» Blog » Garmin

Garmin Venu SQ: Tělem Apple Watch, srdcem Garmin

Tagy: Recenze | Garmin | Chytré

Dominik Hok | 8.10.2020 | 12 MIN | 147x komentář

Garmin přidal během září do svého portfolia další kousek - Garmin Venu SQ. Co přináší nového do "smartwatchových" vod? Kromě překvapivě hranatého displeje vlastně vůbec nic. Oproti loňskému modelu Garmin Venu pozbyl pár senzorů a přešel z AMOLED na LCD displej. Ptáte se, v čem je tento model tedy zajímavý? Nabízí nižší cenu a moderní hranatý design, který rozhodně ocení spousta uživatelů vyhledavájící chytré hodinky na fashion vlně.

Napodobuje Garmin Apple Watche?

Od samotného vydání je tento model ustavičně srovnáván s konkurenčními Apple Watches. A to všechno jen proto, že pouzdro hodinek je hranaté. Ale na obranu Garminu, co jiného se dá vymyslet? Chytré hodinky jsou buďto kulaté nebo hranaté. Nic jiného není. Navíc srovnání těchto modelů postrádá veškerý smysl, jelikož cílová skupina je rozdílná.

Ale pro akuráty, kteří by stále říkali, že Garmin napodobuje Apple Watche, přikládám fotku Garmin Forerunner 205 z roku 2003. Garmin "jel do hran" už na počátku tohoto tisíciletí. Mimochodem, první Apple Watche se na trhu objevily až v roce 2015.

3 NEJ: Chytré hodinky Garmin do města
23.5.2024 - Dominik Hok
3 NEJ: Chytré hodinky Garmin do města

Zdroj: Wikipedia

Garmin Forerunner 205, který se na trhu objevil už v roce 2003. Zdroj: Wikipedia.com

Jaký je rozdíl mezi novými hranatými a loňskými kulatými Garmin Venu?

Ale teď už dost o historii Garminu a Apple Watch. Toto je recenze na Garmin Venu SQ, a proto se nabízí srovnání spíše s modelem Garmin Venu, který se na trhu objevil v loňském roce. Tento model byl zajímavý tím, že (společně s Garmin VivoActive 4) se jednalo u univerzální sporttester disponujícímu řadou chytrých funkcí, jako je bezkontaktní placení Garmin Pay a hudební přehrávač za přijatelnou cenu. Garmin Venu navíc jako první hodinky od Garminu nabízely plnohodnotný dotykový AMOLED displej (Garmin u valné většiny svých sporttesterů používá technologii LCD).

Garmin Venu SQ 2 recenze – Hrany s pořádnou výdrží baterie
1.9.2022 - Matěj Urbaczka
Garmin Venu SQ 2 recenze – Hrany s pořádnou výdrží baterie

Největší změny si všimnete na první pohled. Hodinky přešly od kruhu ke hranám, které dodávají hodinkám nádech modernity a svěží vítr do řad hodinek od Garminu. Oboje hodinky mají dotykový displej, ale Venu SQ se vrátily k technologii LCD a displej se díky hranám zvětšil na 1,3". Ze senzorové výbavy nový model Venu SQ pozbyl barometr a gyroskop.

Menší redukce se bohužel dočkala také výdrž baterie. Garmin Venu dokázal přijímat signál GPS každou vteřinu po dobu 20 hodin. Nový model Venu SQ to zvládne o něco kratší dobu - 14 hodin. Redukce (tentokrát v dobrém smyslu slova) proběhla také na váze. Letošní model zhubl téměř 9 gramů a dostal se tedy na slušných 37,6 gramů. Venu SQ také nemá animace, které uživatele provázely cvičením. Ale upřímně, to mi nepřijde jako něco extra důležitého.

Rozdíl mezi Garmin Venu SQ (vlevo) a Garmin Venu (vpravo).

Rozdíl mezi Garmin Venu SQ (vlevo) a Garmin Venu (vpravo).

Něco pozbyly, ale spousta toho dobrého zůstala

Co se ale týče všeho ostatního? Hudební přehrávač (pouze verze Music), bezkontaktní platby, denní monitoring, optický snímač tepové frekvence, pulzní oxymetr, jednoduchá navigace, příjem signálu GPS, GALILEO a GLONASS? To vše tam zůstalo. Ale to bylo pouze ve zkratce.

S městským stylem Garmin uhodil hřebíček na hlavičku

Obvykle mi část recenze, kde se zabývám vzhledem hodinek, upřímně nepřijde tak důležitá. Raději se zajímám o funkce a senzorovou výbavu, ale tady se jedná o Garmin Venu SQ. Tento model sází hlavně na vzhled. Proč by jinak Garmin o rok později vydával víceméně totožné hodinky jako Garmin Venu?

A víte, co vám řeknu? Ono se jim to v té Americe povedlo. Hodinky jsou po designové stránce špičkové. Jsou to podle mě jedny z prvních vyloženě městských hodinek od značky Garmin. A kdyby mi někdo řekl, že si je chce koupit jen proto, že se mu líbí, nic proti tomu nenamítnu. Venu SQ z tohoto důvodu také vznikly.

Foto potvrzující to, proč Garmin Venu SQ vznikly. Aby vypadaly dobře.

Hodinky se nabízí celkově v osmi barevných variantách, přičemž čtyři z nich jsou ve verzi Music (hudební přehrávač a podpora streamovacích služeb). Ostatní čtyři jsou bez hudebního přehrávače a jejich cenovka je o něco níže než je tomu u verze Music.

Hodinky se ovládají kombinací dotykového displeje a dvou mechanických tlačítek

Ale teď už dost omáčky. Hodinky mají pouzdro z tvrzeného plastu a ovládají se dotykovým LCD displejem o velikosti 1,3 palce s rozlišením 240x240 pixelů. Tento displej chrání minerální sklíčko s úpravou Corning Gorilla Glass 3. Dotykové ovládání po stranách doplňují dvě mechanická tlačítka, kdy vrchním spouštíte monitoring sportovní aktivity a dlouhým stiskem otevřete zkratky. Spodní tlačítko funguje jako "Zpět" a dlouhým stiskem otevřete nastavení.

Musím se přiznat, že když jsem hodinky dostal do ruky, myslel jsem si, že mají AMOLED displej. Barvy jsou totiž syté, kontrastní a nezbývá mi než říct, že Garmin opět odvedl dobrou práci. Trochu problém mám s ovládáním displeje, které je sem tam trochu na nervy lezoucí. Ano, sem tam u toho nadávám jako dlaždič. Jednoduše se stává, že nechtěně najíždím tam, kde vůbec nechci a podobně. To se mi s loňskými Garmin Venu vůbec nestávalo.

Jaký je rozdíl mezi ryzím LCD a transflektivním LCD displejem?

Důvodem, proč jsem je nerozeznal, je to, že ostatní modely Garminu mají transflektivní LCD displej. A ten je na první pohled jednoduše odlišitelný od OLED displeje. Displej používáný u Venu SQ je pouze Liquid Crystal, takže využívá plošného podsvícení a zhasíná při nepoužívání. Transflektivní displeje jsou o něco mdlejší, ale vyznačují se šetrností k výdrži baterie, permanentním rozsvícením a perfektní čitelností i na přímém slunci. Ryzí Liquid Crystal displeje jsou barevně sytější a kontrastnější, ale zhasínají a nejsou tak dobře čitelné na přímém slunci. Obecně jsou vlastnostmi podobnější spíše OLED displejům.

Srovnání čitelnosti na přímém slunci - LCD (vlevo), OLED (uprostřed) a transflektivní LCD (vpravo).

Srovnání čitelnosti na přímém slunci - LCD (vlevo), OLED (uprostřed) a transflektivní LCD (vpravo).

Na sponě a lunetě hodinek Garmin ušetřil cenově i váhově

Hodinky se na ruku upevňují silikonovým řemínkem o šířce 20 mm. Já osobně preferuji šířku aspoň 22 milimetrů, ale u těchto hodinek mi užší řemínek nijak nevadí. Hodinky na ruce pořádně drží a jsou pohodlné. Navíc mají hodinky rychlostěžejky (systém QuickRelease), takže můžete řemínky měnit rychle bez použití jakéhokoliv nástroje.

Z čeho bych měl trochu strach, tak z plastové spony, kterou se řemínek provlíká. Spona hodinek je vystavována časté manipulaci a mám trochu strach, že její životnost nebude tak dlouhá jako u ocelové spony, která se používá mnohem častěji.

Na podobné bázi Garmin ušetřil i na lunetě hodinek, která tentokrát není z oceli (jako je tomu u loňského modelu), ale z hliníku. Na druhou stranu je důležité poznamenat, že díky těmto "lacinějším" materiálům se výrobci značky váhově dostali na působivých 37,6 gramů.

