin Venu sq2 nepřenášejí sportovní aktivity do Garmin Connect i když jsou s mobilem spárovaný a třebas kroky se tam zobrazuji.
Matěj Urbaczkapřed 399 dny
Zdravím, zkusil bych hodinky aktualizovat přes PC, přes Garmin Connect. Pokud to nepomůže, můžete reklamovat u svého prodejce...
Janapřed 391 dny, reagovat
Dobrý den, mám Garmin SQ Music a přestaly se mi spojovat s telefonem přes bluetooth. Telefon hodinky nevyhledá, jiná zařízení ano. Přes Garmin Express jsem zkusila se připojit a nepomohlo to. Už se mi zo stalo, hodinky byly v reklamaci, ale vráceny s tím, že žádná závada není.
Matěj Urbaczkapřed 391 dny
Zdravím, odstraňte zařízení z Bluetooth v telefonu a pak znova spárujte.
Marek Maňkapřed 374 dny, reagovat
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak s aktualizují kroky do výzvy vyzkoušel jsem sem snad už všechno co sem našel na internetu smazat garmin connect restartovat přes kabel sem už bezradny na starém telefonu všechno běželo jak má a na novém to nejde jinak je to Garmin Fenix 7xsolar moc díky za odpověď
Dominik Hokpřed 371 dny
Zdravím, Marku. Co vím, mělo by to fungovat automaticky. Ale popravdě, v tomto případě nevím, co poradit. Obrátil bych se spíše na Garmin.
Františekpřed 368 dny, reagovat
Dobrý den, zajímalo by mne, jestli je u hodinek Garmin Tactix 7 Sapphire Black normální, že i bez aktivit v terénu nebo cvičení s nářadím dochází k oděrkám DLC z běžného nošení. Docela mě to překvapilo, jsou odřeniny toho DLC coatingu teoreticky oprávněný důvod reklamaci?
Dominik Hokpřed 367 dny
Zdravím, Františku. Vzhledem k tomu, že se jedná o běžné opotřebení, určitě by vám reklamace nebyla uznána. A zcela upřímně, já používám Tactixy už rok a půl - třeba i v dílně, posilování, při čemkoliv a nemám tam ani oděrku.
Františekpřed 367 dny, reagovat
Díky za odpověď, to je právě důvod, proč nad tím uvažuji. Koupil jsem si je jako radost k narozeninám a zatím u mě zažily v podstatě jen kancelářskou práci = nic co by jim mělo na papíře vadit. Očekával bych větší odolnost když to má být “diamond-like-carbon”. No nic ;-)
Kateřinapřed 350 dny, reagovat
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho Garmin poskytuje na jednotlivé modely aktualizace. Uvažuji o nákupu Venu 2s nebo vivoactive 5, ale i vaše recenze mě od vivoactive spíš odrazují, i když jsou novější než venu 2s. Mám ale obavy z nákupu modelu, který už je na trhu 3 roky, když teď navíc vyšel i nový model Venu3. Děkuji za odpověď.
Dominik Hokpřed 349 dny
Zdravím, Kateřino. To se těžko odhaduje, záleží model od modelu. Můj odhad je 3 roky. To je škoda, že váš odrazují. V poměru cena / výkon je Vívoactive 5 velice dobrý model.
Davidpřed 302 dny, reagovat
Dobrý den ,prosím nemuzu ve svých hodinkách najít aktivitu švihadlo .FORERUNNER 965 je možné že se objeví až po nějaké aktualizaci ? Děkuji s pozdravem Kylar
Matěj Urbaczkapřed 301 dny
Zdravím, Davide. Mně tato aktivita přiskočila do Fenix 7X PRO při posledním updatu. Vyčkal bych tedy na další aktualizaci anebo bych se zařadil do Beta testerů na Garmin Connect v PC.:-)
Patrikpřed 296 dny, reagovat
Ahojte, mam vivoactive 4 a v posledných dňoch mi zamrzol displej a nereaguje mi na prst a nepomáha ani vypnutie-zapnutie. A nedostanem sa k údajom ako kroky, schody, či k spustenie ktorejkoľvek aktivity, ďakujem za odpoveď
Matěj Urbaczkapřed 294 dny
Zdravím, Patriku. Zkuste hodinky připojit na Garmin Express na PC a aktualizovat.
Patrikpřed 293 dny, reagovat
Zdravím Matej nepomohla mi ani pripojenie na Garmin Express synchro prebehlo, ale obrazovka stále nereaguje nedarí sa mi pripojiť ani conect a hodinky dokonca ukazujú oneskorený čas.
Dominik Hokpřed 293 dny
Zdravím, Patriku. Tím pádem jsme už na problém krátcí a možná bych zkusil přímo podpora@garmin.cz.
Lukášpřed 286 dny, reagovat
Zdravím. Děkuji za rady, pomohly, bylo to tou aktualizací. Sleduji vás na YouTube i na stravě a cením si vašich videí, vím že tomu rozumíte a proto bych měl prosím pár dotazů a chtěl bych na ně odpověď. Jak je možné, že nová aktualizace zabrání rapidnímu vybíjení se baterky? Vím, že čas od času je potřeba je aktualizovat, pro lepší GPS, systém, zlepšený snímač TF, ale proč vybíjet baterku? To se mi po dvou letech až vyprší záruka budou vybíjet víc a víc, abych byl donucen mít nové? Řeším, jestli mám já ten vadný kus a ostatním se tohle nestává. Nestály vůbec málo a tohle se stát někomu ze dne na den, jako mě, na ultra trailu, tak si myslím, že nebude moc spokojený. Neříkám na hodinky žádnou špínu, jsou dokonalý, ale tohle mě docela naštvalo. Děkuju.
