Pánské klasickéPánské
Dámské klasickéDámské
Chytré hodinkyChytré
Značky
Ostatní
Tagy: Zprávy | Garmin | Chytré
Dominik Hok | 6.3.2024 | 1 MIN | 3x komentář
Zakoupili jste si chytré hodinky Garmin a máte problém s instalací topografických map pomocí voucheru? Problém není na vaší straně, ale na straně programu Garmin Express. Už existuje řešení.
Je tomu už pár dní, co v programu Garmin Express přestala fungovat instalace map. Problém pramení ze špatné aktualizace tohoto programu, který nejen znemožnil instalaci map, ale také přidávání produktů či aktualizaci systému hodinek.
Problém se současně dá vyřešit tak, že počítačový program Garmin Express aktualizujete na novější verzi. Aktualizace by se vám měla nabídnout hned po zapnutí programu. Pokud se tak nestane, nejnovější aktualizace najdete v nastavení programu, kde otevřete "O aplikaci" a následně zakliknete "Vyhledat nejnovější aktualizace Garmin Express".
Jestli problémy s instalací topografických přetrvávají, obraťte se na mail podpora@garmin.cz, uvést sériové číslo hodinek a váš problém (tedy instalaci map).
Jak najít sériové číslo? Buďto přímo na krabičce anebo v nastavení hodinek (Systém → Informace → M/N).
Snad vše funguje v pořádku. :)
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.