Senzorová výbava pozbyla barometr k záznamu vyškových metrů

Ze senzorové výbavy mají hodinky optický snímač tepové frekvence, pulzní oxymetr (měří okysličení krve), kompas a akcelerometr. Hodinky mají integrovaný přijímač signálu GPS, GLONASS i GALILEO. Zajímavým přírustkem může být senzor okolního světla, který přizpůsobuje jas hodinek podle vnějších světelných podmínek.

Jak už bylo zmíněno, tak tento sporttester nemá barometr, který slouží k přesnému záznamu nastoupaných a sestoupaných výškových metrů, ale také vystoupaných pater. Mimo jiné barometr dokáže rozpoznat blížící se bouři. To je však pouze výčet funkcí, které hodinky nemají.

I když jsou hrany moderní a

I když jsou hrany moderní a "městské", hodinky vypadají dobře i ke sportovnímu oblečení.

S puštěnou hudbou a příjmem polohových dat hodinky vydrží šest hodin

Co se týče výdrže baterie, zařadil bych Garmin Venu SQ někde k průměru. V režimu chytrých hodinek vydrží až šest dní. Při příjmu signálu GPS každou vteřinu výdrž baterie klesne na 14 hodin. Hodinky nemají UltraTrac mód, který umožňuje příjem signálu GPS každou minutu, takže 14 hodin je konečnou maximální hodnotou. Pokud budete kombinovat příjem signálu GPS s puštěnou hudbou, klesne výdrž baterie na 6 hodin. Ještě k větší redukci výdrže baterie dojde při kombinaci několika navigačních systémů (GPS+GLONASS, GPS+GALILEO). Mimochodem v hodinkách je přednastavená kombinace GPS + GLONASS, tak si na to dejte pozor.

Hodinky v základním nastavení zhasínají, ale nabízí také možnost nastavení módu Always-on, kdy hodinky nezhasínají. To však také snižuje výdrž baterie a šesti dnů se rozhodně nedočkáte.

Na pohled městské hodinky, ale uvnitř se skrývá sporťák s širokou nabídkou sportovních aktivit

Venu SQ na první pohled působí jako městské hodinky, ale uvnitř se skrývají sporťácké střeva. To hodinky potvrzují také širokou nabídkou sportovních aktivit. Kromě běhu, cyklistiky a chůze, naleznete v hodinkách například i veslování, pilates či jógu. Díky voděodolnosti 5 ATM je s hodinkami možné plavat také v bazénu (nepodporují však plavání v otevřené vodě).

Garmin Venu SQ nabízejí monitoring těchto aktivit: Běh, Krytá dráha, Běžecký pás, Kolo, Kolo uvnitř, Chůze, Chůze uvnitř Lyže, Snowboard, Běžky, Plavání v bazénu, SUP (Stand Up Paddle Board), Veslování, Veslování uvnitř, Pilates, Jóga, Stepper, Eliptický trenažér, Kardio, Síla, Golf a Jiné (slouží k vytvoření vlastní aktivity).

Pokud by pro vás nabídka nebyla dostatečně široká, můžete si hodinky obohatit aplikacemi třetích stran skrze Connect IQ. Tam naleznete také různé doplňky a vzhledy ciferníku.

Jaký mají Venu SQ záznam trasy?

Jako většina lidí mám sklony ke škatulkování a tyto na pohled městské hodinky jsem silně podcenil. Zapomněl jsem ale, že v podezřele hranatém pouzdře se skrývá srdce Garminu.

Když jsem vzal hodinky na atletický ovál, srovnával jsem je s Garmin Forerunner 745, které jsou novinkou s nejpřesnějším záznamem trasy na atletickém oválu. Ano, Garmin Venu SQ mají o něco horší záznam, ale rozhodně to není nic hrozného. Navíc jsou to hodinky z nižší cenové relace, takže bych řekl, že si vedly obstojně.

Záznam trasy na atletickém oválu z Garmin Forerunner 745 s monitoringem aktivity

Záznam trasy na atletickém oválu z Garmin Forerunner 745 s monitoringem aktivity "Běh po dráze".

Záznam trasy na atletickém oválu z Garmin Forerunner 745 s monitoringem aktivity

Záznam trasy na atletickém oválu z Garmin Venu SQ s monitoringem aktivity "Běh".

Pak jsem hodinky vzal na desetikilometrový běh, kde mě zase zajímal záznam trasy mimo atletický ovál. Podotýkám, že hodinky vždy zaznamenávaly trasu současně a měly stejné podmínky. To platí jak pro atletický ovál, tak také pro běh mimo něj. Musím říct, že tady mě Garmin Venu SQ překvapily ještě o trochu více než na atletickém oválu, jelikož záznam je opravdu hodně slušný. Co myslíte?

Záznam trasy ze zařízení Garmin Forerunner 745.

Záznam trasy ze zařízení Garmin Forerunner 745.

Záznam trasy ze zařízení Garmin Venu SQ.

Záznam trasy ze zařízení Garmin Venu SQ.

Podotýkám, že Garmin Forerunner 745 je záříjovou novinkou, která se pyšní špičkovým záznamem trasy, poznají i to, na které straně cesty běžíte. Je to pro Venu SQ opravdu těžký soupěř, ale myslím, že "hranáč" si vůbec nevedl špatně.

Jak dobře Garmin Venu SQ snímají srdeční tep?

Chcete rychlou odpověď? Opravdu dobře. Na desetikilometrovém běhu jsem srovnal data získaná z hrudního pásu (snímá srdeční tep přímo z hrudi, což zajišťuje přesnější výsledky) s daty získánými z Garmin Venu SQ.

Data o srdečním tepu získaná z hrudního pásu.

Data o srdečním tepu získaná z hrudního pásu.

Data o srdečním tepu získaná z Venu SQ.

Data o srdečním tepu získaná z Venu SQ.

Někdo by snad mohl i říct, že jsem sem dal stejnou fotku dvakrát. Ano, Garmin Venu SQ měří tep opravdu moc dobře. Samozřejmě to je kvalitou optického snímače (Elevate), ale také tím, jak jsou hodinky lehké a sedí na ruce. Hodinky na ruce "neskáčou", což zaručuje přesné měření.

Co všechno mi Venu SQ řeknou o mém sportovním výkonu?

Hned po sportovním výkonu hodinky zhodnotí trénink a řeknou vám vše potřebné o vzdálenosti, tempu, rychlosti, ale také kadenci, délce kroku či odhadované ztrátě potu. S připojeným hrudním snímačem získáte data také o době a vyváženosti kontaktu se zemí, vertikální vzdálenosti a vertikálním poměru.

Hodinky samozřejmě nabízejí také odhad hodnoty VO2Max, který sportovci používají jako zhodnocení kondice, ale úplně správně je to maximální množství kyslíku, které člověk využívá při sportovním výkonu. O odhadu hodnoty VO2Max jsme už psali článek v našem magazínu. Po sportu rozhodně oceníte také odhad doby regenerace a zhodnocení tréninku.

Připravili jsme pro vás také videorecenzi:

I přes to všechno má Venu SQ pár mušek

Nic není dokonalé a to stejné platí také pro Venu SQ. Během používání jsem přišel na některé nedostatky. Jedním z největších je samotný monitoring sportovní aktivity, který je celkově nedomyšlený. Pokud jste vlastníkem verze Music, bohužel přímo v monitoringu není vyhrazené datové pole na ovládání hudby. Tomu skutečně nerozumím. Ano, ve verzi bez hudby bych to pochopil. Logicky. Ale ve verzi s hudbou?

SOUBOJ: Garmin Venu SQ vs. Venu SQ 2 – Dvě generace hran
13.12.2022 - Matěj Urbaczka
SOUBOJ: Garmin Venu SQ vs. Venu SQ 2 – Dvě generace hran

Dalším nedostatkem v monitoringu je počet údajů v rámci jednoho datového pole. Hodinky s obdelníkovým displejem mají větší možnosti zobrazení než hodinky s kulatým. Logicky se tam vleze více údajů. Ten ale Garmin vůbec nevyužil.

Hodinky zobrazí pouze tři údaje v jednom datovém poli. Je tam tedy spousta nevyužitého prostoru a upřímně, tři údaje jsou opravdu málo (naštěstí se dá stáhnout datové pole z třetí strany skrze Connect IQ). Pro začátečníka asi ne, ale pro pokročilejšího sportovce rozhodně ano. Dalším nedostatkem je černý barevný podklad. V kombinaci s ne-transflektivním displejem na hodinkách opravdu není na přímém slunci téměř co vidět.

Původní omezené datové pole (vlevo) jsem nahradil datovým polem staženým z Connect IQ (vpravo).

Původní omezené datové pole (vlevo) jsem nahradil datovým polem staženým z Connect IQ (vpravo).

Co budou Venu SQ sledovat během dne?