Matěj Urbaczkapřed 286 dny
Zdravím, Lukáši. Aktualizace vychází ještě dlouho ukončení záruky, to se nemusíte bát. Co se týče té pomoci, tak ta aktualizace, co čekala v řadě mohla hodinky vybíjet rychleji. Prostě se to stává. I mně na Fenixech.:-)
Luciepřed 197 dny, reagovat
Dobrý den , mám problém Garmin Lily,nereagují na dotyk i když jsou plně nabyté ,při nabíjení reaguji normálně a po odpojení z nabíječky taky ,ale nesmí zhasnout ,potom už nereagují na nic a ze spodku hodinky vůbec neblikaji.Dekuji
Matěj Urbaczkapřed 196 dny
Zdravím, Lucie. Pokud reagují na nabíječce, zkuste prosím připojit na Garmin Express v PC a aktualizovat je.
Martinapřed 169 dny, reagovat
Dobrý den, chtěla bych Vás moc poprosit o radu. Mám hodinky Garmin Venu 2S a po 1,5 roku mi přestali fungovat vibrace. Vše jsem už zkoušela (restart, tovární nastavení, sinchronizace, odinstalování aplikací, odhlášení z aplikace a vibrace jsou nastavené na nejvyšší). Stalo se mi tak po úplném vybití hodinek a od té doby vybrace nefungují a ni na budík. Předem moc děkuji za radu, jsem už bezradná
Matěj Urbaczkapřed 168 dny
Zdravím, Martino. Zkusil bych ještě hodinky připojit na Garmin Express a zkusit aktualizovat a pokud se neproberou, tak bude třeba přistoupit k reklamaci hodinek.:-(
Lukáš K.před 158 dny, reagovat
Dobrý den, poprsím o radu. Mám nově (3 dny) Garmin Venu 3 a každou noc mi naměření "Awake" fázi v poměrně nesmyslném a přehnaném množství -> cca 1,5 h. Tohoto stavu si nejsem ani zdaleka vědom a reálně se z mého pohledu jedná pouze o pár minut. Mohlo by pomoct nějaké přenastavení či si hodinky "zvykají" anebo je to častá chyba? Předem děkuji za rady a odpověď. S pozdravem Lukáš K.
Matěj Urbaczkapřed 157 dny
Zdravím, Lukáši. Zkusil bych hodinky spíše aktualizovat přes Garmin Express, jestli zde nebude nějaká korekční aktualizace.:-)
Lukáš K.před 157 dny
Děkuji za odpověď. Tento postup jsem již zkoušel a nepřinesl žádnou změnu. Je možné, že se se hodinky nějakým způsobem ještě kalibrují a bylo by vhodné pár dní počkat nebo raději hodinky reklamovat?
Robertpřed 150 dny, reagovat
Zdravím, prosím o radu ohledně garmin connect - když připojím hodinky kabelem k pc, připojí se a začnou se nabíjet, ale garmin connect je nenajde. Nevíte čím by to mohlo být, jak to napravit? Pozn.: Connect IQ je rozpozná bez problému a vše ostatní funguje. Díky, R.
Matěj Urbaczkapřed 147 dny
Zdravím, Roberte. Pokud připojujete hodinky k PC, tak k tomu slouží program Garmin Express, přes který se data přenesou do Connectu. Do Expressu se hlásíte stejným jménem a heslem jako do Connectu.
Rostislav Kulapřed 148 dny, reagovat
Zdravím. Mám dotaz: Jak vyřešit, aby mi hodinky (Fenix 7X Pro) nepočítaly kroky při jízdě autem, které samozřejmě nedělám, ale hodinky si je vymyslí? Je to klidně několik set kroků navíc. Díky předem za radu. V obrázku je nárůst o cca 1000 kroků od 17 do 23 h, kdy mě po operaci kolene převáželi z Berouna do Havířova, to jsem fakt nechodil. Z auta jsem vylezl jen jednou (ve 20:10)
Matěj Urbaczkapřed 147 dny
Zdravím, mirnému nárůstu se člověk nikdy nevyhne. Doporučil bych hodinky aktualizovat přes Garmin Express, jestli se nesrovná akcelerometr.
Lucie B.před 141 dny, reagovat
Dobrý den, již několikrát řešený dotaz, co jsem načetla ve starších komentářích, ale zajímá mě aktuální stav, zda nevíte... Mám problém s NEfunkčností GPS a s tím související nezobrazování se mapové trasy aktivity (chůze, kolo) a neměření ujetých km (kolo), v aktivitě chůze se km naměřily. Začátkem 7/2024 hodinky fungovaly dobře, nikde jsem od té doby nic nepřenastavovala. A v posledních dvou dnech byť je v aktivitách nastaveno GPS-všechny systémy a čekám při spuštění aktivity na načtení GPS a až poté aktivitu zahájím, nezafunguje to. Software mám aktuální (10.20). Nějaké další rady? Moc děkuji, Lucie B.
Matěj Urbaczkapřed 140 dny
Zdravím, Lucie. Pokud opravdu čekáte, máte správné nastavení a hodinky byly na Garmin Expressu z důvodu aktualizací a načtení GPS, tak bohužel je na místě reklamace.:-(

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h Prodejna ve dnech Vánočních svátků uzavřená
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá 8-20h, So-Ne 10-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.