Pokud zrovna nebudete sportovat, tak vás hodinky i tak budou celý den monitorovat. Během dne hodinky na základě variability srdečního tepu zhodnotí, jestli jste ve stresu, nebo ne. V noci monitorují váš spánek (časový poměr v lehkém, hlubokém a REM spánku). Ale také během dne zaznamenávájí vaši srdeční tepovou frekvenci a vypočítají průměrný klidový tep. Hodinky nabízejí také celodenní měření pulzním oxymetrem, ale upozorňuji, že to rapidně snižuje výdrž baterie. V našem magazínu naleznete článek na téma těchto senzorů a co nám mohou říct o našem zdravotním stavu.

Užitečnou funkcí je také Body Battery, která na základě uživatelova stresu, spánku a aktivit určí "nabití těla" na škále od 0 do 100.

Má tento smartwatch nějaké chytré funkce?

Hodinky městského vzevření by přeci měly mít nějakou tu chytrou funkci. A taky, že ano. Myslím, že dvěma nejpoužívanějšími jsou rozhodně Garmin Pay a rychlé odpovědi. Garmin Pay je bezkontaktní metoda platby, kterou podporuje většina bank v České republice. Peněženku tedy můžete nechat doma a pohodlně platit hodinkami. Druhou zmíněnou funkcí rychle zareagujete na příchozí zprávy přednastavenými odpověďmi. Stejné odpovědi můžete využít také při odmítnutí příchozího hovoru.

Další užitečnou funkcí je detekce nehody a pádu, kdy se hodinky po detekci zeptají, jestli jste v pořádku. Pokud tuto výzvu nepotvrdíte, hodinky automaticky rozešlou zprávu třem přednastaveným kontaktům.

Ve verzi Music (za vyšší cenu) pak hodinky můžou přehrávat hudbu z vlastního úložiště. Do hodinek se "vleze" až 500 skladeb. Hodinky podporují také streamovací služby jako jsou Spotify, Deezer či Amazon Music. Své oblíbené playlisty si můžete stáhnout přes Wi-Fi a poslouchat offline.

Pro koho jsou hodinky vhodné?

Pro vrcholového sportovce bych hodinky úplně nedoporučil. Výdrž baterie je nízká a při dlouhém závodu se hodinky cílové pásky zapnuté pravděpodobně nedočkají. Samotný Garmin hodinky udává jako vhodné na chůzi a fitness. Já bych je doporučil i pro rekreačního a mírně pokročilého běžce. Záznam trasy je velice dobrý, snímač tepové frekvence funguje velice slušně a hodinky jsou lehké, takže při běhu nevadí.

Myslím si, že tento model vyhledá spousta uživatelů, jelikož za slušnou cenu nabízí bezkontaktní platby, ve verzi Music hudební přehrávač a širokou nabídku sportovních aktivit. Navíc jsou všechny tyto funkce uzavřené v moderním hranatém pouzdře.

Pokud byste chtěli o něco vybavenější hodinky, nebál bych se doporučit loňský model Garmin Venu. Stejné funkce jako Garmin Venu má pak Garmin VivoActive4, který má transflektivní LCD displej. Dalšími alternativami z řad jiných značek pak mohou být Samsung Galaxy Watch Active2, popřípadě chytré hodinky od značky Xiaomi z řady Amazfit.

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Kateřinapřed 1477 dny, reagovat
Dobrý den, skvělý článek, zodpověděl mi dost otázek. Mohu se jen zeptat, nemohu informaci nikde dohledat - jsou tyto hodinky nějak omezené operačním systémem android? Plánujeme kupovat jako dárek, ale obdarovaný má starší telefon se starší verzí android (přesně nevím, tipuji 7 a starší), tak aby to fungovalo. Díky moc
Dominik Hokpřed 1477 dny
Dobrý den, díky za pochvalu. :) Hodinky samy o sobě mohou fungovat i bez telefonu. Jen se budou veškerá data průběžně promazávat, protože úložiště je omezené. Proto jsou hodinky vždy propojené s telefonem přes aplikaci Garmin Connect. Ta zálohuje uživatelova data a také se přes ní spousta věcí nastavuje (např. platební karta pro bezkontaktní placení). Tato aplikace je však kompatibilní s Android 6.0 (vydán zhruba v roce 2015) a novějšími, tak ověřte, jaký přesně má Android. :) Pokud má aspoň Android 6.0, je vše v pohodě.
Liborpřed 1442 dny, reagovat
Dobrý den, děkuji za recenzi, v angličtině je testů dost, ale v češtině nikoliv. Chtěl bych se zeptat, co znamená že chybí datové pole hudby při monitoringu ? Lze tomu rozumět tak, že během aktivity nelze ovládat přehrávač v hodinkách ? A dále, existují podobné hodinky Fitbit verso 3, nesetkal jste se s nimi, a pokud ano který model byste preferoval ? děkuji Libor
Dominik Hokpřed 1438 dny
Dobrý den, v době, kdy jsem hodinky měl já, tak to nešlo, ale věřím, že došla aktualizace a určitě to bude možné. Přeci jen je to základní nezbytná funkce. Kdybych si měl vybrat, tak volím Venu SQ. Co se týče monitoringu sportovní aktivity, preferuji Garmin. Neříkám, že Fitbit je špatný, ale v tomto případě věřím Garminu. Přeci jen vyrábí hodinky přes 20 let. :) Fitbit tedy nemá hudební přehrávač, což může být mínus. Víceméně jsou ty hodinky dost podobné, takže těžko vybírat, ale srdce mě osobně táhne ke Garminu.
Dar.před 1422 dny, reagovat
Koupila jsem si je, ale odhad doby regenerace, ani zhodnocení neumí, což uvádí Garmin.cz také na svých stránkách Hodinky Vám to tedy neukážou... Určitě bych upozornila na to, že wifi má pouze verze music...Na muži si je neumím úplně představit, jsou vyloženě ženskou záležitostí, ale to je asi úhle pohledu. :-) Jinak super článek! D.
Dominikpřed 1422 dny, reagovat
Dobrý den, Dominiku. Píšete, že trasu do hodinek přenesete pomocí Garmin connect. Jak to chcete udělat, když hodinky nemají předinstalované mapy a nejsou tedy kompatibilní? ,,Navigace" v hodinkách Vás pouze naviguje na uloženou pozici, nebo zobrazí záznam aktivity/trasy.
Dominik Hokpřed 1417 dny
Dobrý den, Dominiku. Ano, máte pravdu, tyto hodinky nemají možnost navigování. Bohužel je to jedna z věcí u které jsem se spletl. Komentář výše jsem smazal. Nicméně, v tom, že hodinky bez map nedokážou navigovat se mýlíte zase vy. Například model Garmin VívoActive 4 nebo Garmin Forerunner 745 mapy nemají, ale navigovat dokážou. FR 745 používá tzv. navigaci po křivce a VívoActive 4 tzv. šipkovou navigaci. Hodinky tedy dokážou přesně ukázat kdy a za jakou uraženou vzdálenost změnit směr a jak daleko jste od cíle. Šipkovou navigaci jsem si myslel, že má právě Venu SQ, ale spletl jsem se a děkuji vám za připomínku. :)
Vladimírpřed 1407 dny
Dobrý den. Pokud tyto hodinky neumí navigovat, umí zobrazit alespoň displej mobilního telefonu, na kterém běží navigace? Mívám mobil v batohu nebo v ledvince a řídím se jen hlasovou navigací z mobilu, kterou si pouštím do sluchátek. Někdy je potřeba podívat se na displej. Je nešikovné tahat mobil, kouknout na displej a zase ho uložit zpět. Pokud by hodinky zobrazovaly displej, tak by to bylo vyřešeno. Nebo je nějaké jiné řešení?. Díky.
Dominik Hokpřed 1406 dny
Zdravím, promítnout displej telefonu Garmin Venu SQ určitě neumí. Jedinou cestou jsou poté navigační aplikace třetí strany (např. dwMap, Maps Nav, Turn-by-turn Navigation a jiné).
Vladimírpřed 1406 dny, reagovat
Díky. Poohlídnu se po tom.
Vladimírpřed 1404 dny
Dobrý den. Bude na těchto hodinkách fungovat tohle? https://www.garmin.cz/blog/article/jak-snadno-naplanovat-trasy-pro-hodinky-a-cyklopocitace-garmin/479 Děkuji.
Dominik Hokpřed 1403 dny
Dobrý den, Venu SQ nemá tento typ navigačních funkcí, takže to fungovat nebude. Modely, které toto umí (bez mapového podkladu) - Forerunner 745, Instinct. Modely, které toto umí (s mapovým podkladem) - Fenix 6, Forerunner 945, Tactix, Quatix.
Honzapřed 1398 dny, reagovat
Super recenze, obsáhlá. Díky za ní. Já se chci zeptat... Jaké datové pole je na obrázku na aktivity. V Garmin IQ connect jsem nějaká stáhl, mám je jako nainstalováná do zařízení, ale nedovedu je aktivovat na hodinkách. Poradíte mi prosím, jak toho dosáhnou? Diky
Dominik Hokpřed 1396 dny
Zdravím, to už si upřímně nepamatuji a ani se mi už teď nepovedlo tuto datovou obrazovku najít v Connect IQ. Ale určitě doporučuji datové obrazovky Dozen a přikládám videonávod, jak datovou obrazovku nahrát do hodinek. :)
Margitpřed 1392 dny, reagovat
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Jak nastavit, aby mi hodinky při aktivitě ukazovaly vzdálenost a rychlost v kilometrech a ne v mílích? V Garmin connect to tak nastavené mám, ale hodinky stále ukazují míle. Děkuji
Dominik Hokpřed 1392 dny
Dobrý den, podržte dlouze spodní tlačítko a tím se dostanete do menu hodinek a postupujte takto: Systém → Jednotky → Vzdálenost → Nastavte kilometry. :)
Darina Malaníkovápřed 1388 dny, reagovat
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda jsou hodinky v českém jazyce. Děkuji
Dominik Hokpřed 1388 dny
Zdravím, ano, veškeré Garminy jsou v českém jazyce.
Lenkapřed 1388 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o informaci, jestli se dá někde zrušit automatické ukládání aktivit. Když dám v aktivitě (chůze nebo kolo) pauzu, třeba na svačinu, začne se mi aktivita po cca 10 minutách automaticky ukládat. Někdy stihnu zareagovat a ukládání zrušit. Ale pokud si nevšimnu, musím po pauze spustit aktivitu jako novou. Tak se mi načítá jedna akce jako dvě nebo tři. Děkuji za odpověď.
Dominik Hokpřed 1387 dny
Zdravím, Lenko. Ustavičně jsem hledal a bohužel nic nenašel. Nevím, co k tomu Garmin vedlo, ale u tohoto modelu není možné tuto funkci deaktivovat. :(
Igorpřed 1387 dny, reagovat
Zdravím, Venu SQ mám od včerejška a dnes jsem zkoušel první aktivitu, chůzi. Co mě zarazilo, tak při spuštění aktivity strašně dlouhé čekání na GPS. Asi po 3 minutách jsem to vzdal a spustil sledování aktivity i bez toho, pak po skončení jsem na mapě viděl, že GPS se chytla asi po dalších 5 minutách. Máte podobné zkušenosti nebo je to na reklamaci? Podotýkám, že hodinky měly výhled na oblohu bez problémů. Pokud použiji kombinaci GPS/glonass nebo GPS/galileo, bude fixace rychlejší nebo to nemá vliv? Doteď jsem používal Miband4 za pár stovek, které používalo GPS v telefonu a to bylo bez problémů a hned chycené. Myslel jsem, že GPS přímo v hodinkách bude plus, ale hodně mě to zklamalo. Raději bych používal GPS v telefonu, ale toto nastavení zde možné není.
Dominik Hokpřed 1386 dny
Zdravím, Igore. Neovlivňuje to pouze výhled na oblohu, ale také to, jestli jste například poblíž nějakých vysokých budov. Takže nad vámi sice může být širé nebe, ale pokud stojíte poblíž věžáku – už může být problém. Je pravdou, že GPS u Venu SQ se chytá o něco déle než jsem zvyklý (sám je mám odzkoušené – viz. naše videorecenze. Nicméně, načítaní GPS se poté zrychluje, pokud z toho místa vycházíte často. Takže, když například já denně vybíhám od svého domu, tak hodinky načtou značně rychleji, protože toto místo znají. Kombinace GPS s jiným navigačním systémem může proces urychlit (jiný satelit může být zrovna v dosahu oproti GPS), ale není to pravidlem. Kombinace dvou navigačních systému navíc značně ovlivňuje výdrž baterie. Neklesejte však na mysli – příjem signálu GPS ovlivňuje spousta faktorů a mohla to být výjimka. Kdyby problém přetrvával, napište.
Igorpřed 1386 dny
Díky za rychlou a dobrou odpověď :-) Ano, v době kdy jsem se snažil chytit signál, tak to bylo v centru a hodně okolo byly činžáky. Taky to bylo vůbec první fixování polohy. Dnes jsem šel trochu jinou trasu a fixace byla už rychlejší. Takže se asi sešlo včera více špatných faktorů naráz. Ještě jednou díky za vysvětlení. Jinak zatím nemůžu nic Venu SQ vytknout a případným zájemcům doporučuji koupi.
Laďkapřed 1383 dny, reagovat
Dobrý den. Mám Venu sq cca dva měsíce a od vás z videa..i jsem se dočetla,že udávají i jestli byl člověk produktivní a tak. Nemůžu to nikde dohledat..kde se to nastavuje , nebo jak na to. VO2 max jsem našla, ale tam to není. Pomůžete mi prosim? Moc děkuji a přeji pěkný den. Laďka
Matěj Urbaczkapřed 1381 dny
Zdravím Laďko, bohužel tento model ukazuje stav tréninku pouze v aplikaci Garmin Connect. V hodinkách uvidíte pouze své VO2Max nebo popřípadě Garmin Coache, pokud si ho nahrajete. Zkusil jsem se podívat na obchod Garmin IQ, ale prozatím nebyla vymyšlena aplikace, která by stav tréninku přenesla do hodinek.
Laďkapřed 1381 dny, reagovat
No já myslela v aplikaci... tam to prave nemuzu najit, jen ten VO2 Max..ale produktivní , a anaerobni a tak jsem proste nenasla. Nikde mi to neukazuje. Nevim v čem to na te aplikaci nastavit????
Dominik Hokpřed 1380 dny
Zdravím, Laďko. Tím, že během recenzování vždy používám několik modelů hodinek, tak se mi stav tréninku zobrazoval, ale tato data byla získána z jiného zařízení než Venu SQ. Takže je to moje chyba - info už jsem z článku smazal. Venu SQ má pouze odhad hodnoty VO2Max. Pokud chcete zhodnocení tréninku, zkuste aplikaci Strava Relative Effort. Není to úplně obdobné jako "Stav tréninku", ale je to slušná alternativa k analýze aktivit.Víceméně to ukazuje vaše celkové vynaložené úsilí během tréninků.
Laďkapřed 1380 dny, reagovat
Zdravim Dominiku. Moc dekuji a zkusim ji tedy někde stahnout. Aspoň vim ze už to nemusim marně hledat :D
Dominik Hokpřed 1380 dny
To stáhnete v aplikaci Connect IQ, kde se stahují také vzhledy displeje a další aplikace. :)
Laďkapřed 1380 dny, reagovat
To jsem už udelala , ale vubec netusim , kde to teď najdu v aplikaci Connect . Nikde to nevidim :(
Dominik Hokpřed 1378 dny
Zdravím, Laďko. Otevřete menu, kde vybíráte sportovní aktivity (pravé horní tlačítko). :)
Marketapřed 1377 dny, reagovat
Dobry den, u hodinek se píše, že zaznamenavají spánek. Bohužel to nemůžu nikde najít ani v hodinkách ani v aplikaci. Poradíte? Markéta
Dominik Hokpřed 1375 dny
Dobrý den, Markéto. Hodinky by měla spánek zaznamenávat automaticky. V hodinkách údaje o spánku nenajdete, ale v aplikaci ano (přímo na hlavní straně aplikace Garmin Connect). Pokud máte více zařízení, musíte nastavit Venu SQ jako preferování zařízení pro měření aktivit.
Laďkapřed 1377 dny, reagovat
Dobry den :) Já proste nevim...omlouvam se :( Jako tady? Tam nic neni...posilam přílohu . Moc dekuji
Dominik Hokpřed 1375 dny
Dobrý den, Laďko. Aplikaci stáhnete v aplikaci Connect IQ a poté ji naleznete v hodinkách (ne telefonu), když spouštíte pravým tlačítkem výběr sportovních aktivit. Tedy ve výběru, kde máte Běh, Chůze, Navigovat a jiné. Tam byste měla najít také aplikace z aplikace Connect IQ.
Laďkapřed 1375 dny, reagovat
Zdravím Dominiku :) Stáhla jsem to v aplikaci Connect IQ. Ale proste to vážně nikde nevidim. Ani v hodinkách a ani v aplikaci. Nevím proč :(
Dominik Hokpřed 1373 dny
Zdravím, Laďko. Pošlete mi mail na dominik.hok@hodinky-365.cz, tam to dořešíme. :)
Martinapřed 1016 dny
Zdravim, a stejny problem. Podarilo se vam vyresit? Stazenou aplikaci vidim v datovych polich v mobilu, ale v hodinkach ani po nekolika synchronizacich ne :-(
Radkapřed 1374 dny, reagovat
Dobrý den, moc prosím o radu, zda jde v těchto hodinkách nastavit viditelný čas nepřetržitě. Vím, že lze nastavit rozsvícení času stále, ale zajímá mě viditelný čas bez rozsvícení. Pokud se to totiž nastaví takto, samozřejmě se hodiny rychle vybijí. U hodinek garmin vivo active to normálně lze - čas je tam jen lehce šedě podbarvený a lze vidět i bez nastavení gest apod....
Igorpřed 1374 dny
Ano jde. V nastavení systému pod položkou "displej" musí být nastaven odpočet na "vždy zapnuto". Samozřejmě baterka pak nevydrží tolik, já si to zobrazování vypínám na noc (moc oslňuje) a po dvou dnech mi zbývá tak 35% baterky.
Matěj Urbaczkapřed 1374 dny
Zdravím, Radko, bohužel tyto hodinky nemají mód, kde byste viděla nepřetržitě čas, pokud si nenastavíte mód "always on", který jak již píše Igor vybíjí baterku velice rychle. Tato funkce je jen na vyšším modelu Venu Amoled
Radkapřed 1372 dny, reagovat
Dobrý den, děkuji za odpověď.
Jirkapřed 1362 dny, reagovat
Dobrý den Dominiku, zvažuji nákup první nositelné eletroniky. Sice jsem původně plánoval nějaké automaty od Seiko, ale mám sedavé zaměstnání a po roce doma se potřebuji začít víc hýbat. Slyšel jsem, že "v Garminech" jsou předdefinované cvičební úkony s jejich pohybovým vyobrazením i tréninkové plány. V podstatě osobní trenér. Platí to, resp. platí to i pro tyto Venu Sq? Důvod, proč vůbec o nákupu něčeho takového uvažuji je upozornění, že se mám pohnout ale především ty tutorialy, jak to dělat efektivně... Předem děkuji za odpověď. Jirka
Dominik Hokpřed 1361 dny
Zdravím, Jirko. Skok od Seika ke Garminu je teda pořádný. :) Pokud byste chtěl model s animacemi, které vám ukazují, jak daný cvik dělat, sáhnete po Garmin VívoActive 4 nebo Garmin Venu. Ty to umí. Venu SQ má pouze Garmin Coache – zvolíte nějaký trénink z výběru (například uběhnout maraton) a hodinky vám každý den ukazují, co dělat. :) Pokud ale chcete model s animacemi, tak pouze ty, které jsem vyjmenoval výše.
Míšapřed 1348 dny, reagovat
Dobrý den, chtěla bych se zeptat pořád se mi odpojují hodinky od mobilu ???? mám zaplý bluetooth a hodinky u mobilu a pořád se mi hodinky odpojují co s tím??? Děkuji za odpověď
Dominik Hokpřed 1347 dny
Zdravím, doporučil bych dát hodinky do továrního nastavení a aktualizovat software hodinek přes počítač. Přikládám podrobný návod. Mohla vzniknout nějaká chyba při párování. Nebojte, o data nepřijdete, ty se ukládají do telefonu. :)
Radkapřed 1341 dny, reagovat
Dobrý den, prosím, jak vymazat paměť v hodinkách, při spuštění aktivity mi píšou hlášení, že je v hodinkách nedostatek místa, a že informace byly odeslány do Garmin Connect. Vůbec netušim, kde by se dala čistit paměť. Děkuji moc za odpověď.
Dominik Hokpřed 1340 dny
Zdravím, Radko. Nejjednodušší způsob je připojit hodinky k počítači → Otevřít vaše zařízení v tento počítač → Otevřít složku Activity → Smazat podle data nejstarší sportovní aktivity. Snad to pomohlo. :)
Radkapřed 1340 dny, reagovat
Dobrýd den, děkuji, zkusím. Pěkný den.
Zdeněkpřed 1331 dny, reagovat
Dobrý den. Hodinky jsem pořídil manželce a jsme dost zoufalí z té GPSky. Vyjdeme na ulici před dům a moje stařičké Vivoactive HR se chytnou za 10 s, manželčiny Venu SQ se chytají dlouhé minuty. Opakovaně. I když je těsně před běháním doma synchronizuje s telefonem. I když už snad popáté vybíháme ze stejného místa. V nastavení jsem zvolil GPS + Galileo. U svých Vivoactive HR jsem se občas setkal s tím, že se GPS za špatného počasí nebo v terénu chytala trochu déle, ale tady mi to přijde za hranicí únosnosti. Může to být vadný kus? Nebo má spíše smysl je rychle vyměnit za jiný model?
Dominik Hokpřed 1331 dny
Zdravím, Zdeňku. Často to je tím, že hodinky už znají tuto polohu. Takže vaše Víva polohu před vašim domem po letech znají moc dobře a hned se chytnou. Oproti tomu Venu SQ jsou čerstvým kouskem, který tuto polohu ještě nezná. Samozřejmě, že rychlost "zachycení" signálu se liší napříč modely, ale je to také o tom, co píšu výše. Dal bych tomu ještě čas a počkal, jestli se GPS nezačne chytat o něco rychleji. Sám jsem tento model testoval a vím, že se chytá o něco pomaleji, takže by to nemělo být vadným kusem.
Terezapřed 1312 dny, reagovat
Dobrý den, mohla bych se prosim zeptat na hodinky venu sq a venu sq music. Chtela jsem si koupit variantu music, ale na srovnavaci funkci mi ukazuje, ze varianta music je o spoustu funkci osizena, je to skutecne tak?Je uz potom lepsi sahnout po garmin vivoactive 4s?Dekuju moc
Matěj Urbaczkapřed 1311 dny
Zdravím Terezo, Venu Sq a Venu Sq Music jsou totožné hodinky až na to, že verze Music má možnost nahrát si hudbu přímo do hodinek, nebo propojit se streamovacími službami. Jinak nejsou ochuzené o nic.:-) Vívoactive 4s je o něco lepší model, který má navrch pár dní baterky, barometr a už v základní verzi hudební přehrávač.:-)
Olipřed 1293 dny, reagovat
Dobry den, mam v telefonu aplikaci stocard a myslela jsem, ze ji nejak dostanu do hodinek Venu sq. Kdyz lze platit kartou, tak jsem myslela, ze i ostatni karty by to ukazalo, ale vubec nevim jak na to. Lze to prosim?
Dominik Hokpřed 1291 dny
Zdravím, Olgo. Bohužel, aplikaci Stocard do hodinek nedostanete. :/ Hledal jsem, ale nejde to.
Olipřed 1291 dny, reagovat
Dobry den, dekuji Vam za odpoved i za snahu. A neexistuje nejaka obdobna aplikace, kterou bych do hodinek dostala?
Dominik Hokpřed 1291 dny
Zdravím, pokud byste nechtěla Stocard, tak jsou nějaké jiné možnosti. Hromada aplikací bohužel nefunguje na Venu SQ, ale našel jsem pár aplikací, které ano. Zkuste Easy Code Wallet nebo Barlet. Obě tyto aplikace by měly fungovat i na Venu SQ. Dejte vědět, jestli to pomohlo. :)
Olipřed 1288 dny, reagovat
Kdyby aspon Barlet fungoval, ale take ne. Ten se mi nainstaloval jako aplikace a pres ni scanuji kody. Bohuzel nikde v aplikaci jsem nenasla kolik jich tam mam, takze scenuji a scenuji a zobrazily se mi jen 2. Je to krasne i s EANem, ale je prace se v hodinkach dostat z jednoho na druhy (nechce se jim moc listovat). Kdyby se alespon zobrazily vsechny. Kdyz je do zarizeni poslu, tak se mi v hodinkach napise nazev karty a misto EANu mam loading a pak mi to hodi IQ!.
Dominik Hokpřed 1288 dny
Zdravím, Oli. Vyzkouším si to sám a napíšu vám.
Olipřed 1274 dny, reagovat
Dobry den, omlouvam se, ze jsem netrpeliva, ale prisel jste na to? Dekuji
Matěj Urbaczkapřed 1270 dny
Zdravím, Oli. Prvně se chci moc omluvit, že jsem tak dlouho nereagoval. Nejste netrpělivá. Zjistil jsem, že Barlet funguje, ale je potřeba si stáhnout ještě přídavnou aplikaci Barlet do telefonu. Tam pak nahrajete veškeré QR kódy a projeví se to v hodinkách. Já jsem mohl nahrát opravdu velkou spoustu QR kódů a mohl jsem se mezi nimi přepínat. Používala jste mobilní aplikaci Barlet? Můžete mi vyfotit, co vám to ukazuje?
Olipřed 1269 dny
Dobry den Mateji, aplikaci nainstalovanou mam. Asi je nekde chyba, protoze kod do aplikace nascanuji a pri prevodu do hodinek se mi zobrazi IQ s vykricnikem. Zkusila jsem Barlet znova odinstalovat a nainstalovat a nepomohli. Hlasky jsem vyfotila a prikladam.
Olipřed 1269 dny
Takhle se mi to objevi v hodinkach.
Olipřed 1269 dny
Ale nakonec to nedopadne...
Milena Frydeckápřed 1272 dny, reagovat
dobrý den Dominiku, jak bych si měla stáhnout aplikaci Jízda na koni - pokud to tedy vůbec lze? Mám hodinky Garmin SQ, aplikaci Garmin Connect v mobilu mám. Ještě jeden dotaz - hodinky mi hlásí Nedostatek paměti - to znamená, že musím v Historii v Možnostech odstranit všechny aktivity i vynulovat celkové souhrny? díky za odpověď.
Matěj Urbaczkapřed 1270 dny
Zdravím Mileno, existuje přímo aplikace horse riding na Garmin Connect IQ, kde si ji můžete stáhnout. Co se týče Vašeho druhého dotazu, tak je zapotřebí vymazat aktivity z hodinek. Tyto aktivity máte už v Garmin Connect, a tak o ně nepřijdete.:-)
Jiřkapřed 1271 dny, reagovat
Zdravím, nikde jsem nenašla o jakou baterii se konkrétně jedná v hodinkách Garmin venu sq. Pouze všude výdrž, ale kapacita ne.
Matěj Urbaczkapřed 1270 dny
Zdravím Jiřko, jedná se o Li-Pol baterii s kapacitou 195 mAh.:-)
Lenkapřed 1262 dny, reagovat
Dobrý den, moc prosím o radu. Minulý týden jsem platila hodinkami Venu SQ. Ale když jsem chtěla opět zaplatit, objevilo se mi "Peněženka je zamknutá, obnovte heslo v aplikaci Garmin Connect". Bohužel v aplikaci Garmin Connect™ možnost "Garmin Pay > Změnit heslo" nikde nemůžu najít. Navíc slovo peněženka nesvítí, viz přiložený obrázek. Prosím, můžete mě navést, kde bych to měla hledat? Děkuji za odpověď
Dominik Hokpřed 1261 dny
Zdravím, Lenko. Spíše bych to zkusil přes mobilní aplikaci Garmin Pay. Tam otevřete Menu → Zařízení Garmin → Vyberte Venu SQ → Bezkontaktní platby Garmin Pay → A tam máte možnost změnit heslo. Dejte vědět, jestli to šlo. :)
Lenkapřed 1261 dny, reagovat
Dobrý den, včera večer jsem ještě úplně změnila heslo přístupu na Garmin Connect a potom teprve vyjely tyto možnosti. Předtím byly jen zobrazeny karty. Nyní je už vše v pořádku. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Petrpřed 1240 dny, reagovat
Dobrý den zakoupil jsem u Vás hodinky Garmin Venu SQ a nelze mi připojit sluchátka AirPods Pro prosím o radu . Předem děkuji Petr
Matěj Urbaczkapřed 1239 dny
Zdravím Petře, zkuste nejdříve odpojit veškerá zařízení, která jste měl připojeny k Air Podům předtím. Čili pokud jste je měl spárované s mobilem, tak v mobilu dejte zapomenout sluchátka. Pak by párování mělo být úspěšné.
Petrpřed 1234 dny, reagovat
Dobrý den děkuji za odpověď, vše jsem odpojil ale stále se mi to nepodařilo. Předem děkuji Petr
Matěj Urbaczkapřed 1232 dny
Zdravím, zkuste mi napsat na email matej.urbaczka@gmail.com a zkusíme rozebrat tento problém o trochu více.
Jirkapřed 1231 dny, reagovat
Dobrý den, uvažuji o koupi hodinek místo Amazfit Bip, protože mám na kolo cyklocomputer Garmin Edge 530 a chtěl bych mít vše přehledně v jedné aplikaci. Má první otázka zní jestli se záznamy aktivity nebudou mezi sebou z obou zařízení prát? A druhá otázka je k monitorování spánku jestli umí hodinky vyhodnotit přerušovaný spánek, např. usnu v 10 večer, od půlnoci do jedné jsem vzhůru a pak spím až do rána? Děkuji za odpovědi.
Matěj Urbaczkapřed 1227 dny
Zdravím Jirko, tyto aktivity se v Connectu budou zobrazovat duálně pokud spustíte monitoring na obou zařízeních. Co se týče Vaší druhé otázky, tak hodinky by tento spánek nebo spíše tu hodinu, co byste byl vzhůru, zaznamenaly nejspíše jako aktivní spánek.
Jirkapřed 1227 dny
Zdravím a děkuji za odpověď. Pokud to teda dobře chápu tak by se mi v Connectu v mobilu zobrazoval dvojnásobek ujeté vzdálenosti? Napadá mě tedy jestli by šlo obě zařízení spárovat tak, aby si Edge tahal z hodinek jenom tepovku? Díky Jirka
Matěj Urbaczkapřed 1227 dny
Aktivity se Vám zobrazí duálně, což znamená, že budete mít za ten den dvě aktivity se stejným názvem vedle sebe, čili ano, v Connectu uvidíte 2x tolik kilometrů. Co se týče sdílení tepové frekvence, tak to buhužel tyto hodinky ještě neumí. Tuto funkci najdeme u Forerunneru 245 a vyšších modelů.
Miroslav Reznikpřed 1222 dny, reagovat
Zdravím.Chci se zeptat s jakým nejmenším iOS se mohou hodinky spárovat,aby byly plně funkční.Děkuji
Dominik Hokpřed 1221 dny
Zdravím, Miroslave. Minimální požadavky jsou alespoň iOS verze 12.0 nebo novější.
Mirekpřed 1206 dny, reagovat
Pěkný den, prosím o radu, nedaří se mi zprovoznit oznámení o sms a tel.hovorů na Venu SQ. Mám telefon Samsung S8+, Android 8, nastavení na hodinkách jsem provedl dle návody, ale bohužel stále nefunguje. Děkuji za radu.
Dominik Hokpřed 1206 dny
Zdravím, Mirku. Zkuste mrknout do tohoto návodu, je tam postup. :)
Pavelpřed 1169 dny, reagovat
Dobrý den, prosím jak viditelný a čitelný je displej na přímém slunci? Děkuji.
Agáta Vřeskápřed 1169 dny
Bohužel, Sq na slunci nejsou ani zdaleka tak dobře čitelné jako modely s transflektivním LCD, které Garmin využívá např. u řady Forerunner, Vívoaktive či Fenix. Samozřejmě to není nic hrozného ani u Sq, ale pokud je to pro vás priorita, zvážila bych buď nějaký model s transflektivním LCD, nebo Amoled se silným podsvícením, třeba jako u VENU 2. V článku má autor i fotku, kde jde vidět srovnání displeje použitého u Sq a modelu s transflektivním LCD.
Zdenekpřed 1151 dny, reagovat
Dobrý den dost často se mi stává že zapnu aktivitu a po skončení už je vypnutá dříve. Může to být tím že se mi dostane pod rukáv neoprenu voda? (Používám při listování)...dekuji
Matěj Urbaczkapřed 1149 dny
Zdravím Zdeňku, bohužel netuším co je listování, ale tou vodou to může být. Doporučil bych při aktivitě zamknout displej, ať se tento neduh už nemůže stát.:-)
Matěj Urbaczkapřed 1149 dny
Pokud vám nepomůže zámek aktivity, tak to znamená, že máte s největší pravděpodobností nastavený autostop, kdy se monitoring vypne pod nějakou rychlost nebo když se vůbec nehýbete. Pokud se aktivita zastaví a nerozběhne do 15 minut, hodinky aktivitu ukončí.
Zdenekpřed 1149 dny, reagovat
To jsem taky zkoušel....zámek během aktivity....současné jsem si hodinky nasadil obráceně,aby se nzmacklo tlačítka při ohnutém zápěstí....a stejně se asi po hodině aktivita vypnula....
Hanipřed 1121 dny, reagovat
Dobrý den, mám nove hodinky Garmin Cenu SQ music a chtěla jsem zeptat, může WiFi pro příjem hovorů a zpráv nahradit připojení Bluetooth? Myslím to tak, že když ztratím příjem bluetooth a budu na síti Wi-Fi, kterou mám v telefonu zadanou, budou oznámení fungovat? Děkuji Hanka
Matěj Urbaczkapřed 1119 dny
Zdravím Hanko, bohužel tato možnost není možná. Notifikace na hodinkách fungují na bázi spojení s telefonem, přes které ty notifikace jdou, takže wifi je v tomto případě bezcenná.
Janapřed 1053 dny, reagovat
Ahoj. Mám dotaz. Po sportovním výkonu: jízda na kole se mi v telefonu objeví trasa i výkon. Jak to mám udělat ,když to chci dát na fb? Zkoušela jsem to,ale nešlo mi to. Děkuji za případnou radu. Jana
Dominik Hokpřed 1052 dny
Zdravím, nejlepší je kliknout na tlačítko sdílení přímo v aktivitě (viz. fotka)
Jurajpřed 1050 dny, reagovat
Dobrý deň, viem že hodinky venu sq nemajú v sebe zabudovaný výškomer, chcel by som sa spýtať je niaka možnosť ho tam dostať, cez niaku aplikáciu pripádne iným sposobom. Za odpoved vopred dakujem
Matěj Urbaczkapřed 1049 dny
Zdravím, Juraji, bohužel, vážně není možnost si do hodinek přes aplikaci nahrát výškoměr. Výškoměr je klasický hardware, čili hmotná věc, která je v pouzdře hodinek a softwarově ji neumíme nahradit.
Laďkapřed 1048 dny, reagovat
Dobrý den, mám rok hodinky Venu sq a když skončím aktivitu, chci uložit, hodinky píšou, ze je plná paměť . Ale aktivitu normálně uloží. Nikde jsem nedohledala kde mam co smazat. Děkuji za pomoc.
Matěj Urbaczkapřed 1046 dny
Zdravím Laďko, nejprve synchronizujte s Garmin Connect, ať jste si jistá, že máte všechny aktivity převedené. Poté jděte do menu - systém - obnovit - odstranit všechny aktivity.:-)
Laďkapřed 1046 dny, reagovat
Dobrý den, převádím je do Connectu hned, tak převedené jsou. Takže se nic z aplikace v mobilu nesmaže, jen v hodinkach???? . Moc děkuji za pomoc. Pěkný den ????
Matěj Urbaczkapřed 1046 dny
Zdravím, ne, v aplikaci Garmin Connect zůstanou data nepoškozená, smažete data pouze z hodinek a tím si uděláte místo na další aktivity.
Lenkapřed 1046 dny, reagovat
Ahoj, chtěla bych se zeptat na jakém principu počítá krokoměr.Pracuji ve stoje a občas docela máchám rukama, ale při tom udělám tak maximálně 4-5 kroků no spíš jenom úkroků a připíše to i 20 kroků.Hodinky mám chvíli tak se teprve učím.Váš článek mi moc pomohl
Matěj Urbaczkapřed 1045 dny
Zdravím Lenko, krokoměr funguje právě na zkoupnutí paže, které zaznamená 3 osý akcelerometr a po každém zhoupnutí přidá 2 kroky. Takže ano, pokud máváte sem tam v práci, může to přinést o pár kroků navíc, ale 20 kroků zase není úplně moc.:-)
Lenkapřed 1045 dny, reagovat
Děkuji moc za odpověď,ale já právě namávám těch kroků za směnu docela moc,takže mně to bylo docela divné
Klárapřed 1031 dny, reagovat
Dobrý den, Jste schopni mi říct, na který telefon (značka ) budou fungovat jak mají ? Mam xioami a bohužel vše funguje jak má kromě notifikací. Zjistila jsem, že jde o nějakou vadu aplikace connect. Nicméně jsem si stejně chtěla koupit nový mobil. Ale nevím na který se mám koukat aby mi fungovalo vše jak má. ( hlavně notifikace) zda NOKIE, SAMSUNG, HUAWEI MOTOROLA.... děkuji za odpoveď
Dominik Hokpřed 1030 dny
Zdravím, tady posílám seznam kompatibilních zařízení".
Janpřed 1024 dny, reagovat
Dobrý den,vlastním VENU sq asi dva měsíce.Aktivuji chůzi GPS,pokud chodím po relativně rovném terénu,myslim že měření vzdálenosti ukazuje reálně.Problém nastane v členitějším terénu.Porovnáním s mapy cz mi naměří někdy i o3km méně na 10 km.Nebo,příklad Oldřicovice chata Javorový 3,06km a zpět ůplně stejnou úzce vyšlapanou cestičkou 2,70 km. Porovnával jsem s kamarády a hodinkami různých značek.VENU dopadly nejhůře.Ještě jeden příklad .Manželčin náremek XIAOMI Band 6 vzdálenost 7,2 km Podle mapy cz také a Venu 4,5 km .Prosím o radu, reklamovat nebo........ Předem děkuji.
Dominik Hokpřed 1023 dny
Zdravím, Jane. Neplatí dogma, že mapy.cz jsou 100% přesné. Ano, jsou docela přesné, ale nikoliv dokonalé. Co se týče měření na horách, tak je tam spousta faktorů, které můžou kvalitu snímání ovlivnit. Stromy, počasí, hory aj. Nicméně, odchylka 3 km už je docela velká. Zkusil bych aktualizovat GPS přes Garmin Express.
Lenkapřed 1023 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Hodinky používám na chůzi venku, tam je to v pořádku. I doma na pásu...při první chůzi jsem si nastavila omylem běh na pásu a nakalibrovala...teď mi hodinky ukazují denně úplně jiné km než pás. Dle návodu překalibrování s pásem mi to nejde. Po skončení aktivity mi to hlásí pouze nahoře červený křížek jako zrušit nebo dole fajfku zelenou jako uložit. V aplikaci Garmin Connect si km upravuji ručně podle pásu, ale jak znova nakalibrovat správné km s pásem v hodinkách? Případně pokud smažu všechny aktivity doteď v hodinkách telefonu mi to zůstane a bude to chtít po mě při "první chůzi" na pásu kalibraci znova? Děkuji za info Juričková
Matěj Urbaczkapřed 1022 dny
Zdravím, Lenko, myslím, že tu kabilraci to po Vás nebude chtít, ani když smažete veškeré aktivity. Bohužel Vám asi budu muset doporučit resetovat hodinky do základního nastavení.
Lenkapřed 1022 dny
Dobře a v aplikaci connect v telefonu mi údaje zůstanou ikdyž hodinky resetuju do základního nastavení? Nebo přijdu o tyto data i v mobilu? Děkuji
Matěj Urbaczkapřed 1021 dny
Zdravím, Lenko, pokud máte synchronizováno s aplikací Garmin Connect, tak tam data zůstanou. Smažou se pouze hodinky.
Laďkapřed 1021 dny, reagovat
Dobry den, najdu prosim na hodinkach režim letadlo? Zitra rano odletame a nemuzu ho nikde najit. Moc dekuji, Ladka
Matěj Urbaczkapřed 1021 dny
Laďko, pro let s těmito hodinkami nemusíte zapínat režim letadlo. Hodinky nejsou tímto režimem ani vybaveny, ale bát se nemusíte.:-)
Lenka J.před 1011 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o pomoc. Včera mi na hodinkách (1,5 starých) zčernal displej. Někdy na chvíli naskočí, ale přitom se nedají zapnout aktivity. Sice mi načítají kroky, vibrují notifikace, ale není nic vidět. Nereagují ani na dlouhé držení horního tlačítka na restartování. Dají se nějak hodinky restartovat přes aplikaci v mobilu nebo PC. Nemůžu to nikde najít. Děkuji za odpověď. Lenka J.
Dominik Hokpřed 1010 dny
Zdravím Lenk, zkuste podržet vrchní nebo spodní tlačítko po dobu 15 vteřin. Hodinky by se měly vypnout. Pak je standardně zapněte. Snad to problém vyřeší.
Lenkapřed 1010 dny, reagovat
Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď. Hodinky zareagovaly až opravdu na půlminutové podržení tlačítek. Asi jsem přidržela krátce. Snad teď už to bude v pořádku. Děkuji a přeji hezký den Lenka J.
zuzanapřed 956 dny, reagovat
dobrý den, zajímalo by mě, jestli Garmin Venu snímá kroky (běh), trasu,.... pokud mám ruce na kočárku. moc děkuji za odpověď Zuzana
Matěj Urbaczkapřed 954 dny
Zdravím Zuzano, pokud spustíte monitoring aktivity "běh", tak vám bude zaznamenávat uběhnutou vzdálenost, trasu tempo, atp... Pokud budete v režimu smartwatche bez spuštěné aktivity, tak hodinky kroky na kočárku zaznamenávat nebudou.
Jan Slovákpřed 929 dny, reagovat
Dobrý den, mohu se zeptat, zda by hodinky seděli 12letému synovi? A mají hodinky animace pro přesun na displeji (nepřeblikávají jako např. Xaomi Mi Watch Lite)? Předem děkuji za odpověď. JS
Matěj Urbaczkapřed 927 dny
Zdravím, hodinky animace mají a přesun je hladký, ale na Vaši první otázku nedokážu odpovědět. Každé dítě je ve 12 jinak "velké" a tak je na Vašem zvážení, jestli hodinky budou sedět. Našim kolegyním s drobnějším zápěstím sedly a nebyl problém. Kdyby byly větší, doporučuji se poohlédnout po Garmin Vívoactive 4S
Ivetapřed 916 dny, reagovat
Dobrý den, provedla jsem před nedávnem smazání aktivit a nově jsem hodinky spárovala s mob. telefonem, provedla aktualizaci sw. Vše je v pořádku, historie je v aplikaci v pořádku, jen se mi neaktualizuje hodnota VO2 max. Měla jsem za to, že se aktualizuje vždy, když při tréningu dosáhnu tepovky právě v top hranici. Nevíte, kde by mohl být problém? Nebo aktualizace funguje jinak? Děkuji předem za odpověď
Dominik Hokpřed 916 dny
Dobrý den, asi úplně nerozumím dotazu. VO2 Max vám hodinky nezobrazují vůbec nebo prostě zůstává na stejném čísle? Pokud na stejném čísle, je to naprosto v pořádku.
Ivetapřed 916 dny, reagovat
Děkuji Vám za komentář, omlouvám se za neúplnost informací, zkusím lépe popsat...hodinky hodnotu zobrazí, ale v přehledech, např. pokud si v GarminConnectu zobrazíte v "Zdraví a výkon" pak volbu "VO2 max', pak při zvolení intervalu např. 6m nebo 4t vidíte spojnicový graf z bodů, kdy se hodnota započítala. Pokud se nemění, tak i v tomto případě je bod (dosažení prahové tepovky pro započítání do VO2max) zobrazen. Od nového spárování se ten bod nezobrazuje.....možná, že ale tuto funkci chápu špatně...děkuji za trpělivost :o)
Dominik Hokpřed 916 dny
Tím pádem máte naprostou pravdu a VO2 Max by se mělo aktualizovat při každém tréninku, který překoná určenou tepovou hranici. Upřímně mě nenapadá, jak problém vyřešit. Nepřenastavila jste svoji maximální tepovou frekvenci nebo neupravila tepové zóny? Jaké máte datum poslední aktualizace (píše se přímo nad hodnotou VO2 Max, když zobrazíte aktuální)? Sedí to zhruba na dobu před zformátováním hodinek?
Ivetapřed 913 dny
Co se týče tepových zón a max. tepovky, tak nic z toho jsem neupravovala. Poslední záznam mám z 21.4. z aktivity "kolo". Je to určitě datum před zformátováním hodinek. Děkuji za případný komentář
Ivetapřed 915 dny, reagovat
Tepové zóny jsem neupravovala a je fakt, že poslední zápis mi hlásí 21.dubna, což určitě poslední nebyl. Myslela jsem,že by to mohlo být třeba nastavením - sledování aktivity a volbou minuty intenzivní aktivity, kde se nastavuje buď podle ´zónyST´ nebo ´automatický´. Ale mám tam dle ST. Nic jsem nepřenastavovala. Výpočet zón se provedl automaticky. Jinak hodinky šlapou dobře. Aktualizaci a nové spárování s telef. Bylo provedeno cca před 12 dny. Děkuji za případný komentář.
Dominik Hokpřed 913 dny
Zdravím, Iveto. Zkusil bych hodinky ještě jednou resetovat. Třeba to problém vyřeší. Při resetu mohla vzniknout nějaká chyba.
Ivetapřed 912 dny
Dobrý den Dominiku, ještě bych měla k tématu dotaz. Předpokládám správně, že VO2 max se měří z jakékoliv intenzivní aktivity při zapnuté GPS?V návodech se píše, že tato hodnota se měří z aktivity chůze nebo běhu. Mně se vždy měřila z běžek a kola (mám je teprve 3 měsíce). Nemůže být i toto problém? Reset zkusím..Děkuji
Dominik Hokpřed 912 dny
Dobrý den, Iveto. Tak jsme asi našli jádro pudla. VO2 Max se skutečně měří jen z chůze a běhu, nikoliv z kola a běžek. Hodinky si pak nemají jak brát údaje o vašem výkonu. V případě kola by to bylo možné s powermeterem, u běžek to není možné vůbec.
Ivetapřed 912 dny
Zdravím Dominiku, taky to tak chápu. Je mi pak záhadou, že se z těchto aktivit vypočítávalo. Běžky bych možná ještě pochopila :o).Děkuji za Vaše komentáře. Ať se Vám daří!!
zuzanapřed 913 dny, reagovat
dobrý den, moc prosím o radu. Jakým způsobem změním na hodinkách °Faranhait na °C(v sekci počasí) a jak změním miles na KM v sekci aktivity v mobilu to vidím tak jak chci, ale na hodinkách je to jinak.... předem moc děkuji za odpověď Zuzana
Matěj Urbaczkapřed 912 dny
Zdravím Zuzano, najeďte do menu - systém - formát - jednotky a změňte potřebné jednotky.:-)
Laďkapřed 888 dny, reagovat
Dobrý den, zajimalo by mě , jestli je normální, že hodinky Venu sq zakoupené 02/2021 , mají dnes kapacitu baterie na polovině . Zapínání aktivity je v průměru 1-2 týdne. Moc děkuji
Dominik Hokpřed 888 dny
Zdravím Laďko, přeci jen je to už nějaká doba, ale polovina je docela dost. Zvážil bych reklamaci.
Laďkapřed 888 dny, reagovat
Zdravim Dominiku. Prave, taky mi to prijde dost. Dnes v půl 3 rano jsem je sundavala z nabíječky - 100% a teď bez jakékoli zapnuté aktivity mají 85%. Tak asi zkusím reklamaci, pokud se to na baterii vztahuje. Dekuji :)
Josefpřed 851 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Přítelkyně si zakoupila hodinky a fungují dobře. Nikde jsme ale nenašli počítadlo kilometrů. Nespustí si aktivitu, jen nechá přes den počítat kroky. Předchozí hodinky počítaly kroky a měřily kilometry, zde je jen počítadlo kroků. Děláme něco špatně? Nenašli jsme to ani v aplikaci Connect IQ. Děkuji předem za odpověď a přeji Vám příjemný den. S pozdravem Pepa.
Matěj Urbaczkapřed 850 dny
Zdravím Pepo, Garmin nepřepočítává ušlé kroky na vzdálenost. Je to totiž hodně nepřesné. Kroky se počítají na základě akcelerometru a ne GPS, takže Garmin nemůže zaručit správnost dat.:-)
Josefpřed 849 dny, reagovat
Díky moc za odpověď. Mějte se fajn.
Pavelpřed 679 dny, reagovat
Dobrý den. Děkuji za skvělou recenzi, ze které jsem se spoustu dozvěděl. Měl bych jeden dotaz. Nepotřebuji hodinky jako sportovní, ale jako kardiak potřebuji kontinuální měření tepu, abych mohl odhadnout kdy se blíží arytmie. Disponují jim tyto hodinky? V současné době mám Xiaomi Miband6, ale zde se dá nastavit měření tepu maximálně po minutě. A to není dostatečné. Popř. Doporučil by jste jiný model, nebo výrobce?
Matěj Urbaczkapřed 679 dny
Zdravím, Pavle, hodinky měří nepřetržitě tepovou frekvenci přes celý den i noc.:-)
Markpřed 653 dny, reagovat
Zdravím a mám krátký dotaz - lze nějak nastavit dobu zhasínání displeje? Hodinky mi zhasínají po 3 sekundách, a to je opravdu krátká doba.
Matěj Urbaczkapřed 653 dny
Zdravím, Marku, dostaňte se do menu - systém - displej a zde nastavte dobu zhasínání.:-)
Markpřed 653 dny, reagovat
To by mě nenapadlo: ...Displej - Během aktivity - odpočet (!). Moc děkuji!
Zuzanapřed 204 dny, reagovat
Dobrý den, zobrazuji se v hodinkách zpravy sms, wapp a messenger a lze na ně odpovědět? Moc dekuji za odpověď
Matěj+Urbaczkapřed 203 dny
Zdravím, Zuzazno. Ano, zobrazují a lze na ně odpovědět přednastavenou zprávou, pokud jste uživatelem telefonů se systémem Android.:-)
Miroslavpřed 189 dny, reagovat
Hodinky mají plno funkci, avšak. Zapneteli několik funkcí, mají krátkou výdrž baterie. Aplikace Conect dobrá, chybí ukazatel stavu baterie.
Zuzanapřed 173 dny, reagovat
Po koupi nového telefonu mi telefon nezvoní, když ho hledám přes hodinky :-( Je to o nastavení(telefonu? hodinek?) nebo je někde nějaký problém? Předem moc děkuji za pomoc.
Matěj Urbaczkapřed 171 dny
Zdravím, jde o nastavení telefonu, patrně o povolení aplikace Garmin Connect na pozadí.

Hodinky zmíněné v článku

II. Jakost, sleva 5%
3 601 Kč nedostupné